Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 785
  • 68 325
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kertokaa sitten monta promillea sen katsominen vaatii.
Ei oo nyt promillemittaria, mutta semmonen peruskänni. Vaimolla on kaveri kylässä ja saan omissa oloissa kattoo kiakkoo. Veikkaisin jotain 1,5 tällä hetkellä. Eli ei paljo mitään.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä olin juonut vasta kaksi lonkeroa, kun näin tuon videon. Jos on ollut omalla naamallaan valtakunnallisessa lehdessä ja pienemmissäkin lehdissä, niin ei tuollainen tunnu missään.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En tiedä enkä jaksa lukea mistä puhutte, mutta joulupukilta sain promillemittarin. Äsken puhalsin huvikseni, 1,6. Viime yön pohjat, ja aamupäivällä join kolme kaljaa ja nyt olen juonut yhden. Jääkaappi on täynnä alkoholeja, pitääpä mittailla illan edetessä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kusin just takapihalla hankeen etunimeni ja sukunimestäkin puolet. Sitten loppui matsku. Ja vanhalla kunnon kaunokirjoituksella.
Ior Bock varmaan, lyhyt nimi, onnistuu helpommin.

Ankaran nimiarvuuttelusäännöstön takia mainitsen, että en siis oikeasti veikkaa, että olet Ior Bock, koska Ior on kuollut v. 2010 ja viestisi tapahtumahetki oli v. 2020.

Ior viriilinä ihmisenä varmaan runkkasi hankeen koko nimensä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Join äsken rommia, yläkroppa seksikkäästi paljaana ja lihakset sille pumpissa. Meinasin tulla, kun katselin toimitustani peilistä.

On ihana tietää, että tämä on normaalia. Minäkin olen katsellut itseäni monta kertaa ja ihastunut.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä vittua täällä tapahtuu.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mikähän vittu siinä on, että ihmiset ei tajua, etten halua ihmissuhdetta. En etsi ihmissuhdetta, en odota ihmissuhdetta.
Mä viihdyn ihan vitun hyvin yksin.
Mä elän nyt yli viiskymppisenä elämäni parasta aikaa, yksin.
Suurin osa ihmisistä haluaa löytää ja elää parisuhteessa, minä en enää.
Jos hyvä ihminen rinnalleni elämään löytyy, niin tervetuloa, mutta en minä sinua etsi enkä kaipaa pätkääkään.

Glove

Jäsen
Mikähän vittu siinä on, että ihmiset ei tajua, etten halua ihmissuhdetta. En etsi ihmissuhdetta, en odota ihmissuhdetta.
Mä viihdyn ihan vitun hyvin yksin.
Mä elän nyt yli viiskymppisenä elämäni parasta aikaa, yksin.
Suurin osa ihmisistä haluaa löytää ja elää parisuhteessa, minä en enää.
Jos hyvä ihminen rinnalleni elämään löytyy, niin tervetuloa, mutta en minä sinua etsi enkä kaipaa pätkääkään.
Sama täällä. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ior Bock varmaan, lyhyt nimi, onnistuu helpommin.

Ankaran nimiarvuuttelusäännöstön takia mainitsen, että en siis oikeasti veikkaa, että olet Ior Bock, koska Ior on kuollut v. 2010 ja viestisi tapahtumahetki oli v. 2020.

Ior viriilinä ihmisenä varmaan runkkasi hankeen koko nimensä.
Ior oli muuten oikealta nimeltänsä Holger Svedlin, ja toimi Suomenlinnassa oppaana. Olen ollut Iorin vetämällä kierroksella Suomenlinnassa joskus 1979, eli kuusivuotiaana, ja muistan hänet erittäin hyvänä ja pätevänä hommassaan. Sääli että sai fudut, mutta kai se oli pakko kun alkoi nää Lemminkäisseikkailut.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iso hali, kaikki on taas kavereita.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo ollaan vaan kavereita, mutta ei yhtään enempää
Ei kun te olette. Kommentoin yläviistosta. Mulla ei ole kavereita. Eikä tule. Siedän joitakin ihmisiä, osittain pakosta. Ystävyyssuhteiden solmimiseen mulla ei ole valmiuksia. Olen kuin se Big bang theory -sarjan Sheldon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy