Tää riippuu @HPL76 halusta matkustaa Narrina ja chäntätä tasaisin väliajoin.Seinäjoelle mentävä on, koska ihan poppoo olisi mukana. Turku siihen liian lähellä.
Tää riippuu @HPL76 halusta matkustaa Narrina ja chäntätä tasaisin väliajoin.Seinäjoelle mentävä on, koska ihan poppoo olisi mukana. Turku siihen liian lähellä.
Hauskaa reissua koko porukalle.Seinäjoelle mentävä on, koska ihan poppoo olisi mukana. Turku siihen liian lähellä.
Paitsi en nyt perjantaina kykene, koska tänne tulee noin tunnin päästä kaunis kiinalainen nainen ja perjantaina tulee minun kaunis tytär, joten naiskauneus vie vielä voiton.Hauskaa reissua koko porukalle.
Tää riippuu @HPL76 halusta matkustaa Narrina ja chäntätä tasaisin väliajoin.
Voin suositella. Tai no burgerbuffetista ei oo kokemusta mut tuo ravintola on kyllä hintansa väärti. Henkilökunta todella mukavaa ja nälkäkin lähtee. Samaan aikaan vähän hienompi ravintola mutta myös sopivan rockhenkinen pulju, ei siis mitään pukupakkoa.Jaahas. Seinäjoella nähdään sitten. Kiitos!
Putkasta kun heräsin ja odottelin poispääsyä, niin kuuntelin Meshuggahin Swarmin pari kertaa.Ootteko muuten ikinä kuunnelleet päässänne jotain kappaletta kun osaatte sen ulkoa? Joskus piti kirjoittaa jostain kappaleesta arvostely/näkemys englannin tunnilla lukiossa niin kuuntelin päässäni November Rainin läpi.
Mitä vittua? MITÄ VITTUA?! Et kyllä mene! Ei saa! Kenen käänteikkäille ja aina niin sykähdyttäville oman elämän romantisoinneille minä nyt hymähtelen kun sinä yhtäkkiä päätit että lähdet keskuudestamme??? Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, että minun on otettava viestikapula vastaan ja alettava sepittämään omasta rakkauselämästäni yhtä räikeän värikkäin sanoin ja kuvauksin jotta rakkauden lähettiläämme veli abianoksen perintö elää ja jatkaa kulkemistaan kaikkien kanssakirjoittajien iloksi ja kauhistukseksi? Tinderin lataaminen on jo tosin mielen päällä joten sikälihän olen jo matkalla, ja otan siis hyvin mielelläni tämän kunnian vastaan jos sinä, armahin veli abianos sen kunnian minulle suot!On tullut aika, Abianoksen jäähyväisten aika. Jätän teidät ikuisiksi ajoiksi, mutta minulla on teille testamentti. Kirjoitan sen teille myöhemmin. Ehkä huomenna, ehkä ensi viikolla, kenties kuukauden päästä. En kai sentään kuukauden, en tiedä. Jätän teidän jännittämään ja muotoilen testamenttini oikeaan muotoonsa, jotta osaisin sanoa kaiken oikein! Ette odottaneetkaan tätä, ahahahahaha! Minulla on kaikki hyvin ja lähden nyt kotiin rakastamaan. En rakastelemaan, vaan rakastamaan tyttöä, joka on rakkauden Connor McDavid!
Oulussa, sole kuin tunnin lento, niin ei tartte mennä hevosvankkureilla sinne jonnekin muualle. Samalla voit käydä katsomassa jääkiekkoa Raksilassa.Kertokaa missä vois vetää burgereita buffet periaatteella? Matkalla ei väliä. Menen sinne heti.
Oulussa, sole kuin tunnin lento, niin ei tartte mennä hevosvankkureilla sinne jonnekin muualle. Samalla voit käydä katsomassa jääkiekkoa Raksilassa.
Burgerbuffa - Tuba - Iso-Syöte perjantaisin ja lauantaisin klo 17-20 - TUBA
Burgerbuffa – Tuba – Iso-Syöte perjantaisin ja lauantaisin klo 17-20 29.11.2019 @ 17:00 Tuba Iso-Syöte Romekievarintie 4 Varaa tästä! Burgerbuffa on tauolla toistaiseksi. Seuraa somekanaviamme, tiedotamme kun burgerbuffa on taas tarjolla! Tuban burgerbuffetissa paahdat sämpylän ja täytät se...www.tuba.fi
Tarjolla siis perjantaisin klo 17-21. On niin laadukasta ruokaa,
Täällä meillä suuressa maailmassa buffetit ovat varsin yleisiä ja sillä tavalla ne kaikkialla toimivat, että itse otetaan sitten se ruoka. Valitettavasti täälläkään ei siis ole buffettia, jossa palvelija kantaisi ruuan omien pyyntöjen mukaan eteen. Toki rahalla saa, että eiköhän se sillä tavalla onnistu, esim. antamalla 500 e etukäteistipin, kuten itse aina teen.Siis menen ravintolaan, jossa joudun paahtamaan itse sämpyläni ja kokoamaan hampparini.
Täällä meillä suuressa maailmassa buffetit ovat varsin yleisiä ja sillä tavalla ne kaikkialla toimivat, että itse otetaan sitten se ruoka. Valitettavasti täälläkään ei siis ole buffettia, jossa palvelija kantaisi ruuan omien pyyntöjen mukaan eteen. Toki rahalla saa, että eiköhän se sillä tavalla onnistu, esim. antamalla 500 e etukäteistipin, kuten itse aina teen.
Köyhien kanssa se menee aina tällaiseksi.
Lääkärissä pitäisi käydä iltapäivällä ja samalla reissulla kaupassa ostamassa jotain ruokaa. Sitten ehkä lenkille jos viitsii ja jaksaa.Se ois niinkuin 22h risteily tänään kauniin kiinalaisnaisen kanssa. Miten muilla suunnitelmat?
Se ois niinkuin 22h risteily tänään kauniin kiinalaisnaisen kanssa. Miten muilla suunnitelmat?
Kello käy paristoilla, minä kaljalla. Kaljatta olen käymätön.Äikän essee pitää kirjoittaa ja käyn pian kaljalla. Muuta ei oikeastaan ole.