Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 358 882
  • 66 893

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Lekuri määräsi Mirtazapin lääkettä pienenä annoksena unettomuuteen. Eilen otin ensimmäisen kerran ja jumalauta mikä ruokahalu ollut tänään. Voisin syödä vaikka hevosen ja koko ajan.

Tiesin toki etukäteen että lääkkeen sivuvaikutuksena voi ilmetä ruokahalun kasvua mutta en osannut odottaa että käyttämälläni pienellä annoksella ja jo yhden tabletin jälkeen vaikutus on näin huomattava.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Friillä alkaa hyvä Matt Damonin leffa ping @vetti . Housut jalassa. Mä en oo.
Nääh. Oon ton joskus nähnyt. Ei hetkauttanut, vaikka heikko kohta onkin hyvännäköiset miehet hyvin istuvassa puvussa. Ja on mulla housut jalassa, kalsareita ei oo. Kohtapuolin ei tosin housujakaan, eikä paitaa. Meen nukkumaan. Öitä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen syönyt olkavartta, minkä tarjosi minulle Foguntaine. Hieman raakaa oli. Noin muuten onko sateenkaari todellinen, jos ei näe värejä?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos ette tienneet, niin on aika helkutin rankkaa seurata pari vuotta kamppailua haimasyövän kanssa. Aikoinaan annettiin puoli vuotta aikaa, kaksi vuotta hän sinnitteli. Puolisentoista vuotta pystyi elämään kohtuullisen normaalia elämää, mutta sitten mentiikin kovaa alas. En edes halua kuvitella miten itse tuon omalla kohdalla käsittelisin. Hän oli (yritti ainakin) olla positiivinen kunnes muutama kuukausi sitten luovutti. Jos en ennen tätä tarpeeksi ollut eutanasian kannalla, niin nyt viimeistään. Tuollaista kärsimystä ei halua kenellekään. Toki elvytyskielto oli voimassa, mutta tietyillä kriteereillä pitäisi eutanasian olla sallittua. Kuten juuri päätettiin Portugalissa, eli kaksi lääkäriä ja todennettu oma tahto. Ei tehdä tästä kuitenkaan tuon väittelyä.

Boldasin ja muokkasin. Isäni taisteli noin vuoden haimasyövän kanssa ja hopeaahan sieltä tuli. Aika rankkoja aikoja noi oli, kun tiesi, että jossain vaiheessa se loppu tulee vääjäämättä, vaikka kuinka iskä uskos parantuvansa ja hairahtu loppuvaiheessa jopa huuhaa-parannuksiinkin. Ei auttanu, isä kuoli vuonna -98.

Äitini kuoli alokasaikanani verisyöpään kesäkuussa vuonna -88. Taisin olla Heikkilän kassun saapumiserän ainoa alokas tuolloin Varsinais-Suomen Ilmatorjuntapatteristossa, kuka sai juhannuksena lomaa. Siskon ja silloisten seurustelukumppaneiden kanssa itkettiin ja vedettiin kovat kännit suruun mökillä ja Kustavin Helenasssa, vai mikä sen laivaravintolan nimi olikaan.

vetti@ :n viesti avas taas vanhoja arpia, mutta noiden menneisyden mörköjen kanssa on vaan opittava elämään ja omasta mielestäni olen niiden kanssa nykyään ihan sujut.
 
Viimeksi muokattu:

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kai vajavainen maskuliinisuuteni koskettaa sisintäni yhä enemmän, maailman kehittyessä.

Nimittäin en ole ikinä kuvannut peenistäni parhaimmillaan. Tai siis en ole ikinä kuvannut missään kunnossa, mutta olisi kai pitänyt tajuta se tehdä vuosia sitten. Vaikuttaa nykyään muodikkaalta touhulta tuo, mutta olisin voinut olla tienraivaaja Suomessa kun olisin kehdannut hoksata.
Jollakin Agfan tai Kodakin halpiskameralla en olisi kehdannut kuvata, mutta olisi pitänyt ostaa sellainen Polaroidin pikafilmikamera, instantfilmi joka ei tarvinnut erikoista kehittäjää eli instituution silmäilyjä.
Tietysti olisi mennyt fyffeä myös kirjekuoriin ja postimerkkeihin niin pirusti, mutta olisin ollut Suomessa ehkä edelläkävijöitä, kerrankin.

Elämässäni on paljon tekemättömiä suorituksia.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tulipahan avauduttua, mutta alkuperäinen tarkotus oli kirjoittaa tänne keikkakokemus tältä illalta. Kolmas nainen Turun Logomossa. Bändi oli loistava ja paljon hyviä nuoruusajan biisejä sai kuulla. Nostalgiaa koko rahalla. Bändin soittaessa Äiti pojastaan pappia toivoi - biisiä, ymmärsin viimeistään olevani vanha ihminen. Tota biisiä kuuntelin vinyyliltä silloin, ku intin jälkeen muutin yksikseni asumaan ja voi että, millasta rai-raita sillon vieteltiin. Kolmekymmentä vuotta sitten.

Vaikka 3. Nainen heittikin loistavan setin Logomossa, niin tolle keikalle olis varmaan löytyny parempikin mesta. Kolmas nainen on sellaista musiikkia, jota livenä pitää fiilistellä permannolla vähän nolosti mukana laulaen ja vielä nolommasti tanssahdellen. Logomon jossain salissa istuttiin kuin kirkkokonsertissa arvokkaasti ja hienostuneesti annettin aplodit esitetyn kappaleen jälkeen, eikä oikein minkäänlaista fiilistä saatu päälle.

Meiän takana jotkut rohkenivat jammailemaan jopa ihan seisaaltaan ja meinasivat lietsoa muuta jengiä tällaieen jumalattomaan mennoon. Järkkäri oli paikalla sekunnissa ja komensi anarkistit paikoilleen. Vitutti sekä keikasta nauttivien että sen nuoren järkkärimimmin puolesta. Virkamiehenä ymmärrän hyvin, että järkkäri toimi annettujen ohjeiden mukaan ja hyvin toimikin, mutta bändi on sellanen, jota kuuluu fiilistellä permannolla eikä missään penkillä töksöttäen
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä en kyllä ymmärrä mitä siitä peniskuvien postailusta saisi tai miksi se olisi kivaa.

No en kyllä ymmärrä niitäkään jotka kyttää jossain pusikossa pelkkä pitkä takki päällä, ja sitten kun nainen kulkee ohi niin läväytetään takki auki. Mutta näitä on ehkä onneksi vähemmän, noita dick piccien lähettelijöitä tuntuu nyt olevan yllättävän paljon, pelkästään julki tulleet tapaukset.

No ehkä niitä itsensäpaljastelijoitakin olisi enemmän, jos ei tarvisi sitä pitkää takkia ja pihalla kyttäilyä, vaan kännykkä ja internetyhteys riittäisi.
 

Nick Neim

Jäsen
Tämä on kyllä ylivoimaisesti palstan paras ketju, ei siitä mihinkään pääse. Tuossa kun on jonkin aikaa ketjua lukematta, niin tulee vaikka minkälaisia aiheita lyhyen ajan sisällä. Nytkin päästiin sujuvasti hieman synkemmistä syöpäkeskusteluista aina keittiön pöydän korkkaamiseen, jonkun Tampereen putkareissuun, ihmislihan syömiseen ja loppujen lopulta oman valtikan kuvaamissessioihin. Ja keskustelu soljuu mukavasti taas eteenpäin. Ja pianhan joku keksii seuraavan aiheen.

Ja tämä ei siis minään kuittailuna kenellekään, mutta pisti aika vahvasti silmään, kun nuo viimeiset pari sivua pötkönä luki.

Mahtava ketju.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mötikkä oli loistava!

Humalassa olen. Ja yhtyeen tietäen pitääkin olla!

Yleensä vihaan kaikkia hassutteluyhtyeitä ja coverbändejä, mutta Mötikkä on loistava. Sillä on paikka sydämessäni.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hernekeitto on nyt hautumassa. Kyllähän tässä vielä muutama tunti menee ennen kuin on valmista. Eilen tein vähän pyöreitä pullia ja tänään pitää täyttää ne sitten kermavaahdolla ja mansikkahillolla. On tulossa vieraita kahville. No koko alakerta haisee kyllä varmaan hernerokalle mutta haitanneeko tuo...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaikuttaa nykyään muodikkaalta touhulta tuo, mutta olisin voinut olla tienraivaaja Suomessa kun olisin kehdannut hoksata.
Se on trendsetter, tällä nykyajan molokon kielellä mitä Suomessa puhutaan. Mutta vielä ei ole liian myöhäistä!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
vetti@ :n viesti avas taas vanhoja arpia, mutta noiden menneisyden mörköjen kanssa on vaan opittava elämään ja omasta mielestäni olen niiden kanssa nykyään ihan sujut.

Tartun näihin menneisyyden mörköihin, koska asia on ollut itsellä käsillä viime aikoina. En ole aiemmin käynyt psykologin puheilla, enkä koskaan luullut menevänikään. Mutta viime syksynä olin melkoisen työuupumuksen kourissa, joka johtui mm. tuossa aiemmin mainitsemastani työkaverin kuolemasta.

Työterveyslääkärini käytännössä pakotti minut psykologin pakeille, enkä olisi koskaan uskonut miten rankkaa se voi olla. En osannut odottaa siitä mitään, mutta keskustelut vaan ajautuivat menneisiin asioihin. Asioita käsiteltiin lapsuudesta asti, mm. 16-vuotiaana traagisesti kuolleeseen ystävääni ja muihin elämässä tapahtuneisiin asioihin.

En ollut tuolla tasolla ikinä puhunut asioista, ja se yllätti täysin millainen olo siitä tuli. Olin aidosti pari päivää täysin sippi, eikä fiilis ollut kovinkaan hyvä. Mutta olen käynyt puolen vuoden aikana psykolla, ja oppinut jopa pitämään siitä. Outoja juttuja. Menneisyyden asiat.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hernekeitto on nyt hautumassa. Kyllähän tässä vielä muutama tunti menee ennen kuin on valmista. Eilen tein vähän pyöreitä pullia ja tänään pitää täyttää ne sitten kermavaahdolla ja mansikkahillolla. On tulossa vieraita kahville. No koko alakerta haisee kyllä varmaan hernerokalle mutta haitanneeko tuo...

Minunkin piti tehdä tänään pullia ja mennä isän luo muutaman nisun kanssa. Isä on ostanut sitten ne täyteaineet eli kerman ja hillon. Piti laskiaista viettää isän luona mutta sekin nyt peruuntui kun tulin kipeäksi.

Toivottavasti ensi viikonloppuna tämä vierailu isän luokse sitten onnistuu. Isän nähnyt livenä viimeksi loppiaisena joten kyllä olisi kiva jo nähdäkin hänet. Tässä on ollut viikonloppuja kun isä on ollut flunssassa ja nyt nuhassa olen minä. Arkisin en viitsisi tehdä vierailuja sitten taas isän luo kun on työt ja kaikki.

No samapa se milloin niitä laskiaispullia leipoo ja syö. Vaikka sitten viikon myöhässä ja ensi viikonloppuna.

Hernekeittoa en tänä vuonna keitä. Se riittää että olen saanut ja saan hernaria syödä työkokeilupaikallani.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Edellinen banni tuli kun vittuilin kaverille joka selitteli katolisten lastenraiskauksia ja nyt sitten tämä viimeisin kun kysyin ManU-faneilta mielipidettä siihen että päävalmentajansa on piilotellut ja puolustanut tuomittua raiskaajaa. Emmä tiedä, joku Incel tuolla varmaan kulli kovana raportoimassa tahi jakamassa pelikieltoja. Paha sanoa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On se perseestä, kun yksi ajoista päättää suuttua sulle, itse syytä tietämättä. Yksi naisista ei tee mitään ja yhden kanssa tekisit vaikka mitä, mutta hänen piti mennä kotiinsa, koska äitinsä on käymässä eikä voitu sen takia panna. Niin että runkkumatskua kyselen nyt.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jussi Ahokas sanoi HIFK.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On se perseestä, kun yksi ajoista päättää suuttua sulle, itse syytä tietämättä. Yksi naisista ei tee mitään ja yhden kanssa tekisit vaikka mitä, mutta hänen piti mennä kotiinsa, koska äitinsä on käymässä eikä voitu sen takia panna. Niin että runkkumatskua kyselen nyt.
Jumalauta, Bansku. Onko teitilläpäin vesijohtoveteen päässy jotain poronsarvijauhoo tms. vai mikä perkele on kun viinaanmenevä reilu nelikymppinen setä on koko ajan vitunkiilto silmässä, peitsi tanassa haastamassa?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jumalauta, Bansku. Onko teitilläpäin vesijohtoveteen päässy jotain poronsarvijauhoo tms. vai mikä perkele on kun viinaanmenevä reilu nelikymppinen setä on koko ajan vitunkiilto silmässä, peitsi tanassa haastamassa?
Se on vaan nuoruus, joka nostaa päätään. Kait mut vielä nuoreksi lasketaan? Oon alle 50 vielä kuitenkin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edellinen banni tuli kun vittuilin kaverille joka selitteli katolisten lastenraiskauksia ja nyt sitten tämä viimeisin kun kysyin ManU-faneilta mielipidettä siihen että päävalmentajansa on piilotellut ja puolustanut tuomittua raiskaajaa. Emmä tiedä, joku Incel tuolla varmaan kulli kovana raportoimassa tahi jakamassa pelikieltoja. Paha sanoa.
Rangaistuksethan menevät nykyisin siten ettei sillä ole väliä mitä kirjoittaa vain ainoastaan se kuka kirjoittaa tai kenelle kirjoittaa.
 

Glove

Jäsen
Haahuiletteks te kans sunnuntaisin? Varmaan kymmenen kilsan lenkin heitin. Kalja kädessä.
Joo, haluan lonkeroa. Alkaa janottamaan kun katsoo noita rehkimässä tuolla hiihtoladulla. Oisin varmaan huono huoltomies hiihtojoukkueelle, joisin urheilujuomat itse eikä jäisi urheilijoille mitään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Perkele. Meni sitten yksi nenän edestä kiinni. Vähäsen (lue paljon) vituttaa. Pari kyyneltäkin tuli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös