Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Hö. Eiks teitin hallilla oo juottolaa?Lähdin lätkii lätkämatsista. Kapakkaan.
Hö. Eiks teitin hallilla oo juottolaa?Lähdin lätkii lätkämatsista. Kapakkaan.
Minä vaadin!Joko se on YouTubessa? Palan halusta nähdä!
Ei oo nyt promillemittaria, mutta semmonen peruskänni. Vaimolla on kaveri kylässä ja saan omissa oloissa kattoo kiakkoo. Veikkaisin jotain 1,5 tällä hetkellä. Eli ei paljo mitään.Kertokaa sitten monta promillea sen katsominen vaatii.
Ior Bock varmaan, lyhyt nimi, onnistuu helpommin.Kusin just takapihalla hankeen etunimeni ja sukunimestäkin puolet. Sitten loppui matsku. Ja vanhalla kunnon kaunokirjoituksella.
Scholl?Join äsken rommia, yläkroppa seksikkäästi paljaana ja lihakset sille pumpissa. Meinasin tulla, kun katselin toimitustani peilistä.
Join äsken rommia, yläkroppa seksikkäästi paljaana ja lihakset sille pumpissa. Meinasin tulla, kun katselin toimitustani peilistä.
Ihan itteäni imitoin, koska olen nyt niin kuumaa kamaa. Katso allekirjoitukseni (joka on ollut tuossa jo vuosisatoja).Scholl?
E. Väärä ketju, ei tässä arvuuteltukaan ketä nimimerkkiä imitoi.
Sama täällä. Ei voisi vähempää kiinnostaa.Mikähän vittu siinä on, että ihmiset ei tajua, etten halua ihmissuhdetta. En etsi ihmissuhdetta, en odota ihmissuhdetta.
Mä viihdyn ihan vitun hyvin yksin.
Mä elän nyt yli viiskymppisenä elämäni parasta aikaa, yksin.
Suurin osa ihmisistä haluaa löytää ja elää parisuhteessa, minä en enää.
Jos hyvä ihminen rinnalleni elämään löytyy, niin tervetuloa, mutta en minä sinua etsi enkä kaipaa pätkääkään.
Pysy poissa mun elämästä.Sama täällä. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Pysykää poissa mun internetistä, hehe.Pysy poissa mun elämästä.
Ior oli muuten oikealta nimeltänsä Holger Svedlin, ja toimi Suomenlinnassa oppaana. Olen ollut Iorin vetämällä kierroksella Suomenlinnassa joskus 1979, eli kuusivuotiaana, ja muistan hänet erittäin hyvänä ja pätevänä hommassaan. Sääli että sai fudut, mutta kai se oli pakko kun alkoi nää Lemminkäisseikkailut.Ior Bock varmaan, lyhyt nimi, onnistuu helpommin.
Ankaran nimiarvuuttelusäännöstön takia mainitsen, että en siis oikeasti veikkaa, että olet Ior Bock, koska Ior on kuollut v. 2010 ja viestisi tapahtumahetki oli v. 2020.
Ior viriilinä ihmisenä varmaan runkkasi hankeen koko nimensä.
Tottakai pysyn jos sinäkin pysyt poissa minun elämästä.Pysy poissa mun elämästä.
En nyt enää muista mistä on kyse, mutta olkoot elämäsi hyvä minusta huolimattaTottakai pysyn jos sinäkin pysyt poissa minun elämästä.
Kiitos samoin :)En nyt enää muista mistä on kyse, mutta olkoot elämäsi hyvä minusta huolimatta
Joo ollaan vaan kavereita, mutta ei yhtään enempääIso hali, kaikki on taas kavereita.
Ei kun te olette. Kommentoin yläviistosta. Mulla ei ole kavereita. Eikä tule. Siedän joitakin ihmisiä, osittain pakosta. Ystävyyssuhteiden solmimiseen mulla ei ole valmiuksia. Olen kuin se Big bang theory -sarjan Sheldon.Joo ollaan vaan kavereita, mutta ei yhtään enempää
Minäkin tykkään noista.Ja vitut!