No sano sille jotain asiasta?Kaksi tuntia joutunut nyt kuuntelemaan vierestä työkaverin kikatusta ja käkätystä. Ei hetkeäkään hiljaa. Alkaa oikeasti käymään hermoille.
Multa kans vietiin satula Helsingissä, kotikerrostalon parkkikselta yöllä. Toivottavasti paskapäältä lievittyi edes stressi. Ja kerran vietiin Kalliossa putkikassi, jonka olin jättänyt nätisti baarin eteen. Ei voi ymmärtää mitä päässä liikuu ihmeisen.Japanissa joku äijä pöllinyt neljännesvuosisadan aikana vajaat 6000 pyörän satulaa "lievittääkseen stressiä".
Ja linkkiä uutiseen
Satulanhaistelija.Japanissa joku äijä pöllinyt neljännesvuosisadan aikana vajaat 6000 pyörän satulaa "lievittääkseen stressiä".
Ja linkkiä uutiseen
Etsin kyllä ihan haulla ja miaulla taas ketjua The Allekirjoitukset, mutta kun en näköjään osaa löytää niin ulkomuistista panen että palstalla on toinenkin mua puhutteleva kirjoitus (muistaakseni jonkun kivesveto-kouvolala-gougoulaisen). Se meni jotenkin että Nobody is perfect, I'm nobody.Jotenkin tykkään tästä allekirjoituksesta @vetti -käyttäjän taholta:
If sex between 3 is called THREESOME and between 4 FOURSOME - I'm HANDSOME
Minoon myös aika könsikäs.
Voit vilkaista minun allekirjoituksen, se voisi auttaa sua nyt.Etsin kyllä ihan haulla ja miaulla taas ketjua The Allekirjoitukset, mutta kun en näköjään osaa löytää niin ulkomuistista panen että palstalla on toinenkin mua puhutteleva kirjoitus (muistaakseni jonkun kivesveto-kouvolala-gougoulaisen). Se meni jotenkin että Nobody is perfect, I'm nobody.
Sinäkö se olitkin? Mutta ethän sinä ole kouvolaalaalandiasta!?Voit vilkaista minun allekirjoituksen, se voisi auttaa sua nyt.
Melkoisen dilemman olet pyöritellyt tästä päähäsi. Oma mielipiteeni on se, että niin kauan kun olo on sairas ja väsynyt, niin älä mene töihin.
suomalainen on kyllä käsittämättömän huono olemaan kipeänä töistä pois. Tavallaan ymmärrän, mutta kolikon toisena puolena on tietysti se, että sen "mitä nuokin poissaolostani miettii" -tuumailun sijaan liian aikainen työhönpaluu sairastuttaa ne muutkin töissäolevat ja tosiaan sairaana työskentely laskee omaakin elämänlaatua. Pahimpana se, että tauti voi vain pahentua. Lepoa, lepoa, lepoa. Töitä kerkeää kyllä ihan tarpeeksi tekemään tässä elämässä, sitä ei tarvitse kiirehtiä. Paranemisia täältä.
En mä nyt niin könsikäs ole... neitsyyskin on jo mennyt. Huomenta kuitenkin.Jotenkin tykkään tästä allekirjoituksesta @vetti -käyttäjän taholta:
If sex between 3 is called THREESOME and between 4 FOURSOME - I'm HANDSOME
Minoon myös aika könsikäs.
Tervehdys!
Kirjoitan ensimmäisen viestini tänne kun tähän ketjuun on kerta kaikkien pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa.
Jatkoajan keskustelujen pariin eksyin joskus kaudella 2009-2010, kun etsin NHL-tilastoja googlesta ja hakutuloksiin tuli NHL-tilastokummajaiset ketju. Sen jälkeen on ollut tämä palsta lähes päivittäisessä käytössä mutta nyt vasta uskaltauduin tekemään tunnukset ja hakemaan kirjoitusoikeuksia.
Mietin tässä että tällä palstalla on varmasti runsaasti lukijoita, jotka eivät koskaan tee tunnuksia. Itsekin tunnen pari muuta tyyppiä, jotka tekevät niin.
Tervehdys!
Kirjoitan ensimmäisen viestini tänne kun tähän ketjuun on kerta kaikkien pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa.
Jatkoajan keskustelujen pariin eksyin joskus kaudella 2009-2010, kun etsin NHL-tilastoja googlesta ja hakutuloksiin tuli NHL-tilastokummajaiset ketju. Sen jälkeen on ollut tämä palsta lähes päivittäisessä käytössä mutta nyt vasta uskaltauduin tekemään tunnukset ja hakemaan kirjoitusoikeuksia.
Mietin tässä että tällä palstalla on varmasti runsaasti lukijoita, jotka eivät koskaan tee tunnuksia. Itsekin tunnen pari muuta tyyppiä, jotka tekevät niin.
Tervehdys!
Vittu jes viimein pelikieltoni päättyi. Kuukausi ilman Jatkoajan keskustelupalstaa oli terapeuttista, mutta välillä vituttavaa, kun ei päässyt kertomaan jollekin idiootille miten asiat oikeasti ovat. Nyt voin taas rauhassa elää elämääni.
Eikö sulla veli @vilperi iske koskaan ns. Härkönen & Vilenius (kummelista, jonnet ei muista) reaktio päälle kun pähkäilet ja pyörittelet juttuja niin jumalattomasti? Ei toki aina, mutta usein helpoin ratkasu on vetää ihan tunteella. Have a coke and a smile! Helpottaa elämistä kummasti.
Otetaan tähän sama linja kuin Toni Niemisellä rakkauselämän kommentoinnissa, eli en kommentoi. Mutta kuitenkin sen verran voin sanoa, että huolestunut olen. Puhun niistä asioista mistä vihervasemmistolaiset sulkevat silmänsä. Onkohan moderaattorit pelkästään tällöin vihervasemmistolaisia...?Mitä mieltä oot tota noin Oulun meiningistä?
Hehe. Oli pakko.
En ookaan Oulussa käynyt aikoihin. Siellähän on yleensä järkijengiä tai no yks akka tuli hulluksi mutta muuten. Kerran dokattiin sen kanssa oululaisessa puistossa.