Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 359 596
  • 66 895

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elämä on ollut vähän liian iisiä jonkun aikaa. Kaipais jotain äksönii, pettymyksiä, draamaa tai sekoiluja. En oo tottunut tämmöseen. Korkin vois avata kunnolla, mut en viitti tolle akalle tehdä niin. Toisaalta, siitähän sitä draamaa sais aikaiseks. Työt pilaa tänkin. Lopputilillä selviis sekin. Mut mistä sit fyrkkaa? Oon oravanpyörässä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elämä on ollut vähän liian iisiä jonkun aikaa. Kaipais jotain äksönii, pettymyksiä, draamaa tai sekoiluja. En oo tottunut tämmöseen. Korkin vois avata kunnolla, mut en viitti tolle akalle tehdä niin. Toisaalta, siitähän sitä draamaa sais aikaiseks. Työt pilaa tänkin. Lopputilillä selviis sekin. Mut mistä sit fyrkkaa? Oon oravanpyörässä.
Eikä ollut tarkoitus vähätellä kenenkään ongelmia. Peace and love brothers. Ensimmäistä kertaa elämässäni on seesteinen vaihe, kun mikään ei oikeastaan ole vialla.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Menet omalle mökille, tai vuokraat. Viikonlopuksi, mahdollisimman vähän syötävää, mahdollisimman paljon juotavaa. Huolehdit siitä, että pääset joka tilanteessa sisälle. Menet kalaan/metsälle, rämmit hangessa tai metsässä muutaman tunni, sauna päälle. Korkki auki ja juot auringon(?)nousuun. Aamulla joko rane tai helevetin hyvä fiilis.... siitä sitten miettimään, mikä on tärkeätä elämässä. Selvitä itse tai selviytyä vaan...
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikä ollut tarkoitus vähätellä kenenkään ongelmia. Peace and love brothers. Ensimmäistä kertaa elämässäni on seesteinen vaihe, kun mikään ei oikeastaan ole vialla.

Näitä hetkiä välillä tulee. Saattaa vituttaa, mutta kun hetken miettii niin ei nyt oikeesti ookaan mikään pielessä. Saattaa hetken jopa hymyilyttää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Toihan on kun yrittää selvittää mikä on elämän tarkoitus. Ei sitä kukaan oo selvittänyt. Nyt vaan ollaan ja eletään, eiks jeh?
Kerran noin 19 vuotiaan heräsin siihen, että tajusin mikä on elämän tarkoitus. Yritin etsiä kynää ja paperia että laitan sen ylös. En löytänyt. Mietin, että näin tärkeä asia, muistan takuulla. En vieläkään muista mutta sen muistan, että elämällä oli joku tarkoitus.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Elämä on ollut vähän liian iisiä jonkun aikaa. Kaipais jotain äksönii, pettymyksiä, draamaa tai sekoiluja. En oo tottunut tämmöseen. Korkin vois avata kunnolla, mut en viitti tolle akalle tehdä niin. Toisaalta, siitähän sitä draamaa sais aikaiseks. Työt pilaa tänkin. Lopputilillä selviis sekin. Mut mistä sit fyrkkaa? Oon oravanpyörässä.

Muistanko oikein että heräsit viime viikonloppuna putkasta Tampereella?
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kerran noin 19 vuotiaan heräsin siihen, että tajusin mikä on elämän tarkoitus. Yritin etsiä kynää ja paperia että laitan sen ylös. En löytänyt. Mietin, että näin tärkeä asia, muistan takuulla. En vieläkään muista mutta sen muistan, että elämällä oli joku tarkoitus.
Mä voin kertoo, mutta lupaa, ettet ny kuale sitten. Elämän tarkoitus on huomata, ettei omalla elämällä oo tarkoitusta. Täällä hiekanjyvinä lennellään pitkin popikin. Ja pidetään hauskaa, nähdään kavereita, puhutaan asiaa ja asiattomuuksia, nussitaan ja autetaan toisia. Sitten kun ei noihin pysty, niin homma saletti. Kyllä me vielä jaksetaan...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Katselkaa tekin SuomiLOVEa. Aina tulee hyvä mieli tuota ohjelmaa jos sattuu katsomaan.

Siellä tavalliset ihmiset kertovat tavallisista asioista. Mikään juopporinki ei yllä lähellekään noiden ihania meininkejä. Työssä käyviä perheellisiä ihmisiä, jotka päihtyvät toisistaan.

PS. Olen selvinpäin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ulkona on samanlainen sää kuin monissa Jurassic Parkien sademetsäkohtauksissa.
Kolmesti olen käynyt sademetsässä. Kahdesti satoi ne muutamat päivät ja toisella oli lisäksi kunnon ukkosmyrsky. Sen yhden kerran oli paikallisittain sitten kylmä. Kivaa oli Jokaisella kerralla.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meet Puerto Ricoon, kaikki käärmeet ja muut niljakkeet tapettu sademetsästä. Mutta vitullinen kuumuus ja kosteus kyllä. Pääset putouksille kahlaan, tapaat ehkä oman elämäsi Jennifer Lopezin ;). Hieno paikka, vesi 30, ilma vähän enemmän...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nice, olet ollut sademetsässä. Minua tosin kammoksuttaa kaikki mammuttimaiset lintuhämähäkit ja muut omalaatuiset kahdeksanjalkaiset, mutta lämmintä ja kosteaa olisi.
Olihan siellä otusta jos jonkin näköistä. Ja pääkalloja, apinoista. Joki täynnä kaimaaneja. Hotellikin parkkeerattu keskelle jokea, saivat suurimmat otukset pidettyä muualla kun sängyssä (jos meitä ihmisiä ei siis lasketa). Seuraa sielläkin oli.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En ole käynyt koko päivänä ulkona. Uusi keittiön pöytä on ollut viikon keittiössä. Se on nyt korkattu. Vähän natisi. Siinä sitä yhdelle päivälle oli puuhaa.
 

Glove

Jäsen
Nice, olet ollut sademetsässä. Minua tosin kammoksuttaa kaikki mammuttimaiset lintuhämähäkit ja muut omalaatuiset kahdeksanjalkaiset, mutta lämmintä ja kosteaa olisi.
Meikäläinen haluaisi hommata hämähäkin. Semmosen ison. Kämmenenkokoisen. Tai sitten voisi ottaa käärmeen. Ne on kans mukavia lemmikkejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös