Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 669
  • 68 325

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Vol.3 käynnissä ja kävin lootan karhua seurakseni jo valmiina olleiden tueksi. Huomenna vielä otetaan. Neljä päivää ihan syystä päätin juoda ja silleen ihan huolella. Kovasti tekis mieli syödäkkin ja siksi kaappista löytyykin vähän kaikenlaista. Vois tehä Kokkelia,pekonia,nakkeja ja papuja mutta tuoremehu unohtu ostaa eli ei sitä. Siipiäkin ostin jos niitä jostain aikaa. Bolognesea tein torstaina mutta pakkaseen meni niin sitäkin olis. Cockatail piirakoita ostin äsken myös ja uuni päällä, jos edes niitä tulis välistä närvittyä ja munavoin jos jaksas mutta tuskin jaksan. HotRod pussilla elin eilisen. Se on vaan jännä kun juo niin mieli tekee kaikenlaista ja usein varaudunkin että tarjontaa on, mutta neste voittaa. Dr.Otkerin juustopizza on muuten oikeesti hyvä ja kun tabascolla höystää. Sitäkin on. Panettaskin muttei oo just nyt tarjolla. Kädellekkään kykene kun Maisakaan enään innosta.

K

Kiekkokatsoja

Vol.3 käynnissä ja kävin lootan karhua seurakseni jo valmiina olleiden tueksi. Huomenna vielä otetaan. Neljä päivää ihan syystä päätin juoda ja silleen ihan huolella. Kovasti tekis mieli syödäkkin ja siksi kaappista löytyykin vähän kaikenlaista. Vois tehä Kokkelia,pekonia,nakkeja ja papuja mutta tuoremehu unohtu ostaa eli ei sitä. Siipiäkin ostin jos niitä jostain aikaa. Bolognesea tein torstaina mutta pakkaseen meni niin sitäkin olis. Cockatail piirakoita ostin äsken myös ja uuni päällä, jos edes niitä tulis välistä närvittyä ja munavoin jos jaksas mutta tuskin jaksan. HotRod pussilla elin eilisen. Se on vaan jännä kun juo niin mieli tekee kaikenlaista ja usein varaudunkin että tarjontaa on, mutta neste voittaa. Dr.Otkerin juustopizza on muuten oikeesti hyvä ja kun tabascolla höystää. Sitäkin on. Panettaskin muttei oo just nyt tarjolla. Kädellekkään kykene kun Maisakaan enään innosta.
Noh, tehdäänkös taas tipattomuussopimus? Mulla on jo siinä putki menossa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Partakus

Jätkällä on kokkelia ja alkoholia? Saanko tulla kylään jos tuan horot?

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Noh, tehdäänkös taas tipattomuussopimus? Mulla on jo siinä putki menossa.
Joo sulla on komee putki ja oon sitä myöten kadehtien muistellu jonku vuoden takaista. Olin sillon ekaa kertaa sen tipattoman tammikuun ja se kesti 99 päivää. Oisin ollu sata mutkun guugletin ni ei ollu kamppanjaa sinä vuonna. Joskus on ollu. En nytten koe valmiutta tipattomuus lupauksiin.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
YouTubekin näköjään uudistunut. Hetkeen ei oo tullu käytettyä eli lienee muuttunut jo viime kymmenillä. Billy Idolia laitoin soimaan ni nuortuu taas vähän. Huono oon kyllä kuuntelemaan musiikkia sillonkin kun juon. Ja jos en juo ni kattelen hengevaarallisesti lihavia ja syön.

K

Kiekkokatsoja

Joo sulla on komee putki ja oon sitä myöten kadehtien muistellu jonku vuoden takaista. Olin sillon ekaa kertaa sen tipattoman tammikuun ja se kesti 99 päivää. Oisin ollu sata mutkun guugletin ni ei ollu kamppanjaa sinä vuonna. Joskus on ollu. En nytten koe valmiutta tipattomuus lupauksiin.
Okei.
No kova tulos tuo 99 päivää on, varsinkin jos yleensä maistuu hyvin. En tule tuota tulosta ihan rikkomaan, luulen niin. Lomamatkaa tässä pukkaa hiljalleen, tosin aikaa siihen on jonkinmatkaa.
Noh, vetase tipaton, sääliplay offeihin asti ?

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Okei.
No kova tulos tuo 99 päivää on, varsinkin jos yleensä maistuu hyvin. En tule tuota tulosta ihan rikkomaan, luulen niin. Lomamatkaa tässä pukkaa hiljalleen, tosin aikaa siihen on jonkinmatkaa.
Noh, vetase tipaton, sääliplay offeihin asti ?
Menee tässä nyt varmaan se pari-kolme vkoa helposti tipatonta eli eikös sillon jo melkeen olla sääleissä, jos ollaan. Tiistaina tosin aika isolla varmuudella semmoset 5 isoa appelsiinilonkeroa loiventamaan. Keskellä viikkoa onneks vasta töihin.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luin juttua missä Maisa Torppa kertoo kuinka kohtasi hepun jonka kanssa ilmeisesti nyt meni naimisiin.
Jaa se huor...sydämellinen blondi on taas löytänyt kusetettavan. Aina sitä miettii, et pitää olla kyllä idiootti mieskin, ku alkaa ton kyläpyörän kanssa styylaamaan. Täysin aivoton bimbo, joka ei oo ees hyvä panemaan. Olisi Ihmiskunnan historian huonoin sijoitus. Jos osais ees panna, nii sit voisin ymmärtää näitä äijiä, ketkä sen kanssa pyörii.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa se huor...sydämellinen blondi on taas löytänyt kusetettavan. Aina sitä miettii, et pitää olla kyllä idiootti mieskin, ku alkaa ton kyläpyörän kanssa styylaamaan. Täysin aivoton bimbo, joka ei oo ees hyvä panemaan. Olisi Ihmiskunnan historian huonoin sijoitus. Jos osais ees panna, nii sit voisin ymmärtää näitä äijiä, ketkä sen kanssa pyörii.
Kiva kun tuut kertoon ettei se osaa ees panna. Oisit ees opettanu kun kerran oot päässy pykälään. Mä haluisin pyöriä siltikin sen kaa. Jotain Niko ja Maisa-maalimalla ohjelmaa en tosin pysty katteleen. Katse karkailee vaan liikaa Nikoon.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Käykö teillekin niin usein, että alunperin on tarkoitus olla selvinpäin, mutta aattelin dokaa ja sitten kutsutte baariin jonkun jatkislaisen ja sitten tapaatte siellä baarissa vanhan heilan, jonka kanssa joutuu mennä panee ja sitten on vielä krapula päivälle hommattu treffit, eli huonolla tuurilla joutuu panna kolmea naista parin vuorokauden sisään? No, ei mullekaan kai.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Käykö teillekin niin usein, että alunperin on tarkoitus olla selvinpäin, mutta aattelin dokaa ja sitten kutsutte baariin jonkun jatkislaisen ja sitten tapaatte siellä baarissa vanhan heilan, jonka kanssa joutuu mennä panee ja sitten on vielä krapula päivälle hommattu treffit, eli huonolla tuurilla joutuu panna kolmea naista parin vuorokauden sisään? No, ei mullekaan kai.
Mää haluan sun elämän! Vittu, panettanu koko päivän ja hinkannu ja hyveltäny muijaa mutta ei se ala millekkään. En saatana kuitenkaan mee hakkaan tattia koska se olis luovuttamista. Raportoin myöhemmin lisää.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mää haluan sun elämän! Vittu, panettanu koko päivän ja hinkannu ja hyveltäny muijaa mutta ei se ala millekkään. En saatana kuitenkaan mee hakkaan tattia koska se olis luovuttamista. Raportoin myöhemmin lisää.
Mä voin alkaa sun mentoriksi, niin joudut nopeasti samaan liemeen. Liemi ei kuitenkaan tässä tapauksessa ole minusta peräisin.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pari tuttua on käynyt ratsailla. Haisee kuulemma myös helvetin pahalle.

Uskoni ihmiskuntaan rapistuu hetki hetkeltä enemmän, kun joudun kuulemaan näitä juttuja.
Varmaan Maisalla ollu vaan menkat ja just joku tyyliin Juha-Matti käyny hakemassa vastinetta Visalleen ennenku kaveris on päässy mestoille.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kohta tulee kolme vuotta täyteen jo kokonaan alkoholitonta elämää. En nyt muuta siitä tällä kertaa sano mutta kyllähän tuo alkoholittomuus on muuttanut jollain tavalla myös vapaa-ajan viettotapojani. Ennen kun vielä join ei siihen tuulettumiseen ja pois kotoa olemiseen tarvinnut juuri muuta kuin meno baariin, yökerhoon tai muuhun vastaavaan paikkaan juomaan, hyvällä tuurilla rupattelemaan ihmisille ja tanssimaan.

No kyllähän alkoholitonkin ihminen kaipaa sitä irtiottoa kotoa, arjesta ja tuulettumista. Mutta enää ei tuo vain toimi että menee ainakaan yksin istumaan baariin tms. Tuulettuminen ja viihteellä oleminen vaatii periaatteessa enemmän. Täytyy olla vuorokaudessa ihan erilailla sisältöä. Ja kun en niin hyvä tanssijakaan ole että rohkenisin menemään yökerhoonkaan tanssimaan ilman alkoholia. Vaikka mieli välillä tekisikin.

Ohjelmaahan se tuulettuminen ja kotoa pois oleminen vaatii alkoholittomana ihan eri lailla. Mutta toisaalta taas sitten, kun rahaa ei mene ihan mielettömiä määriä alkoholiin niin siitä säästyy rahat ja on sitten taas varaa enemmän käyttää rahaa niihin aktiviteetteihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy