Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Dirty Harry Harkimo vois olla kanssa.Havis Amanda Harkimo.
Jos joku teistä juopoista tarvitsee uutta nimimerkkiä.
Dirty Harry Harkimo vois olla kanssa.Havis Amanda Harkimo.
Näistä pitäisi kehittää oma ketju. Itse olisin Pietarsaaren Jaromir Jagr tai Annie Lennox Lewis Hamilton.Havis Amanda Harkimo.
Työntekijä....Kuka maksaa, jos tulee töistä poissaoloa??
Kuluvatko karanteenissa lomapäivät?
Kyllä, lomapäivät kuluvat ihan normaalisti karanteenin aikana. Lomapäivien menettäminen koituu työntekijän vahingoksi.
Entä jos lomalta ei pääse palaamaan ajoissa töihin?
Jos kyse on omasta lomamatkasta, silloin kyseessä on palkaton poissaolo. Tietenkään siitä ei seuraa varoituksia tai muita sanktioita. Työnantajan kanssa voi sopia esimerkiksi vuosilomapäivien käytöstä tai siitä, pystyykö karanteenissa tekemään esimerkiksi etätöitä.
Lepo vaan.Jaa haluaako joku puhua armeijasta vai?
"Seuraavat käskyt koskevat vain itseäni, itse itseäni komentaen ASENTO ASENTO, ASENTO, kiitän lepo."Lepo vaan.
Meni jo. Oisit vempannu ni oisit ehtiny juttuloihin.Jaa haluaako joku puhua armeijasta vai?
Taas tuli todettua kuinka ekologinen olen. Hajosin mettään alle kahteen tuntiin.Meni jo. Oisit vempannu ni oisit ehtiny juttuloihin.
Vielä ekologisempaa on vempata ja pysyä kasarmilla. Ei tuu pienintäkään hajoamisen jälkeä.Taas tuli todettua kuinka ekologinen olen. Hajosin mettään alle kahteen tuntiin.
Kävin tänään Helsingin Forumin kauppakeskuksessa ja piti käydä vessassa ja siellä näin että joku oli käynyt paskalla pisuaarissa. Saa olla aikamoinen hätä, että pitää tehdä jotain tuollaista tai sitten joku on tahtonut tehdä pienen jekun. Käy vähän sääliksi siivoojaa, joka sai hoitaa tuon tilanteen. Onkohan pitänyt noukkia pökäleet pois ensiksi, kun en tiedä meneekö tommoinen mössö joistakin pisuaareista edes läpi. Anyway, olipahan yllättävä näky.
Miten niin muka taivaanrannan maalari. Ja paskat. Mä maalaan seiniä. Mä oon graafikko. Graffititaiteilija. Artist. Amerikan ninja. Ripulimies iskee jälleen dädädädädädä. Hästägillä äkkiä karkuun. Pete was here. En pitänyt tapetista. Väärät laatat. No ostakaa Wunderbaumi.
Nyt oli uutista, että on selvittelyssä, josko kela maksaisi karanteeniajan palkan?Työntekijä....
Lainaukset Ylen artikkelista jossa on neljätoista kysymystä ja vastausta korona-viruksesta (linkki alla).
![]()
Uskaltaako ulkomaille lähteä? Korvaako vakuutus, jos joudut karanteeniin? Kysyimme 14 kysymystä koronaviruksesta asiantuntijalta
Kysyimme lukijoilta, mitä he haluavat tietää koronaviruksesta ja etsimme niihin vastaukset.yle.fi
Radio Rockilla sanoivat, että näin olisi. Tartuntatautilaki tai joku semmoinen taustalla.Nyt oli uutista, että on selvittelyssä, josko kela maksaisi karanteeniajan palkan?
Vapaaehtoiset matkavakuutukset tuskin korvaavat.
Scholl on hypännyt trendin aallonharjalle ja ruvennut downshiftaan! Ei vaan, ei tuu tapahtuun. Jotain hämärää tässä täytyy olla takana...Johnnyn biitsiketjuun kirjoittaman jutun innoittamana päätin googlata speedot ja tonnin juoksustiflat. Siis schollin. Aikamoinen pettymys, että hänen twitterissään 3h sitten on arvioitu noin satasen lenkkarit. Mitä helvettiä, mihin tämä maailma on menossa.
Kiitos seurasta. Ja joo profeetta tietää. Taas tiesi ja se viimeinenkin oljenkorsi taisi juuri katketa. Eli hetkeen kenenkään ei tarvitse ajatella, että eläisimpä banskun elämää. Nyt ei ole hääviä.Lainaanpa itseäni. Ketjun aloittajahan tosiaan soitti ja tunti höpötettiin puhelimessa. Sitten otin taksin Kontulaan ja höpötettiin livenä jokunen tunti lisää. Czescku on paikalla kun ystävät tarvitsevat tukea ja juttuseuraa, kenelle voi pahaa oloa purkaa.
No totta molossa. Henkilökunnan pikkujouluihin.Sillanpää on ilmeisesti homostellut aikuisen kanssa siten, että lapsi on nähnyt sen.
Vieläköhän kirkkoihin laulukeikkaa pukkaa?
Mä haluan olla henkilökuntaa. Ok?No totta molossa. Henkilökunnan pikkujouluihin.
Älä yritä. Oot kumminkin niitä kirkonpolttajia ja koitat vaan soluttautua mestoille tulvehkeines kun muut haluais vaan rakastaa lapsia.Mä haluan olla henkilökuntaa. Ok?
Lisätiedotetta oli uutisissa, niin 13 vuotias oli kuvannut homostelua.No totta molossa. Henkilökunnan pikkujouluihin.