Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 884
  • 68 326

Glove

Jäsen
Sabbathia kuuluu soittaa kopioidulta c-kasetilta joka vouvaa. Siinä on myös tussilla päin vittua piirretty pentagrammi. Ookko vähä tyhymä.
Pitääkin lähteä kauppaan ostamaan c-kasetteja ja kopioimaan nuo mun 19 Sabbath-vinyyliä kasetille. Tai onhan niitä enemmän kun osa on tuplalevyjä. Montakohan kasettia tarvisi...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitääkin lähteä kauppaan ostamaan c-kasetteja ja kopioimaan nuo mun 19 Sabbath-vinyyliä kasetille. Tai onhan niitä enemmän kun osa on tuplalevyjä. Montakohan kasettia tarvisi...
Mitenköhän, myydäänkö jossain vielä c-kasetteja? Mulla oli valtava läjä. TDK, Maxell, BASF... Kaikki täynnä saatanallista rokkimusiikkia kuten mm. WASP, Mötley Crue, Venom ja Raptori.

Glove

Jäsen
Mitenköhän, myydäänkö jossain vielä c-kasetteja? Mulla oli valtava läjä. TDK, Maxell, BASF... Kaikki täynnä saatanallista rokkimusiikkia kuten mm. WASP, Mötley Crue, Venom ja Raptori.
Ei tietoa saako mistään, mutta muuten sama täällä. Paitsi ettei mulla ollu Raptoria. Toista sataa kai niitä oli kun aikanaan heitin ne yhden muuton yhteydessä menemään. Syy oli se, ettei ollut enää soitinta kun meidän iguaani onnistui tekemään tarpeensa stereoiden päälle ja jotain sitten valui varmaankin sinne sisälle eikä Pioneerit enää toiminut.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla noista vaan Raptori, ei tosin kopioituna. Raptori opetti pojille kaiken tarvittavan naisista. Tosin tiedettiin jo aiemmin, mutta oli helppo samaistua.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Juu päivää vaan, olikos meillä täällä palstalla mitään ketjua johon keräämme mielen puhaltaneita, tajunnan räjäyttäneitä tahi sen sellaisia ilmiöitä, videoita, artikkeleita tms. ? En ainakaan löytänyt haulla, joten ajattelin vielä kysäistä ennen kun menen ja täräytän moisen ketjun olemaan.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Metrossa on ruuhka-aikaan parempi tunnelma kuin lähijunissa. Maalaiset nyt ei tykkää.
Tuo on kaksinaamaista, kun välillä kertoo, että miksi olla kellekään ilkeä ja mitä järkeä on olla ilkeä kellekään, mutta toisaalta lähes joka viestissäsi naljailet joillekin kuvitelluille maalaisille, jollaisia pahimpia ovat landelta tyyliin Pukkilasta Helsinkiin muuttaneet wanna be -stadilaiset.

Koeta nyt päättää, että ollako kaikille ystävällinen vai naljailla joka päivä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo on kaksinaamaista, kun välillä kertoo, että miksi olla kellekään ilkeä ja mitä järkeä on olla ilkeä kellekään, mutta toisaalta lähes joka viestissäsi naljailet joillekin kuvitelluille maalaisille, jollaisia pahimpia ovat landelta tyyliin Pukkilasta Helsinkiin muuttaneet wanna be -stadilaiset.

Koeta nyt päättää, että ollako kaikille ystävällinen vai vai naljailla joka päivä.
Osuiko arkaan paikkaan vai?

Vai onkohan tässä samaa kuin siinä Perniksen tapauksessa, jossa myöhemmin paljastui että jotkut olikin yllättäen ottanut jotkut sen viestit jotenkin negatiivisesti. Alahuuli vissiin väpättänyt.

Tai schollin tai Abin jne. Hyvän mielen kirjoituksia. Livenä kaikki nauraa tai no paitsi ne tietyt, mutta miksi netissä olisi jotenkin erilaista.

Olisko nyt mun vuoro kertoa susta?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Osuiko arkaan paikkaan vai?

Vai onkohan tässä samaa kuin siinä Perniksen tapauksessa, jossa myöhemmin paljastui että jotkut olikin yllättäen ottanut jotkut sen viestit jotenkin negatiivisesti. Alahuuli vissiin väpättänyt.

Tai schollin tai Abin jne. Hyvän mielen kirjoituksia. Livenä kaikki nauraa tai no paitsi ne tietyt, mutta miksi netissä olisi jotenkin erilaista.

Olisko nyt mun vuoro kertoa susta?
Itse olet kertonut tällä palstalla tuon missä olet asunut. En sitä olisi muuten maininnutkaan, koska en ole mulukku.

Ei se osunut mitenkään arkaan paikkaan vaan osoitin vain kaksinaamaisuutta. En pidä yli 200 000 asukkaan kaupungissa asumista erityisen maaseutumaisen asumisena Suomen olosuhteisiin verrattuna. Spurguja täälläkin notkuu ringeissä ja paikallisbusseissakin, kuulemma.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei se osunut mitenkään arkaan paikkaan vaan osoitin vain kaksinaamaisuutta.
Oonko mä sun mielestä maalainen?

Edit. Teini-iässä mutsi muutti uuden miehen kanssa/takia maalle muutamaksi vuodeksi, mitä mä en halunnut ja missä en tuntenut oloa hyväksi, mistä oon kertonutkin. Ja nyt mä vissiin oon kaksnaamainen kun oon asunut siellä. Mun mielestä se on elämässä rikkaus. Mä oon nähnyt senkin.

Syntymäpaikka Helsinki, vaikka en mä mitään stadilaisuutta täällä hehkuta.

Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oonko mä sun mielestä maalainen?
Riippuu siitä kuka kysyy. Se muille koko ajan ivaileva spurgu on maksimaalisen maalainenkin kaiken muun reppanuuden lisäksi. Sen sijaan se selvinpäin nähty pettter on fiksu ja hyväsydäminen maailmaan uteliaasti suhtautuva maailmankansalainen, jollainen olisi mukava olla ystävänäkin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Riippuu siitä kuka kysyy. Se muille koko ajan ivaileva spurgu on maksimaalisen maalainenkin kaiken muun reppanuuden lisäksi.
Täh.

En pidä yli 200 000 asukkaan kaupungissa asumista erityisen maaseutumaisen asumisena Suomen olosuhteisiin verrattuna. Spurguja täälläkin notkuu ringeissä ja paikallisbusseissakin, kuulemma.
Edit. En kait mä susta ole mitään puhunut. Ja miten kaupungin asukasluku liittyy siihen mitä tuntee ja miten käyttäytyy.

Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jaahas, on ystävänpäivä. Minä itse tunnen kiitollisuutta siitä että monet suhteet tuttuihin, kavereihin ja ystäviin on pysynyt vaikka muutama vuosi sitten elin varsin hölmöä ja vaikeaakin aikaa. En oikeastaan tiedä ketään tuttua, kaveria tai ystävää joka olisi sen takia lähtenyt tuttavapiiristäni että elin sellaista aikaa kuin elin muutama vuosi sitten. Ja vaikka Facebookinkin takia se aika oli varsin näkyvääkin.

Olen saanut kuulla muutamalta muulta kuntoutujalta että ne vanhat kaverisuhteet on sammuneet silloin kun on ollut vaikeat jaksot. Tämä on tietenkin ikävää sillä silloinhan se ihmissuhde punnitaan kun toisella on nimenomaan vaikeaa. Varsin läheisiltä ystäviltä sain jo itse tuolloin vaikeina aikoina apuakin ja tukea antavia viestejä. Että mitä helvettiä sinä touhuat, nyt se korkki kiinni... Aiotko koko elämäsi heittää piloille? Ja viestit eivät olleet sinänsä syyllistäviä tai haukkuvia vaan justiin tukea antavia. Ja hyvät on välit yhä noihin samoihin ystäviin.

Enpä tiedä olisinko edes hakeutunut lopulta avun tuoneeseen hoitoon ilman lopulta siskon miehen sitten näkyvää puuttumista asiaan?

Minä vain poden syyllisyyttä siitä että olen pitänyt niin huonosti yhteyttä sitten viime vuosina tuttavapiiriini. Mutta ainahan voi asioita korjata paremmiksi? Kun ei ainakaan minun tunneside moniinkaan tuttaviini ole himmennyt vaikka en yhteyttä olekaan pitänyt tai olen pitänyt yhteyttä huonosti. Niin kuin silloin loppukesästä nähtiin.

Aidosti tuntui sen tuttavan miehen menehtyminenkin pahalta vaikka siitä olikin vuosia vierähtänyt kun ollaan livenä nähty. Tai joo, kyllä se mieskin oli tuttavani. Ennen olivat kuitenkin hyviäkin tuttujani. Ja vieläkin sieltä tuli vuoden lopussa uuden vuoden toivotuksetkin kuitenkin Facebookissa tältä naishenkilöltä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Punamusta ei ole kirjotellut palstalle hänelle epätyypilliseen tyyliin pitkään aikaan. Viimenen viesti oli aikamoista tunteenpaloa. Toivottavasti kloppi on kunnossa.

Ja sitten toinen asia. Nyt on perjantai-ilta. Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin lähitunteina veli @Evil nousee haudastaan, korkkaa potun ruskeeta mannaa ja alkaa soittamaan näppäimistöään. Koko musiikin historia käydään läpite yön tunteina.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
No nyt mä laitoin vahingossa jonkun saatanan nauravan naaman työkaverin herkän runolliseen Facebook tarinaan. Yritin ottaa sen pois, niin pisti vielä toisenkin. Lyököhän litsarilla, kun näkee seuraavan kerran?

Voi viljonkka, kun nuo ei tohon asiayhteyteen sopineet yhtään.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka tässä on jonkin aikaa jo tissuteltu, niin niinvain siivosin äsken tämän kämpän. Laitoin koirat pihalle ja imuroin sekä luuttusin lattiat. Nyt istun sohvalla ja odotan, että luututut kohdat kuivuu. Hiki tuli, mutta myös hyvä mieli. Juon tämän lonkeron ja hypin mattoja pitkin koirien seuraksi pihalle. Kohta pitäisi vaimonikin tulla kotiin ja sitten voinkin alkaa vetää nakkeja silmille. Kuvainnollisesti tämä.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pyysin jo muuten Punamustaa mukaan HIFK-SaiPa matsiin joskus, kun hänellä on vierasfanimatkojen voittoprosentti 100%. Minulla HIFK-SaiPa runkosarjamatsien voittoprosentti tasan nolla (jatkoille kyllä päästy ja sääleissä nähnyt voitonkin Nordiksella).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy