Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 884
  • 68 326

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joo, olen vielä elossa, ei siinä mitään, mutta eletään rankkoja aikoja. Viime yökin oli täysin uneton sekä tuskainen. Olen juuri nyt kuitenkin ihan onnellinen. Kolme vierasreissua 1,5 kuukauden aikana, neljä Ässien vieraspeliä Pataljoonan kanssa, ja kaikista täydet pisteet, kaikki 12 otettu, maalit punamustille 13-6. En valita.

Nyt bussissa ja väsyttä... alan kuunnella balladeja. Ihania, rauhoittavia ja hiljaisia balladeja.

Hienoa omistautumista! Jos niin kävisi, että tulisitte Kouvolaan, niin tervetuloa! Lähdetään kaljalle.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
@Punamusta ei ole kirjotellut palstalle hänelle epätyypilliseen tyyliin pitkään aikaan. Viimenen viesti oli aikamoista tunteenpaloa. Toivottavasti kloppi on kunnossa.

Ja sitten toinen asia. Nyt on perjantai-ilta. Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin lähitunteina veli @Evil nousee haudastaan, korkkaa potun ruskeeta mannaa ja alkaa soittamaan näppäimistöään. Koko musiikin historia käydään läpite yön tunteina.
Häh häh, väärin män. Ei jaksa uhota. Ja mitäpä minä musiikillista sivistystäni tänne tuhlaamaan, kuuntelette kuitenkin jotain Mieshukkaa, Lihannaa ja muuta hömppää ettekä Piitlesiä lain. Ja jostain suoratoistosta, jolla on viime tutkimusten mukaan huonompi vaikute kuin minun levyhyllylläni.

Eilen muuten ilmestyi tämän vuoden paras levy, jo helmikuussa, kun Kosminen tiedottomuus näki päivänvalon. Tässä näyte siitä. ”Vaimo väittää että olen sika, mutta se on vaimon, sian ja naapureiden vika!”

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teetteks tekin välillä ihmiskokeita? Koitatte jotain outoa. Vaikka duunia. Niin tietää mistä puhuu.
Joo. Jo 30 vuotta oon tehnyt tätä ihmiskoetta. Opiskeluaikana jopa kolmea duunia päällekkäin (puuseppä, postimies, sijaisopettaja). Tuntui, että 24 tuntia vuorokaudessa ei riitä. Varsinkaan viikonloppuisin, kun olisi pitänyt olla puuverstaalla ja ryypätä yhtä aikaa. Kossu ja oikohöylä on paha yhdistelmä.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Tulee olemaan tänään Helsingin illassa ja yössä aika paljon lätkäkannattajaa. HIFK:lla on loppuunmyyty matsi Kärppiä vastaan, ja Ilmalaan tulee näemmä joku jengi Siperiasta. Mites @Sämppäri , herättääkö kuumotusta?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulee olemaan tänään Helsingin illassa ja yössä aika paljon lätkäkannattajaa. HIFK:lla on loppuunmyyty matsi Kärppiä vastaan, ja Ilmalaan tulee näemmä joku jengi Siperiasta. Mites @Sämppäri , herättääkö kuumotusta?
Vastaan vaikkei kysytty. Mikä vitun Ilmala? Pelaako siellä se joku joukkue, joka ei ollut tarpeeksi hyvä pelaamaan Suomessa ja karkasi johonkin ryssiin? Mikä on viisaus venäjäksi? Ei sellaista sanaa ole. Dostojevski kuoli joskus kymmeniä vuosia sitten, ja sen jälkeen asia unohdettiin. Kaikki mikä liittyy Venäjään on perseestä, ihan kaikki.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Kaikki mikä liittyy Venäjään on perseestä, ihan kaikki.

Ihan hyvää angstia lauantai-aamuun Veliseni. Itse tykkään venäläisten naisten sääristä. Siis ei toki niiden parrakkaiden tataarien, mutta sellaisten blondien.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin. Synttäripäivä. Täytyy käydä hakemassa kaupasta maksalaatikko ja nakkeja. Niistä saadaan sankarille maukas kakku. Tai vaimo käy hakee, itse en ole ajokunnossa. Tai eiköhän se mut mukaansa vaadi, kun pitäisi vissiin mennä katselemaan mattojakin, kun jossain on -30% kaikki matot. Kiire tässä tulee, kun klo 15.45 viimeistään haluan istua kausaripaikallani hallissa. Ja tämän päivän piti olla rentouttava!

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
No niin. Synttäripäivä. Täytyy käydä hakemassa kaupasta maksalaatikko ja nakkeja. Niistä saadaan sankarille maukas kakku. Tai vaimo käy hakee, itse en ole ajokunnossa. Tai eiköhän se mut mukaansa vaadi, kun pitäisi vissiin mennä katselemaan mattojakin, kun jossain on -30% kaikki matot. Kiire tässä tulee, kun klo 15.45 viimeistään haluan istua kausaripaikallani hallissa. Ja tämän päivän piti olla rentouttava!
Onnet juhlivalle perheenne jäsenelle. Täällä mennään myös noilla eväilla ja seuraavaks 10 nakkia luvassa. Tai ei nyt ihan kokonaisia viittiny laitella viimevuosina. Sanot vaimolle että saa yllättää sut ja tuoda sulle jotain mukavaa mattokaupoilla säästämillään rahoilla. Näin et joudu mukaan koska yllätys. Rennosti vaan ja valmistaudut peliin.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei ole ihme, että on hyvin toiminut kommunikaatio nyt tämän Keskieurooppalaisen naisen kanssa.

Liitteet

• received_664891917612599.jpeg
    received_664891917612599.jpeg
    30,5 KB · kertaa luettu: 240

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Kävin aamusta postista paketin, jonka tiedän sisältävän jotain laadukasta ruskeahkoa nestettä. Avaan sen tuonnempana. Poistuessani liikekeskuksesta aukeni juurikin liukuovet, joten astelin sisään. Heti oli oikeaan käteen tarjolla kossupullo. Tuotesijoittelua lienee. En ole koskaan ollut kyseisen liikkeen päivän ensimmäinen asiakas ja tänään tämä mahdollisuus suorastaan avautui silmieni edessä niin pakkohan se oli olla se eka. No ennen ne oli niitä pitkäripasia niin johtuneeko siitä, kun ei oo ovet noin auliisti aiemmin auenneet. Kossukin oli jossain muovipullossa, mutta tunnistin heti. Pullossa lukee sen olevan 30 prosenttista. Pettymys. Ois pitänyt metsästää Tapio matkaan, sillä siinähän oli aikanaan hyvä takuu "Minkä sitä suomalainen luonnolleen voi".

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Onko normaalia, jos laajassa näöntarkastuksessa testissä jossa mitataan reaktioaikaa tulos on erinomainen, mutta ensimmäisenä tulee mieleen että ei tuolla reaktioajalla pikajuoksussa pärjäisi, sekä väärin painetun suunnan jälkeen pääsee suusta, että voi. vi..u.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olin viime yön mansen putkassa ja nyt pääsin stadiin.
Oliko eka kerta Sorin hotellissa? Missä sviitissä yövyit? Milläs ansioilla pääsit ineen? Itsensäpaljastaminen...?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy