Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 328 954
  • 66 848

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä muuten vituttaa nää, siis te palstan kirjoittajat, jotka kännisssäkin laittaa vastaukseen 1000 sanaa, ku joku kysyy jooko tai ei. Ei voi edes selvinpäin kirjoittaa noin monta sanaa peräkkäin(puhuessa iisi taski) . Ja sitten ku kännissä yrittää lukea jonkun viestin täältä ja lyhyin ässä on se 100 sanaa. Ettikää elämä. Minäkin yritän etsiä.

En mä oo kännissä, eikä multa oo mitään kysytty. Enkä oo kirjottanut 1000 sanaa. Mut muuten kyllä kolahti, eli sori siitä!
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Osuit kyllä ytimeen. Tämä nimenomainen sankari kyllä kaivoi hautaansa koko elinikänsä, vaikka välillä otettiin siltä lapio pois. Ja nauroi läpi kyynelten. Oli muuten ainoa tapaamani ihminen, jolla oli tasan sama syntymäpäivä kuin mulla. Oli tasan vuotta vanhempi kuin minä. Bryan Ferry on syntynyt samana päivänä, mutta 26 vuotta ennen minua enkä ole tavannut häntä.

Joo näitä tapauksia on tullut vastaan täälläkin päässä näyttöpäätettä. Ja ei sellaisessa aktiivisessa haudan kaivamisessakaan mitään vikaa ole, mutta jos sen tekee silleen itsesäälien ja pikkuisen kerrallaan niin on vähän homoa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Osuit kyllä ytimeen. Tämä nimenomainen sankari kyllä kaivoi hautaansa koko elinikänsä, vaikka välillä otettiin siltä lapio pois. Ja nauroi läpi kyynelten. Oli muuten ainoa tapaamani ihminen, jolla oli tasan sama syntymäpäivä kuin mulla. Oli tasan vuotta vanhempi kuin minä. Bryan Ferry on syntynyt samana päivänä, mutta 26 vuotta ennen minua enkä ole tavannut häntä.
Meitä oli pelkästään ala-asteella kolme jotka olimme syntyneet samana päivänä ja vielä samassa keskussairaalassa. Ne kaksi muuta ovat vielä lienee olemassa. Kumpikaan ei ollut Pasi. Toisen pikkuveli kylläkin oli.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kyllä muuten vituttaa nää, siis te palstan kirjoittajat, jotka kännisssäkin laittaa vastaukseen 1000 sanaa, ku joku kysyy jooko tai ei. Ei voi edes selvinpäin kirjoittaa noin monta sanaa peräkkäin(puhuessa iisi taski) . Ja sitten ku kännissä yrittää lukea jonkun viestin täältä ja lyhyin ässä on se 100 sanaa. Ettikää elämä. Minäkin yritän etsiä.
Osu ja uppos. Anteeksi. Voisitteko itse ajatella pysyvänne poissa avaamastanne ketjusta, kun olette "selvinpäin" ja se teitä selkeesti vituttaa?

Ettisitte vaikka ukrainalaista senkin aikaa, mitä täällä vietätte.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meitä oli pelkästään ala-asteella kolme jotka olimme syntyneet samana päivänä ja vielä samassa keskussairaalassa. Ne kaksi muuta ovat vielä lienee olemassa. Kumpikaan ei ollut Pasi. Toisen pikkuveli kylläkin oli.
Mie olen kolme päivää nuorempi kuin Miika Nousiainen, se etukäteen harmaantunut kirjailijanplanttu. Toisaalta olen viikon verran vanhempi kuin Sami Hyypiä. Ihme junnu.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meitä oli pelkästään ala-asteella kolme jotka olimme syntyneet samana päivänä ja vielä samassa keskussairaalassa. Ne kaksi muuta ovat vielä lienee olemassa. Kumpikaan ei ollut Pasi. Toisen pikkuveli kylläkin oli.

Mahtoi olla perseestä kun synttäripäivänä ei saanutkaan itse kaikkea glooriaa vaan piti jakaa se kahden muun kanssa. Kenen synttäreille ei sit menny kukaan? Saleen sen jonka pikkuveli oli Pasi.

Minä taisin saada 10-vuotissynttäreille pyytää kaikki luokan pojat synttärijuhliini, se oli virhe, Olli oli avannut muutaman mun lahjaksi saamani karkkipussin ja syönyt sieltä karkkeja Anssin kanssa, saatana. Muutenkin oli aika kaoottinen meininki koko pirskeiden ajan.

Tyttöjä en tietenkään kutsunut, ekalla ja oisko tokalla luokalla kutsuin kyllä vielä Jennin synttäreilleni, mutta sitten se hullu pussasi minua suulle luokassa, koska Teemu oli yllyttänyt sitä, niin en todellakaan ollut sen kanssa enää sen jälkeen missään tekemisissä. Silti minulle vielä aika pitkään naljailtiin tapahtuneesta, ja sanottiin monesti että minä ja Jenni sovimme yhteen ja huomenna meidät laitetaan pussauskoppiin. Ei koulussa ollut edes tietääkseni mitään vitun pussauskoppia, mutta silti pelotti että mitä jos sellainen sinne varta vasten tehdään ja sitten meidät tosiaan sinne laitetaan.

Yhtä suurta kauhua koin neljännellä luokalla, kun Satu sanoi pokkana kesken tuntia että se tykkää minusta. Juoksin seuravalla välitunnilla paniikissa karkuun koulun taakse, alueelle jolle ei saanut mennä, koska pelkäsin että nyt se Satu varmaan raiskaa minut, ja pyysin isoja poikia Jaria ja Henriä suojelemaan minua jos Satu yrittää tulla panemaan.

Vuotta nuorempi Marianne yritti myös eräässä vaiheessa ala-asteelöa aina välitunnilla ottaa minua kiinni jotta olisi voinut pussata, sitäkin kyllä juoksin ihan tosissani karkuun mutta siltä saamani huomio oli minusta jollain tasolla ihan kivaa, Jenniä ja Satua ja heidän lähentelyjään ihan tosissani pelkäsin. Olin kai siis pedofiili.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mie olen kolme päivää nuorempi kuin Miika Nousiainen, se etukäteen harmaantunut kirjailijanplanttu. Toisaalta olen viikon verran vanhempi kuin Sami Hyypiä. Ihme junnu.
Nousiaisesta oon kyllä joskus salaa halunnut tykätä. Ainaskin ees vähän. Mikä lie sitten estäny lopullisen läpimurron.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulla oli ystävä, Pekka, joka oli sokea. Imperfekti siksi, että hän ei valitettavasti elä enää. Hän sokeutui huonosti hoidetun diabeteksen vuoksi aikuisiässä. No, muistan kun menin baariin kerran. Menin usein baariin, ei siinä mitään. Huomasin Pekan istuvan pöydässä, siis jo sokeutumisen jälkeen. Ostin juoman, istahdin Pekan seuraan. Kysyin yhteisestä ystävästämme, onko ollut täällä tänään. Pekka vaan totesi että enpä ole nähnyt tänään. Ja nauroi paskaisesti päälle. Kaipaan sitä miestä ja ajatusta, että aistin menettäminen ei tarkoita elämän menettämistä.
Minulla lähti näkö muutama vuosi sitten.. Perinnöllinen silmänpohjarappeuma. Olen ajinoa suvussa. Nyt sitten sokkoillaan hautaan tai parannuskeinom löytymiseen saakka.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nousiaisesta oon kyllä joskus salaa halunnut tykätä. Ainaskin ees vähän. Mikä lie sitten estäny lopullisen läpimurron.
Jäbä on ihan ok siinä Huolissaan-ohjelmassa. En silti ole lukenut yhtään kirjaansa. Kyröltä olen lukenut jotain, Hotakaiselta kaiken. Paitsi sitä Kimiä. Sitä en lue.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minulla lähti näkö muutama vuosi sitten.. Perinnöllinen silmänpohjarappeuma. Olen ajinoa suvussa. Nyt sitten sokkoillaan hautaan tai parannuskeinom löytymiseen saakka.
Milläs lihaksilla sie sitten täällä kikkailet?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mahtoi olla perseestä kun synttäripäivänä ei saanutkaan itse kaikkea glooriaa vaan piti jakaa se kahden muun kanssa. Kenen synttäreille ei sit menny kukaan?
Tyyliin Marianne karkkejahan veimme kouluun kaikki. Synttäri juhlinnoista en suuremmin muista. Vedinhän jo siihen aikaan luokaa alemmalla olevan Jussin kanssa isäni satamasta itselleen hankkimaa "tärpättiä". Sillä nimellä sitä meille "myytiin".
Jussin kanssa kylläkin vuosia myöhemmin möyhittiin Janin iso-siskon Jatan kanssa. Vuorotellen, ei yhtäaikaa. Toisaalta sääli. Oishan sekin voinu olla kivaa kavereiden kesken. Teemun pikkuveli oli Pasi. Se on tarina erikseen.
 

Glove

Jäsen
Jonnet ei muista aikaa jolloin Urheiluruutu tuli vain torstaisin ja viikonloppuna. Tarjonta niin urheilu-uutisten kuin muiden urheililähtysten määrä on kasvanut eksponentiaalisesti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mie olen kolme päivää nuorempi kuin Miika Nousiainen, se etukäteen harmaantunut kirjailijanplanttu. Toisaalta olen viikon verran vanhempi kuin Sami Hyypiä. Ihme junnu.
Kaikki te kolme ootte junnuja.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jäbä on ihan ok siinä Huolissaan-ohjelmassa. En silti ole lukenut yhtään kirjaansa. Kyröltä olen lukenut jotain, Hotakaiselta kaiken. Paitsi sitä Kimiä. Sitä en lue.

Luin sen Maaninkavaara-jutskan. Ihan ok urheilunostalgiatrippailua ja name-droppailua meille, jotka muistamme Kaarlo Maaningan ja Juha Tellan ym. Mutta en mä tuosta muuten oikein tykännyt, mitäänsanomaton tarina ja henkilöhahmot, ei jatkoon. Kyrö on helposti parempi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jonnet ei muista aikaa jolloin Urheiluruutu tuli vain torstaisin ja viikonloppuna. Tarjonta niin urheilu-uutisten kuin muiden urheililähtysten määrä on kasvanut eksponentiaalisesti.
Torstainahan ohjelman nimi ei ollut Urheiluruutu vaan Urheiluareena. Sieltä sai aina ajantasaisen tiedon siitä, voittiko Raision Loimu Poliisien Palloseuran. Ja miten Warkauden Pallo -35:lle kävi Porvoon Akilleen vieraana.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Torstainahan ohjelman nimi ei ollut Urheiluruutu vaan Urheiluareena. Sieltä sai aina ajantasaisen tiedon siitä, voittiko Raision Loimu Poliisien Palloseuran. Ja miten Warkauden Pallo -35:lle kävi Porvoon Akilleen vieraana.
PPS.llä ei lienee suuremmin enään pelejä, mutta WP- Akilles tais olla tänään?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vetäydyn tästäkin keskustelusta. Joskus ei vaan voi voittaa. Teit niin tai näin, sontaa sataa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös