Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 328 740
  • 66 848

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meillä Markku oli kovis, Tero itkijä eikä Artoa ollut.
Markku on aina kovis. Tero oli semikovis, peesasi Markkua. Arto katseli kaikkea päältä, löi jos jaksoi. Sitten oli Heikki, joka pissi alleen ekana koulupäivänä. Juha oli se jussipaitainen juntti. Jarkko kaivoi nenäänsä ja söi löydöksensä, päätyi apukouluun. Antti yritti olla Markku mutta ihan ei ruuti riittänyt. Mika katseli sivusta, yritti olla näkymätön. Petri oli humoristi, vitsaili itsensä nyrkin alta pois.

Missä on tällaiset nimet? Oikeat poikien nimet? Nykyisin peruskoulut on täynnä vanhoja ukkoja. On Oskaria, Väinöä, Onnia, Aapelia, Arvoa, Urhoa ja Olavia. Ne on vanhusten nimiä. Aikuisten nimiä on Jorma, Erkki, Pertti, Martti, Seppo, Taisto, Raimo ja Teuvo. Kaikenikäisten nimiä on Jukka, Matti, Pekka ja Jussi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Meillä Mikko kävi vetämässä Markoa turpaan, mä kävin vielä potkaisemassa että oppii olemaan. Jussilta unohtui pipo kotiin.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Muuten kyllä allekirjoitan, mutta ei kai rillit tee Pasista tai kenestä muustakaan tissiposkea. Jos minulla olisi ollut rillit niin olisin silti pätkinyt muuta porukkaa turpaan, kaikki on kiinni siitä miten asiat ottaa.

Itsekään en mitään näe mutta ei se ole noita missejä haitannut joita sängystä aamuisin karistelen pois, ihan saletti en ole onko missejä kun mitään en näe, mutta miksi ne muuten tälläisen voittajan seuraan hakeutuisi.
Varmaan siks kun tiedostavat näkökykysi vajavuuden ja käyttävät moista hyväkseen. Moiset lehmät, että kehtaavatkin.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Varmaan siks kun tiedostavat näkökykysi vajavuuden ja käyttävät moista hyväkseen. Moiset lehmät, että kehtaavatkin.

Mutta kyllä ne muut aistit toimii silti. Sokeilla vielä paremmin. Saatanan rillipäät jotka saa turpaansa kun eivät tajua vaan olla kovempia jätkiä, hävettää niiden puolesta.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mutta kyllä ne muut aistit toimii silti. Sokeilla vielä paremmin. Saatanan rillipäät jotka saa turpaansa kun eivät tajua vaan olla kovempia jätkiä, hävettää niiden puolesta.
Kyllä siinä on nyt vaan käynytv varmaan niin, että rumat muijjat on pannu sua näkökyvytöntä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
TV2:lta tulee nyt Perikato. Äsken oli se Hitler-videokohtaus.

Päätin pitkästä aikaa katsoa tämän tekemäni videon, jonka aikoinaan tänne linkitinkin. Yhdessä kohtaa olisin voinut hioa tuota, mutta se on nyt tuollainen ollut sen jotain 6 vuotta. Olokoot.



No voihan perkele, siellähän vilahteli tuttuja nimiä, ehhehheee... Aamulehden uuvatti kriitikko antoi Perikadolle 3/5 tähteä, sentään Adi pääosassa niin pitäisi antaa vähintään 6/5!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pasi oli biologian Ja maantiedon opettaja, ei se mikään kovis ollut. Sen muistisääntöjen takia muistan vieläkin miten jotkut Afrikan maat kartalla sijaitsevat. ”Maralt tuli” eli Marokko, Algeria, Tunisia, Libya, ja ”Rupu-Tanja on mamo” eli Ruanda, Burundi, Tansania, Malawi ja Mozambik. Sit oli ”Napo-Simo”, Namibia, Botswana, Zimbabwe ja Mozambik, ja ”Guibi-Gui, sili norsu” eli Guinea-Bissau, Guinea, Sierra Leone, Liberia ja Norsunluurannikko, mut en kyl muista mistä kohtaa Afrikan karttaa se lähti. Enkä oo ikinä tehnyt näillä tiedoilla elämässäni yhtään mitään, varmaan ne on vaan vienyt jonkun hyödyllisemmän asian muistipaikan ajukopastani.

Markku oli sit huumorimies, piirteli hauskoja sarjakuvia, joskus sitä kiusattiinkin mutta se taisteli ittensä siitä pois. Tero oli rokkari-juoppo, kova soittamaan kitaraa ja myös hauska seuramies. Ärrävikaista, arkaa Artoa aika raa’asti koulukiusattiin ala-asteella, kyyneliin asti monet kerrat, se oli ikävää. Minua se kyllä veti kerran turpaan kun yritin hivutella siltä pipoa päästä, ja mentiin kerran hakemaan sitä ulos ajelemaan pyörillä mutta se oli kuulemma just lähössä mökille niin ei se tullut. Nykyään Artolla menee onneksi hyvin, se oli hyvä koulussa ja pärjää työelämässä, siksikin kaikki paviaanit sitä kai tölvi kun niitä vitutti kun eivät itse mitään osanneet. Nykysin paviaanit on eronneet ja alkoholisoituneet ja asuu jossain kälyisissä vuokramurjuissaan Vantaalla, Arto paukuttaa jossain maailmalla ja tienaa.

Tonit ja Ollit oli meillä koviksia, Antit pyöritti meininkiä, tytöt tykkäsi eniten Markosta. Kimmo oli pönttö, paitsi yks toinen Kimmo, se oli hauska ukko. Aulis haisi paskalta. Se oli opettaja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutta kyllä ne muut aistit toimii silti. Sokeilla vielä paremmin. Saatanan rillipäät jotka saa turpaansa kun eivät tajua vaan olla kovempia jätkiä, hävettää niiden puolesta.
Minulla oli ystävä, Pekka, joka oli sokea. Imperfekti siksi, että hän ei valitettavasti elä enää. Hän sokeutui huonosti hoidetun diabeteksen vuoksi aikuisiässä. No, muistan kun menin baariin kerran. Menin usein baariin, ei siinä mitään. Huomasin Pekan istuvan pöydässä, siis jo sokeutumisen jälkeen. Ostin juoman, istahdin Pekan seuraan. Kysyin yhteisestä ystävästämme, onko ollut täällä tänään. Pekka vaan totesi että enpä ole nähnyt tänään. Ja nauroi paskaisesti päälle. Kaipaan sitä miestä ja ajatusta, että aistin menettäminen ei tarkoita elämän menettämistä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ärrävikaista, arkaa Artoa aika raa’asti koulukiusattiin ala-asteella, kyyneliin asti monet kerrat, se oli ikävää. Minua se kyllä veti kerran turpaan kun yritin hivutella siltä pipoa päästä, ja mentiin kerran hakemaan sitä ulos ajelemaan pyörillä mutta se oli kuulemma just lähössä mökille niin ei se tullut. Nykyään Artolla menee onneksi hyvin, se oli hyvä koulussa ja pärjää työelämässä, siksikin kaikki paviaanit sitä kai tölvi kun niitä vitutti kun eivät itse mitään osanneet. Nykysin paviaanit on eronneet ja alkoholisoituneet ja asuu jossain kälyisissä vuokramurjuissaan Vantaalla, Arto paukuttaa jossain maailmalla ja tienaa.
Sukunimeäsi en lähde arvailemaan, sillä siten saattaisin joutua kirjoituskieltoon.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No voihan perkele, siellähän vilahteli tuttuja nimiä, ehhehheee... Aamulehden uuvatti kriitikko antoi Perikadolle 3/5 tähteä, sentään Adi pääosassa niin pitäisi antaa vähintään 6/5!

Jos 3/5 on korkein arvosana minkä on koskaan antanut, niin ok. Muussa tapauksessa elokuvakriitikon lupakirja pois ja vuodeksi miinoja raivaamaan itärintamalle! Naurettavaa pelleilyä. 3/5, sokeako se on?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sukunimeäsi en lähde arvailemaan, sillä siten saattaisin joutua kirjoituskieltoon.

No arvaile yksityisviestillä. Minäkään en arvaile että mikä sinun etunimesi on, mutta jos kerran tuollaisesta tarinasta luulet arvaavasi minun sukunimen niin veikkaanpa että se ei ole ainakaan Theodor.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse sitten taas en tiedä pitääkö näihin sankareihin suhtautua kunnioituksella vai säälien. Jotenkin klovnin hymyä näen.
Osuit kyllä ytimeen. Tämä nimenomainen sankari kyllä kaivoi hautaansa koko elinikänsä, vaikka välillä otettiin siltä lapio pois. Ja nauroi läpi kyynelten. Oli muuten ainoa tapaamani ihminen, jolla oli tasan sama syntymäpäivä kuin mulla. Oli tasan vuotta vanhempi kuin minä. Bryan Ferry on syntynyt samana päivänä, mutta 26 vuotta ennen minua enkä ole tavannut häntä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No kai se sitten näin on. Jonnet ei tiedä eikä muista.

Jonnet hakkaa Sameja, sammuu munasilleen baareihin, ja tekevät sopimuksia Hifkiin vaikkeivät halua pelata siellä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Jos 3/5 on korkein arvosana minkä on koskaan antanut, niin ok. Muussa tapauksessa elokuvakriitikon lupakirja pois ja vuodeksi miinoja raivaamaan itärintamalle! Naurettavaa pelleilyä. 3/5, sokeako se on?
On antanut isompiakin tähtimääriä, Stalingrad kutsuisi jos minulla olisi valta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä muuten vituttaa nää, siis te palstan kirjoittajat, jotka kännisssäkin laittaa vastaukseen 1000 sanaa, ku joku kysyy jooko tai ei. Ei voi edes selvinpäin kirjoittaa noin monta sanaa peräkkäin(puhuessa iisi taski) . Ja sitten ku kännissä yrittää lukea jonkun viestin täältä ja lyhyin ässä on se 100 sanaa. Ettikää elämä. Minäkin yritän etsiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös