Pojat, on hyvästien aika! Mun piti jättää testamentti, jossa kiittäisin ja kumartaisin, ja ennen kaikkea olisin halunnut antaa jokaiselle tärkeäksi kokemalleni palstalaiselle päättötodistuksen saatesanoineen, mut vittu ei jaksa.
Aloin vuoden alussa opiskella kirjastoalalle, mut kelatkaas mitä! Vittuuuuu, meitsi pääskin ammattikorkeeseen ja ens kuussa alkaa opinnot! Woop woop, motherfuckers!!!!!! Meitsi asunu kadulla, dokannu, perseilly, menettänyt kaiken, vittu epäonnistunut aivan kaikessa, perseeseen lapsena nussittu pelle, on nyt matkalla kohti unelmiensa ammattia. Eikä tässä vielä kaikki! Olen kirjoitellut elämäni aikana paljon, ja tästä saan kiittää palstaa ja teitä. Te opetitte mut kirjoittamaan! Mut siis, mun eräitä novelleja oltais julkaistu erään pienen, mutta suht tunnetun kustantajan toimesta, mutta kieltäydyin, sillä ei kiinnosta vittuakaan olla mikään kirjailija, vaan haluan julkaista tasan yhden tarinan, tasan yhden romaanin - ja tälle näytettiin vihreää valoa, kunhan hoidan kaikki kustannukset ENNEN painoon menoa itse. Teoksen nimi tulee olemaan Keisaripingviini, joten kun sellaisen teoksen löydätte jonkun vuoden päästä, niin vittu ostatte, capish? Kelaatte "Se oli kunnon poika se Abianos, meidän poikahan se!", ja kehuskelette kaikille miten tunsitte mut ennen kuin olin julkkis ja kova panemaan ja maailman rikkain mies. Näin teette, mutta julkisuuteen en tule! Ja tämä on vissi, sillä minulla on suojelija. Sellainen henkilö, joka on mediapiireissä sen verran isolla pallilla, että hänen avullaan ei ainakaan peruslehdistössä + Seiskat yms. meikäläisestä kuulla yhtään mitään. Taidan kirjankin julkaista salanimellä Tulevat On. Ahahaha. Vierelläni on myös aivan tajuttoman uskomaton nainen. Pari kertaa ollaan otettu jäähyä toisistamme, mutta vittu. Jos jokainen saisi kokea edes päivän tätä rakkauden ilotulitusta, niin maailmassa ei olisi enää yhtään jatkoaikalaista, vaan kaikki olisivat kauniita ja ystävällisiä toisilleen! Tämä nainen on aivan valtavan iso, mutta nöyrä persoona, valtava meri, josta nousee aina aivan uudenlaista kalaa, ja jonka syvyys hämmentää joka päivä uudestaan, hän ruoskii rakkaudenruoskalla mua koko ajan eteenpäin kohti asioita, joista en koskaan uskaltanut unelmoidakaan. Hänen ansiostaan en enää koskaan nää toista naista millään tavoin seksuaalisesti olentona, hänen ansiostaan olen nyt ammattikorkeassa, hänen ansiostaan tulen julkaisemaan kirjan, ja hänen ansiostaan olen taas löytänyt sen ihan vitun täysille vetävän kaverin itsestäni, jolle mikään ei ole mahdotonta. Tää nainen on jotain, joka ei voi olla totta, joten oikeasti olen varmaan mielisairas ja juttelen joka paikassa yksinäni ja siksi ihmiset hymyilevät, kun katsovat että onpas söpö hullu tossa yksin höpisemässä!
Se on adios sanoi Abianos! Koittakaa ihan oikeesti vittu olla hyviä toisillenne, apinatalon asukkaat! Ei ole vaikeaa, ellet oo vitun vammanen yksilö. Siitä tulikin mieleeni vielä yksi juttu! Jokaiselle teistä, jonka herkkää sielua palstalla oloni on ahdistanut, kismittänyt, aiheuttanut närää, saanut aikaan sen vähän märemmän pierun, aiheuttanut avioeron ja Pertsalle peräpukamat, kaikille teille: OLEN SYVÄSTI PAHOILLANI! OSTIN MIEHUUTENNE HAUDALLE KUKKIA! LÄHETÄN NE TEILLE KUVAN MUODOSSA TÄMÄN VIESTIN LIITTEENÄ! EIVÄTKÖ OLEKIN KAUNIITA? Anteeks kaikesta! Ihan oikeesti hei! Noi kukat on juuri teille!! Vittu, meitsi on raju!
Take care! Love, peace n unity!