Yksi liittymä, oliko tuo sitten puhelinliittymä? jäi lokakuussa turhaksi kun muutin ja nykyisessä taloudesssani on oikein kunnon modeemi ja laajakaista. Tuota liittymää tarvitsin ennen tuon mobile-wifin takia.
En ole ihan varma sitten tästä, mutta muistaakseni kysyin kun näitä muutoksia tein nettiin ja liittymiin niin palveluntarjoajalta Telialta että sulkeutuuko tuo turhaksi jäänyt liitymä. Vastaus oli että ne sulkee sen sitten kun saan käyttööni tuon nettiliittymän. Ja saan postissa tuon modeemin.
Nyt kuitenkin pari viikkoa sitten satuin katsomaan että mitkä palvelut minulla on käytössäni Telialla tällä hetkellä ja huomasin että tuo turhaksi jäänyt liittymäkin on yhä auki. Ja olen siitä periaatteessa sitten maksanut turhaan muutaman kuukauden ajan laskua. Vituttaahan tuo ja olisi pitänyt aiemmin tarkistaa nuo liittymät. Mutta kohta kun soitan muutenkin Telialle niin ajattelin kysyä vielä tuostakin liittymästä varmuuden vuoksi. Kuinka tuo meni oikein?
Niin kuin jo aluksi sanoin niin ihan varma en tästä ole ja voi olla että muistan väärin mutta tällaista nyt muistelisin. Ja ajattelin tuon vielä varmistaa. Eikös tuolla Telialla tallenneta kaikki puhelut? En tiedä kuinka kauan ne niitä tallenteita säilyttää ja toimiiko ne nyt näin päin kun minä voisin olla saajapuolella?
Huomenta kaikille. Hyvää sellaista. Istun jo oranssista tuubissa.
Tekstistä päätellen siellä taitaa olla ilta venynyt aamun tunneille asti? No kerrankos sitä eletään ja tuubin väri on sentään oikea. Mitä tuo sitten muuten tarkoittaakaan...
Mutta huomenta vain. Täällä jatkuu sairausloma ja osin jopa tuntuu siltä että nyt se flunssa vasta toden teolla alkoikin kun nyt löi sitten yskänkin välillä vielä kaiken muun lisäksi. No ehkä se on vain aamun tukkoisuutta?
Yö täällä nyt ei mennyt vieläkään järin hyvin. Vaikka samanlaisesta tukkoisuudesta nyt en enää kärsinyt kuin parina viime yönä. Tuo Otrivin Menthol-nenäsumute vaikuttaa olevan aika tehokas ja hyvin poistaa tuota tukkoisuutta. Sen ajan mitä nukuin niin nukuin kyllä hyvinkin makoisasti mutta satuin sitten heräämään jo viideltä. Tänään pitää varmaan nukkua sitten päivälläkin jos vain saa unta.
Ehkä tämä tästä?
Eilen muuten ostin Playstationin nettikaupasta F1 2017 pelin, kun se oli siellä ihan edullisella hinnalla myytävänä. Ostin sen ihan mielenkiinnosta kun viimeksi F1-peliä olen tainnut pelata joskus 2000-luvun alussa. Eli on siitä jo melko pitkä aika. Jossain rallipeleissä on mielestäni se ikävä puoli että jos et sijoitu tarpeeksi hyvin niin kisat saattavat päättyä. Se on mielestäni tyhmää. Paljon parempaa on se että saa ajaa kaikki kisat läpi vaikka tulisi kuinka turpiin. Tässä F1-pelissä taitaa saada tuollain ajaakin?
Ihan mielenkiintoista on F1-peliäkin pelata. Ja taisin taas muutenkin innostua pleikkarin peluusta. Jonkin pituinen tauko tuossa on tuon konsolin pelaamisessa tullut valitettavaksi pidettyä mutta josko taas innostuisi ja löytyisi aikaa? Arkisin kun yleensä tuo työ verottaa ajasta ja jaksamisesta.