Mikähän olisi hyvä ilmainen sähköposti?
Googlen mukaan meiliboxi.fi. Ei ole omia kokemuksia.
Mikähän olisi hyvä ilmainen sähköposti?
Pysyttelen lätkäosiosta kaukana aina kun Lukko ottaa käkättimeen joten tuli yllätyksenä kun katsoin pelikieltoja saaneet kirjoittajat äsken että miten kookoo-faneilla alkaa lähteä mopo käsistä. Menestys ei näköjää tuo iloa vaan katkeruutta. Tätä disney-elokuvat ovat meille aina opettaneet.
Myös poriin yksi mutta se ei ollut yllätys.
Onneksi me Espoossa emme keuli, johdammehan suvereenisti sarjaa. Joukkuekin vahvistui siirtojen kynnyksellä.Pysyttelen lätkäosiosta kaukana aina kun Lukko ottaa käkättimeen joten tuli yllätyksenä kun katsoin pelikieltoja saaneet kirjoittajat äsken että miten kookoo-faneilla alkaa lähteä mopo käsistä. Menestys ei näköjää tuo iloa vaan katkeruutta. Tätä disney-elokuvat ovat meille aina opettaneet.
Myös poriin yksi mutta se ei ollut yllätys.
Martin Berger - Kouvolan ihmisperkele. Et muka tiedä vaikka olet Ed Sheeranin ja Billie Eilishin kirkuva fani.Liigaosiossa keskustellaan paljon jostain Martin Bergeristä, oma ketjukin on avattu. Kuka vittu on Martin Berger?
Vitun köyhät.Jypinkylä? Miksi?
Ymmärrän pointtisi, mutta ei siitä kannata huolta pitää, mitä muut sinusta saattaisi ajatella.Tajusin että jos minulta poistuisi tuo antabus-lääkitys ja sitten kun se olisi taas mahdollista niin joisin vaikka kännit. Niin en voisi kirjoittaa varmaan siltikään mitään hauskaa minnekään. Niin kuin ennen kirjoittelin ja se oli aika iso osa kuitenkin sitä ryyppäämistä.
En voisi nyt ainakaan kirjoittaa Facebookkiin mitään humalassa. Siellä kun etenkin on niitä tuttujani jotka tietää taustani. Ja arvaisi kirjoituksista että olen alkanut taas juomaan. En voisi samasta syystä varmaan kirjoittaa tännekään vaikka kalsarikänniketjuun.
En voisi myöskään käydä vaikka humaltumassa Kerhon vieraspelireissuilla koska sielläkin on niitä tuttuja kuitenkin. Jos joisin niin voisin lähinnä juoda vain kotonani kirjoittamatta mitään kuitenkaan minnekään ja soittamatta promillepuheluita. Ja voisin juoda myös kyllä baarisa, yökerhoissa mutta pitäisi toivoa ettei siellä olisi tuttujani.
Joku yrittäjä taas valittaa lehdessä kun ei löydy työvoimaa, vaikka maksaa ihan työehtosopimuksen mukaista liksaa. No katoin ton tes:in ja tuntiliksa 10e. Mene itse herra yrittäjä sillä liksalla duuniin ja maksa työmatkat, autot, kämpät, skumpat, jumpat, zumbat.
Vähän sekaiset tuntemukset johtuen vanhempien erosta. Oon siis alaikäinen joten asun vielä vanhempien luona. Osasin kyllä odottaa eron tulevan, mutta silti.
Hieno homma. Kerran vaan ollaan tavattu ja jo sillon sulla oli korkki kiinni. Sympaattinen kuva jäi äijästä. Olen iloinen puolestasi.Koko teksi...
Take care! Love, peace n unity!
Joo vaan ku yks näistä syistä järkytti aika paljon, kun ei osannut mitään sellaista odottaa. Huomenna pääse onneksi tästä keskustelemaan vanhemman kanssa. Kiitos tsempeistä ja tiedän, että syy ei ole minussa.Tuokin on läpi käyty menneisyydessä, ja kyllähän siinä vähän sekavat on olot hetken aikaa. Vaikka kuinka olisi merkit jo ilmassa, ei sitä silti kuitenkaan osaa valmistautua. Tsemppiä ja pidä mielessä että sun vika se ei ollut.
Kyllähän esimerkiksi kalastukseen voi laittaa aina vaan lisää rahaa. Kalareissut jonnekin kauemmas maksavat, vene maksaa, välineet maksaa, ylimääräinen loma saattaa maksaa, jne.Mä taas oon ihmetellyt miksi niin moni haluaa jotain isoa palkkaa? Onko niin moni muka oikeasti ahne. Ei kait tällä rahalla keksi mitään ostettavaa. Tulee vaan dorka fiilis kun aikaa ja elämää menee hukkaan. Jossain vapaaehtoistyössä ei niinkään tunnu.
Vähän sekaiset tuntemukset johtuen vanhempien erosta. Oon siis alaikäinen joten asun vielä vanhempien luona. Osasin kyllä odottaa eron tulevan, mutta silti.
Tulet kyllä tapaamaan vielä uudestaan. Raahan hänet vaikka väkisin mukaan johonkin miittiin... Toki tulee varmaan raahamattakin. Vaikka ei tänne jatkossa ilmeisesti kirjoitakaan niin erittäin sydämellinen, sosiaalinen ja ihmisläheinen ihminen, jota ei todellakaan pelota tavata uusia ihmisiä.Hieno homma. Kerran vaan ollaan tavattu ja jo sillon sulla oli korkki kiinni. Sympaattinen kuva jäi äijästä. Olen iloinen puolestasi.
Sää oot vielä niin nuori että ehdit tehdä vaikka mitä. Anna palaa Frank!