Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 306 516
  • 66 730

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä olen selittänyt naisille pesäpallonkin paitsiosäännön. Ihan on täydestä mennyt, mitä nyt olen sattunut höpisemään.


Mikä siinä paitsiosäännössä muuten on? En siis puhu pesiksestä.

Kerran eräs jätkäkin alkoi selittää viivoista kun kysyttiin siltä futiksen paitsiosta. Meillä ei käsittääkseni tajuta futiksen paitsiota mutta jääkiekon paitsiosta ollaan hajulla jotenkin. Se liittyy niihin viivoihin jäässä.

Mitenhän naiskiekkoilijat? Miten ne on saatu tajuamaan paitsio?

Vinkki: jos naisesi alkaa vittuilla miehisistä harrastuksistasi, kyselepä vähän paitsiosta. Sitä ollaan sitten mykkäkoulua jonkin aikaa sen vastaushiljaisuuden päälle, kunnes tulee todetuksi, että on se hyvä kun meillä on nainen pääministerinä, nyt kaikkie ratkeaa ja tulee hyväksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vinkki: jos naisesi alkaa vittuilla miehisistä harrastuksistasi, kyselepä vähän paitsiosta. Sitä ollaan sitten mykkäkoulua jonkin aikaa sen vastaushiljaisuuden päälle, kunnes tulee todetuksi, että on se hyvä kun meillä on nainen pääministerinä, nyt kaikkie ratkeaa ja tulee hyväksi.
Täällä asuu nainen, joka ei vittuile miehisistä harrasteista. Ja viime vaaleissa se äänesti ehdottamaani ehdokasta. Äänestettiin siis samaa. Katsoi se vaalikonevastaukset läpi, että joo, hyvät vastaukset. Se ehdokas ei todellakaan ole mikään höpöhöpöeukko. Ei halua perustaa keskitysleirejä eikä siirtyä kommunismiin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä helvettiä Netflix-ketjussa tapahtuu? Joku perkeleen aikuisten(?) fantasiasatukerho kokoontuu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täällä asuu nainen, joka ei vittuile miehisistä harrasteista. Ja viime vaaleissa se äänesti ehdottamaani ehdokasta. Äänestettiin siis samaa. Katsoi se vaalikonevastaukset läpi, että joo, hyvät vastaukset. Se ehdokas ei todellakaan ole mikään höpöhöpöeukko. Ei halua perustaa keskitysleirejä eikä siirtyä kommunismiin.

Onneksi ei asu täälläkään. Ohje teille, joille on käynyt huonosti: siirtykää parempaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tahdon kehua, että olen kirjoittanut tähän ketjuun nyt 2401 viestiä. Se on paljon.

Suhteellisesti @Iisoppi on kirjoittanut vielä enemmän ja sitten on noita junioreita, jotka ehkä.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Kävin kävellen kauppareissun tekemässä ja kyllä tuli kuuma. Tuollaista jyrkkää ylämäkeä parin kilometrin matka kokonaan, ja +22 taisi mittarissa olla. Ei parane valittaa silti ja nyt on illaksi hyvät mätöt, ajattelin vähän naudan pihviä taas paistella ja väijyä prime time matsia kun Aho + Teräväinen jatkaa dominointiaan. Viiniäkin ostin, totta kai, mutta tuskin tulee korkattua. Aina sitä pullo tai pari tarttuu ihan huomaamatta matkaan kun maksaa about saman verran mitä lähdevesi.
 
K

Kiekkokatsoja

Ootkos @Punamusta joulusimassa, kun oot ollut ahkera kirjoitaja täällä?
Lisäys: Ja jos oot tai et, niin mietippäs tänne hyvä uusi ketju. Sellainen jossa kukin voisi kertoa mukavia suunnitelmiaan, vuodelle 2020.
 
K

Kiekkokatsoja

Ellei lasketa valvomisesta johtuvaa uupumusta sekä sumuista mutta semitoimivaa aivotoimintaa, pääni on täysin selvä sekä promilleton. En ole juonut pisaraakaan alkoholia kahdeksaan vuorokauteen. Kirjoitan kokonaan kirjoittamisen ilosta, piditte sitten siitä tai ette. Pahoittelen hetkellisestä, tylsästä elämänvaiheestani johtuvaa superaktiivisuutta, höhöh.
Ookei. No jos virtaa on, nii mietippäs tota, mitä lisäsin edelliseen viestiini, samaan aikaan kun tän kirjoitit.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mitenhän naiskiekkoilijat? Miten ne on saatu tajuamaan paitsio?
Olen ollut katsomassa pelejä ja harjoituksia. Menee niin, että tuomari/valmentaja huutaa "paitsio" ja puhaltaa pilliin jos homma ei miellytä ja näyttää aloituspistettä puolueettomalla alueella.
Jos meno ei meinaa pysähtyä puhaltaa hiukan lisää ja käy torumassa pelaajaa. Tässä yhteydessä vissiin valistaa, jostain niistä viivoista joita ei saa ylittää ennen kiekkoa. Minulla on vahva tunne, että jotenkin niin se asia miehillekkin opetetetaan.

Joskus olen miettinyt, miten tuomarin saisi käsittämään mikä on paitsio, kun taannoin junnu joukkueelle tehtiin kaksi maalia peräkkäin paitsiosta. Oli hiukan junnuilla asiassa käsittelemistä.

Jalkapallon paitsio onkin jo laaja-alaisempi käsite ja se perustuu merkittävästi enemmän tunteeseen, etenkin kannattajilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös