Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 185
  • 68 324
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Toihan on kun yrittää selvittää mikä on elämän tarkoitus. Ei sitä kukaan oo selvittänyt. Nyt vaan ollaan ja eletään, eiks jeh?
Kerran noin 19 vuotiaan heräsin siihen, että tajusin mikä on elämän tarkoitus. Yritin etsiä kynää ja paperia että laitan sen ylös. En löytänyt. Mietin, että näin tärkeä asia, muistan takuulla. En vieläkään muista mutta sen muistan, että elämällä oli joku tarkoitus.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Elämä on ollut vähän liian iisiä jonkun aikaa. Kaipais jotain äksönii, pettymyksiä, draamaa tai sekoiluja. En oo tottunut tämmöseen. Korkin vois avata kunnolla, mut en viitti tolle akalle tehdä niin. Toisaalta, siitähän sitä draamaa sais aikaiseks. Työt pilaa tänkin. Lopputilillä selviis sekin. Mut mistä sit fyrkkaa? Oon oravanpyörässä.

Muistanko oikein että heräsit viime viikonloppuna putkasta Tampereella?

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kerran noin 19 vuotiaan heräsin siihen, että tajusin mikä on elämän tarkoitus. Yritin etsiä kynää ja paperia että laitan sen ylös. En löytänyt. Mietin, että näin tärkeä asia, muistan takuulla. En vieläkään muista mutta sen muistan, että elämällä oli joku tarkoitus.
Mä voin kertoo, mutta lupaa, ettet ny kuale sitten. Elämän tarkoitus on huomata, ettei omalla elämällä oo tarkoitusta. Täällä hiekanjyvinä lennellään pitkin popikin. Ja pidetään hauskaa, nähdään kavereita, puhutaan asiaa ja asiattomuuksia, nussitaan ja autetaan toisia. Sitten kun ei noihin pysty, niin homma saletti. Kyllä me vielä jaksetaan...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Katselkaa tekin SuomiLOVEa. Aina tulee hyvä mieli tuota ohjelmaa jos sattuu katsomaan.

Siellä tavalliset ihmiset kertovat tavallisista asioista. Mikään juopporinki ei yllä lähellekään noiden ihania meininkejä. Työssä käyviä perheellisiä ihmisiä, jotka päihtyvät toisistaan.

PS. Olen selvinpäin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ulkona on samanlainen sää kuin monissa Jurassic Parkien sademetsäkohtauksissa.
Kolmesti olen käynyt sademetsässä. Kahdesti satoi ne muutamat päivät ja toisella oli lisäksi kunnon ukkosmyrsky. Sen yhden kerran oli paikallisittain sitten kylmä. Kivaa oli Jokaisella kerralla.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meet Puerto Ricoon, kaikki käärmeet ja muut niljakkeet tapettu sademetsästä. Mutta vitullinen kuumuus ja kosteus kyllä. Pääset putouksille kahlaan, tapaat ehkä oman elämäsi Jennifer Lopezin ;). Hieno paikka, vesi 30, ilma vähän enemmän...

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nice, olet ollut sademetsässä. Minua tosin kammoksuttaa kaikki mammuttimaiset lintuhämähäkit ja muut omalaatuiset kahdeksanjalkaiset, mutta lämmintä ja kosteaa olisi.
Olihan siellä otusta jos jonkin näköistä. Ja pääkalloja, apinoista. Joki täynnä kaimaaneja. Hotellikin parkkeerattu keskelle jokea, saivat suurimmat otukset pidettyä muualla kun sängyssä (jos meitä ihmisiä ei siis lasketa). Seuraa sielläkin oli.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En ole käynyt koko päivänä ulkona. Uusi keittiön pöytä on ollut viikon keittiössä. Se on nyt korkattu. Vähän natisi. Siinä sitä yhdelle päivälle oli puuhaa.

Glove

Jäsen
Nice, olet ollut sademetsässä. Minua tosin kammoksuttaa kaikki mammuttimaiset lintuhämähäkit ja muut omalaatuiset kahdeksanjalkaiset, mutta lämmintä ja kosteaa olisi.
Meikäläinen haluaisi hommata hämähäkin. Semmosen ison. Kämmenenkokoisen. Tai sitten voisi ottaa käärmeen. Ne on kans mukavia lemmikkejä.

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Lekuri määräsi Mirtazapin lääkettä pienenä annoksena unettomuuteen. Eilen otin ensimmäisen kerran ja jumalauta mikä ruokahalu ollut tänään. Voisin syödä vaikka hevosen ja koko ajan.

Tiesin toki etukäteen että lääkkeen sivuvaikutuksena voi ilmetä ruokahalun kasvua mutta en osannut odottaa että käyttämälläni pienellä annoksella ja jo yhden tabletin jälkeen vaikutus on näin huomattava.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Friillä alkaa hyvä Matt Damonin leffa ping @vetti . Housut jalassa. Mä en oo.
Nääh. Oon ton joskus nähnyt. Ei hetkauttanut, vaikka heikko kohta onkin hyvännäköiset miehet hyvin istuvassa puvussa. Ja on mulla housut jalassa, kalsareita ei oo. Kohtapuolin ei tosin housujakaan, eikä paitaa. Meen nukkumaan. Öitä.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen syönyt olkavartta, minkä tarjosi minulle Foguntaine. Hieman raakaa oli. Noin muuten onko sateenkaari todellinen, jos ei näe värejä?

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos ette tienneet, niin on aika helkutin rankkaa seurata pari vuotta kamppailua haimasyövän kanssa. Aikoinaan annettiin puoli vuotta aikaa, kaksi vuotta hän sinnitteli. Puolisentoista vuotta pystyi elämään kohtuullisen normaalia elämää, mutta sitten mentiikin kovaa alas. En edes halua kuvitella miten itse tuon omalla kohdalla käsittelisin. Hän oli (yritti ainakin) olla positiivinen kunnes muutama kuukausi sitten luovutti. Jos en ennen tätä tarpeeksi ollut eutanasian kannalla, niin nyt viimeistään. Tuollaista kärsimystä ei halua kenellekään. Toki elvytyskielto oli voimassa, mutta tietyillä kriteereillä pitäisi eutanasian olla sallittua. Kuten juuri päätettiin Portugalissa, eli kaksi lääkäriä ja todennettu oma tahto. Ei tehdä tästä kuitenkaan tuon väittelyä.

Boldasin ja muokkasin. Isäni taisteli noin vuoden haimasyövän kanssa ja hopeaahan sieltä tuli. Aika rankkoja aikoja noi oli, kun tiesi, että jossain vaiheessa se loppu tulee vääjäämättä, vaikka kuinka iskä uskos parantuvansa ja hairahtu loppuvaiheessa jopa huuhaa-parannuksiinkin. Ei auttanu, isä kuoli vuonna -98.

Äitini kuoli alokasaikanani verisyöpään kesäkuussa vuonna -88. Taisin olla Heikkilän kassun saapumiserän ainoa alokas tuolloin Varsinais-Suomen Ilmatorjuntapatteristossa, kuka sai juhannuksena lomaa. Siskon ja silloisten seurustelukumppaneiden kanssa itkettiin ja vedettiin kovat kännit suruun mökillä ja Kustavin Helenasssa, vai mikä sen laivaravintolan nimi olikaan.

vetti@ :n viesti avas taas vanhoja arpia, mutta noiden menneisyden mörköjen kanssa on vaan opittava elämään ja omasta mielestäni olen niiden kanssa nykyään ihan sujut.

Viimeksi muokattu:

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kai vajavainen maskuliinisuuteni koskettaa sisintäni yhä enemmän, maailman kehittyessä.

Nimittäin en ole ikinä kuvannut peenistäni parhaimmillaan. Tai siis en ole ikinä kuvannut missään kunnossa, mutta olisi kai pitänyt tajuta se tehdä vuosia sitten. Vaikuttaa nykyään muodikkaalta touhulta tuo, mutta olisin voinut olla tienraivaaja Suomessa kun olisin kehdannut hoksata.
Jollakin Agfan tai Kodakin halpiskameralla en olisi kehdannut kuvata, mutta olisi pitänyt ostaa sellainen Polaroidin pikafilmikamera, instantfilmi joka ei tarvinnut erikoista kehittäjää eli instituution silmäilyjä.
Tietysti olisi mennyt fyffeä myös kirjekuoriin ja postimerkkeihin niin pirusti, mutta olisin ollut Suomessa ehkä edelläkävijöitä, kerrankin.

Elämässäni on paljon tekemättömiä suorituksia.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tulipahan avauduttua, mutta alkuperäinen tarkotus oli kirjoittaa tänne keikkakokemus tältä illalta. Kolmas nainen Turun Logomossa. Bändi oli loistava ja paljon hyviä nuoruusajan biisejä sai kuulla. Nostalgiaa koko rahalla. Bändin soittaessa Äiti pojastaan pappia toivoi - biisiä, ymmärsin viimeistään olevani vanha ihminen. Tota biisiä kuuntelin vinyyliltä silloin, ku intin jälkeen muutin yksikseni asumaan ja voi että, millasta rai-raita sillon vieteltiin. Kolmekymmentä vuotta sitten.

Vaikka 3. Nainen heittikin loistavan setin Logomossa, niin tolle keikalle olis varmaan löytyny parempikin mesta. Kolmas nainen on sellaista musiikkia, jota livenä pitää fiilistellä permannolla vähän nolosti mukana laulaen ja vielä nolommasti tanssahdellen. Logomon jossain salissa istuttiin kuin kirkkokonsertissa arvokkaasti ja hienostuneesti annettin aplodit esitetyn kappaleen jälkeen, eikä oikein minkäänlaista fiilistä saatu päälle.

Meiän takana jotkut rohkenivat jammailemaan jopa ihan seisaaltaan ja meinasivat lietsoa muuta jengiä tällaieen jumalattomaan mennoon. Järkkäri oli paikalla sekunnissa ja komensi anarkistit paikoilleen. Vitutti sekä keikasta nauttivien että sen nuoren järkkärimimmin puolesta. Virkamiehenä ymmärrän hyvin, että järkkäri toimi annettujen ohjeiden mukaan ja hyvin toimikin, mutta bändi on sellanen, jota kuuluu fiilistellä permannolla eikä missään penkillä töksöttäen

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy