Oli tänään juuri tästä puhetta ketjun aloittajan kanssa. Hän soitti minulle kysyäkseen onko kännipäissään kirjoitellut tänne mitään päätöntä, kun ei itse uskaltanut jatkista avata.
Tämähän oli juuri se pelko ennen vanhaan kun minäkin vielä ryyppäsin. Aina sai känni-iltojen seuraavana aamuna hieman peloissaan avata Jatkista, Facea ja tekstareita sun muuta ja katsoa mitä sitä onkaan tullut kirjoitettua. Joskus sai katua ja hävetä.
Alkoholi, minun innokkuus muutenkin kirjoittaa, järjen hälventyminen kännissä ja alkoholin aiheuttama vapautuneisuus eivät olleet silloin hyvä yhtälö.
Mitä tulee tähän päivään niin taas sai yllättyä terveyskeskuksessa. Muistan sen päivän joskus vuonna 2014 kun minulla todettiin keuhkokuume. Taisin kysyä silloin että voinko jo lähteä ollessani terveyskeskuksessa. Sain vastaukseksi että kyllä, nimittäin sairaalaan. Sinulla on todennäköisesti keuhkokuume. Yllätyin sillä en osannut odottaa silloin mitään noin vakavaa.
Ja nyt tänään yllätyin taas. Luulin ettei minulla ole kuumetta kun ei tuo kotimittari ollut kuumetta näyttänyt. Menin vain kovan yskän takia sairaanhoitajalle. Arvoinkin aamulla sitä mennäkö töihin vai ei ja pelkäsin saanko edes virallista sairauslomaa kun päätin jäädä kotiin.
Onneksi jäin kotiin sillä töissä tuo tauti olisi varmaan todennäköisesti vain pahentunut. Mutta oli yllätys taas se että olen näinkin kovasti kipeä. Nyt vain sitä lepoa! Enpä viime perjantaina osannut odottaa olevani tulossa näin kipeäksi että joudun olemaan koko seuraavan viikon pois töistä.