Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 322 097
  • 66 814

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sen yhden kerran kun joudut kusemaan puskaan kovan hädän vuoksi, niin eikös joku onnistu osumaan kohdalle juuri silloin. Kohta kotona, jalat kantavat kyllä hyvin.
Oli 1988. Olin juonut alkoholia pullosta Lieksan kylillä. Sain sakot. Myöhemmin illalla iski kusihätä. Menin Säästöpankin taakse ja vielä autotallin taakse ryteikköön. Itseäni huojentaessani korvaani kuului seireenin ääni. Kirsi-niminen poliisitar halusi sakottaa minua jo toistamiseen samana iltana. ”K****nen, laita se kikkeli housuun ja tule mukaan...”

Pikkuserkkuni Tomi toimi kerran hienosti. Hänetkin poliisi yllätti kuselta, puiston puskasta. Tulehan Tomppa, saat sakot. Tomi kysyi että paljonko paukkuu. 50 markkaa. Tomppa kaivoi satasen taskusta ja antoi konstaapelille. Kuse sinäkin, minä tarjoan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuulostaa hienolta jätkältä tämä Tomppa. Harmi etten päässyt kokemaan vuotta 1988. Olisi ollut varmasti antoisaa.
Tomppa oli kyllä hyvä olemassa. Joskus 1988 tulin uuteen kouluun ja uudelle paikkakunnalle. Olin seiskalla, Tomppa oli ysillä. Parin viikon jälkeen Tomppa kysyi, että miten olin sopeutunut. Vastasin että muuten ok, mutta on yksi Sami joka vittuilee ja kurmuuttaa minua koko ajan. Tomi sitten veti sitä Samia nenästä pitkin lattiaa, luuttusi jätkällä pari kerrosta siitä koulusta. Sanoi, että minun serkkuuni ei koske enää kukaan. Sen jälkeen oli ihan leppoisaa.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Pikkuserkkuni Tomi toimi kerran hienosti. Hänetkin poliisi yllätti kuselta, puiston puskasta. Tulehan Tomppa, saat sakot. Tomi kysyi että paljonko paukkuu. 50 markkaa. Tomppa kaivoi satasen taskusta ja antoi konstaapelille. Kuse sinäkin, minä tarjoan.

Sulla on hassu tapa kertoa vanhoja vitsejä tälläisinä versioina missä sun sukulainen tai kaveri seikkailee.

Minä juon nyt kahvia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miätin jotta kun nyt tänä vuanna tulee 40 mittariin niin sitähän pääsee ihan reaalimaailmassakin Setämiesklupiin. Samalla tosin tulee se, että on liian vanha festareille. Sitten hokasin että vittu! Tosta motaria kymmenisen mailia länteenpäinhän sijaitsee Suomen iskusävelmän mekka, junttien paratiisi ja kommunistein viimeinen linnake, Nokia. Sielä aika pysähtyy ja arjen huolet unohtuu joka kesä kun Tapsan Tahdit räjäyttää tienoon. Jumalaut veljet, siälä olkihatut lentelee ja kumisaappaat junttaa tannerta kun Ainot ja Reinot joraa sata lasissa Nastan Pimun tahtiin kun Kake tansittaa juhlakansaa. Ja herramunjee että Vihnusjärven kaislikossa suhisee ja Poutunpuiston pusikoissa puhisee kun Ilkka-Kerhon emeriittusisännät, Sysimettä ja Lipsane vetää kurkku puntissa, toinen nahkahousuissa, toinen kivipestyissä farmarihousuissa, ajattomia klassikoitaan. Ai prrrrkele. Sitten illan päätteeks Kasibaariin kaljalle, baarimikon sammuttua siirrytään keskustaan Iisoppiin ja kun sieltä heitetään hiuksista ikkunan läpi vittuun niin taksilla kotio. Tässähän jo ihan haaveillessa innostuu. Kuka lähtee völjyyn?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sulla on hassu tapa kertoa vanhoja vitsejä tälläisinä versioina missä sun sukulainen tai kaveri seikkailee.
Ihan hyvin "pikkuserkku Tomppa" on voinut päästä nuorempana useampaan vitsikirjaan, varsinkin jos häntä kutsutaan siviilissä Pikku-Kalleksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aloin sunnuntaijoutessani muistella törkeimpiä viestejä, mitä tälle palstalle on lähetetty. Muutaman fanittama, ja nyt palstatestamentista vihjannut tyyppi, tuli ensimmäisenä mieleen. Erään palstalaisen vaimon ulkonäköä haukkui. Oli siis nähnyt kuviansa.

Mutta kyllä sinne Hall of Vittupäihin muistuu muutama muukin tyyppi ja viesti. Jännä sattuma, että niistä tyypeistä suurin osa on tai on ollut mielenterveyspalveluiden asiakkaina.

How dare you.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aloin sunnuntaijoutessani muistella törkeimpiä viestejä, mitä tälle palstalle on lähetetty. Muutaman fanittama, ja nyt palstatestamentista vihjannut tyyppi, tuli ensimmäisenä mieleen. Erään palstalaisen vaimon ulkonäköä haukkui. Oli siis nähnyt kuviansa.
En muista ketkä nimimerkit olivat olivat kyseessä mutta eikös joku alkanut tönimään täällä palstalla henk.koht jonkun tietyn nimimerkin lasta/lapsia...? Oli kyllä aika not cool...

Mielenkiintoista myös palstan rangaistuspolitiikka. Allekirjoittanut siteerasi kierrätyskeskuksen hassutteluketjussa Kari Jalosta rallienglannilla ja sai kaksi viikkoa tästä kakkua. Jakedeus kirjoitti manneketjussa nimimerkki @moby n olevan koko elämänsä mulkku. Tästä selvisi viikolla.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
@Johnny B. Goode joo täytyy kyllä sanoa ihan suoraan että en kyllä itekään ymmärtänyt alkuunkaan miten tuosta viisisanaisesta viestistä hassutteluketjuun saatiin sulle perusteltua 2vk kakkua. Mut sää oot kato modeille vähä niinku Ben Blood oli jokunen vuos sit Liigan pillipiipareille. Nimi on nii vahvasti tiedossa et hengittäminenki voi johtaa pelikieltoon.

Sit niistä RIP ketjun kuolleille vitsailuista ei tainnu lopulta kukaa saada penalttia? Emmä vaa tajuu tätä maailmaa aina.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään haluan kertoa teille ainakin sellaista että jääkiekko on yhä varmasti minulle se ykköslaji seuraamistani urheilulajeista. Ei enää kuitenkaan niin vahvasti kuin ennen. Ja tämän eron kaventuminen ei missään nimessä johdu jääkiekosta itsestään, vaan siitä että muut lajit ovat myös omissa silmissäni nostaneet tasoaan ja kiinnostusarvoaan.

Olen tässä viime vuosina oppinut paljon seuraamaan erilaisia urheilulajeja. Tai erilaisia ja erilaisia mutta tarkoitan sillä sitä että olen oppinut seuraamaan urheilulajeja joita en ennen seurannut. Tällaisia ovat viime aikoina ja viime vuosina olleet muun muassa ampumahiihto, alppihiihto ja jalkapallo. Sekä olen oppinut seuraamaan myös maailmancup-kisoja eri lajeista en vain pelkästään MM-ja olympiakisoja.

Kyllähän jääkiekko edelleen on varmasti se ykköslaji minulle. Eikä vähiten sen takia että tätä lajia pääsee myös seuraamaan paikallisesti ja laji on paikallisestikin huipputasolla. Mutta urheilun seuraamiseni on monipuolistunut aivan viime aikoina ja tätä muutosta tervehdin kuitenkin ilolla. Tuo urheilun seuraamiseen ihan erilaista ulottuvuutta kun seuraa sitä mahdollisimman monipuolisesti. Tietenkin jos vain aika riittää kaiken urheilun seuraamiseen.

Ennen en malttanut pysyä paikoillani ja malttanut keskittyä urheilun seuraamiseen niin hyvin ja pitkään. Siksi melko nopeatempoinen laji nimeltä jääkiekko oli minulle vahvasti ykköslaji ja muista lajeista seurasin lähinnä vain Olympia- ja MM-kisat. Nykyään kuitenkin keskittymiskykyni on jokseenkin varmaan parantunut ja olen rauhallisempikin varmaan kuin nuorempana ja maltan olla keskittyneesti paikoillani seuraamassa urheilua enemmänkin.

Tuollaisia muutoksia olen havainnut omassa urheilun seuraamisessani.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oletteko koskaan kokeilleen liikkuu vlokkaajan kanssa? Vieläpä semmoisen, jonka englannin kieli ei ole aivan huipputasoa. Mknä olen nyt torstaista asti sitä. Aivan äärimmäisen hidas ja tuskallista touhua. Mukava tuo nainen muuten on, mutta kun on niin saatanan hidas, eikä edes kuuntele mitä sanon tai kysyn. Sitten alkaa marmattaa jotain, että miksi ei nyt mennäkään sinne tai tänne ja kun selitän juuri kysyneen/selittäneeni asiasta kolme kertaa ja joka kerralla vastannut juuri eri lailla, mitä on tarkoittanut. Jos täällä ei olisi niin saatanan kylmä, ei vituttaisi näin paljoa, mitä nyt vituttaa. Onneksi lähtee huomenna takaisin Kiinaan. Tulkoon kesällä takaisin, silloin saattaa olla lämpöisempää tai sitten ei.
Ensi viikonlopulla olisikin tarkoitus tavata keskieurooppalaista naista ihan muissa merkeissä.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Oletteko koskaan kokeilleen liikkuu vlokkaajan kanssa? Vieläpä semmoisen, jonka englannin kieli ei ole aivan huipputasoa. Mknä olen nyt torstaista asti sitä. Aivan äärimmäisen hidas ja tuskallista touhua. Mukava tuo nainen muuten on, mutta kun on niin saatanan hidas, eikä edes kuuntele mitä sanon tai kysyn. Sitten alkaa marmattaa jotain, että miksi ei nyt mennäkään sinne tai tänne ja kun selitän juuri kysyneen/selittäneeni asiasta kolme kertaa ja joka kerralla vastannut juuri eri lailla, mitä on tarkoittanut. Jos täällä ei olisi niin saatanan kylmä, ei vituttaisi näin paljoa, mitä nyt vituttaa. Onneksi lähtee huomenna takaisin Kiinaan. Tulkoon kesällä takaisin, silloin saattaa olla lämpöisempää tai sitten ei.
Ensi viikonlopulla olisikin tarkoitus tavata keskieurooppalaista naista ihan muissa merkeissä.

Ai tyyppi on löytänyt kameran kanssa kiertelevän aasialaisen. Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ai tyyppi on löytänyt kameran kanssa kiertelevän aasialaisen. Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni?
Kameran kera kiertävä aasialainen löysi minut. Käsittääkseni ihan suosittu vlokkaaja sielläpäin. Sanoi, että saa päivittäin 500-1000 seuraajaa lisää.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mikä tässä on ongelma? Ihan normaalia kusta puskaan, et sentään kuseskellu päin ikkunoita. Jokainen meistä kuseskelee puskiin, jos tarve vaatii..
Joskus tuli entisellä opiskelija-asuntolaporukalla kokoonnuttua saunan merkeissä ja lähdettiin sitten loppuehtoosta keilaamaan keilahallille. Tietenkin ennen tätä tuli hörpiskeltyä ruskeaa, ohrasta jatkojalostettua Hartsporttia oikein olan takaa, sekä tietenkin itse menomatkalla, olihan matkaa noin kilometri.

Varmaan 2 vai 3 eri kerrostalon porttikonkeihin tuli käytyä kuseksimassa... On jännä et yhden kerran kun kaljaa juodessa tyhjäät rakon niin hetken päästä pitää sama operaatio tekaista uudelleen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Kameran kera kiertävä aasialainen löysi minut. Käsittääkseni ihan suosittu vlokkaaja sielläpäin. Sanoi, että saa päivittäin 500-1000 seuraajaa lisää.
Ja näin. Se on pojat semmonen juttu että pian meiän banaaninviljelijästä saattaapi tulla vakituinen VT jonkun tubestaran kanavalla. Ai että!
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Harmi kun en enää muista nimimerkkiä, mutta se re-entryn palstalle tehnyt kaveri, joka tägäsi (a)moderaattorit joka viestiinsä oli kaikesta toistohuumoristaan huolimatta hauska. Tai sitten minulla on sangen omituinen huumorintaju.
kuningasvesi oli sen nick.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös