Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Älä yritä. Oot kumminkin niitä kirkonpolttajia ja koitat vaan soluttautua mestoille tulvehkeines kun muut haluais vaan rakastaa lapsia.Mä haluan olla henkilökuntaa. Ok?
Älä yritä. Oot kumminkin niitä kirkonpolttajia ja koitat vaan soluttautua mestoille tulvehkeines kun muut haluais vaan rakastaa lapsia.Mä haluan olla henkilökuntaa. Ok?
Lisätiedotetta oli uutisissa, niin 13 vuotias oli kuvannut homostelua.No totta molossa. Henkilökunnan pikkujouluihin.
Lisätiedotetta oli uutisissa, niin 13 vuotias oli kuvannut homostelua.
Mietin vaan, että jos kyseessä olisi ollut heteroseksiä, niin hyökkäisivätköhän parin puolueen aktiivit tuomitsemaan asian?
Lopetin polttamisen yli kymmenen vuotta sitten. Nykyään vain itken yksinäni ja kuuntelen rakkauslauluja. Kirkonpolttoajat on ohi. Ikuisesti. Sääli.Älä yritä. Oot kumminkin niitä kirkonpolttajia ja koitat vaan soluttautua mestoille tulvehkeines kun muut haluais vaan rakastaa lapsia.
Villi arvaus, että teksti oli kirjoitettu etukäteen ja unohdettiin muokata sen jälkeen, kun jatkoaikaa ei tullutkaan.Mitäköhän tua toimituksessa on taas vedelty... "Dostal pysyi työllistettynä läpi ottelun ja 19-vuotiaan ansiosta tamperelaiset pääsivät jatkoajalle..."
No toki näin, mutta oli pakko näpäyttää. Puuhastelua, perkele. Ei voi edes kesähessua syyttää näin talvella.Villi arvaus, että teksti oli kirjoitettu etukäteen ja unohdettiin muokata sen jälkeen, kun jatkoaikaa ei tullutkaan.
Syystäkin näpäytit. Oikoluku, sanois joku tähän.No toki näin, mutta oli pakko näpäyttää.
Ilmeestä päätellen Czeskun taikavarpu on löytänyt kaivon paikan.Pistetäänpä tänne kerrankin kuva, jossa ei olla kaljalla. Kävin siis tanssi tähtien kanssa voittajan eli Jutta Heleniuksen yksityistunnilla. Oli muuten todella mukava ihminen ja pirun hyvä kroppa hänellä.
Itse kiinnitin viime kesänä ekaa kertaa huomion että maalasivat ensin valkoisiksi ja sitten joku päivä ne olikin keltaiset. Liekkö yleinen käytäntö vai kämmi mutta ihmetytti kun ollut moista toimintaa nähnyt.En ole niin tarkkaan seurannut tätä tieliikennelain uudistusta joten tuli yllätyksenä, että keltaiset sulkuviivat pitää maalata uudelleen valkoisiksi toukokuun loppuun 2023 mennessä. Siinä joutuu jokusen kilometrin maalailemaan viivoja uusiksi ja rahaa palaa...
Linkki Iltasanomiin.
Kuulostaa hyvältä. Ilmakin just passeli. Näin kun itellä eessä pitkä viikonloppu niin lisäisin omaan varustukseen vielä kairan, pilkkivehkeet, konjamiinin ja kuskin.Tästä pitäisi lähteä retkelle...
-Makkarat tsek
-Kaakao tsek
-Mehu tsek
-sinappi tsek
-Talouspaperi tsek
-Mukit tsek
Pystyykö kukaan samaistumaan siihen, kun teidän ilmoituskello on yön aikana raiskattu, ja alatte ankarasti miettimään, mitä sitä tulikaan illalla kirjoiteltua...
Tiedättekö sen tunteen, kun olette kaksi päivää juoneet ainoastaan alkoholia ja kahvia, etkä ole syöneet yhtään mitään, koska sydän on rikki? Ei ole hääviä ei. En taida tällä viikolla salille kyetä, ellen halua kuolla.
Harvoin tärisen krapulasta. Nyt sen teen.Tiedän. Veli hyvä, kyllä minä tiedän. Todellakin. Voimia!