Lopulta uskalsin lähteä duunista. Uskallatteko te? Mistähän muuten on tullut sanonta pelko perseessä. Ai Urbaani sanakirja kertoo jotain.
Mulle taas tulee ihan hirveä ruokahalu oluesta, vaikka muuten olut vatsaa täyttääkin. Varsinkin siinä, kun yö alkaa kääntyä aamuksi ja maisemaa katsellaan toinen silmä kiinni, voisin syödä vaikka hevosen. Ja varmaan olen usein myös syönytkin jotain romanialaista kaakkia, kun on joku pizzanlätty tullut haettua.Mä oon näitä, jotka voivat juoda vaikka viikon syömättä. Vetää aika paskaan happeen.
Mulla on pizzaperjantai.
Löytyykö "kohtalontovereita"?
Niin toi jos ei juo paljoa. Stoppaa jostain syystä tai alkaa himmailemaan. Tai sitten ei juo kuin päivän tai pari.Mulle taas tulee ihan hirveä ruokahalu oluesta, vaikka muuten olut vatsaa täyttääkin. Varsinkin siinä, kun yö alkaa kääntyä aamuksi ja maisemaa katsellaan toinen silmä kiinni, voisin syödä vaikka hevosen. Ja varmaan olen usein myös syönytkin jotain romanialaista kaakkia, kun on joku pizzanlätty tullut haettua.
Sama täälä. Ja laskuissa tulee myös hirvee panetus. Ja jos pääsee toteuttaan himoja, niin suoritus on yleensä jossain säälittävän ja naurettavan välimaastossa. Niitä hetkiä kun on tyytyväinen että on naimisisissa ja vaimo ymmärtäväinen.Mulle taas tulee ihan hirveä ruokahalu oluesta, vaikka muuten olut vatsaa täyttääkin. Varsinkin siinä, kun yö alkaa kääntyä aamuksi ja maisemaa katsellaan toinen silmä kiinni, voisin syödä vaikka hevosen. Ja varmaan olen usein myös syönytkin jotain romanialaista kaakkia, kun on joku pizzanlätty tullut haettua.
Joo toi. Runkkaa on pakko se kuus kertaa päivässä, mutta onnistuuko naisen kanssa kertaakaan.Sama täälä. Ja laskuissa tulee myös hirvee panetus. Ja jos pääsee toteuttaan himoja, niin suoritus on yleensä jossain säälittävän ja naurettavan välimaastossa. Niitä hetkiä kun on tyytyväinen että on naimisisissa ja vaimo ymmärtäväinen.
Minusta taas tulee yksi suurimmista rakastajista, tosin myös kova tanssi- ja laulumiesSama täälä. Ja laskuissa tulee myös hirvee panetus. Ja jos pääsee toteuttaan himoja, niin suoritus on yleensä jossain säälittävän ja naurettavan välimaastossa. Niitä hetkiä kun on tyytyväinen että on naimisisissa ja vaimo ymmärtäväinen.
Juuri näin. Hienoa huomata että on sielunveljiä.Joo toi. Runkkaa on pakko se kuus kertaa päivässä, mutta onnistuuko naisen kanssa kertaakaan.
Ai joo nyt puhuttiinkin "kännistä".Minusta taas tulee yksi suurimmista rakastajista, tosin myös kova tanssi- ja laulumies
Joo, ei muakaan ripulit housuissa enää laulata.Ai joo nyt puhuttiinkin "kännistä".
Pariisissa mellakoidaan. Rautatieasemalla on sytytetty tulipaloja, ja se on evakoitu. Viranomaisten työtä estelevät henkilöt, jotka ulkonäöltään eivät ole kanta eurooppalaisten näköisiä.
Miksihän siellä on hermostuttu?
Pahimman luokan raitisilmamyrkytys on kyllä nyt iskenyt. Ihan reporankana tässä sohvalla on mukava retkottaa posket punaisena ja katsella telkkaria. Oltiin tänään jäällä (rannassa) puolesta kymmenestä kolmeen. Ei siinä mitään erityistä, luistelua, potkukelkkailua, makkaranpaistoa tms. Veljen rannassa oltiin. Nyt oli ketsuppiakin makkaran kanssa kun käly oli pakannut. Hän vaan meinaa unohtaa sitten sinapin kun itse ei käytä mausteita makkaran kanssa (nyt oli sinappiakin mukana).
Se olisi väärin.En kyllä ymmärrä miksei tuota jengiä voi lasautella kovilla. Mielestäni se olisi askel oikeaan suuntaan.
Tulee varmaan outo kuukausi, kun ei pääse lukemaan täältä lainkaan nuoren ykkösketjulaisen eli Punamustan tajunnanvirtaa.
Totta tämäkin. Täältä me vanhat jäärät lähdetään vain perniksen tyyliin eli suoraan hautaan. Nuoremmilla sentään saattaa olla vielä jotakin elämääkin edessä.Ainahan näitä on välillä näitä nuoria innokkaita uusia kirjoittajia. Jaws nyt tulee mieleen tms. Palavat kovaa ja korkealta ja tänne jää me katkerat vanhat jäärät inisemään.
Liikunta, ja varsinkin ulkoliikunta, auttaisi tosiaan monia unettomuuden kanssa kärsiviä. Ainakin omassa kaveripiirissä suurin osa unettomuuden kanssa painijoista käyvät töissä ja lopun ajan istutaan kotisohvalla. Saavat vielä sellaisen kierteen aikaan, että väsyneinä eivät jaksa lähteä liikkumaan, nukkuvat huonosti, ovat yhä väsyneempiä ja liikkuvat yhä vähemmän.Raitisilmamyrkytys...tuo on kyllä hyvä ilmaus. Joskus kun käppäiltiin ensin reilu 5 kilometriä ulkojäille, pelailtiin välillä vaikka parikin tuntia, ja sitten Apostolin kyydillä himaan. Sitten vaan suihkuun, safkaa naamaan ja musaa soimaan. Kyllä muuten uni tuli herkästi.
Se olisi väärin.
Mutta jotenkin tuo turvallisuus eu maissa ja varsinkin Suomessa, pitäisi olla korkealla tasolla.
Pahimman luokan raitisilmamyrkytys on kyllä nyt iskenyt. Ihan reporankana tässä sohvalla on mukava retkottaa posket punaisena ja katsella telkkaria. Oltiin tänään jäällä (rannassa) puolesta kymmenestä kolmeen. Ei siinä mitään erityistä, luistelua, potkukelkkailua, makkaranpaistoa tms. Veljen rannassa oltiin. Nyt oli ketsuppiakin makkaran kanssa kun käly oli pakannut. Hän vaan meinaa unohtaa sitten sinapin kun itse ei käytä mausteita makkaran kanssa (nyt oli sinappiakin mukana).
Olisi tietysti. Vaikka jotain järempää otetta tulisi olla.Olisiko? Tarpeeksi kauan kun tuo jengi perseilee, niin kyllä ne nyt ainakin kumiluotia ansaitsee, muuten ollaan ongelmissa.
Tulee varmaan outo kuukausi, kun ei pääse lukemaan täältä lainkaan nuoren ykkösketjulaisen eli Punamustan tajunnanvirtaa.