Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 402
  • 66 860

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Oikein! Suosittelen vetämään myös sunnuntaina lomilta palattaessa kohtuullisen kovan kännin. Se lomilta palaaminen varsinkin P-kaudella otti ainakin itsellä todella koville, oli aivan epäuskoinen olo kasarmille saapuessa. Vähemmän se kirpaisee, kun on edes jonkinlainen suojakänni päällä.
Juurikin noin kuuluu toimia. Muistan vielä kun eilisen, kun sinne ensinnäkin alkujaan joutui menemään ja oli imottautumiset sun muut hoidettu punkkaan tipahtamista myöten. Olin vissiin yli-innokas ja sain valita mihin rojahdan kun ei muita näkynyt tuvassa. Sitten kun silmäni mä auki sain oli eka innokas naapuri pedissä toteamassa, että hänestä tulee sotilaspoliisi kuten veljestään joka juurikin vartioi kasarmimme portteja. Voi että meillä oli kiva alokasaika. Onneks en toisaalta vaihtanut punkkaa vaan pysyin siinä mihin olin lyyhähätnyt perille päästyäni. Ensimmäinen oikealta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pyrstötiaiset, nuo pienet söpöläiset, ovat saapuneet ruokailemaan ja sirkuttelemaan pihapiiriin. Olenhan jo noita kaivannut. Ja eilen näin ensimmäistä kertaa tänä talvena oravan linnunruokinta-automaatilla. Tikkoja ei ole vielä näkynyt.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jokohan tänä viikonloppuna löytyy erikseen "Mannerille kenkää"-ketju Kärppäosiosta?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jokohan tänä viikonloppuna löytyy erikseen "Mannerille kenkää"-ketju Kärppäosiosta?

Luin ensin Mannelle kenkää, kun on ollut tuota entertainmentia Romanit-ketjussa tällä viikolla. Olin joskus aikoinaan Mäkelänrinteen uimahallissa ja pukukopissa manne sanoi toiselle: "Emäntää unohtanu laittaa lipokkaat mukaaaaan...."
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Luin ensin Mannelle kenkää, kun on ollut tuota entertainmentia Romanit-ketjussa tällä viikolla. Olin joskus aikoinaan Mäkelänrinteen uimahallissa ja pukukopissa manne sanoi toiselle: "Emäntää unohtanu laittaa lipokkaat mukaaaaan...."
Joku tästä Kärppien touhusta puuttuu taas, toivottovasti pudotuspeleihin löytyy, tai "valkoinen kevät"- sekoituittuu muihin väreihin.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Mielenkiintoinen havainto tämän illan kiekko kierrokselta niin liigasta kuin mestiksestäkin. Neljänkymmenen pelatun minuutin jälkeen liigassa oli vihelletty 1 vähintään 2+10minuutin jäähy kun taas mestiksessä samaan aikaan on vihelletty 9 kappaletta vähintään 2+10minuutin tai 5+20minuutin jäähyä. Rapatessa roiskuu vai miten se menikään? Satunnaisesti seuraan mestistä,mutta tälläinen ikävä huomio nousi esille sieltä.
 

Ralph

Jäsen
Meikäläisen Neflix-tili "kaapattiin" eilen. Soittelin tänään Netflixin asiakaspalveluun, kun kyseessä on ainoa tapa saada suomeksi Netflixiltä palvelua. Pelkäsin, että siellä vastaa joku huonoa suomea puhuva henkilö ja se tuottaisi ongelmia asian selvittämisessä, mutta menikin varsin nappiin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Meikäläisen Neflix-tili "kaapattiin" eilen. Soittelin tänään Netflixin asiakaspalveluun, kun kyseessä on ainoa tapa saada suomeksi Netflixiltä palvelua. Pelkäsin, että siellä vastaa joku huonoa suomea puhuva henkilö ja se tuottaisi ongelmia asian selvittämisessä, mutta menikin varsin nappiin.
Minulle kävi sama joskus myös, mutta hoitui soittelematta minnekään. Sen kun vaihtoi salasanan, kun ei hakkeri sentään sähköpostiani kaapannut.
 

Ralph

Jäsen
Minulle kävi sama joskus myös, mutta hoitui soittelematta minnekään. Sen kun vaihtoi salasanan, kun ei hakkeri sentään sähköpostiani kaapannut.
Tämä kaappaaja vaihtoi tilini sähköpostiosoitteen johonkin espanjalaiseen, joten en minä salasanaa päässyt vaihtamaan.

Yritin siis kirjautua tililleni ja Netflix ilmoitti, ettei sähköpostillani löydy käyttäjätunnusta. "Unohditko sähköpostisi" -kohtaan piti laittaa tiedot pankkikortistani, jota olen käyttänyt Netflixissä. Laitoin sen ja ruutuun tuli teksti, että "salasanan vaihtolinkki on lähetetty sähköpostiin X" ja kyseinen sähköposti X oli joku espanjalainen sähköposti, ei siis tietenkään minun. Menin sen jälkeen tarkistamaan oman sähköpostini ja sinne oli muutama tunti aiemmin tullut espanjankielinen viesti Netflixiltä, jossa ilmeisesti lukee minun vaihtaneen sähköpostini.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mies käy pitkällä viittäkymmentä, ja pelipäivä on edelleen juhlapäivä. Aivan sama, onko rooli pelissä mikä, niin jotenkin se vaan kantaa. Koko päivän odottanut huomista. Hyvät fiilikset tuntuu ihan kehossa.

Olenko hullu vai onnellinen vai molempia?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen humalassa, kävin muuttamassa kamoja ex-avovaimon luota, join viinaa, Klasu Järvinen kuoli jne. Mitä tässä voi nyt tehdä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joku kaappasi tilini. Sai sata tonnia velkaa. Tänne se kirjoittaa käsittämättömyyksiä. Toivottavasti panee vaimoakin, kokkaa ja käyttää koirat lenkillä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Viikonloppuvapaa alkanut niinkin arkisesti ja tavallisesti että äsken kävin ruokakaupassa. Kyllä, oli ihan pakko kirjoittaa tuosta tännekin. Ruokakauppani oli tällä kertaa Lidl ja sain kolme kassillista ruokaa ostettua vain vähän reilulla parilla kympillä. Edullinen kauppa on tuo Lidl kyllä.

Siinä on sitten viikon ruokani suunnilleen. Pyrin nykyään käymään vain kerran viikossa kaupassa ja se kerta on yleensä viikonloppuisin. Kun on iso jääkaappi ja pakastin käytössä niin voi hyvin ostaa kerralla enemmänkin ruokaa, pärjää koko viikon sitten. Ei tarvi kuin tarvittaessa käydä työmatkalla pienemmästä K-kaupasta joka on työmatkani varrella niin ostamassa jotain maitoa tai muuta sellaista pientä.

Kun sitä tekee kävellen arkipäivinä työmatkat ja ajallisesti työmatkat kestää yhteensä päivässä reilun tunnin niin ei sitä jaksa lähteä sitten työpäivän jälkeen käymään missään kauempana kaupassa. Ja nuo edullisemmat isommat kaupat on sitten asunnoltani hieman kauempana, kuten tämä Lidl. On järkevää sitten tehdä niin että pyrkii tekemään viikossa yhden sellaisen kauppareissun jolloin ostaa reilusti enemmän tavaraa, suunnilleen viikoksi.

Se tietenkin helpottaa tuota ruoan ostamista että syön arkisin ruoan tuolla työkokeilupaikalla. Saan ruoan siellä aina ilmaiseksi, se kuuluu työpaikkaetuihini. Kun en palkkaa saa niin saan nyt ainakin ruoan ilmaiseksi. Viikonloppuisin voi sitten vetää vaikka einesruokaakin kuten nyt tänään ja huomennakin syön maksalaatikkoa. Tuolla työkokeilupaikalla saan kuitenkin syödä hyvin ja ravitsevasti lounasruokaa aina arkipäivisin.

No joo, mutta kun ostin kolme kassillista äsken ruokaa niin ei tuo paluumatka kaupasta kotiin sitten sieltä helpoimmasta päästä ollut. Kannettavaa kun oli ihan riittävästi. Sehän tuossa systeemissäni on että nuo paluumatkat kaupasta kotiin on aina raskaampia kun on niin hirveästi ruokaa kannettavana kotiin. Mutta selvisimpähän minä taas!

Seuraavaksi sitten urheilua varmaan lähes koko loppupäivän ajan. Tai hassua sanoa tässä vaiheessa jo että koko loppupäivän ajan kun päivä vasta alkamassa. Mutta kyllä tässä menee suurin osa jäljellä olevasta vuorokaudesta taas urheilun parissa. Nämä lauantait siitä nautinnollisia että urheilua tulee ihan riittävästi. Eiköhän tässä siis saa aikansa kulumaan rattoisasti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tunnin päästä olisi lähdettävä maaseutuvierailulle. Matkan onnistumisen edellytykset lepäävät sen tiedon hyväksikäytön varassa, että maaseudun isäntä on Helsingistä lähtöjään, mutta akan perässä maalle lähtenyt. Sinänsä vähän huolestuttavaa, mutta hän kertoi, että hänellä on klausuuli vaimonsa kanssa, joka vähentää maaseudulla asumisen tuskaa. En avaa klausuulin sisältöä lainkaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Viihdyin Isomäessä ja nyt vedän kaljaa baarissa. Joku palstan lukija tuli sanomaan, että "oletko sä Punamusta?" Ihan tuntematon mies, joka on kuulemma ahkera lukemaan meidän juttuja. Aika 5/5.
Nyt vaan päivystämään Bongaa julkkis -ketjuun kuka tulee kertomaan tästä kontaktista.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Äh, nyt ei onnistu googletus. Eli etsin sellaista korttitemppujuttua jossa pyydetään valitsemaan viidestä kuvakortista yksi ja taikuri onnistuu poistamaan juuri sen jota sinä ajattelit. Eli se selaimessa toimiva sovellus jolla tuon voi tehdä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Se ois niinkuin 22h risteily tänään kauniin kiinalaisnaisen kanssa. Miten muilla suunnitelmat?
Vittu, Bansku. Mistä sä näitä tuontikissoja roudaat? Onks sulla Baltzarin kans jotain pisneksiä?
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kun nyt en pikaisella haulla parempaa ketjua löytäny, nii heitetääs kyssäri tänne. Ootteko saanee puheluita +216 alkuisista numeroista? Mitähän helvettiä ne tunisiasta soittelee? Tai siis mikähän vitun huijaus nyt on menos..
Juurikin se! Älä vaan soita takaisin. Soitat järjettömän kalliiseen palvelunumeroon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös