Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Tiä vaikka olis itte Jedi tai vaikka semmonen Patawaani...?Oon duunissa ja tuo pomo kyttäilee tuossa lähietäisyydellä. Se on kyllä aika kova Star Wars fani
Tiä vaikka olis itte Jedi tai vaikka semmonen Patawaani...?Oon duunissa ja tuo pomo kyttäilee tuossa lähietäisyydellä. Se on kyllä aika kova Star Wars fani
Tiä vaikka olis itte Jedi tai vaikka semmonen Patawaani...?
No pressanvaalit kun lähestyy, niin kerrotkos sitten?Hengailetteks tekin välillä puolueiden toimistossa. En kerro mun aikeita!
En sano.Veljet, älkää vaan tekin sanoko, että saastutan palstaa konservatiivisilla mielipiteilläni ja kirjoituksillani. Ettehän? Ettehän?! Paha mieli tuli, mut onneks näistä noustaan.
Kiitos. Ystävä. Isä. Veli.En sano.
Ole hyvä.
Ole hyvä, uudestaan. Vaikkakaan noista vaihtoehdoista ei mikään osunutkaa.Kiitos. Ystävä. Isä. Veli.
En ole milloinkaan käynyt ketjussa Suomen oikeuslaitos näytti taas "närhen munat", mutta pohdin vakavasti siellä vierailemista. Veikkaus: siellä puhutaan siitä, että alhaiset rangaistukset, elinkautinen ei oo niinkun koko elämä, ja mitä kaikkea siihen sakeaan seokseen kuuluukaan. Ei helvetti, en käy.
Pelottaaks teitäkin hirmuisesti? Siis miks viikonloput on keksitty.
Kyllä vähän. Me amatöörit vedetään, tai ainakin minä, viikonloppuisin bissee, ja se kerpeleen viikonloppu on aina liian lyhyt. Sitten taas maanantaina suorittamaan ja tehoilemaan töihin, muka.Pelottaaks teitäkin hirmuisesti? Siis miks viikonloput on keksitty.
Tämä on aina silloin tällöin palstalla kummastuttanut (sen lisäksi ettei normaali ihminen saa tänne kuvia laitettua) tämä asiaketju määritelmä. Kun käy noita vapaan puolen ketjuja lukemassa, niin usein se keskustelun taso on asiatonta. Puolustetaan omaa näkemystä viimeiseen asti ja kun keinot loppuu, niin aletaan menemään henkilökohtaisuuksiin tai rakentamaan niitä kuuluisia olkiukkoja. Musiikkiketjut ovat oikeastaan ainoita asiaketjuja palstalla tai ainakin toi rumpuketju ja Gunnarit ketju.Kävin. Ei se ollut niin paha kuin luulin. Mihinkä asiaketjuun seuraavaksi kävisi tutustumassa? En käy missään.
Päätin tossa juuri, että hyppään kohta junaan ja menen sillä Tampereelle kuuntelemeen livemusaa. Toki tulen sieltä yöllä toivottavasti poiskin. Toimintani mahdollistaa melko aikainen show-time.
Lopetat vaan suosiolla sen ilmaston pilaamisen, ja meet junalla. Krapula on viinan vähyyttä...Tämä toimii muuten Stadistakin asti. Jos joku keikka on Stadissa myyty loppuun, enkä jaksa metsästää lippua, niin Tampereelle sitten. Jos on siis keikka molemmissa. Junalla en toki käy, vaan yksityisautoilen, mutta äkkiäkös sitä motaria painelee. Bonarina on vielä sekin, ettei ole seuraavana aamuna krapulaa.