Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 371 320
  • 66 931

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tilasin Taco Belliä. En viitsinyt tehdä safkaa. IPAkin voittaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@Smitty#41 Oli joskus muistaakseni City-lehdessä. Coldplay. Miehille jotka itkevät onanoidessaan krapulassa.
@Partakus koska sen mällipaperin heitän aina vessanpönttöön, niin vaihdoin talouspaperin Serlan keltaiseen jo vuosia sitten.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Smitty#41 Oli joskus muistaakseni City-lehdessä. Coldplay. Miehille jotka itkevät onanoidessaan krapulassa.
@Partakus koska sen mällipaperin heitän aina vessanpönttöön, niin vaihdoin talouspaperin Serlan keltaiseen jo vuosia sitten.
Serla? Ja keltainen? Lambia pitää oleman. Imukykyistä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
@Smitty#41 Oli joskus muistaakseni City-lehdessä. Coldplay. Miehille jotka itkevät onanoidessaan krapulassa.
@Partakus koska sen mällipaperin heitän aina vessanpönttöön, niin vaihdoin talouspaperin Serlan keltaiseen jo vuosia sitten.
Kyllä täällä ainakin talouspaperi menee viemäristä etiäpäin. Tiiä sit jos ois sarjarunkkari.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joku huusi eilen Litku Klemetin keikalla Tavastialla suureen ääneen "kendojanari!!!!!". Kuka tunnustaa?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Jossain ketjussa oli joku päivä sitten pohdintaa kananmunan oikein paistamisesta. Siihen sitten viittiny kommentoida ettei sitä todellakaan kuumalla pannulla tehdä. Halusin pitää salaisuuden. No jos haluu sellasen nahkamunan niin miks ei, ei se väärin ole jos tykkää. Kuitenkin munasta sittemmin innostuneena olen taasen keitellyt täydellisiä munia ja niitä onkin sitten saanut tosiaan keitellä. Nam.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Katselin tuossa kanavasurffaillessa hetken Brittiläinen bordelli- ohjelmaa (Frii). Tuli taas mieleen että joskus haaveilin huoran hommista. Mutta enhän minä kuitenkaan koskaan mitään sellaista tehnyt kunhan vaan mietiskelin. Ajattelin että jos sitä muutenkin harrasti seksiä monenlaisten miesten kanssa niin olisihan siitä rahaa voinut kääriä. No nyt sellaiset haaveet (huoraaminen) on takana päin kun elän vakaassa parisihteessa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nimimerkkisi takaa avautui ihan uusia juttuja. Joo, olen pervo.
Itseasiassa nimimerkillä ei oikeasti ole mitään tekemistä sillä, että olen kylläkin umpipervo. Olen joskus selittänyt nimimerkkini taustan moisessa ketjussa.
Mutta joo, olen todellakin pervo. Olen Quakmire.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En minä voinut jättää puhumatta (miehen) lapsen kanssa siitä että uteli minulta olenko "Vitun pihtari". Se kun ei ole kovin kivasti sanottu. Halusin jutella asiasta silläkin uhalla että hän suuttuu minulle. Serkku oli kuulemma kertonut että pihtari on sellainen nainen joka ei tykkää seksistä eikä anna miehelle. Yritin siinä sitten selittää ettei se ole mukavaa sanoa ketään vitun pihtariksi ja että jokaisella on oikeus päättää milloin harrastaa seksiä... seksistä on myös oikeus kieltäytyä. Vaikka toista voi kyllä kovasti harmittaa kieltäytyminen niin nimittely ei ole ratkaisu asiaan.

Tuossa vaiheessa tajusin olevani ehkä jo vähän kaltevalla pinnalla... Lapsi ratkaisi tilanteen tilanteen toteamalla "painu sä helvettii, et ole mun äitini". Kyllä tottahan tuo on. Kun olin ovella niin huoneesta kuului vielä "vitun pihtari". Meinasin jo kääntyä takaisin sanomaan jotain mutta tajusin että hän provosoi. Sillä hetkellä ei mielestäni tarvinnut aiheuttaa enemmän kalapaliikkia. Loppujen lopuksi olen huora, pihtari tai jotain muuta kun hän haluaa minua loukata. Ja me tullaan varmaan ottamaan useasti yhteen kun hän tulee kunnolla murrosikään. "Sä et ole mun äitini" tulee vielä raikaamaan tässä talossa useamman kerran kun sanon jotain mikä ei lasta miellytä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
"Sä et ole mun äitini" tulee vielä raikaamaan tässä talossa useamman kerran kun sanon jotain mikä ei lasta miellytä.
Vaikka et hänen äitinsä olekaan, olet hänestä välittävä aikuinen, voit sopivassa kohdassa sitten kertoa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"Sä et ole mun äitini" tulee vielä raikaamaan tässä talossa useamman kerran kun sanon jotain mikä ei lasta miellytä.

Näin ei vissiin voi vastata, vaikka mieli tekisikin: "Herralle kiitos!"

Toisaalta huumoriksi vetäminen voisi toimia, TOSIN nuoriso ei tunnetusti ymmärrä huumorista yhtään mitään. Ymmärtääkö kyseisen henkilön äiti asioita, voisiko vähän puhua siitä, että minkälaista on hyvä käytös.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Eilen oli taas kiva kun maa oli aamusta valkoinen ihan vaan kuuran voimasta. Sittemmin illasta satoi ihan luntakin jonkun sentin ja maa oli taas ihan talvinenkin. No vettähän tuli heti perään. Tais olla 5-6 kerta tällä kaudella kun lumi tulee ja lähtee. Nyt tosi lähti samontein. Alkashan tuo jo tällaista talvesta eläjää pikkuhiljaa vituttamaan muttei auta kun nauraa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Näin ei vissiin voi vastata, vaikka mieli tekisikin: "Herralle kiitos!"
Voi hitsi, turhis, veit jalat suustani. On kyllä välillä hetken käynyt mielessä vastata "et ole äitini" -heittoon että "luojan kiitos". Mutta ei tuollaista voi sanoa vaikka kuinka toisen kiukuttelu ottaisi päähän.

Ymmärtääkö kyseisen henkilön äiti asioita, voisiko vähän puhua siitä, että minkälaista on hyvä käytös.
En tiedä onko käytöstapojen tuntemisella niin väliä kun mieli myllertää ja se isän uusi muija länkyttää jotain tyhmää tai kieltää tekemästä jotain. Murkkuja nääs...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Saatanan saatana. Koska sain pakit, päätin lähteä parille. No, baarissa otin vain yhden ja kaveri soitti, että hänen luokse ottamaan vähän. Täältä kaverin luota näemmä heräsin ja lisää alkoholia ruumiiseeni keräsin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jumalauta jos akan penska puhus mulle noin, nii ainut digitaalinen laite mihin se koskis seuraavaan vuoteen olis keppihevonen, johon on kiinnitetty rannekello. Ja sen jälkeen muuttasin hevon helvettiin. Olkoon mikä murrosikä tahansa, mut kenellekkään vieraalle ihmiselle ei noin puhuta. Rankkua vaan niin perkeleesti, nii miettii sanojaan seuraavan kerran. En tiedä, huokuuko tämä jotenkin minusta, mutta eipähän ole koskaan tullut mitään poikkipuoleista sanaa tai kiukutteluja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös