Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 475
  • 66 842

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo no itekkin joskus tein yksinkertaisen nolla euroa remontin, kun mäntä jumitteli. Sain lopulta herkisteltyä osia riittävästi, jaen vaihtanut yhtään mitään. Pelitti 2vuotta, ja sitten auto nykyhallituksen mieleiseksi. Eli kuutioksi.
Kyl tässä on kuuma. Oliskohan ton karkean lakanan vika, melkeimpä ärsyttävää.. no kai tässäkin jotenkin nukkuu.

Joo auton korjauksessa kannattaa aina tehdä riskiarvio. :)

Kannatta mennä lähibaariin huutamaan, että mä oon muuten KUUMA!
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja kannattaa myös tehdä riskiarvio tosta baarikommentistasi, ja jättää menemättä.

EI kyllä mä oon sitä mieltä, että jos on esim. hiukkasen kuumeinen olo niin parasta on mennä jonnekin lähiöbaariin ja huutaa heti ovelta, että "vittu mä oon kuuma".

Jos ei saa heti turpaansa niin voi vaikka saada pillua!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hulluu koko touhu
Mikä on tänään se juttu mihin kuuluu olla koukus?
Valitsemaan säkin joudut
Ammutsä eka päähäs vai koulus?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hulluu tää moderni elämä
Ei riitä enää perunamaa ja hyvä emäntä

Hautajaiset, ykköset pääl
Aina valmiina lähtemään
Eihän kukaan tänne jää
Jeesus, Kekkonen, Matti Pellonpää

Riimit ovat melkein itse keksimiäni.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitten joskus vanhempana tajuat nämäkin sanat:

Ticking away the moments that make up a dull day
Fritter and waste the hours in an offhand way.
Kicking around on a piece of ground in your home town
Waiting for someone or something to show you the way.
Tired of lying in the sunshine staying home to watch the rain.
You are young and life is long and there is time to kill today.
And then one day you find ten years have got behind you.
No one told you when to run, you missed the starting gun.
So you run and you run to catch up with the sun but it's sinking
Racing around to come up behind you again.
The sun is the same in a relative way but you're older,
Shorter of breath and one day closer to death.
Every year is getting shorter never seem to find the time.
Plans that either come to naught or half a page of scribbled lines
Hanging on in quiet desperation is the English way
The time is gone, the song is over,
Thought I'd something more to say.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joulun juhlapyhät ohitse ja tänään ensimmäistä kertaa töihin niiden jälkeen. Ei tässä pelasta suuremmalta vitutukselta ja masennukselta kuin onneksi melko moni asia.

Heti tänään on lempipäiväni perjantai. Se tarkoittaa siis samalla sitä että on vain yksi työvuoro ja heti perään viikonloppuvapaa. Lasku takaisin arkeen on siis pehmeä.

Ja onhan tässä joulun aikaa vielä kai jäljellä vanhojen tapojen mukaisesti ainakin loppiaiseen. Jos ei sitten Nuutin päivään asti. Täytyy hieman järjestellä kotona työpäivän jälkeen että saan omankin huushollinkin näyttämään taas kauniilta. Mahdollisuuksia on.

Myös jouluruokia ja muita herkkuja on vielä vaikka kuinka jäljellä. Ja se oli oikeastaan tarkoituskin sillä leivoin niitä ajatuksella että riittävät ainakin loppiaiseen asti.

Kyllä kai tästä joulun pyhien ohitse menemlsestäkin selviää. Nämä edellä luettelemani asiat tekevät arkeen paluusta onneksi mahdollisimman kivuttoman.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se tuli äkkilähtö Lappiin viikoksi. Onneks ei oo pitkä matka. Mukava ajella. Tai no, istun tällä hetkellä pelkääjän paikalla. Mikään ei ole parempaa ja tunnelmallisempaa kun talvi Lapissa. Onneksi kuitenkin pääsen takaisin ensi perjantaiksi.
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
On vain yksi scholl, tai pikemminkin oli. TJEU: Maanjäristyksen aiheuttamat tsunamit-ketju ja sen alkupuoli. :D
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Minkä takia Kannabis halutaan laillistaa Suomessa? Sitä minä en yhtään. Toivottavasti tämä ei toteudu, sillä kohta meillä on kadut täynnä päänsä kannabiksella sekoittavia ihmisiä ja rikollisuus lisääntyy merkittävästi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hmm. Pitäisiköhän sitä avata Areena ja tsekata Koivistoa vai kirja ja lukea Reginald Kenneth Dwightista? Glögiä joka tapauksessa kyytipojaksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
On vain yksi scholl, tai pikemminkin oli. TJEU: Maanjäristyksen aiheuttamat tsunamit-ketju ja sen alkupuoli. :D
Ranta- ja biitsielämä on vielä parempi paikka tutustua scholliin.
Tuliskohan hän silti seniorimiittiin vaikka ei enää täällä vaikuta?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hmm. Pitäisiköhän sitä avata Areena ja tsekata Koivistoa vai kirja ja lukea Reginald Kenneth Dwightista? Glögiä joka tapauksessa kyytipojaksi.
Saisinko liittyä seuraan jos tuon tolpallisen ruskeaa juomaa?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tervetuloa. Kunhan se on alkoholitonta tai vaihtoehtoisesti juot sen itse.
Onko veli vetti absolutisti? Ei mua kyllä kukaan täysjärkinen selvinpäin jaksa jos juon ison tolpan ruskeaa juomaa. Mutta hienolta mieheltä vaikutat kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
ja rikollisuus lisääntyy merkittävästi.
Muistan lukeneeni joskus parisen vuotta takaperin että rikollisuusluvut olisivat pientyneet jenkeissä niissä osavaltioissa, joissa kannabis oli tuolloin hiljattain laillistettu. Millä perusteella ylipäätään pöllyissä oleminen lisäisi merkittävästi rikoksiin altistumista ihmisissä? Tuo päihde kun saa kuulemma yleensä olon rentoutuneemmaksi ja huolettomammaksi sekä hidastaa aivotoimintaa. En ole itse käyttäjä mutta olen kuitenkin perillä faktoista. Totta kai kannabiksen laillistamisessa olisi myös haittoja joita on syytä tutkia, onhan se kuitenkin päihdyttävä aine mutta väitän kuitenkin että rikollisuuden merkittävä lisääntyminen EI ole yksi uhista.

Edit: Oikaisenpa myös tuon toisenkin harhakuvitelman. Kannabista saa nimittäin vetää vähintään jonkinmoisen yliannostuksen ennen kuin sillä saa päänsä sekaisin. Toki sillä saa itsensä päihtyneeseen olotilaan mutta eihän alkoholillakaan saa keskiverto ihminen nuppia sekaisin ellei vedä täysin övereitä. Ei kannabis ole mikään LSD kuitenkaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onko veli vetti absolutisti? Ei mua kyllä kukaan täysjärkinen selvinpäin jaksa jos juon ison tolpan ruskeaa juomaa. Mutta hienolta mieheltä vaikutat kyllä.
Se on niinkun pakko, tosin nykyisin ihan omasta tahdosta. Kyllä mä silloin tällöin pari kaljaa voin ottaa, mutta enempää en uskalla. Lähtee käsistä ja sitten sitä mennään. Siihen ei päivä eikä kaksi riitä. Ja voisin kuvitella jaksavani sun juttuja kuunnella. No, kahtellaan. Ehkä vielä livenäkin jutellaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän tuo rakettien paukuttelu oli penskana ihan mukavaa. Sillon niillä sodittiin ja tehtiin kolttosia viattomille ihmisparoille.

Mukava oli aina ujuttaa kaverin toppatakin taskuun pommi ja sytyttää se. Mennä takasin rinkiin ja ihmetellä ääneen mikä täällä palaa....badamm! Ja sit alko jälekkäin juoksu.

Kerran kytättiin huoltsikalla pysähteleviä autoja. Ideahan siitä tuli, et perse seinään päin olevan auton taakse piiloutuu joku. Teippaa pommin pakoputkeen ja sytyttää sen just kun tää kuski on lähössä liikkeelle. Auto kerkes ajaa jonkun aikaa kun kuulu helvetinmoinen jysäys ja kuski juoksee paniikissa karkuun autosta. Voi vittu että naurettiin nurkan takana.

On sitä tullut oltua hölmö.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eikös tuo miitti muuten ole yleensä järjestetty joskus alkuvuodesta, vai olenko ihan väärässä?
Tuollehan on järjesteltty @Leon in toimesta taas uusi ketju. Siellä on paikka ja aika selvillä. Kiitos hänelle jälleen kerran, jos sitä tällä kertaa uskaltautuu paikalle. Pari kertaa ollut jo lähellä. Kaikki kriteerit täyttyy.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Katsokaas pojat, tytöt, rouvat, herrat Koiviston dokkarit Areenasta.
Siellä on paljon uutta sen eläneelle ja elämätömälle mitä se on ollut. Vasta pääsin vuoteen 1982, tän jälkeen on jo enemmän tuttua. Vilpittömästi, katsokaa. Väyrynenkin jo ehti kommentoida.... toki itselleen suosiollisesti.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jos ei saa heti turpaansa niin voi vaikka saada pillua!
Tää oli se syy miksi en ainakaan eilen lähtenyt mihinkään. Ei se vain sovi, että perheellinen mies riehuu nyrkit veressä tai housut kintuissa. Tässä elämän varrella kustu kaikki moneen kertaan ja pistepussi on kroonisesti tyhjä.
No lähditkös?
Osta koko jarrusatula uusi. Tai no, jos vanha auto, niin herkistelyllä voi tekohengittää.

En lähteny (vielä) . . . . . Neonvalot kyllä huutaa kutsuen nimeäni. . . . .Tänään pitää vielä käydä junnun kanssa hallilla, kun siellä on mahdollisuus osallistua erään toisen jengin harjoituksiin ja omalla porukalla on "joulutauko". Taukoilijat ei kehity. Tästä saattaa eräs @Glove olla samaa mieltä? Hän on tosin kalsarikännihenkilö (ainakin joskus) ja sellainen minä en ole koskaan.

ja toinen jarrumäntä on ruosteessa niin pitkälle, ettei siitä saa enään kelvollista. Tilailen uudet männät ja tiivisteet. Levyt ja palat onkin jo Väyrysen takaloosterissa odottamassa asennusta. Eli reilu 20-vuotias auto, millä tätä hiilineutraalia maailmaa kohti ajellaan. Ulkona on vain kovin kylmä askarrella.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Pari kpl 12-packia olutta, 2 kpl punkkua ja lihava 300g nautapihvi illan eväät. Kyllä näillä nyt nälkä ja jano lähtee, ja maksoi tasan kympin koko setti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tiesitkö @Stirner että Che oli mulkku mies? Tekihän se toki välillä ihan hyvääkin, mutta mulkku se oli mieheks.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös