Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 357 365
  • 66 888

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaa, olen kyllä miettinyt että nämä iltapyörimiset täällä miehen nukahdettua voisi kyllä jättää väliin. Parantaisi varmaan nukahtamistakin. Usein tuntuu että vasta illalla on oikeasti aikaa kunnolla keskittyä tähän. On niin mukava maata sängyssä musiikkia kuunnellen ja kirjoittaa tänne. Ehkä joskus opettelen hyville tavoille ja käyn nukkumaan miehen kanssa yhtäaikaa... tai edes lukisin kirjoja väsymystä odotellessa sen sijaan että tuijotan sinistä valoa joka tiettävästi "valvottaa". Kyllä, olen tätä ennenkin pyöritellyt ja pyörittelen varmaan tulevaisuudessakin...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä tää ilta rupee pikkuhiljaa näyttään siltä, että on lähdettävä kohti hotelli vantaata. Josko sieltä joku kiva mamma lähtis messiin. Ai jai melkeen tulin jo pelkästä ajatuksesta.
Pitäskö vittu itekin? Hmm. Kerran joudun siellä käynnin takia naimisiin, paha paikka siis.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
@Malkkinen tuossa virkkoi. Tuli mieleeni v. 2014 keksimäni kaunis kertomus.

******

Lähdettiin 10 hengen porukalla patikkaretkelle. Meitä oli siinä 5 naista ja 5 miestä. Lopulta alkoi jo olla hyvin pimeää. Siinä maantiellä kun me aikamme käveltiin, niin yksi Pena kysyi:

- Hei, mitä sanoisitte jos mentäisiin koko porukalle tuonne pusikkoon, pantaisiin koko yö, kaikki toisiamme?" Kuului yhteen ääneen huutoa: "JOO!!".

Riisuttiin vauhdilla vaatteet, juostiin yön hämärässä pusikkoon ja alettiin panemaan. Itsekin muistan, kun perse vaan nousi jostakin eteeni ja silmät kiinni pimeässä jyystin menemään. Venytin leukaperiäni eteeni, jotenkin oli niin panomiesolo. Tikkasin menemään kuin aropupu pahimmassa kiimassa. Koko pusikko heilui, persettä nousi sieltä sun täältä.

Pikku hiljaa alkoi meno hiipua.

Yhtäkkiä olikin aivan hiljaista. Yksi Reiska kaivoi jostakin taskulampun esiin. Pian hän antoi meille valoa ja huomattiin, että meitähän oli vain viisi miestä siellä pusikossa. Oltiin vahingossa pantu ihan vaan keskenämme. Reiska osoitti valoa naisia kohti. Naiset olivat jääneet tien reunalle ja olivat ihan vaan juomassa teetä ja syömässä salaattia. Pena sen sitten sanoi: "On tää nyt hommaa, miehet kun panee, niin naiset on vaan tiellä".
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aamulla ukot heräilee ties mistä asennosta, ties kenen päältä/alta. Ja uuteen nousuun, hienoa! Eteenpäin veljet, sanois yks aatelinen!
No, ainakin toistaiseksi olen vesiselvä. Pahin pelko Hotelli Vantaassa on, että näen jälkimmäisen ex-vaimoni. Kaunis kuin taivas, mutta kusipää kuin voi vain olla.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
... juodaan kaljaa hiljaisuudessa, kunnes naiset nappaa mukaan.
Eipäs tuossa mitään niin salaperäistä tai mystistä ole, kai?
Useammin olen saanut sattumapiparit tekemättä mitään, kuin liikaa pinnistelemällä.
Pitäähän naisillekin antaa leima fantasiasta "iskin miehen".
Eiköhän wanha fraasi: kauppa on onnistunut, kun molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä, pidä paikkaansa.
Tuntuu silti hemmetin hyvältä tulla puhutelluksi, raahatusksi pöytään ja isketyksi, kun olet juuri miettinyt samaa hänelle tai hänen kaverilleen.
Witut, ole lapsellisen saamaton!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pikemminkin loppuun asti taistellaan...

Tai taas hassuttelee, se sinne livahti... Se on siellä!

Se tuntuu muuten olevan samanlainen tuote kuin valkosipuli; sitä joko rakastaa tai vihaa. Neutraalia mielipidettä en ole kuullut.

En yhtään yllättyisi jos minulta tulisi joskus se neutraali mielipide. Tai oikeastaan on muistikuvieni mukaan jo hieman tullutkin. Olen ennen inhonnut sinihomejuustoa mutta sekin on tuote jota olen oppinut tässä viime vuosina sietämään. En rakasta sinihomejuustoa yli kaiken mutta pystyn syömään sitä ainakin muun ruoan joukossa.

Olen tässä viime vuosina oppinut muutenkin syömään montaa sellaista ruokaa jota ennen inhosin. Sienisalaattia, mämmiä, janssoninkiusausta, silliä, maksapihvejä, maksakastiketta... Luulen että tuolla aikoinaan käymässäni koulussakin opin syömään erilaisia ruoka-aineita ja maistelemaan erilaisia makuja niin sitä myötä olen oppinut syömään entisiä inhokkiruokianikin.

Isäni kanssa ollaankin sitten vitsailtu että kohta menee jo rusinatkin pullan ja leivän joukossa ja sinihomejuusto. No oikeastaan nämä menevätkin jo sellain hitusen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Etenkään nämä perjantain ja lauantain väliset yöt eivät kyllä tunnu minulle sopivan. Usein on kovat odotukset kyseistä yötä kohtaan. Jes, nyt pääsee nukkumaan arkiviikon rasitukset pois ja nyt pääsee nukkumaan pitkään. Sitten kun se yö tulee niin nukkuu kuitenkin tosi huonosti. Niin kuin nytkin, heräsin jo puoli viideltä. Kyllä, heräsin vapaapäivänäni jo puoli viideltä. No taisin onnekseni nukahtaa illalla joskus kymmenen aikoihin että kyllä nyt muutaman tunnin ehdin koisata mutta kuitenkin. Ja nukuin yöllä myös kovin levottomasti.

Olen kirjoittanut aiemminkin kyllä jo näistä nukkumisvaikeuksistani etenkin lauantaiden vastaisina öinä. Ja onneksi sunnuntain vastainen yö on sitten taas jo sujunut paljon paremmin. Mutta kuitenkin, minusta tuntuu tällä hetkellä siltä että nukun paremmin arkiöinä kuin viikonloppuisin. Vaikka pitäisi kai olla toisinpäin?

Arki-iltoina menen koisaamaan varsin usein jo siinä iltakasilta ja nukun sinne aamulla viiteen-kuuteen asti jolloin ehdin kyllä arkiöinä varsin kivan pituiset unet koisaamaankin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oottekste koskaan hakannu niin pitkään tattiin, et kunto loppuu? Oon känni/krapula yhdistyksessä ja ei vaan nalli palanu, vaikka miten anto kyytiä. Käsi väsy. Oikeesti. Tartteis jonkun frendin dutch rideriin.
Sama tilanne täällä! Istun paskalla samalla. Kalja vaan roiskuu rinnuksille samalla kun toisella kädellä fäppää. Odotan veli @Individual in linkkiä missä näkyy scholl punaisissa speedoissa. Sit roiskuu, sit pojat roiskuu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös