JA-Seniorit 2020

  • 5 478
  • 43

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Se on taas se aika vuodesta, kun mietitään, onko joulunjälkeistä elämää. Ja onhan sitä, ainakin JA-Seniorien perinteinen miitti. Sen verran joudun rikkomaan perinteitä, että matkamessuviikonloppu sopii hiukan huonosti tällä kertaa. Tämänkertainen miitti on viikko niiden jälkeen, lauantaina 25.1.2020 n. klo 20 alkaen. Ja kun perinteitä on jo näin rankasti jouduttu rikkomaan, niin kerrottakoon vielä se paikkakin: St Urho's Pub. Kaikki miiteissä käyneet sen jo tietävät muutenkin, kaikkiin yv-tiedusteluihinkin on vastattu uskollisesti. Asialista on tuttu aiemmilta vuosilta, eli lähinnä muistelemme edellisiä miittejä. No ei oikeasti. Hyviä keskusteluja aiheesta kuin aiheesta se on ollut. Ikärajaan en tohdi kajota. Olkoot se edelleen fyysinen tai henkinen kypsä 35 vuoden raja. En vaadi henkkareita.

Tervetuloa.
 
Se on taas se aika vuodesta, kun mietitään, onko joulunjälkeistä elämää. Ja onhan sitä, ainakin JA-Seniorien perinteinen miitti. Sen verran joudun rikkomaan perinteitä, että matkamessuviikonloppu sopii hiukan huonosti tällä kertaa. Tämänkertainen miitti on viikko niiden jälkeen, lauantaina 25.1.2020 n. klo 20 alkaen. Ja kun perinteitä on jo näin rankasti jouduttu rikkomaan, niin kerrottakoon vielä se paikkakin: St Urho's Pub. Kaikki miiteissä käyneet sen jo tietävät muutenkin, kaikkiin yv-tiedusteluihinkin on vastattu uskollisesti. Asialista on tuttu aiemmilta vuosilta, eli lähinnä muistelemme edellisiä miittejä. No ei oikeasti. Hyviä keskusteluja aiheesta kuin aiheesta se on ollut. Ikärajaan en tohdi kajota. Olkoot se edelleen fyysinen tai henkinen kypsä 35 vuoden raja. En vaadi henkkareita.

Tervetuloa.
Valitettavasti joudun tänä vuonna jättämään tämän hienon spektaakkelin väliin. Samana ajankohtana toinen tärkeä meno. Iloa ja mukavuutta kaikille tutuille ja uusille naamoille, jotka paikan päälle uskaltautuvat.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Pistetäänpä korvantakuseen tällä kertaa tämä, josko sitä. Edellisen kerran olen tässä miitissä käynyt arviolta 13 vuotta sitten.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kova on pyrkimys saapua paikalle, tällä näkemällä Suomessa ja vapaana kys. vkonloppuna...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Limulinja ei liene tuolla edes harvinaisuus.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voiskin taas pitkästä aikaa tulla hämmästelemään jengin nykytilaa. Varovaisesti arvioiden saattaa melkeinpä kymmen vuotta olla edellisestä kerrasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aina nää on tuolla syrjässä. Miksei tätä järjestetä Piippolassa, siellä on Suomen maantieteellinen keskipiste ja sinne olisi kaikilla tilastollisesti yhtä pitkä matka. Ei kun ei nuo kermaperseiset helsinkiläiset osaa lähteä mihinkään, ne oottaa että kaikki tuodaan heidän luo. Vie helsinkiläiselle nippu koivuhalkoja ja tulitikut, niin se onneton kuolee kylmyyteen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitäisköhän tuonne oikeasti tulla nyt ensimmäistä kertaa? Tullaanhan kaikki pelipaita päällä ja kännissä? Ja laitetaan vielä sellainen naamio silmille kuten Victoria Milanissa?

Mietin juuri sitä, miten sovin joukkoon. Ikävaatimuksen täytän, vaikken haluaisi. 60- ja 70-luvun rockista keskustelen mielelläni ja ryyppään mielelläni, mutta lapsista ja eturauhasvaivoista en osaa oikein jutella.

Ja viimeksi pari viikkoa sitten kysyttiin paperit.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitäisköhän tuonne oikeasti tulla nyt ensimmäistä kertaa? Tullaanhan kaikki pelipaita päällä ja kännissä? Ja laitetaan vielä sellainen naamio silmille kuten Victoria Milanissa?

Mietin juuri sitä, miten sovin joukkoon. Ikävaatimuksen täytän, vaikken haluaisi. 60- ja 70-luvun rockista keskustelen mielelläni ja ryyppään mielelläni, mutta lapsista ja eturauhasvaivoista en osaa oikein jutella.

Ja viimeksi pari viikkoa sitten kysyttiin paperit.
Tule mieluummin tänne. Mie voisin järjestää varjomiitinkit Joensuuhun. Otetaan ne maakuntien hyvät ihmiset tänne. Salt of the Earth. Lillukoot ne omahyväiset helsinkiläiset siellä omissa liemissään, tomppelit.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tule mieluummin tänne. Mie voisin järjestää varjomiitinkit Joensuuhun. Otetaan ne maakuntien hyvät ihmiset tänne. Salt of the Earth. Lillukoot ne omahyväiset helsinkiläiset siellä omissa liemissään, tomppelit.

No mihin miä tulen?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tule mieluummin tänne. Mie voisin järjestää varjomiitinkit Joensuuhun. Otetaan ne maakuntien hyvät ihmiset tänne. Salt of the Earth. Lillukoot ne omahyväiset helsinkiläiset siellä omissa liemissään, tomppelit.
Yksi vuosi oli varjotapailut Oulussa. Ottivat kuvallisesti yhteyttä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onhan tuolla ollut porukkaa Oulusta asti. Pääasia, että ollaan tapahtumien keskipisteessä.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tämä sika ajatteli tänä vuonna osallistua. Monena vuonna ollut mielessä, mutta nyt lävähtää. En ajatellut tulla kännissä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua myös kovasti tämä kiinnostaisi, mutta olen tulossa Suomeen vasta kesäkuussa. En nyt ala vaatimaan että ajankohtaa muutettaisiin, mutta onko nämä miitit siis aina tammikuussa? Meinaan vaan että vaikka ensi vuonna voisikin sitten ottaa pienen talviloman ja käväistä lumisessa Suomessa. Alkomahooli maistuu aina, ja jos seura on edes kohtuullista, minä en valita.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mua myös kovasti tämä kiinnostaisi, mutta olen tulossa Suomeen vasta kesäkuussa. En nyt ala vaatimaan että ajankohtaa muutettaisiin, mutta onko nämä miitit siis aina tammikuussa? Meinaan vaan että vaikka ensi vuonna voisikin sitten ottaa pienen talviloman ja käväistä lumisessa Suomessa. Alkomahooli maistuu aina, ja jos seura on edes kohtuullista, minä en valita.
Joo, tapahtuman alkuperäinen järjestäjä (R.I.P.) on määrittänyt ajankohdan. Vetovastuu testamentattiin mulle ja jatkan perinnettä parhaan taitoni mukaan. Tosin juuri tänä vuonna käytännön syistä ajankohta on viikkoa myöhemmin kuin se normaalisti olisi. Jos meinaat ensi vuonna saapua paikalle, googlaa matkailumessut, samana viikonloppuna pyritään järjestämään.

Kesämiittiähän täällä on välillä toivottu. Kellään ei ole varmaan mitään sitä vastaan, että sellainen järjestettäisiin. Junantuomana en rohkene itse lähteä mitään paikkoja ehdottelemaan, kun en tunne kuin omat hoodini. Kuka ottaa kopin?
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Voi Hitsin hitsi. Työreissu Leville osui juurikin pe-su. Olisi mielellään voinut järjestäjän kanssa siemaista ne oluet, mitkä aikanaan sovittiin otettavaksi kun Klopp antaa siihen aihetta. Noh. Ehkä on parempi ettei niitä edes etukäteen juo. Pitäkäähän hyvät karkelot!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
@Leon
Oletan, ettei tarvitse olla neilikkaa rintapielessä tms?
Ei luultavasti, vaikka kyllä mä kukkasista tykkäänkin. Yleensä ollaan valloitettu illan aikana se vasen takakulma ovelta katsottuna. Sen verran siellä on kasin aikaan yleensä väkeä, että heti ei saada koko koroketta vallattua. Kerran tosin mahduttiin jopa yhteen pöytään, mutta se jääkööt poikkeukseksi. Mut tunnistanee harmaasta jääkiekkoaiheisesta paidasta. Varmaan joku NHL-lippiskin mukana, mutta herrasmiehenä en pidä sitä sisällä päässä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ja viimeksi pari viikkoa sitten kysyttiin paperit.
Nyt kun mainitsit, niin näin kävi mullekin lomareissulla. Edellisen kerran samassa maassa -98 ja nyt 22 vuotta myöhemmin heti uudelleen. Tällä kertaa jopa kolmesti eri tilanteissa (ruokakauppa, rafla ja jäähalli) alkoholia ostaessa. Tai jos tarkkoja ollaan, kolmas kerta oli ilmainen näyte, mutta paperit kysyttiin silti. Harmaantunut parta ei kelvannut henkkariksi.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Multa ei kysytä papereita eikä mitään muutakaan... Pahoitteluni, joudun perumaan ilmoittautumiseni tällä kertaa. Nilkkatulehduksen sijaan minulla on silmätulehdus :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös