Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 402
  • 66 755
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pistetäänpä tänne kerrankin kuva, jossa ei olla kaljalla. Kävin siis tanssi tähtien kanssa voittajan eli Jutta Heleniuksen yksityistunnilla. Oli muuten todella mukava ihminen ja pirun hyvä kroppa hänellä.
Ilmeestä päätellen Czeskun taikavarpu on löytänyt kaivon paikan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miehen lapsi tuli tänne lomaviikolle to do- listan kanssa. Kyllähän siitä on jotain jo vedetty ylitse ja jotain jää varmasti tekemättä. Elokuvissa ja Burger kingissä on käyty, jäätelöä on syöty sohvalla ja pitsaa on tehty. Yli puolen yön ei olla annettu valvoa, mäkeä ei voitu laskiaisena laskea (lumitilanne huono) ja vielä ei ole käyty Karismassa syömässä. No onhan tässä vielä aikaa tehdä jotain mikä meille aikuisille sopii...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Moderni perhe. Hitto miten huono sarja.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En tiedä mitä tässä taas tekisi? Palatako töihin tänään jo vai ei? Flunssa on kyllä muuten jo aika hyvin selätetty mutta mietin tuota yskää?

Yskä ei onneksi vaivannut yöllä ja eilen päivälläkin tilanne oli aika hyvin rauhoittunut mutta nyt aamulla sitä yskää on taas ollut aika paljon ja eilen illalla. Yskä on myös aika pahaa ja jos sitä on sitten töissäkin niin ei hyvä juttu lainkaan.

Tämä on aina kinkkinen juttu kun pitää arvioida omaa työkykyä. Ja pitäisi olla täysin rehellinen ja puolueeton. Ei saisi antaa minkään muun jutun vaikuttaa arviointiin kuin sen sairauden tilanteen.

Mutta paha niitä töitäkään on tehdä jos kovastikin yskittää ja ei ole kiva olla tartuttamassa muita. Minäkin vielä keittiöalalla ja asiakkaatkin kuntoutuvia vanhuksia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Huumorin ystäville luvassa herkkua C Morella. Maaliskuun alussa alkaa kolmiosainen kreisikomediasarja Liiga DOC: TPS Valossa ja varjossa. Perustuu tositapahtumiin.
 
K

Kiekkokatsoja

Jokohan tänään tai loppuviikosta, on ruokakaupoissa ostovilkkautta? Koronapaniikkia..
Muuten niin, kyllähän kotona jonkunlainen vesi/ruokavarauma olisi hyvä olla. Mutta lähinnä vesi/sähkökatkoksien vuoksi. Ne kun voivat olla mahdollisia joskus.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
En ole niin tarkkaan seurannut tätä tieliikennelain uudistusta joten tuli yllätyksenä, että keltaiset sulkuviivat pitää maalata uudelleen valkoisiksi toukokuun loppuun 2023 mennessä. Siinä joutuu jokusen kilometrin maalailemaan viivoja uusiksi ja rahaa palaa...

Linkki Iltasanomiin.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
En ole niin tarkkaan seurannut tätä tieliikennelain uudistusta joten tuli yllätyksenä, että keltaiset sulkuviivat pitää maalata uudelleen valkoisiksi toukokuun loppuun 2023 mennessä. Siinä joutuu jokusen kilometrin maalailemaan viivoja uusiksi ja rahaa palaa...

Linkki Iltasanomiin.
Itse kiinnitin viime kesänä ekaa kertaa huomion että maalasivat ensin valkoisiksi ja sitten joku päivä ne olikin keltaiset. Liekkö yleinen käytäntö vai kämmi mutta ihmetytti kun ollut moista toimintaa nähnyt.
Oisvat nyt siis jättäneet valkosiks ni ei tarvis taas yli vedellä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No oli se onni sittenkin että aamun arvonnan jälkeen päädyin siihen että en mene tänään töihin ja menen sairaanhoitajan luona käymään. Kotilämpömittari on kai valehdellut kun ei ole näyttänyt minulla kuumetta olevan lainkaan. Sairaanhoitajan mittari näytti lämpöä heti 37,8 astetta.

Mikä onni etten mennyt näin kipeänä töihin, siellähän se tauti olisi voinut pahentua. Sain sairauslomaa loppuviikon eli kaksi päivää lämmön ja kova yskän takia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tästä pitäisi lähteä retkelle...
-Makkarat tsek
-Kaakao tsek
-Mehu tsek
-sinappi tsek
-
Talouspaperi tsek
-Mukit tsek
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tästä pitäisi lähteä retkelle...
-Makkarat tsek
-Kaakao tsek
-Mehu tsek
-sinappi tsek
-
Talouspaperi tsek
-Mukit tsek
Kuulostaa hyvältä. Ilmakin just passeli. Näin kun itellä eessä pitkä viikonloppu niin lisäisin omaan varustukseen vielä kairan, pilkkivehkeet, konjamiinin ja kuskin.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Pystyykö kukaan samaistumaan siihen, kun teidän ilmoituskello on yön aikana raiskattu, ja alatte ankarasti miettimään, mitä sitä tulikaan illalla kirjoiteltua...
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pystyykö kukaan samaistumaan siihen, kun teidän ilmoituskello on yön aikana raiskattu, ja alatte ankarasti miettimään, mitä sitä tulikaan illalla kirjoiteltua...

Joo sanotaanko että välillä on vähän jännittänyt kun on aamulla avannut Jatkoajan. Ei nyt ole vielä tullut mitään kunnon törkeyksiä heitettyä, mutta välillä on kyllä vähän ihme juttuja. Siis mulla, en tiedä mikä sua jännittää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tiedättekö sen tunteen, kun olette kaksi päivää juoneet ainoastaan alkoholia ja kahvia, etkä ole syöneet yhtään mitään, koska sydän on rikki? Ei ole hääviä ei. En taida tällä viikolla salille kyetä, ellen halua kuolla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tiedättekö sen tunteen, kun olette kaksi päivää juoneet ainoastaan alkoholia ja kahvia, etkä ole syöneet yhtään mitään, koska sydän on rikki? Ei ole hääviä ei. En taida tällä viikolla salille kyetä, ellen halua kuolla.


Tiedän. Veli hyvä, kyllä minä tiedän. Todellakin. Voimia!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tiedättekö sen tunteen, kun olette kaksi päivää juoneet ainoastaan alkoholia ja kahvia, etkä ole syöneet yhtään mitään, koska sydän on rikki? Ei ole hääviä ei. En taida tällä viikolla salille kyetä, ellen halua kuolla.
Ikävä kyllä. Nyt otat rauhallisesti ja etiäpäin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Oli tänään juuri tästä puhetta ketjun aloittajan kanssa. Hän soitti minulle kysyäkseen onko kännipäissään kirjoitellut tänne mitään päätöntä, kun ei itse uskaltanut jatkista avata.

Tämähän oli juuri se pelko ennen vanhaan kun minäkin vielä ryyppäsin. Aina sai känni-iltojen seuraavana aamuna hieman peloissaan avata Jatkista, Facea ja tekstareita sun muuta ja katsoa mitä sitä onkaan tullut kirjoitettua. Joskus sai katua ja hävetä.

Alkoholi, minun innokkuus muutenkin kirjoittaa, järjen hälventyminen kännissä ja alkoholin aiheuttama vapautuneisuus eivät olleet silloin hyvä yhtälö.

Mitä tulee tähän päivään niin taas sai yllättyä terveyskeskuksessa. Muistan sen päivän joskus vuonna 2014 kun minulla todettiin keuhkokuume. Taisin kysyä silloin että voinko jo lähteä ollessani terveyskeskuksessa. Sain vastaukseksi että kyllä, nimittäin sairaalaan. Sinulla on todennäköisesti keuhkokuume. Yllätyin sillä en osannut odottaa silloin mitään noin vakavaa.

Ja nyt tänään yllätyin taas. Luulin ettei minulla ole kuumetta kun ei tuo kotimittari ollut kuumetta näyttänyt. Menin vain kovan yskän takia sairaanhoitajalle. Arvoinkin aamulla sitä mennäkö töihin vai ei ja pelkäsin saanko edes virallista sairauslomaa kun päätin jäädä kotiin.

Onneksi jäin kotiin sillä töissä tuo tauti olisi varmaan todennäköisesti vain pahentunut. Mutta oli yllätys taas se että olen näinkin kovasti kipeä. Nyt vain sitä lepoa! Enpä viime perjantaina osannut odottaa olevani tulossa näin kipeäksi että joudun olemaan koko seuraavan viikon pois töistä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käyks teillekin usein niin että kaupasta lähtiessä avaatte kaljan ja tajuattekin että hitto mä oon autolla. Ykshän jää aina käteen ja yks menee taskuun ja loput reppuun.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Käyks teillekin usein niin että kaupasta lähtiessä avaatte kaljan ja tajuattekin että hitto mä oon autolla. Ykshän jää aina käteen ja yks menee taskuun ja loput reppuun.
Eiks nyt yhden voi ottaa ja silti ajaa? Vai montako alla?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Käyks teillekin usein niin että kaupasta lähtiessä avaatte kaljan ja tajuattekin että hitto mä oon autolla.
Mitä peijoonia? Ookko myyny Jopot ja hommannu auton?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Käyks teillekin usein niin että kaupasta lähtiessä avaatte kaljan ja tajuattekin että hitto mä oon autolla. Ykshän jää aina käteen ja yks menee taskuun ja loput reppuun.
Onks sulla auto? Illuusio mureni. Erittäin nynnyä, tylsää ja oravanpyörämäistä. Vastaa nyt edes että korttia ei löydy.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onks sulla auto? Illuusio mureni. Erittäin nynnyä, tylsää ja oravanpyörämäistä. Vastaa nyt edes että korttia ei löydy.
Entä jos pettterillä on myös oma autonkuljettaja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös