Mikähän helevetti siinä on että ei osaa lähtee yksin hölkälle? Koira lähti 2kk sitten Valhallaan ja sen jälkeen tullu varmaan 5kg elintasoo lisää. Tarttis varmaa tehrä jotain...
Minä olen terveenä ollessani siitä hyvässä asemassa että minun on pakko kävellä työmatkani. Ja vaikka syksyllä oli polkupyöräkin käytössä niin silti kävelin työmatkani aika usein. Sai kuin huomaamatta päivän liikunnat samassa kun työpaikalle matkaa on ajallisesti noin 25 minuuttia ja sen kulkee siis tietenkin kahteen suuntaan yhden päivän aikana. Pitkään työpaikalle oli matkaa ajallisesti jopa yli 35 minuuttia mutta sitten satuin löytämään ja oivaltamaan lyhyemmän reitin työpaikalle.
Tiedän että minunkin olisi vaikeaa lähteä kävelemään työpäivän jälkeen. Siksi onkin hyvä että kävelyä tulee harrastettua osin pakostakin. No painoa varmaan tullut lisää silti tämän vuoden puolella mutta ei se liikkumattomuudesta johdu vaan enemmänkin liian hyvästä/huonosta syömisestä. Miten sen syömisen haluaakaan sitten ajatella.
Tänään tosin olen ollut sairauslomalla. Olen sen verran tunnollinen työntekijä että sairauslomallakin sitä miettii usein olenko liian heppoisin perustein saikulla vai pitäisikö minun töissä olla. No sitä flunsaahan minulla on ja eniten se alkaa vaivaamaan silloin kun pitäisi koittaa nukkua eli yöllä. Tässä onkin jo huonosti nukuttuja öitä kaksin kappalein takana. Eli flunssan lisäksi olen jokseenkin myös väsynyt.
Tosin olen tuossa koittanut levätäkin sängyssä jonkin aikaa. Olen vain ollut aina, jo kouluaikoina sellainen saikuttaja että en viihdy paljoa päiväsaikaan sängyssä nukkumassa. Jos en sitten ole jo tosi sairas. Mutta kai sekin lepoa on että ottaa rauhallisesti, katselee jotain sarjoja tai urheilua ja pelaa välillä pleikkaakin. Kunhan nyt ei julista Facebookissa kaiken kansan nähtävänä että olen nyt täällä ja täällä. Ja ennen kaikkea pois kotoa.
Tuossa aamusella oli pakko käydä apteekissa/kaupassa että sai lääkkeitä ja ruokaa. Nyt nekin on hoidettu niin en varmaan tule ainakaan poistumaan kotoa ennen torstaita. Nyt voi vaan levätä.