Tiellä en ole koskaan rakastellut, kai se kelpaa paikkana siinä missä mikä tahansa muukin.Ja kun tosimies rakastelee, niin nainen on vaan tiellä.
Tiellä en ole koskaan rakastellut, kai se kelpaa paikkana siinä missä mikä tahansa muukin.Ja kun tosimies rakastelee, niin nainen on vaan tiellä.
No prkl, uskotaan. Et sää silti oo ku 2 vuotta mua vanhempi...En usko. Katso vaikka profiilistani syntymäaikani.
Sinne vaan. Voidaan sitten ujosti tavata siellä. "moi mä oon rautapohkeet" "moi mä oon banaaninviljelijä" ja sit juodaan kaljaa hiljaisuudessa, kunnes naiset nappaa mukaan.Pitäskö vittu itekin? Hmm. Kerran joudun siellä käynnin takia naimisiin, paha paikka siis.
Aamulla ukot heräilee ties mistä asennosta, ties kenen päältä/alta. Ja uuteen nousuun, hienoa! Eteenpäin veljet, sanois yks aatelinen!Sinne vaan. Voidaan sitten ujosti tavata siellä. "moi mä oon rautapohkeet" "moi mä oon banaaninviljelijä" ja sit juodaan kaljaa hiljaisuudessa, kunnes naiset nappaa mukaan.
Siellä on sellanen sekamelska, että toinen herää raudanviljelijänä ja toinen banaanipohkeena.Aamulla ukot heräilee ties mistä asennosta, ties kenen päältä/alta. Ja uuteen nousuun, hienoa! Eteenpäin veljet, sanois yks aatelinen!
No, ainakin toistaiseksi olen vesiselvä. Pahin pelko Hotelli Vantaassa on, että näen jälkimmäisen ex-vaimoni. Kaunis kuin taivas, mutta kusipää kuin voi vain olla.Aamulla ukot heräilee ties mistä asennosta, ties kenen päältä/alta. Ja uuteen nousuun, hienoa! Eteenpäin veljet, sanois yks aatelinen!
Se jää nähtäväksi.Siellä on sellanen sekamelska, että toinen herää raudanviljelijänä ja toinen banaanipohkeena.
Pisti äsken meseen hymiön eli ainakin hengissä.
Katos, siis kaunis vaimo ollut. Ei voi olla ujous esteenä. Eihän kauniita naisia noin vaan naida.No, ainakin toistaiseksi olen vesiselvä. Pahin pelko Hotelli Vantaassa on, että näen jälkimmäisen ex-vaimoni. Kaunis kuin taivas, mutta kusipää kuin voi vain olla.
Olin kännissä. Ja keuhkokuumeessa. Ja olen kranttu. Näkisitpä vaan minkä näköisiä misuja olen kaatanut. Hih.Katos, siis kaunis vaimo ollut. Ei voi olla ujous esteenä. Eihän kauniita naisia noin vaan naida.
Aha, no sitten sellainen hauskannäköinen ja ennenkaikkea mukava. Mukavuus selviää haastattelemalla, luota itseesi, hyvä mies!Olin kännissä. Ja keuhkokuumeessa.
Eipäs tuossa mitään niin salaperäistä tai mystistä ole, kai?... juodaan kaljaa hiljaisuudessa, kunnes naiset nappaa mukaan.
Pikemminkin loppuun asti taistellaan...
Se tuntuu muuten olevan samanlainen tuote kuin valkosipuli; sitä joko rakastaa tai vihaa. Neutraalia mielipidettä en ole kuullut.
Sama tilanne täällä! Istun paskalla samalla. Kalja vaan roiskuu rinnuksille samalla kun toisella kädellä fäppää. Odotan veli @Individual in linkkiä missä näkyy scholl punaisissa speedoissa. Sit roiskuu, sit pojat roiskuu!Oottekste koskaan hakannu niin pitkään tattiin, et kunto loppuu? Oon känni/krapula yhdistyksessä ja ei vaan nalli palanu, vaikka miten anto kyytiä. Käsi väsy. Oikeesti. Tartteis jonkun frendin dutch rideriin.
Et saatana tee niin. Päivin mureke on vielä maustamatta.Sama tilanne täällä! Istun paskalla samalla. Kalja vaan roiskuu rinnuksille samalla kun toisella kädellä fäppää. Odotan veli @Individual in linkkiä missä näkyy scholl punaisissa speedoissa. Sit roiskuu, sit pojat roiskuu!
Haluaako Päivi murekkeeseensa kuorrutuksen creme de Johnny...? Vittu sitä kuvaa kuulu viäläkään... Mujjjakaan ala millekkään. Onkohan alakerran Minna kotona...Et saatana tee niin. Päivin mureke on vielä maustamatta.
En tiedä lasketaanko se jokseenkin neutraaliksi kun pidän sinihomejuustosta lämpimissä ruuissa (sinihomejuusto-kinkkupasta on esimTykkään sinihomejuustosta aivan hulluna ja tungen sitä vähän joka paikkaan. Se tuntuu muuten olevan samanlainen tuote kuin valkosipuli; sitä joko rakastaa tai vihaa. Neutraalia mielipidettä en ole kuullut.
Haluaa. Ja alakerran Seppo on myös vailla. Jätkä imi viimeks sen geishakuulat puhtaaksHaluaako Päivi murekkeeseensa kuorrutuksen creme de Johnny...? Vittu sitä kuvaa kuulu viäläkään... Mujjjakaan ala millekkään. Onkohan alakerran Minna kotona...
Suosittelisin alakerran Minnaa.Mistä voi hakea korvauksia, jos joutuu lähteä ilman panoseuraa Hotelli Vantaasta? Kumminkin kuivanmaan ruotsinlaiva.