@vilperi
Valitettavasti Liiga ei kuulu nykyiseen C More Sport/Total -pakettiin. Pitää tietenkin maksaa enemmän (esim. C More Total + Liiga: 44,95 €/kk). Pelkkä Liigapassi C Moren kautta 27,95 €/kk.
No niinpä tietenkin. Kyllä Suomessa rahastaa osataan!
Ei tämä yllätyksenä tullut, mutta kiitos vastauksestasi.
Viikon kolmas työpäivä alkaa taas kahdeksalta. Seitsemän aikoihin lähden kävelemään töihin että ehdin käydä suihkussakin ennen työvuoron alkua. Nyt varsinkin pitää käydä suihkussa kun en illalla ehtinyt käymään.
Illalla olin sen sijaan lätkämatsissa. Minusta vähän tuntuu siltä että siinä maanantain huonossa voinnissani oli mukana jo henkistä kipuakin. Mutta eilen löysin tosiaan jostain "motivaatioruiskeen" niin kuin tuonne fiilisketjuun kirjoitin ja otin sellaisen asenteen että on aika mennä eteenpäin elämässä.
Jäähallillakaan en oireillut flunssan takia juuri yhtään. Vaan jaksoin hyvin olla pelissä. Peli itsessään ei kyllä hyvin sujunut mutta siitä huolimatta jaksoin vieläpä seistä miltei koko ottelun ajan.
Joskus vaan mietin sitä mikä minua oikein motivoi käymään töissä. Kun tässä maaliskuussakin saan näemmä yhtä paljon kuitenkin rahaa tililleni kuin saisin työttömänä ollessanikin. No eihän tilanne oikein kai reilu ole kun ei ulosottoonkaan mennyt kuitenkaan rahaa tämän kuun korvauksista.
Mutta jokin vain siellä töissä saa käymään ja vielä viihtymäänkin. Mutta ei se varmaankaan sitten rahasta johdu vaan päällimmäiseksi kai siitä uskosta että tämä kannattaa vielä pitkässä juoksussa ja voi joskus tulevaisuudessa auttaa minua työelämässä.