Meitä oli pelkästään ala-asteella kolme jotka olimme syntyneet samana päivänä ja vielä samassa keskussairaalassa. Ne kaksi muuta ovat vielä lienee olemassa. Kumpikaan ei ollut Pasi. Toisen pikkuveli kylläkin oli.
Mahtoi olla perseestä kun synttäripäivänä ei saanutkaan itse kaikkea glooriaa vaan piti jakaa se kahden muun kanssa. Kenen synttäreille ei sit menny kukaan? Saleen sen jonka pikkuveli oli Pasi.
Minä taisin saada 10-vuotissynttäreille pyytää kaikki luokan pojat synttärijuhliini, se oli virhe, Olli oli avannut muutaman mun lahjaksi saamani karkkipussin ja syönyt sieltä karkkeja Anssin kanssa, saatana. Muutenkin oli aika kaoottinen meininki koko pirskeiden ajan.
Tyttöjä en tietenkään kutsunut, ekalla ja oisko tokalla luokalla kutsuin kyllä vielä Jennin synttäreilleni, mutta sitten se hullu pussasi minua suulle luokassa, koska Teemu oli yllyttänyt sitä, niin en todellakaan ollut sen kanssa enää sen jälkeen missään tekemisissä. Silti minulle vielä aika pitkään naljailtiin tapahtuneesta, ja sanottiin monesti että minä ja Jenni sovimme yhteen ja huomenna meidät laitetaan pussauskoppiin. Ei koulussa ollut edes tietääkseni mitään vitun pussauskoppia, mutta silti pelotti että mitä jos sellainen sinne varta vasten tehdään ja sitten meidät tosiaan sinne laitetaan.
Yhtä suurta kauhua koin neljännellä luokalla, kun Satu sanoi pokkana kesken tuntia että se tykkää minusta. Juoksin seuravalla välitunnilla paniikissa karkuun koulun taakse, alueelle jolle ei saanut mennä, koska pelkäsin että nyt se Satu varmaan raiskaa minut, ja pyysin isoja poikia Jaria ja Henriä suojelemaan minua jos Satu yrittää tulla panemaan.
Vuotta nuorempi Marianne yritti myös eräässä vaiheessa ala-asteelöa aina välitunnilla ottaa minua kiinni jotta olisi voinut pussata, sitäkin kyllä juoksin ihan tosissani karkuun mutta siltä saamani huomio oli minusta jollain tasolla ihan kivaa, Jenniä ja Satua ja heidän lähentelyjään ihan tosissani pelkäsin. Olin kai siis pedofiili.