Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
@Roger Moore näyttää kuitenkin ihan Roni Backilta. Siitä olen aivan varma.Jotenkin karua huomata oikeastaan kaikissa näissä tänne viime aikoina tulleissa kuvissa, kuinka se toisten kirjoituksista luotu oma illuusio käyttäjien ulkonäöstä särkyy aivan täysin. Ei ole oikeastaan yksikään ollut sielläpäinkään.
Mikä on Roni Back?@Roger Moore näyttää kuitenkin ihan Roni Backilta. Siitä olen aivan varma.
Vähän Ed Sheeranin näköinen tubettaja. Aukesiko jo?Mikä on Roni Back?
Vähän Ed Sheeranin näköinen tubettaja. Aukesiko jo?
Mun täti, sen mies ja pari serkkua asuu ko. paikkakunnalla. Itse kävin syntymässä Örebrossa.Huh. Pääsin pälkähästä, kolmannet treffit siirtyi huomiselle.
Jaa, näyttää Valtteri Parikka (en tiedä kuka on) siirtyvän pelaamaan synnyinkotikuntani joukkueeseen.
Peiliin katsomisen paikka.Mikä on Roni Back?
Koskaan kuullutkaan. Onko nämä jossain samassa bändissä Greta Thunderbergin kanssa?Vähän Ed Sheeranin näköinen tubettaja. Aukesiko jo?
Ketä nuo kaksi on?Koskaan kuullutkaan. Onko nämä jossain samassa bändissä Greta Thunderbergin kanssa?
En tiiä, näin vaan niiden nimet netissä niin ne on varmaan jotain räppäreitä.Ketä nuo kaksi on?
No selvennetään vielä lisää. Ed Sheeran on siis Grammy-palkittu laulaja kuten myös Billie Eilish.Koskaan kuullutkaan. Onko nämä jossain samassa bändissä Greta Thunderbergin kanssa?
Ok, luulin että ehkäpä hallituksen uusia osaajia.En tiiä, näin vaan niiden nimet netissä niin ne on varmaan jotain räppäreitä.
Tekeekö se niistä jotenkin parempia ihmsiä kuin minä olen? Kysyn vaan.No selvennetään vielä lisää. Ed Sheeran on siis Grammy-palkittu laulaja kuten myös Billie Eilish.
Ei. Mutta se tekee, että he eivät ole savolaisia.Tekeekö se niistä jotenkin parempia ihmsiä kuin minä olen? Kysyn vaan.
Yritin rakastella, mutta en vain jaksanut.
Nyt kyllä sulla välähti. Väärin välähtikin. En ole savolainen.Ei. Mutta se tekee, että he eivät ole savolaisia.
Ai se lämpeni lopulta. No aina ei vaan jaksa. Ymmärrettävää..Sunnuntait on kyllä aivan perseestä. Koko päivä menee vitutukseen, kun tietää, et maanantaina pitää herätä aikaseen, vaikka miten väsyttäs. Eihän tää muuten ois mitään, mut meni taas viikonloppu yötäpäivää törpötellessä ja nyt on olot sen mukaiset. Yritin rakastella, mutta en vain jaksanut.
Oli. Jollakin tuo pitäs saada tyydytettyä. Joten jos joku on pimpsakkaa vailla, nii täältä irtois nyt. Ei soittele perään ja tuskin haluaa uusintaa. Osaa olla vittumainen ja suulas, mut kai se pysyy sen hetken hiljaa. Tiukkuus on muisto vain ja ketun nenätkin vaeltavat jo missä sattuu.Oliko tämä verhottu avunpyyntö?
Oli. Jollakin tuo pitäs saada tyydytettyä. Joten jos joku on pimpsakkaa vailla, nii täältä irtois nyt. Ei soittele perään ja tuskin haluaa uusintaa. Osaa olla vittumainen ja suulas, mut kai se pysyy sen hetken hiljaa. Tiukkuus on muisto vain ja ketun nenätkin vaeltavat jo missä sattuu.
Päätyseinä on vuorattu Kurrin ja Selänteen kuvilla. Takaapäin lätkyttäessä antavat lisäpotkua makuuhuoneeseen. Voidaan laittaa vaikka Mobergin kuva siks aikaa siihen, jos se sais sun erektion voimistumaan. Jos sekään ei auta, nii tehdään vanha kunnon dutch rider. Tai double dutch rider. Molemmat pidetään omista mulkuistamme kiinni, mutta heilutetaan toistemme käsiä. Ei lasketa homoiluksi. Jumalauta, nyt se akka jo unohtu takavasemmalle.Sitä paitsi sulla on kuitenkin joku Jokeri-lippu makkarissa, joka saa orastavan erektioni lerpahtamaan.
Jos sekään ei auta, nii tehdään vanha kunnon dutch rider. Tai double dutch rider.
Ei tarvita. Notifikasi PengalihanMikäs tämä on? Tarvitaanko siinä pilveä?