Hankkikaa huone. Ei kun onhan teillä jo.Ainahan foorumistit lähtee yksin kotiin. Oikeasti alkoi hieman väsy painaa. Olikos meillä muuten yhteinen narikkalappu? Takki jäi nimittäin baariin.
Hankkikaa huone. Ei kun onhan teillä jo.Ainahan foorumistit lähtee yksin kotiin. Oikeasti alkoi hieman väsy painaa. Olikos meillä muuten yhteinen narikkalappu? Takki jäi nimittäin baariin.
Hankkikaa huone. Ei kun onhan teillä jo.
Ei kerta homoksi T ja kymmenes kerta aina nollaa tilanTeen.Sillon kun sanat loppuu ja ystävä on hyvä, niin pitka huikka väkujuomaa, jonka jälkeen kaivat siltä suonikkaan esiin ja imaset kitusiin. Sit kun se herää siihen, niin toteet vailla hualta huamisesta, maailmanmiehen elkein että "Bet you fiddy bucks, you did not see THAT coming...?! Sitten tarjoot sille kaljan, heitätte ylävitoset ja tiukat manhugit. Tämän jälkeen ootte bredreneitä ja buddyja ikusesti. Päivä jatkuu
ja puhutte naisista koko ajan, koska ette ole mitään homoja. Usko kun kokemusasiantuntija jakaa. Ja näin.
Nyt voit todeta, että "haen vain takkini".Ainahan foorumistit lähtee yksin kotiin. Oikeasti alkoi hieman väsy painaa. Olikos meillä muuten yhteinen narikkalappu? Takki jäi nimittäin baariin.
Hitto se ylen säätyttö Annika on yhtäaikaa niin kiltin ja viattoman olonen, mutta tosaalta haluisin riuhtoo sen mekon ja pitsistringit ja veke rimmata sen mustaa aukkoo kualan vaan valuesssa... Jatkakaa tok naisjjttuja. Mulla on älytön kankkuspanetus. Ihan jumalaton. Kakalla istuessanikin hinkkaan näädsejä perseenaluseen. Muute kaikki ookke.Ja nyt ollaan siinä kalja vaiheessa ja puhutaan naisista.
Oli syy avata tämä ketju. Nyt muistan sen syyn.Onneksi täällä on tämä alkoholisoituneet ja itserakkaat reppanat -ketju. Löytyy samaistumispintaa,
Ei tietenkään koska paikalla oli vain kirkassilmäisiä lapsiperheitä joista kellään ei ollut mennyt iltapitkäksi alkoholin kanssa... tai hmmm... Mistä minä tiedän. Paikalla oli kyllä yksi vanhempi (valtio)mies joka yritti narrata fisuja varmaan pari tuntia mutta ei onnistunut. Poikansa kyllä epäili ettei faijalla välttämättä ole koukkua pilkissään...Oliko kukaan niin Äjjjä että retuutti mujjjansa hupusta punnitusmestoille ja kehu kossunpunertamilla silmillään että "Aloin jo luavuttaa, mutta viimesellä matosella sain ylös tämmösen melekosen lahnan..."
Voi, kunpa joku päivä sais tähänkin palata... Alkaa kyllästyttään tää pikkupieruissa olo ja jonkun vitun maskotin esittäminen...Ei tietenkään koska paikalla oli vain kirkassilmäisiä lapsiperheitä joista kellään ei ollut mennyt iltapitkäksi alkoholin kanssa... tai hmmm... Mistä minä tiedän.
Ajatella jos olisi The Voice of Finlandissa ja vain hönöt Sipe ja Toni kääntyisivät. Mitä tehdä? Voiko sanoa, että mä en kyllä taida t
eitä ottaa, mä lähen kotiin.
Sehän riippuu siitä että keneltä kysyt.Bristol Roversissa pelaa Chelseasta lainalla maalivahti Jamal Blackman. Onko kauhean rasistista profilointia olettaa kyseessä olevan tummemman veljen, kuvaa näkemättä...?
Melkoisen dilemman olet pyöritellyt tästä päähäsi. Oma mielipiteeni on se, että niin kauan kun olo on sairas ja väsynyt, niin älä mene töihin.Ensimmäinen työpäivä sairausloman jälkeen on nyt ohi. Kyllä vähän mietin sitä meninkö kuitenkin liian aikaisin töihin takaisin? Nimittäin ääneni oli tänään töissä ihan matalana, melkein poissa kokonaan.
Yskä tai nuha ei töissä paljon vaivannut mutta tuo käheä ääni pisti funtsimaan oliko töihin paluuni liian aikainen? Ja puhtiakaan ei ollut ihan niin paljoa kuin terveenä. Välillä mietin että jaksankohan minä. Ja mietti sitä työkaverinikin ainakin kerran.
Tarttumisvaara, jälkitaudit, vaara että flunssa pahentuu.... Onhan näitä vaaroja ja riskejä siinä jos töihin paluuni oli liian aikainen. Mutta kuinka helposti sitä saikkuakaan saisi kun ei ole lämpöä varmaan sitten kuitenkaan.
Olen kirjoitellut tänne viestejä tässä kipeänä ollessani mistä on ehkä kantautunut läpi sellainen epävarmuus siitä sairauden "volyymista". Mutta tänään töissä tajusin taas että kyllä sitä on oltu sittenkin ihan aidosti kipeä koska voinnista puuttui kyllä todellakin paras mahdollinen terä.
No nyt kotona. Ainakin nyt sitä lepoa taas. Ja eiköhän se siitä, toivottavasti se siitä. Kyllä tämä flunssa sitkeä on.