Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 374
  • 68 322
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Näin kun koko maailma hyperventiloi ton lentsun takia, voisi olla oiva paikka verestää nuoruuden muistoja ja etsiä netin syövereistä taas Stephen Kingin The Stand. Tiiliskivikirjoja en kyllä ota lukuun kun ne on kerran jo tullut luettua joskus 90-luvulla. Ja nyt kun googlailin, niin mitäs peijoonia, onko jopa niin notta tänä vuonna on alkanut pyörimään joku uusioversio tästä 94-vuoden sarjasta...?

edit. Ei oo näämmä vielä alkanut, mutta alkaa jossain vaiheessa.

The Stand (2020)

linkki IMDB

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Mullakin olisi tämä kauheus edessä. Jos tilaisi vanhoihin pokiin uudet linssit niin pääsisi vähemmällä.

Jos vain vanhat pokat on kunnossa niin suosittelen tätä vaihtoehtoa. Itselläni pakko uusia pokatkin ja asiaa ei helpota yhtään se, että olen puolisokea eli kun niitä uusia kehyksiä sovittelee niin pitää tunkea pärstä kolmen sentin päähän siitä myymälän peilistä että edes jotenkuten erottaa miltä ne omassa kuontalossa näyttää.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aina välillä sitä miettii miten jotkut ihmiset jaksavat toimia oikein. Miten jotkin ihmiset nousevat tuhkasta ja tekevät elämässään merkittäviä tekoja missä tahansa olivat. Tämä tuli minulle mieleen kun luin Liviu Librescusta. Romanian juutalainen, joka selvisi holokaustista, opiskeli Romaniassa itsensä tohtoriksi ja päätyi lopulta Virginia Tech nimiseen oppilaitokseen opettamaan nuoria oppilaita. Sitten kouluun saapui Seung-Hui Cho, joka ampui siellä kaiken kaikkiaan 32 ihmistä. Liviu Librescu kuoli 76-vuotiaana pitäessään luokkansa ovea kiinni, jotta hänen oppilaansa pääsisivät karkuun ikkunan kautta. Häntä ammuttiin viisi kertaa ja vasta viimeinen päähän osunut luoti tappoi. Kaikki paitsi yksi hänen oppilaistaan pääsi karkuun.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt olen lähes valmis kuolemaan. Marianna Merkulova piti juuri pitkän live lähetyksen instassa ja tottakai ilmoitin tulevani Kiovaan kuun vika ja hän sanoi tulevansa samana päivänä Kiovaan, kerroin seuraavaksi seurustelleeni kahden ukrainattaren kanssa ja siitä hän höpisi myös mulle, kuinka maailman kauneimman naiset tulee Ukrainasta ja Venäjältä ja kertoi myös miksi näin on. Lopussa sanoin, että sanoin jo hänelle hei hei, mutta en malttanut lopettaa liven katsomista, koska on niin pirun kaunis ja hänen ääneensä on hunajaa korvilleni ja siihen hän totesi uudelleen, että tosiaan tervetuloa Kiovaan, toivottavasti sinulla on hauskaa ja pieni mahdollisuus on että voimme jopa tavata, mutta sitä hän ei sentään luvannut. ❤️❤️

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mietin että avaisi sellaisen ketjun tänne, että mistäpä kirjoitit gradusi. Oikeasti, joskus tällainen kiinnostaa. Siitä saa vähän vinkkiä henkilön sielunelämään. Mikä on niin tärkeä aihe, että kuudesta kahteentoista kuukauteen uhraat askartelemiseen sen parissa.

Sitten pysähdyin. Onhan sellainen jo varmaan. En tarkistanut. Ja jos minä tuollaisen tekisin, löytyisi varmasti joku kaupunkilaisurmas huutamaan, että meillä nämäkin tehdään paremmin kuin siellä teidän luuserien periferiassa. Ja pallo kainalossa. Joten annoin olla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Katsoin tänään taas kerran Poliisit-sarjaa (joo, @Evil katson myös paskoja ohjelmia). Kyllähän siellä oli taas sekavaakin porukkaa. Täytyy sanoa että poliisien pitää taipua todella moneksi ja sietää paljon. Arvostan kyllä heidän työtään. Itse en ole joutunut poliisien kanssa tekemisiin aikoinaan vaikka paljon olen ryypiskellyt ja myös sekoillut. Silti löytyi aina jalat, avaimet ja koti johon mennä. Ja kotiin löysin omin voimin jos ei tullut sitten eteen muuta yöpaikkaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kun olin ala-asteella, siis 80- luvulla, mulla oli luokkakaverina Matti. Matti kiusasi kaikkia joita ehti ja pystyi, oli todella vittumainen ihminen. Jotenkin ei yllättänyt, kun myöhemmin kuulin, että Matti on nykyään poliisi. Ominaisuudet viittasi siihen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Katsoin tänään taas kerran Poliisit-sarjaa (joo, @Evil katson myös paskoja ohjelmia). Kyllähän siellä oli taas sekavaakin porukkaa. Täytyy sanoa että poliisien pitää taipua todella moneksi ja sietää paljon. Arvostan kyllä heidän työtään. Itse en ole joutunut poliisien kanssa tekemisiin aikoinaan vaikka paljon olen ryypiskellyt ja myös sekoillut. Silti löytyi aina jalat, avaimet ja koti johon mennä. Ja kotiin löysin omin voimin jos ei tullut sitten eteen muuta yöpaikkaa.
Meidän kyllä ehdottomasti pitäisi jutella enemmän. Yv?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minkähän takia? Että saisit kouluttaa minua... Sinä vähän peloitat minua kun olet niin varma kaikesta. Minä en ole...
Mie lupaan. Joko saan sinut vihaamaan minua tai rakastamaan itseäsi. Tai päinvastoin. Tai molempia.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pohjois-Karjalassa on hiihtoloma. Ei täällä muuten arkenna oltaisi. En puhu minusta (enkä itsestäni) vaan muista. Ei tässä ole järkeä. Ei. Ei.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjois-Karjalassa on hiihtoloma. Ei täällä muuten arkenna oltaisi. En puhu minusta (enkä itsestäni) vaan muista. Ei tässä ole järkeä. Ei. Ei.
Täällä on. Siksi minäkin istun himassa dokaamassa näin keskiviikkona, kun normaalisti en istuisi.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos vain vanhat pokat on kunnossa niin suosittelen tätä vaihtoehtoa. Itselläni pakko uusia pokatkin ja asiaa ei helpota yhtään se, että olen puolisokea eli kun niitä uusia kehyksiä sovittelee niin pitää tunkea pärstä kolmen sentin päähän siitä myymälän peilistä että edes jotenkuten erottaa miltä ne omassa kuontalossa näyttää.

Haha aivan sama homma täällä. Ilman laseja en näe juuri nenääni pidemmälle. Mun lasit on tällä hetkellä vuodelta -97, SA-Intin kustantamat. Hyvin ovat kestäneet vaikka vähän kolhuja on tullutkin.

Pitäisi nämä nyt kuitenkin kohta uusia ja siitähän se soppa taas syntyy. Tekisi mieli palata takaisin 90-luvulle ja ottaa sellaiset kunnon pullonpohjalinssit ja Mikko Alatalo-sangat.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meillä kyllä uusivat pokat samalla kun ikkunatkin ja parvekeovet, kolme vuotta sitten. Hyvät on.

Tarkkuutta niihin termeihin, vanhat voi ymmärtää väärin. Jos vanha ymmärtää väärin, sitä vituttaa. Ehkä se jopa ei maksa sinun eläkettäsi.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja Keijo Rosberg -pimpinkutittimet. Sellaisilta miehet näytti kun olin lapsi. Ja aikuiset tiesi silloin kaiken. Nyt olen aikuinen, ja kauhu valtaa mieleni kun tajuan että emmehän me tajua. Mitään. Mistään. Tajusiko ne silloinkaan? Onko muka-aikuiset johtaneet tätä planeettaa kymmeniä vuosia ilman mitään ymmärrystä mistään? Vittu, Väykkä, tule takaisin. Tarvitsemme sinua.

K

Kiekkokatsoja

Harrastetaankohan Tampereella "syrjintää"?
Uuden jäähallin nimeksi on tulossa uros live areena.
Kauanko menee, että tutkintapyyntö (ässä), vedetään hihasta? Samasta korttipakasta jossa on rasistikortit ym.
Noo, katsellaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy