Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 037
  • 66 802

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ross Fame Model 10 on aivan mälyttömän hyvä kitaranvahvistin.

Kännipääni sai iilin kaivaa sellaisen tallin nurkasta ja imuroinnin jälkeen kokeilin kytkeä caruna/loiste sähköverkkoon ja myös sähkökitaraan. Ja sehän toimi vahvistimena upeasti. Hieman kröhii muutama potikka, mutta toivottavasti kemikaali auttaa.

En osaa vieläkään soittaa kitaraa, mutta palaan opettelemaan tämän Rossin kanssa, se on simppeli eli luotettava kaveri.
Voxin Valvetronix on teknovehejes, joka on minun fokukseni kitaratähteyteen heiluttanut kohtalokkaasti.

Keep it simple stupid. Ehkä pitäisi arveen tajuta paikkansa, siispä mainos menneisyyteen, vanhoihin hyviin aikoihin

 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Satuin heräämään sitten kello viideltä. Yritin kyllä silloinkin vielä saada unen päästä kiinni mutta enpäs saanut. Toisaalta oli onnenikin että heräsin jo kukon laulun aikaan sillä näenpähän nyt suorana lähetyksenä Winnipegin matsin.

Vaikka tuossa(-kin) matsilähetyksessä onkin ulkomaan kielinen selostus enkä selostuksesta ymmärrä mitään niin kyllä peliä silti katselee. Kun ymmärtää itse lajia niin mihin selostusta ylipäänsä edes tarvitsee? Jäähallillakaan ei ole matsiselostusta lainkaan niin ei kai se selostus niin välttämätön ole matsia televisiostakaan katsellessa?

Tässä on nyt yli viikko oltu sairaana ja viikon verran oltu sairauslomalla. Kyllähän tämä flunssa aika sitkeässä minulla on taas ollutkin. Nytkin pelkään että minulle on ainakin kehkeytymässä poskiontelon tulehdustakin sillä vasen poski tuntuu oudolta, ihan kuin sitä painaisi jokin.

En ole tässä juurikaan ulkoilmassa ollut viikon aikana. Toki kaupassa ja apteekissa on vain sisukkaana silti tullut käytyä. Pakkohan sitä ruokaa on ollut hakea myös kipeänä sillä en kuitenkaan pyhälläkään hengellä elä. Ja onneni on ollut että haju-ja makuaistit minulla ovat toimineet kaiken aikaa vaikka flunsassa olenkin ollut. Sitä pidän jopa pienenä ihmeenä mutta kai se johtuu varmaan tuosta nenäsumutteestakin jota olen viikon käyttänyt. Nyt sen käyttö on tähän päivään kuitenkin lopetettava sillä sumutetta saa vain viikon käyttää yhteen kyytiin. Jännittävääkin nähdä mitä käytön jälkeen tapahtuu, paheneeko tukkoisuus?

Joo, mutta onhan nuo kauppa-ja apteekkireissut olleet melko raskaita minulle kun olen kipeänä niitä tehnyt. Olen jo luullut että luuhistun tuonne matkalle. Mutta onneksi olen kuitenkin matkoistani selvinnyt. Ja minusta tuntui pahimmillaan että kävelyni oli sellaista hoipertelua. Mietinkin jo yhdessä vaiheessa että tilaan ruoat kotiin kaupasta tai sitten kirosin sitä kun kotini lähellä ei ole mitään lähikauppaa vaan lähimpään kauppaan on matkaa ainakin se kilometri. Ja se on yllättävän pitkä matka silloin kun olet kipeä.

Mutta eipä tässä muuta tällä erää. Aamun viettoa jatkan katselemalla tuota NHL-kamppailua. Aamukahvit jo join. Tämä on viimeinen vapaapäivä taas toistaiseksi ja huomenna olisi sitten ryhdistäydyttävä jo sen verran että pääsee töihin. Tämän päivän vietän vielä kyllä kotioloissa eli en osallistu tänään olevaan biljardiryhmäänkään. Kyllä tykkäisin taas pelata tuota biljardia kun en viime sunnuntainakaan ryhmään päässyt osallistumaan enkä muutenkaan ole bilistä viikon aikana päässyt pelaamaan mutta parempi vielä tämä päivä ottaa iisisti ja tuon biljardipöydän ääressä on kuitenkin sen verran läheistä ihmiskontaktia että aika herkästi tarttuu sen ympärillä tauditkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No tänään en kyllä lähde mihinkään jäälle. Eipähän täällä aurinkokaan paista ja pakkaset on muisto vaan. Lunta riputtelee hiljalleen maahan mutta ei tuo varmaan kauaa kestä kun on noita plussakelejä.

Veli lupasi eilen "laskiaistapahtumassaan" palkinnon ensimmäiselle joka tuo rantaan pilkityn kalan. Yhtään kalaa ei kukaan saanut. En tiedä oliko vika vehkeissä vai pilkkijöissä... tai jopa järvessä. Jää oli melko hyvässä kunnossa luistella ja potkuttella kelkalla. Nastakengät oli ihan jees valinta jäällä liikkummiseen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No tänään en kyllä lähde mihinkään jäälle. Eipähän täällä aurinkokaan paista ja pakkaset on muisto vaan. Lunta riputtelee hiljalleen maahan mutta ei tuo varmaan kauaa kestä kun on noita plussakelejä.

Veli lupasi eilen "laskiaistapahtumassaan" palkinnon ensimmäiselle joka tuo rantaan pilkityn kalan. Yhtään kalaa ei kukaan saanut. En tiedä oliko vika vehkeissä vai pilkkijöissä... tai jopa järvessä. Jää oli melko hyvässä kunnossa luistella ja potkuttella kelkalla. Nastakengät oli ihan jees valinta jäällä liikkummiseen.
o
Itte tykkään tuon kaltaisisita eräjormailuista, niinkun oon vissiin kertonu. Oliko kukaan niin Äjjjä että retuutti mujjjansa hupusta punnitusmestoille ja kehu kossunpunertamilla silmillään että "Aloin jo luavuttaa, mutta viimesellä matosella sain ylös tämmösen melekosen lahnan..."
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huh, vähän heikottaa. Bansku nukkuu näköjään tuossa sohvalla. Nummenkallio hatarien muistikuvieni perusteella hävisi baarissa jonnekin. Toivottavasti ei lähtenyt sieltä yksin kotiin.

Ainahan foorumistit lähtee yksin kotiin. Oikeasti alkoi hieman väsy painaa. Olikos meillä muuten yhteinen narikkalappu? Takki jäi nimittäin baariin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Huh, vähän heikottaa. Bansku nukkuu näköjään tuossa sohvalla. Nummenkallio hatarien muistikuvieni perusteella hävisi baarissa jonnekin. Toivottavasti ei lähtenyt sieltä yksin kotiin.
Sillon kun sanat loppuu ja ystävä on hyvä, niin pitka huikka väkujuomaa, jonka jälkeen kaivat siltä suonikkaan esiin ja imaset kitusiin. Sit kun se herää siihen, niin toteet vailla hualta huamisesta, maailmanmiehen elkein että "Bet you fiddy bucks, you did not see THAT coming...?! Sitten tarjoot sille kaljan, heitätte ylävitoset ja tiukat manhugit. Tämän jälkeen ootte bredreneitä ja buddyja ikusesti. Päivä jatkuu
ja puhutte naisista koko ajan, koska ette ole mitään homoja. Usko kun kokemusasiantuntija jakaa. Ja näin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sillon kun sanat loppuu ja ystävä on hyvä, niin pitka huikka väkujuomaa, jonka jälkeen kaivat siltä suonikkaan esiin ja imaset kitusiin. Sit kun se herää siihen, niin toteet vailla hualta huamisesta, maailmanmiehen elkein että "Bet you fiddy bucks, you did not see THAT coming...?! Sitten tarjoot sille kaljan, heitätte ylävitoset ja tiukat manhugit. Tämän jälkeen ootte bredreneitä ja buddyja ikusesti. Päivä jatkuu
ja puhutte naisista koko ajan, koska ette ole mitään homoja. Usko kun kokemusasiantuntija jakaa. Ja näin.
Ei kerta homoksi T ja kymmenes kerta aina nollaa tilanTeen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ainahan foorumistit lähtee yksin kotiin. Oikeasti alkoi hieman väsy painaa. Olikos meillä muuten yhteinen narikkalappu? Takki jäi nimittäin baariin.
Nyt voit todeta, että "haen vain takkini".
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ja nyt ollaan siinä kalja vaiheessa ja puhutaan naisista.
Hitto se ylen säätyttö Annika on yhtäaikaa niin kiltin ja viattoman olonen, mutta tosaalta haluisin riuhtoo sen mekon ja pitsistringit ja veke rimmata sen mustaa aukkoo kualan vaan valuesssa... Jatkakaa tok naisjjttuja. Mulla on älytön kankkuspanetus. Ihan jumalaton. Kakalla istuessanikin hinkkaan näädsejä perseenaluseen. Muute kaikki ookke.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
MEDIATIEDOTE, vapaa julkaistavaksi heti

HAEN MÄMMIÄ

Nyt, anteeksi, haen kaupasta mämmiä (sokeroimatonta versiota) ynnä riittävän määrään kaurajuomaa.

Omnomnoms.

Tiedote päättyy.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oliko kukaan niin Äjjjä että retuutti mujjjansa hupusta punnitusmestoille ja kehu kossunpunertamilla silmillään että "Aloin jo luavuttaa, mutta viimesellä matosella sain ylös tämmösen melekosen lahnan..."
Ei tietenkään koska paikalla oli vain kirkassilmäisiä lapsiperheitä joista kellään ei ollut mennyt iltapitkäksi alkoholin kanssa... tai hmmm... Mistä minä tiedän. Paikalla oli kyllä yksi vanhempi (valtio)mies joka yritti narrata fisuja varmaan pari tuntia mutta ei onnistunut. Poikansa kyllä epäili ettei faijalla välttämättä ole koukkua pilkissään...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei tietenkään koska paikalla oli vain kirkassilmäisiä lapsiperheitä joista kellään ei ollut mennyt iltapitkäksi alkoholin kanssa... tai hmmm... Mistä minä tiedän.
Voi, kunpa joku päivä sais tähänkin palata... Alkaa kyllästyttään tää pikkupieruissa olo ja jonkun vitun maskotin esittäminen...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ajatella jos olisi The Voice of Finlandissa ja vain hönöt Sipe ja Toni kääntyisivät. Mitä tehdä? Voiko sanoa, että mä en kyllä taida teitä ottaa, mä lähen kotiin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on sitten ns. aika palata arkeen kun lomat on lusittu, miehen lapsi ja vieraat (siskoni kuopuksensa kanssa) lähteneet kotiin. Mies vähän meinasi että voitaisiin siivota kun vieraat oli lähteneet. Minä kyllä muistutin ettei Jumala tykkää kun kolmas käsky pyytää pyhittämään lepopäivän. Mies ei ollut ihan otettu tuosta perustelusta ja totesi vaan että "Haista home". No ei me kuitenkaan viitsitty siivota vaan keksittiin muuta tekemistä... esim. lenkillä käyntiä ja rentoutumista telkkarin äärellä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Se että vedät kuusi päivää putkeen, käyttäydyt paremmin kuin kukaan ja tapaaat ihmisiä jotka ekan sekunnin lälkeen huonossa jamassa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös