Itse lähdin kapakasta katsomasta Ilveksen peliä, kun mieshuorat Liverpooleineen ja Norwicheineen valtas baarin. Kävin kaupassa ja nyt juon kotona.Lähdin lätkii lätkämatsista. Kapakkaan.
Itse lähdin kapakasta katsomasta Ilveksen peliä, kun mieshuorat Liverpooleineen ja Norwicheineen valtas baarin. Kävin kaupassa ja nyt juon kotona.Lähdin lätkii lätkämatsista. Kapakkaan.
En neuvo, sillä dickpiceistä varmasti bannia seuraisi, enkä sitä kohdallesi toivo, vaikka rakastatkin koiria.Oikeesti, miten tänne saa kuvan?
Painat tuota punaisella ympyröitä namiskaa (ks. liite) ja sitten vaan jostain tiedostoista etsit kuvan joka on alle gigan kokoinen ja valitset sen. Sitten vaan sormet ristiin että kuva tulee tänne koska se on välillä taistelua (toimintoa ei voitu suorittaa/ Muisti ei riitä toiminnon suorittamiseen). Tämän parempia tai tarkempia ohjeita en voi antaa kun koneet, laitteet, puhelimet (mitkä lie) on erilaisia ja tiedän vain omat valikkoni ja osaan niitä käyttää.Oikeesti, miten tänne saa kuvan?
Jos siinä on Halle Berry alasti, niin neuvon mielelläni.Oikeesti, miten tänne saa kuvan?
NäinOikeesti, miten tänne saa kuvan?
Voi että kun ihan pisti irvistämään viestisi lukeminen. Siis ihan sillä vaan että oisimpa ollu opettajasi aikanaan. Ottaisin opikseni nyttemmin.Painat tuota punaisella ympyröitä namiskaa (ks. liite) ja sitten vaan jostain tiedostoista etsit kuvan joka on alle gigan kokoinen ja valitset sen. Sitten vaan sormet ristiin että kuva tulee tänne koska se on välillä taistelua (toimintoa ei voitu suorittaa/ Muisti ei riitä toiminnon suorittamiseen). Tämän parempia tai tarkempia ohjeita en voi antaa kun koneet, laitteet, puhelimet (mitkä lie) on erilaisia ja tiedän vain omat valikkoni ja osaan niitä käyttää.
Mie kyllä antaisin Iisopille. En ole varma antaisinko ensimmäisenä iltana vai leikkisinkö vaikeasti tavoiteltavaa.Voi että kun ihan pisti irvistämään viestisi lukeminen. Siis ihan sillä vaan että oisimpa ollu opettajasi aikanaan. Ottaisin opikseni nyttemmin.
Mä oon tässä kuvassa se parrakas tyyppi.
Mitähän tästäkin päivästä oikein tulee... päähän koskee eikä huonekorttia mailla halmeilla. Kaveri ei herää. Nukkukoot sitten.
Oikein hyvää huomenta tai päivää... Täällä sataa vettä rankasti. Ajattelin tänään siivoilla liinavaatekaappeja. Ruuaksi tulee paahtopaistia, tattikastiketta ja kermaperunoita (jäi eiliseltä). Jos tuo sade tuosta vähän laantuisi niin voisi käydä lenkillä.
Luin juttua missä Maisa Torppa kertoo kuinka kohtasi hepun jonka kanssa ilmeisesti nyt meni naimisiin. Siis jossain rinteessä. No, oleellisin pointti on tämä Maisan lause:
"Samalla hän kertoi aina fanittaneensa minua pitkään."
Tuossa on muutakin huolestuttavaa myös miehen osalta, jos tuo oli syynä ihmissuhteeseen.
Tuokin on totta. Jäbähän on ymmärtääkseni melko varakas. Muuten repla "Olen muuten fanittanut sua pitkään", ei välttämättä olisi ajanut maaliin asti.
Maisahan on muiden ihanien ominaisuuksiensa lisäksi myös kiristäjä. Ja onko avioehtoa? No tuskin. Sitä saa mitä tilaa.
Ok, tämä oli itselle uutta. Siis ihan oikea kiristäjä, eikä perinteinen "kullinpuristaja"?
Nice.
Googlaa. En itse viitsi linkittää tänne juttuja tuosta ihmisestä.