nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Joku huusi eilen Litku Klemetin keikalla Tavastialla suureen ääneen "kendojanari!!!!!". Kuka tunnustaa?
Joku huusi eilen Litku Klemetin keikalla Tavastialla suureen ääneen "kendojanari!!!!!". Kuka tunnustaa?
Itseasiassa nimimerkillä ei oikeasti ole mitään tekemistä sillä, että olen kylläkin umpipervo. Olen joskus selittänyt nimimerkkini taustan moisessa ketjussa.Nimimerkkisi takaa avautui ihan uusia juttuja. Joo, olen pervo.
Siis sä laitat mulkkus ympärille vessapaperia ennen ku alat runkkaamaan?Kaikenlaisissa olotiloissa sitä on tullutkin käärittyä muna valkoiseen kaapuun nimeltä vessapaperi
Toi on kyllä hyvä jos ei ole aikaa tähdätä.Siis sä laitat mulkkus ympärille vessapaperia ennen ku alat runkkaamaan?
Yes. Onnistuin.Mä ehkä lopetan tällä palstalla käymisen, jos tää menee tällaiseksi kuin yllä olevat viestit.
Vaikka et hänen äitinsä olekaan, olet hänestä välittävä aikuinen, voit sopivassa kohdassa sitten kertoa."Sä et ole mun äitini" tulee vielä raikaamaan tässä talossa useamman kerran kun sanon jotain mikä ei lasta miellytä.
"Sä et ole mun äitini" tulee vielä raikaamaan tässä talossa useamman kerran kun sanon jotain mikä ei lasta miellytä.
Voi hitsi, turhis, veit jalat suustani. On kyllä välillä hetken käynyt mielessä vastata "et ole äitini" -heittoon että "luojan kiitos". Mutta ei tuollaista voi sanoa vaikka kuinka toisen kiukuttelu ottaisi päähän.Näin ei vissiin voi vastata, vaikka mieli tekisikin: "Herralle kiitos!"
En tiedä onko käytöstapojen tuntemisella niin väliä kun mieli myllertää ja se isän uusi muija länkyttää jotain tyhmää tai kieltää tekemästä jotain. Murkkuja nääs...Ymmärtääkö kyseisen henkilön äiti asioita, voisiko vähän puhua siitä, että minkälaista on hyvä käytös.
Riippuu vähä. Jos se ajelee tyhjällä mökkitiellä kaukana kaikesta, nii antaa rällätä jos huvittaa. Mutta muuten soittasin aina.Soittaisitko/oletko soittanut poliisille, jos näet/olet nähnyt ystäväsi tai jonkun muun lähtevän päissään rattiin?
Kerran aioin soittaa, pienessä kylässä nimeltään Vimpeli. No, silloin lähin poliisi oli 50 kilometrin päässä ja kaveri ajoi alle kilometrin, joten ei olisi poliisit kerenneet. Sanoin siitä kaverille ja se vain nauroi räkäisesti. No tuo kaveri joi itsensä hengilta 37 vuotiaana. Oikein sille.Soittaisitko/oletko soittanut poliisille, jos näet/olet nähnyt ystäväsi tai jonkun muun lähtevän päissään rattiin?
Itse soitan satavarmasti.
Niin kypsä kuin ehkä olenkin ikäisekseni, minun on joskus hankalaa puhua vaikeista asioista toisille. Se on minulle oikeastaan todella hankalaa. Puhuminen on paljon hankalampaa kuin äkkiseltään kuvittelisi.
Kyllä sinusta tällä palstalla huokuu itsevarmuus, oikeassa oleminen ja jopa halveksunta muita kohtaan. Se, ettei uskalleta sanoa poikkipuoleista sanaa, ei ole se mitä minä haluan. Se merkitsee pelolla hallintaa ja toisten alistamista... En ole koskaan halunnut olla sellainen. Omia mielipiteitä pitää voida myös kertoa ja sanoa jos on erimieltä. Eli olen kanssasi erimieltä saako välillä sanoa vastaan, saako kiukuttaa ja harmittaa välillä ja voiko ja saako sitä pahaa mieltä ilmaista.Olkoon mikä murrosikä tahansa, mut kenellekkään vieraalle ihmiselle ei noin puhuta. Rankkua vaan niin perkeleesti, nii miettii sanojaan seuraavan kerran. En tiedä, huokuuko tämä jotenkin minusta, mutta eipähän ole koskaan tullut mitään poikkipuoleista sanaa tai kiukutteluja.
Juu kuvailin vähän väärin itseäni ekassa viestissä@Sämppäri , nyt tuo kuulostaa jo vähemmän ehdottamalta ja rankalta