Yö vietetty äidin asunnolla ja kunhan peli on ohi sekä vähän löylytelty saunassa, menen takaisin viettämään toisenkin yön. Musiikin opettaja ehdotti soittamaan rumpuja luokalle viimeisellä oppitunnilla, sellaisen muutaman kappaleen setin, ja suostun kyllä, mutta jännitys on hirmuinen. Ihmettelen tätä vitutusta, kun en ymmärrä mikä nyt oikein pännii. Ainakaan en sortunut ostamaan alkoholia päivän kauppareissulla, vaan ne eurot menivät sokerilimuihin.
Vaikka kuinka tekisikin mieli joskus vaikka pistää itseäni veitsellä, en suostu juomaan päätä pullolleen sen vuoksi. Silloin olen päästänyt jo kolme maalia omaan verkkoon. Parempi pysyä yhden kuin kolmen maalin tappioasemassa. Helpompi nousta tasoihinkin sitten siinä vaiheessa.
Ässät ja Lukko aloittelevat pian Raumalla, luultavasti täyden tuvan seuratessa. No niin Ässät, pistäkää show pystyyn ja raumalaiset alas. Ei minulla muuta siitä pelistä.
Paitsi että siitä ei ole avattu otteluketjua. Mitä merkillistä? Ei otteluketjua Satakunnan paikallisesta Jatkoajassa? Menty mielenkiintoiseen suuntaan.
Paljon saan kasvaa vielä henkisesti eteenpäin. En edelleenkään koe antavani tänne enää juuri mitään, viimeistään otteluketjufoorumin suosion romahtamisen myötä. Kirjoittelen joskus, jos tekee mieli, jos jaksaa, jos ei tee mieli työntää sitä puukkoa rintaan, jos nyt vaan on tarpeeksi latinkia kielenpäässä.
Hyvää viikonloppua, loppupäivää ja tammikuuta kaikille.
Onko tää talo neuvostoliittolaisten rakentama, kun ikkunoista hieman vetää ja sisälämpö jotain 18. Ulkona kuitenkin vain -3.
Siinä tapauksessa sisällä voisi olla -3, ja ulkona +18.Onko tää talo neuvostoliittolaisten rakentama, kun ikkunoista hieman vetää ja sisälämpö jotain 18. Ulkona kuitenkin vain -3.
Treffeillä käyminen on ku lottokupongin täyttämistä. Välillä tulee pikkuvoittoja, kerran tai pari elämässä osuu jopa se jättipotti omalle kohalle mutta useimmiten jää tyhjin käsin.Naiset. Siis oikeasti mitään näin lupaavaa ole vuosiin ollut, minä jo alan innostua, niin nyt tuli viesti, että jatketaan eri suuntaan, vaikka tosi hauskaa oli mutta arvot liian erilaiset.
Väännä ne patterit täysille.
Ei varmasti ihmiset keskimäärin saa elämänsä aikana 1-2 Loton jättipottia elämänsä aikana.Treffeillä käyminen on ku lottokupongin täyttämistä. Välillä tulee pikkuvoittoja, kerran tai pari elämässä osuu jopa se jättipotti omalle kohalle mutta useimmiten jää tyhjin käsin.
No siis... Oli kärjistetty ilmaisu, myönnetään :) Sanotaan nyt sitten vaikka että isompaa voittoa, ja mikä on 'isompi voitto' niin kukin voi itse määritellä sen haluamallaan tavalla.Erittäin harvoin haluan puhua työasioista vapaa-ajalla, saati
Ei varmasti ihmiset keskimäärin saa elämänsä aikana 1-2 Loton jättipottia elämänsä aikana.
T. Näsä K. Nimetön
Kannattaa muutenkin vaihtaa talouspaperiin.@banaaninviljelijä ei hemmetti! Tota itku-runkku komboa en olekaan vielä kokeillut. Kaikenlaisissa olotiloissa sitä on tullutkin käärittyä muna valkoiseen kaapuun nimeltä vessapaperi mutta ikinä ei oo tullut touhuttua niin herkistyneessä tilassa että oisin session lopulla itkenyt ja suudellut läppärin näyttöä. Mulla on vielä paljon kokematta.
Onhan tuo kompaktimpi ratkaisu. Yleensä se WC vaan on lähempänä.Kannattaa muutenkin vaihtaa talouspaperiin.
Kyllä se on se toinen rulla mikä lähempää kuuluu löytyä. Opit vielä tietämään senkin.Onhan tuo kompaktimpi ratkaisu. Yleensä se WC vaan on lähempänä.
Mähän sanoin.IPAkin voittaa.
Serla? Ja keltainen? Lambia pitää oleman. Imukykyistä.@Smitty#41 Oli joskus muistaakseni City-lehdessä. Coldplay. Miehille jotka itkevät onanoidessaan krapulassa.
@Partakus koska sen mällipaperin heitän aina vessanpönttöön, niin vaihdoin talouspaperin Serlan keltaiseen jo vuosia sitten.
Muut paperit tarttuu mulkkuun kiinni. Saa pestä sen jälkeen ja se on sama, kun laueta paidalle ja pestä paita. Sama vaiva tai isompi siis.Serla? Ja keltainen? Lambia pitää oleman. Imukykyistä.
Kyllä täällä ainakin talouspaperi menee viemäristä etiäpäin. Tiiä sit jos ois sarjarunkkari.@Smitty#41 Oli joskus muistaakseni City-lehdessä. Coldplay. Miehille jotka itkevät onanoidessaan krapulassa.
@Partakus koska sen mällipaperin heitän aina vessanpönttöön, niin vaihdoin talouspaperin Serlan keltaiseen jo vuosia sitten.
Nimimerkkisi takaa avautui ihan uusia juttuja. Joo, olen pervo.Muut paperit tarttuu mulkkuun kiinni. Saa pestä sen jälkeen ja se on sama, kun laueta paidalle ja pestä paita. Sama vaiva tai isompi siis.
Löytyiskö täältä apua näinkin naurettavaan kysymykseen, mikä on takatukivarsi englanniksi?