Ei tarvita. Notifikasi Pengalihan
Tuttu tietyistä piireistä.
Jaaha. Linkki ei toimi. Kirjoita googleen dutch rider.
Löysin kyllä. Liikutaan ilmeisesti eri piireissä.
Ei tarvita. Notifikasi Pengalihan
Tuttu tietyistä piireistä.
Jaaha. Linkki ei toimi. Kirjoita googleen dutch rider.
Sattuu niitä paremmissakin piireissä.Liikutaan ilmeisesti eri piireissä.
Minä ja isoveljeni ollaan tuolla synnyttyä, pikkuveli syntyi siinä vieressä, Degeforssissa, jossa serkkuni ja kummitätini edelleen asuvat.Mun täti, sen mies ja pari serkkua asuu ko. paikkakunnalla. Itse kävin syntymässä Örebrossa.
Harvoin näin houkuttelevia tarjouksia kuulee. Pakkohan tohon on tarttua.@Sämppäri nyt tilaat mulle taksin ja maksat sen, tarjoat vielä viinat päälle, niin rakastelen vaimoasi,
Kuvaa ootellessa.Harvoin näin houkuttelevia tarjouksia kuulee. Pakkohan tohon on tarttua.
Vaikka herra Banskun kanssa ollaankin sovittu, että tapaamme ja ehkä koskettelemme toisiamme, niin kuvaani ette saa! Ehkä. Banskusta hässimässä vaimoani voi laittaa kuvan.Kuvaa ootellessa.
Tämä on sitten diili, jos saan jakaa saman kuvan alastonsuomeen omaan profiiliini.Vaikka herra Banskun kanssa ollaankin sovittu, että tapaamme ja ehkä koskettelemme toisiamme, niin kuvaani ette saa! Ehkä. Banskusta hässimässä vaimoani voi laittaa kuvan.
Tuotahan minä vailla olisin. Jään siis oottelemaan.Banskusta hässimässä vaimoani voi laittaa kuvan.
Se käy hyvin. Hyvä niillekkin on näyttää, että sen koolla ei ole väliä.Tämä on sitten diili, jos saan jakaa saman kuvan alastonsuomeen omaan profiiliini.
You sick mofo. Eiks se kuva musta ja isomummostasi riittänyt?Tuotahan minä vailla olisin. Jään siis oottelemaan.
Prkl menikö se mun tilaus Husulle. Se kerkes jo varastaa oman autonsa.Taksi ei ole löytänyt vieläkään oveni eteen. Prkl, pitääkö mun ite ajaa pikkupöhnässä autoa? Ei muuten, mutta alkoholi loppuu ihan just.
Taksi ei ole löytänyt vieläkään oveni eteen. Prkl, pitääkö mun ite ajaa pikkupöhnässä autoa? Ei muuten, mutta alkoholi loppuu ihan just.
Ei todellakaan. Tahtoo lisää.You sick mofo. Eiks se kuva musta ja isomummostasi riittänyt?
Jep. Kuski ei osannu Venäjää.Stadin nykytaksit tuntien, @Sämppäri ja taksikuski eivät ole puhuneet samaa kieltä
Jep. Kuski ei osannu Venäjää.
Mulla on vähän tunne, että @Sämppäri ei ollutkaan tilannut taksia ja mustasukkaisuuden puuskassa pani itse omaa vaimoaan. Aika iljettävä hommaa moinen.Jos soittaa taksin ja se ei tuukkaan, perus Pentti soittas uudestaan. Bansku menee ja runkkaa lavuaariin. Ei voi kun arvostaa.
En tiiä. Aivot sulaa kun kattoo tota Talent Suomea. Siis kyseessä on kykyohjelma ja sit tonne tulee joku 78 vuotias Ritva laulamaan iskelmää. Sen jälkeen joku (hyväkroppanen) mimmi jotain heilui lavalla, en vieläkään ymmärrä mitä se teki, mut jotain. Sit tulee joku normaali ryhmätanssiesitys, nii tuomarit ejakuloi housuunsa. Kertoo kaiken miten lahjattomia ihmisiä täältä takapajulasta tulee. Jenkkien versio ja ihmiset on kyllä aivan valovuosia edellä.
Itolskin oli hyvä vielä sillon kun Ari Koivunen oli siinä. Tai se Pispalan Lassi.Voi kun tähän nyt tulis joku selittää että ne oli Itolsissa.
Itolskin oli hyvä vielä sillon kun Ari Koivunen oli siinä. Tai se Pispalan Lassi.