Saa ja voi. Mikään ei toimi, mut kaikki onnistuu.Saako sieltä vielä 0.16818792646151104 eurolla askin KOCMOC-savukkeita? Voiko vaihtaa karkkipapereita tai Jameksia poloniumiin? (Yks naapuritalon muija on haukkunu mua.)
Saa ja voi. Mikään ei toimi, mut kaikki onnistuu.Saako sieltä vielä 0.16818792646151104 eurolla askin KOCMOC-savukkeita? Voiko vaihtaa karkkipapereita tai Jameksia poloniumiin? (Yks naapuritalon muija on haukkunu mua.)
E: Käykö muuten Areenassa vielä Suomen valuutta vai pitääkö ostaa leikkirahoja että saa mehua ja liinoja?
Mitenkäs jääkiekkomailat, puiset toki? Jos uskomme Markku Jokisipilän mainiota Punakone ja vaahteranlehti -kirjaa, mailojen valmistus ei Neuvostoliitossa onnistu yrityksistä huolimatta, ne ei vaan osaa.Se on pitkälti vaihtokauppaa. Nailonsukat ovat haluttuja, kun ei niitä sillä puolella valmisteta. Kannattaa sujauttaa muutama paketti niitä pompan taskuun jos Ilmalan-laivalle on suuntaamassa.
Erittäin hieno homma, että taidat tykätä kyseisestä työstä ja paikasta hyvinkin paljon. Asia ei minulle kuulu, mutta haluan silti mainita, että kannattaa oikeasti pitää puolia tuon palkkauksen kanssa, ettei sitten huomaa olleensa yhtäkkiä vuosikausia "ilmaiseksi" töissä. Ihmiset ja virastot osaa olla tuossa asiassa hyvinkin kaksinaamaisia, olkoon kuinka hyvä ja motivoitunut työntekijä tahansa ja niin kauan, kun ihmiset eivät sitä tiedosta (en tarkoita sinua henkilökohtaisesti, vaan yleensä) niin tuota järjestelmää osataan käyttää myös erittäin karulla tavalla hyväksi.Jatkokuviot tuolla työkokeilupaikallani ovat nyt tänään varmistuneet. Työvuoroni päätteeksi allekirjoitin nimittäin uuden kolmen kuukauden sopimuksen työkokeilusta. Tämä työkokeilu sitten suoritetaankin työvoimatoimiston kautta.
Toivon että tässä on kyseessä muutakin kuin työkokeilupaikan mahdollisuus saada hyvä? työntekijä ilmaiseksi riveihinsä. No eiköhän, ainakin keittiön emäntä vakuutteli että tarkoitus on saada minut työkykyiseksi jälleen. Ja tiedä vaikka sitten tuon kolmen kuukauden jälkeen irtoaisi sitä työtä palkkatuellakin, etenkin kun kesäkin alkaa olemaan jo silloin lähellä.
Toisaalta varmaan ihan hyväkin tuollainen työkokeilun jatko, saan lisää työkokemusta ja sitä myöden mahdollisuudet päästä sen jälkeen muuallekin töihin varmaan kasvaa?
Mitenkäs jääkiekkomailat, puiset toki? Jos uskomme Markku Jokisipilän mainiota Punakone ja vaahteranlehti -kirjaa, mailojen valmistus ei Neuvostoliitossa onnistu yrityksistä huolimatta, ne ei vaan osaa.
Erittäin hieno homma, että taidat tykätä kyseisestä työstä ja paikasta hyvinkin paljon. Asia ei minulle kuulu, mutta haluan silti mainita, että kannattaa oikeasti pitää puolia tuon palkkauksen kanssa, ettei sitten huomaa olleensa yhtäkkiä vuosikausia "ilmaiseksi" töissä. Ihmiset ja virastot osaa olla tuossa asiassa hyvinkin kaksinaamaisia, olkoon kuinka hyvä ja motivoitunut työntekijä tahansa ja niin kauan, kun ihmiset eivät sitä tiedosta (en tarkoita sinua henkilökohtaisesti, vaan yleensä) niin tuota järjestelmää osataan käyttää myös erittäin karulla tavalla hyväksi.
En tiedä, koska en ole katsonut Jokerien otteita sen lakattua olemasta minulle vuonna 2013. Venäjälle jäi lännestä Krimin-kekkuloinnin jälkeen vain Jokerit, Pasilan SKA, PaSKA. Joo, vanha vitsi mutta oma_keksimä.
Vaan olen kuullut, että Ха́ртвалл Аре́наan mennään katsomaan pelin tasoa. Raksilassa, Rinkelinmäellä, Nordiksella, Isomäessä ja Hakametsässä katsotaan pelin tason lisäksi myös kotijoukkuetta, joka voi voittaa mestaruuden tai on voittanut sitten vuoden 2002 jotakin.
Itsekin ollut samanlaisessa firmassa töissä. Lopetin kun alkoi vituttamaan juuri tuo, että jossain eläkeläisen luona istui tuntitolkulla ja kaupat sai tehtyä vain puhumalla niin paljon paskaa ettei itsekään oikein uskonut siihen asiaan. Ei saanut edes sanoa että myydään remonttia vaan sekin piti muotoilla toisin. Kertaakaan en nuorelle pariskunnalle myynyt.Ex-lestadiolainen Matias paljastaa remonttibisneksen huijauskikat – ”En ollut sen rehellisempi kuin muutkaan”
Varsinkin ikäihmisiin kohdistetut remonttivedätykset ovat herättäneet paljon keskustelua viime vuosina. Nyt tarinansa kertoo entinen myyjä.www.iltalehti.fi
Kyllä tuo on härskiä touhua. Itsekin jouduin Oulun Äimäraution kynsiin, kun saivat puhuttua "huippupalkkaiseen" myyntityöhön joskus aikoinaan. Nauratti tuo lehtijuttu, koska aivan sanasta sanaan meitäkin ohjeistettiin toimimaan noin. Ehkä paras oli se, että "pystyn juuri nyt tarjoamaan tämän hinnan, koska se tilaus kerkeää vielä tulevaan erään". No ei mulla moraali antanu periks tehdä sitä hommaa. Täyttä vanhuksien kusetusta. Kerran joku vanhus oli valmis ostamaan saatanan kalliin rempan, mut helvetti kun säälitti niin paljon, nii neuvoin miettimään yön yli. Ja onneks mitään ei kuulunut. Nuorille jos sait myytyä jotain, se oli ns. lottovoitto. Ei ihan joka päivästä. Pystyit tienaamaan yhessä päivässä vajaa 2 tonnia hyvän kaupan provikoilla, mut ei vaan itsellä anna moraali periksi. Esimiehet neuvoivat moraaliongelmaan, että kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen, eikä kukaan pakota allekirjoittamaan kauppakirjoja. No ei pakota, mut kyllä siinä omatunto kolkuttaa kun oot ollu jonkun himassa 4 tuntia ja paskaa puhumalla vakuutellut, miten tarvitsette juuri tämän remontin ja näet omin silmin, että olisi näillä ehkä tärkeämpääkin käyttöä niille tuhansille euroille.
Olen ennustaja.Ohjelmassa tänään (kaikkia kiinnostaa) :
Kuntosalila pullistelu, suursiivouksen jatkaminen, suihkussa käyminen ja ensitreffit. Huh, jänskättää.
Ei ole ainakaan vielä osunut, paitsi tuo salilla käynti, sen tein. Nyt ruokaa ja sen jälkeen siivousta lisää, mitä olen jo jatkanut. Kävin kyllä salilta tullessa ostamassa neljä pientä olutta, ei sillä määrällä ryypätä. No, behkä jenkit mutta ei suomalaiset.Olen ennustaja.
Tänään klo 11.33
banaaninviljelijä
"joo toi treffikumppani just ilmotti että on ripulissa. Paskaaks tässä mitään enää viittii siivota kun kaljaakin on. No, salilla sentään kävin. Ja suihkussakin viime viikolla."
Ei ole ainakaan vielä osunut, paitsi tuo salilla käynti, sen tein. Nyt ruokaa ja sen jälkeen siivousta lisää, mitä olen jo jatkanut. Kävin kyllä salilta tullessa ostamassa neljä pientä olutta, ei sillä määrällä ryypätä. No, behkä jenkit mutta ei suomalaiset.
Totta, ei huomaakaan, kun tuikkasen kakkoseen.Ja mitä ripuli haittaa, tulee rööri avoimeksi. Ei mitään haittaa.
Ohjelmassa tänään (kaikkia kiinnostaa) :
Kuntosalila pullistelu, suursiivouksen jatkaminen, suihkussa käyminen ja ensitreffit. Huh, jänskättää.
@Czescku n olen jo nähnyt, niin se ei voisi olla ensitreffit. Nimen ja kuvien perusteella kyseessä on nainen.
@Czescku n olen jo nähnyt, niin se ei voisi olla ensitreffit. Nimen ja kuvien perusteella kyseessä on nainen.
Olisiko jollain mahdollista avata ketju, johon jokainen halukas voisi laittaa oman jatkoajan palstakirjoittajista koostuvan joukkueen?
Olisiko jollain mahdollista avata ketju, johon jokainen halukas voisi laittaa oman jatkoajan palstakirjoittajista koostuvan joukkueen?