banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä vaan itken nyt. Mun piti kuolla jo joulukuussa 1980, täällä vielä oon. Onko se oikein?
Mä vaan itken nyt. Mun piti kuolla jo joulukuussa 1980, täällä vielä oon. Onko se oikein?
No on. Tämäkin pallo ois paljon köyhempi ilman sua.Mä vaan itken nyt. Mun piti kuolla jo joulukuussa 1980, täällä vielä oon. Onko se oikein?
Olisipa kesä. Olisin joka päivän pelkästään ulkona. Kävisin kotona vain tankkaamassa, juomassa, saunomassa, nukkumassa ja vessassa. Muuten olisin ulkona. Ihan vaan pyörisin ja hyörisin siellä sun täällä ja tekisin mitä mieleen tuleekaan.
Tämä talvi on syvältä. Pimeää, viileää ja tuulee. En pidä ylimääräisten ulkovaatteiden pitämisestä. Haluan pärjätä ulkona pelkällä punaisella T-paidalla, farkuilla ja kevytkengillä. Odotan kesää innolla.
Sulla on tehtävä(t) tekemättä. Me kaikki lähdetään, kun homma valmis. Ei sulla kumminkaan kiire oo, rauhassa vaan siellä.Mä vaan itken nyt. Mun piti kuolla jo joulukuussa 1980, täällä vielä oon. Onko se oikein?
Vaan mikä se tehtävä on? Kun tietäisin, tekisin sen ja avot.Sulla on tehtävä(t) tekemättä. Me kaikki lähdetään, kun homma valmis. Ei sulla kumminkaan kiire oo, rauhassa vaan siellä.
Elä helvetissä lähe selvittään. Toikkaroit vaan aikas, kyllä se vanhana ukkona sitten selviää. Silloin on kaikki asiat kunnossa.Vaan mikä se tehtävä on? Kun tietäisin, tekisin sen ja avot.
Toihan on kun yrittää selvittää mikä on elämän tarkoitus. Ei sitä kukaan oo selvittänyt. Nyt vaan ollaan ja eletään, eiks jeh?Vaan mikä se tehtävä on? Kun tietäisin, tekisin sen ja avot.
Eikä ollut tarkoitus vähätellä kenenkään ongelmia. Peace and love brothers. Ensimmäistä kertaa elämässäni on seesteinen vaihe, kun mikään ei oikeastaan ole vialla.Elämä on ollut vähän liian iisiä jonkun aikaa. Kaipais jotain äksönii, pettymyksiä, draamaa tai sekoiluja. En oo tottunut tämmöseen. Korkin vois avata kunnolla, mut en viitti tolle akalle tehdä niin. Toisaalta, siitähän sitä draamaa sais aikaiseks. Työt pilaa tänkin. Lopputilillä selviis sekin. Mut mistä sit fyrkkaa? Oon oravanpyörässä.
Eikä ollut tarkoitus vähätellä kenenkään ongelmia. Peace and love brothers. Ensimmäistä kertaa elämässäni on seesteinen vaihe, kun mikään ei oikeastaan ole vialla.
Kerran noin 19 vuotiaan heräsin siihen, että tajusin mikä on elämän tarkoitus. Yritin etsiä kynää ja paperia että laitan sen ylös. En löytänyt. Mietin, että näin tärkeä asia, muistan takuulla. En vieläkään muista mutta sen muistan, että elämällä oli joku tarkoitus.Toihan on kun yrittää selvittää mikä on elämän tarkoitus. Ei sitä kukaan oo selvittänyt. Nyt vaan ollaan ja eletään, eiks jeh?
Elämä on ollut vähän liian iisiä jonkun aikaa. Kaipais jotain äksönii, pettymyksiä, draamaa tai sekoiluja. En oo tottunut tämmöseen. Korkin vois avata kunnolla, mut en viitti tolle akalle tehdä niin. Toisaalta, siitähän sitä draamaa sais aikaiseks. Työt pilaa tänkin. Lopputilillä selviis sekin. Mut mistä sit fyrkkaa? Oon oravanpyörässä.
Mä voin kertoo, mutta lupaa, ettet ny kuale sitten. Elämän tarkoitus on huomata, ettei omalla elämällä oo tarkoitusta. Täällä hiekanjyvinä lennellään pitkin popikin. Ja pidetään hauskaa, nähdään kavereita, puhutaan asiaa ja asiattomuuksia, nussitaan ja autetaan toisia. Sitten kun ei noihin pysty, niin homma saletti. Kyllä me vielä jaksetaan...Kerran noin 19 vuotiaan heräsin siihen, että tajusin mikä on elämän tarkoitus. Yritin etsiä kynää ja paperia että laitan sen ylös. En löytänyt. Mietin, että näin tärkeä asia, muistan takuulla. En vieläkään muista mutta sen muistan, että elämällä oli joku tarkoitus.
Mut se oli hauskanpitoa. Siihen ei liittynyt draamaa tai muutakaan. Olin vaan niin kännissä, että putka oli paras paikka.Muistanko oikein että heräsit viime viikonloppuna putkasta Tampereella?
Kolmesti olen käynyt sademetsässä. Kahdesti satoi ne muutamat päivät ja toisella oli lisäksi kunnon ukkosmyrsky. Sen yhden kerran oli paikallisittain sitten kylmä. Kivaa oli Jokaisella kerralla.Ulkona on samanlainen sää kuin monissa Jurassic Parkien sademetsäkohtauksissa.
Olihan siellä otusta jos jonkin näköistä. Ja pääkalloja, apinoista. Joki täynnä kaimaaneja. Hotellikin parkkeerattu keskelle jokea, saivat suurimmat otukset pidettyä muualla kun sängyssä (jos meitä ihmisiä ei siis lasketa). Seuraa sielläkin oli.Nice, olet ollut sademetsässä. Minua tosin kammoksuttaa kaikki mammuttimaiset lintuhämähäkit ja muut omalaatuiset kahdeksanjalkaiset, mutta lämmintä ja kosteaa olisi.