Vähän sekaiset tuntemukset johtuen vanhempien erosta. Oon siis alaikäinen joten asun vielä vanhempien luona. Osasin kyllä odottaa eron tulevan, mutta silti.
Hieno homma. Kerran vaan ollaan tavattu ja jo sillon sulla oli korkki kiinni. Sympaattinen kuva jäi äijästä. Olen iloinen puolestasi.Koko teksi...
Take care! Love, peace n unity!
Joo vaan ku yks näistä syistä järkytti aika paljon, kun ei osannut mitään sellaista odottaa. Huomenna pääse onneksi tästä keskustelemaan vanhemman kanssa. Kiitos tsempeistä ja tiedän, että syy ei ole minussa.Tuokin on läpi käyty menneisyydessä, ja kyllähän siinä vähän sekavat on olot hetken aikaa. Vaikka kuinka olisi merkit jo ilmassa, ei sitä silti kuitenkaan osaa valmistautua. Tsemppiä ja pidä mielessä että sun vika se ei ollut.
Kyllähän esimerkiksi kalastukseen voi laittaa aina vaan lisää rahaa. Kalareissut jonnekin kauemmas maksavat, vene maksaa, välineet maksaa, ylimääräinen loma saattaa maksaa, jne.Mä taas oon ihmetellyt miksi niin moni haluaa jotain isoa palkkaa? Onko niin moni muka oikeasti ahne. Ei kait tällä rahalla keksi mitään ostettavaa. Tulee vaan dorka fiilis kun aikaa ja elämää menee hukkaan. Jossain vapaaehtoistyössä ei niinkään tunnu.
Vähän sekaiset tuntemukset johtuen vanhempien erosta. Oon siis alaikäinen joten asun vielä vanhempien luona. Osasin kyllä odottaa eron tulevan, mutta silti.
Tulet kyllä tapaamaan vielä uudestaan. Raahan hänet vaikka väkisin mukaan johonkin miittiin... Toki tulee varmaan raahamattakin. Vaikka ei tänne jatkossa ilmeisesti kirjoitakaan niin erittäin sydämellinen, sosiaalinen ja ihmisläheinen ihminen, jota ei todellakaan pelota tavata uusia ihmisiä.Hieno homma. Kerran vaan ollaan tavattu ja jo sillon sulla oli korkki kiinni. Sympaattinen kuva jäi äijästä. Olen iloinen puolestasi.
Sää oot vielä niin nuori että ehdit tehdä vaikka mitä. Anna palaa Frank!
Olen myös pistänyt merkille viimevuosina positiivisen tuloskehityksen seutuni tissieläinten persvärkeissä. Olen tästä suuntauksesta erittäin mielissäni. Muhkumpaan suuntaan on kehitys vienyt naispyllyjä, mikä on erittäin giggity. Oon aina tykännyt arsenaaleista joissa on hyvin tarttumapintaa. En nyt tarkoita mitään Jamaika-tyylin gettoblasteria johon voi asettaa tuopin päälle kun mimmi seisoo selkä suorana, mutta ymmärtänette pointin. Lisäksi tykkään kun näitä myös verhotaan nykyään mukavan piukkoihin kankaisiin ja näkyvästi. Jotkut asiat on sittenkin nykyään paremmin. Nyt pitää lopettaa, muuan tube rupee kutsuun jos tätä tarinointia viälä jatkan...Onkohan sun näkö huonontunut, vaiko heränneet jostain horroksesta, vai onko nykyään yhtäkkiä pirun paljon enemmän kauniita naisia kauniine perseineen ympäri Itä-Helsinkiä? Pitänee jatkossa kulkea silmät kiinni ihan vain varmuudeksi.
Joo just peppuseuranta toi mut nytkin tähän baariin. Ei se vika katseen uhri kyllä tänne tullut, mut mä keksin, vaikka repussa Lidliä.Olen myös pistänyt merkille viimevuosina positiivisen tuloskehityksen seutuni tissieläinten persvärkeissä. Olen tästä suuntauksesta erittäin mielissäni. Muhkumpaan suuntaan on kehitys vienyt naispyllyjä, mikä on erittäin giggity. Oon aina tykännyt arsenaaleista joissa on hyvin tarttumapintaa. En nyt tarkoita mitään Jamaika-tyylin gettoblasteria johon voi asettaa tuopin päälle kun mimmi seisoo selkä suorana, mutta ymmärtänette pointin. Lisäksi tykkään kun näitä myös verhotaan nykyään mukavan piukkoihin kankaisiin ja näkyvästi. Jotkut asiat on sittenkin nykyään paremmin. Nyt pitää lopettaa, muuan tube rupee kutsuun jos tätä tarinointia viälä jatkan...
Miätin tässä että mitäköhän olsin aatellu 10v. sitten jos olisin lähettäny ittelleni tulevaisuudesta tekstarin että "se on muuten semmonen homma että panisin kovasti mielelläni Suomen pääministeriä, sisäministeriä ja erityisesti valtionvarainministeriä!"Siis oikeasti. Ennen vanhaan Kelan virkailijat, museotätit, ym. ym. oli kuivia ja nuivia tätejä tai lihavoituneita yli iloisia homoja (ei mitään homo ja vastaan), vaan nyt ne näyttävät olevan oikeita playboyn keskiaukeaman tyttöjä. Jos en olisi nyt käynyt Ateneumissa tyttäreni kanssa, olisin takuulla kierrellyt kauemman siellä, ja ihan vahingossa just siellä päin, missä minuakin vilkuileva museon työntekijä pyöri milloinkin. Käykääpä vilkaisemassa. Huh.
Jos tämä on joku valtiovallan juoni että syrjäytymisuhan alla olevat (nuoret) miehet saataisiin kulttuurin ja palveluiden ääreen.Ennen vanhaan Kelan virkailijat, museotätit, ym. ym. oli kuivia ja nuivia tätejä tai lihavoituneita yli iloisia homoja (ei mitään homo ja vastaan), vaan nyt ne näyttävät olevan oikeita playboyn keskiaukeaman tyttöjä.
Siitä pitäisi mainostaa jossain. Mielellään jossain miesten valtaamassa keskustelupalstalla, jonkun mukahassun tuurijuoppomukapanomiehen toimesta. Ei ne miehet muuten noihin mestoihin mene.Jos tämä on joku valtiovallan juoni että syrjäytymisuhan alla olevat (nuoret) miehet saataisiin kulttuurin ja palveluiden ääreen.
Ja opetusministeri vielä listaan.Miätin tässä että mitäköhän olsin aatellu 10v. sitten jos olisin lähettäny ittelleni tulevaisuudesta tekstarin että "se on muuten semmonen homma että panisin kovasti mielelläni Suomen pääministeriä, sisäministeriä ja erityisesti valtionvarainministeriä!"
En vittu koskis pitkällä tikullakaan. Se punaviherhippeys pilais pantavammankin poontangin.Ja opetusministeri vielä listaan.
No ei tulisi sun kesken naisista kiistaa, kun jakoa tehdään. Että koska tehdään se jako? Mulle siis pääministeri ja opetusministeri, sulle noi kaksi muuta. Milloin otetaan kaljat onnistuneen jaon vuoksi?En vittu koskis pitkällä tikullakaan. Se punaviherhippeys pilais pantavammankin poontangin.
Tai opettajat. Kuva liittyy.Siis oikeasti. Ennen vanhaan Kelan virkailijat, museotätit, ym. ym. oli kuivia ja nuivia tätejä tai lihavoituneita yli iloisia homoja (ei mitään homo ja vastaan), vaan nyt ne näyttävät olevan oikeita playboyn keskiaukeaman tyttöjä. Jos en olisi nyt käynyt Ateneumissa tyttäreni kanssa, olisin takuulla kierrellyt kauemman siellä, ja ihan vahingossa just siellä päin, missä minuakin vilkuileva museon työntekijä pyöri milloinkin. Käykääpä vilkaisemassa. Huh.