Prkl menikö se mun tilaus Husulle. Se kerkes jo varastaa oman autonsa.Taksi ei ole löytänyt vieläkään oveni eteen. Prkl, pitääkö mun ite ajaa pikkupöhnässä autoa? Ei muuten, mutta alkoholi loppuu ihan just.
Prkl menikö se mun tilaus Husulle. Se kerkes jo varastaa oman autonsa.Taksi ei ole löytänyt vieläkään oveni eteen. Prkl, pitääkö mun ite ajaa pikkupöhnässä autoa? Ei muuten, mutta alkoholi loppuu ihan just.
Taksi ei ole löytänyt vieläkään oveni eteen. Prkl, pitääkö mun ite ajaa pikkupöhnässä autoa? Ei muuten, mutta alkoholi loppuu ihan just.
Ei todellakaan. Tahtoo lisää.You sick mofo. Eiks se kuva musta ja isomummostasi riittänyt?
Jep. Kuski ei osannu Venäjää.Stadin nykytaksit tuntien, @Sämppäri ja taksikuski eivät ole puhuneet samaa kieltä
Jep. Kuski ei osannu Venäjää.
Mulla on vähän tunne, että @Sämppäri ei ollutkaan tilannut taksia ja mustasukkaisuuden puuskassa pani itse omaa vaimoaan. Aika iljettävä hommaa moinen.Jos soittaa taksin ja se ei tuukkaan, perus Pentti soittas uudestaan. Bansku menee ja runkkaa lavuaariin. Ei voi kun arvostaa.
En tiiä. Aivot sulaa kun kattoo tota Talent Suomea. Siis kyseessä on kykyohjelma ja sit tonne tulee joku 78 vuotias Ritva laulamaan iskelmää. Sen jälkeen joku (hyväkroppanen) mimmi jotain heilui lavalla, en vieläkään ymmärrä mitä se teki, mut jotain. Sit tulee joku normaali ryhmätanssiesitys, nii tuomarit ejakuloi housuunsa. Kertoo kaiken miten lahjattomia ihmisiä täältä takapajulasta tulee. Jenkkien versio ja ihmiset on kyllä aivan valovuosia edellä.
Itolskin oli hyvä vielä sillon kun Ari Koivunen oli siinä. Tai se Pispalan Lassi.Voi kun tähän nyt tulis joku selittää että ne oli Itolsissa.
Itolskin oli hyvä vielä sillon kun Ari Koivunen oli siinä. Tai se Pispalan Lassi.
Sylkäset kulliin niin ei kuppa tartu, ja jos mujja on päällä niin ei voi tulla paksuks. Tai sit voi aina vetää kakkoseen. Näin eno opetti aikanaan.Olen matkalla ensitreffeille ja unohdin ottaa spärdärit mukaan. Eli huonolla tuurilla joudun taas hommiin. Sillä jos kortsut ottaa mukaan, niin on se tae siitä, että ei irtoo pildee.
Huh. Onneksi neidolla oli tänään aikaraja, niin selvisin puhumalla. Tosin en saanut karkoitettua, vaan tuli luvattua, että piiskaa häntä jatkossa tämän tästä. On tämäkin vittu työmaa.Sylkäset kulliin niin ei kuppa tartu, ja jos mujja on päällä niin ei voi tulla paksuks. Tai sit voi aina vetää kakkoseen. Näin eno opetti aikanaan.
Tampereen tavotelluin ukkomies on tän hokannut jo ajat sitten.ja kuulemma eduksi olisi, jos housun puntissa näkyy täytettä.
Niin taitaa olla. Mutta ikääntyminen lienee aiheuttanut muutoksia puntissa..? Mutta onneksi on siniset pillerit.. siis bändin esiiintymistä varten lähinnä.Tampereen tavotelluin ukkomies on tän hokannut jo ajat sitten.
Ja Anna Puu. I got wood.
Mikähän olisi hyvä ilmainen sähköposti?