Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 306 785
  • 66 738

redpecka

Jäsen
No nyt! Laitankin itse myös heti soimaan. Kohta pärähtää Shout at the Devil... sieltä se lähestyy, demonisen äänen aloitellessa albumia hitaasti mutta varmasti...

Jaaaaa....

Hiljaisuus.

BOOM!!!! SIT MENNÄÄN!!!

Shout, shout, shout... shout, shout, shout, SHOUT AT THE DEVIL!!

Aiprkl, todellakin. Sori muuten etten ole vastaillut Pasila-ketjussa enempää. Tekisi mieli, muttei jaksa. Olisi varmaan ryhdistäydyttävä ihan sinun työpaikkasikin vuoksi.
Mulla menee jo tää kirkkobiisi... ei vittu! nyt alko Beatles-coveri, heavy-musiikin esikoisteos joskus kusarin lopusta: helter skelter!
 

redpecka

Jäsen
Ja minulla pyörii Looks That Kill! Todella mahtava kappale soitettavaksi rummuilla. Anna mennä, Tommy! Ja sitten Mick!
Ei voi mitään, mutta mä jouduin jo youtupesuossa beatliksen helterskelttereihin. Toi Mötley on pausella. Mut


tää on! Ehkä paras hevibiisi tona vuonna. Älkää hipit ja proget tulko mitään selittää, teillämeillä on ihan toiset virstanpylväät.
 

redpecka

Jäsen
Komiaa, komiaa. Helter Skelter soi juuri nyt minullakin. Seuraavana vuorossa "Red Hot", jonka kertosäe saa myös kuvailla Porin Ässiä meikäläisen allekirjoituksessa. Anna mennä, Vince!
Ai näitä tulee tän levyn lopussa vielä uudestaan? Ok. En ollut tajunnut ennen. Eikä mun teboilnauhalla näitä ekstravetoja ollut.
 

redpecka

Jäsen
Varsinaisen sisällön jälkeen tulee tässä versiossa vielä muutama demo sekä yksi epävirallinen julkaisu. Alkuperäisellä kiekolla, sillä minkä ostit nuoruudessasi Teboilin huoltoasemalta...
Ok. Ja tepoililta ei saa varastaa vaikka ne kasetit olisi siinä metallihäkkilaarissa siinä.

Kasarin alusta löytyy muuten kova sukkishevilevy, jonka varmaan tiedätkin, eli Kissin Creatures of the night. Kissillä oli vähän ongelmia siinä kasarilla, mutta kelläpä meistä ei olisi ollut, hyvin ne näin jälkikäteenajateltuna kumminkin selvisi, jos nyt unohdetaan ihan se kasarin lopun lässyttys.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heinäkuun 13 pvä vuonna 1985 oli Live Aid jonka tarkoituksena oli yhdistää maailma. Eilen oli Joulukuun 13 pvä vuonna 2019 ja somessa on riitaa siitä, pelastetaanko lapsia epäinhimillisistä oloista vai ei. Maailma ei opi eikä muutu. Eipä tässä oikeastaan muuta. Jatketaan samaan malliin.
 

redpecka

Jäsen
Creatures of the Night sai kunnian olla yksi ensimmäisen levyostosreissuni mukaan tarttuneista teoksista. Rakastan kyseistä albumia. Kasarilla taisi kaikilla suurilla yhtyeillä olla jonkinlaisia vaikeuksia joko itse musiikin tuottamisen, levyttämisen, henkilökemioiden tai päihteiden, tai lähes kaikkien mainittujen, kanssa. Villiä ja vapaata aikaa niin amerikkalaiselle kuin kaikelle nuorisolle ympäri maailmaa. Kadehdin heitä jotka elivät kasarin alusta loppuun joko muusikkona tai ahkerana konserttivieraana. Vähänkö teillä on ollut siistejä viikonloppuja. Upean musiikin vuosikymmen.
Tuo on kyllä hyvä alpumi. Komea sininen kansi vielä.

Joo, kiitos kai kadehtimisesta... Njääh, itse koin olevani väärällä vuosikymmenellä silloin. 60-70-luvun nuoruus olisi se ollut jotain! Aina on kymmenen vuotta jäljessä kaikkea kunnes on 10 vuotta edellä ja joutaa poistumaan.

Nuorissa on aina se hyvä kun ne on jotain mieltä ja jos itse tuntee että ei perkele! niin silloin ollaan hyvällä tiellä.

#borelius, #thunberg, #punamusta, #saipasalipandi ja mitä näitä on.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaimon kanssa jouluostoksille lähdössä. Tämä päättyy joko hyvin, eli nopeasti kamat kasaan ja pois, tai huonosti. Jälkimmäisessä seilataan tunteella eri kaupoissa ja jahkaillaan pitäisikö ostaa täältä vai tuolta vai sittenkin käydä vielä jossain kuudennessatoista paikassa tarkistamassa ihan varmuuden vuoksi senkin tarjonta vaikkei sieltä ikinä mitään ole löytynyt. Kuitenkin lopulta palataan siihen ensimmäiseen paikkaan ja ostetaan sieltä se rätti. Pieni sanallinen muistutus tässä kohtaa pitäiti pystyä jättämään väliin, muttei aina onnistu. No siitähän se soppa aina alkaa ja päättyy kyyneliin ja vähemmän iloiseen joulumieleen. Ei kuitenkaan aina, jos vaan itse jaksaisi tai pystyisi jättämään aivot nurkkaan ja kulkea zomiena perässä. Aina ei onnistu hyvästä tahdosta huolimatta. Onneksi joulu on vaan kerran vuodessa. Kyllä tästäkin selvitään läpi, luulisin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä muualla pääsisi kosketuksiin nynnysceneen ja kuulemaan sen henkisten ajatuksia kuin internetissä? Ei niitä livenä oikein tapaa tai ei ne kaduilla paljoa hengaile. Kävelevät ehkä ohi töihin eivätkä puhu mitään. Kyllä ringissä insinöörejä ja vaikka mitä on, mutta ei ne ole siinä moodissa. Ne on tolkun ihmisiä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kuunteluun vielä Gunnareiden "Don't Damn Me" ja sen jälkeen paholaisherran linkittämien biisien äärelle.
Tämä on muuten aliarvostettu biisi. Ykkösillusionista ihastuin ensikuulemalla tähän kappaleeseen. Noihin aikoihin juuri kitaransoiton aloittaneena kovasti yritin tätä riffiä saada kuulostamaan samalta kuin oikeasti, mutta ei se kitaransoitto alussa ole ihan niin helppoa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Elämä on rankkaa
ilman fernet brancaa

Naamaan koskenkorvaa
ringis' meitsi lorvaa

Mul on homma hallussa
salaisuus on jallussa

Joskus jotain rommia
nää on miesten hommia

Vielä pullo viskiä
tästä ei tuu tiskiä
ilman mitään riskiä
hoilaan salomaan hiskiä

Kusettaa kuin piskiä
Eino Leino ei ole enää mitään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä tietää elävänsä, kun vasemmalta puolelta lonkka, reisi ja alaselkä ollut reilun viikon kipeänä, niin ettei meinää pystyä istumasta seisomaan nousta. Vasemman käden forkku ollut kipeänä jo pari kuukautta, niin ettei salilla voi kovin kummoisia painoja nostella ilman tuskan kyyneleitä. No, oli tuossa just viikko ettei paljoa kipuja tuntenut, kun vietin viikon alkoholin kanssa leikkien. Nyt kivut on tietty takaisin ja viime yön hikoilun ja liskodiskon jäljiltä tuoksun suorastaan huumaavalta.

Aamukahvit.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siis mitä? Kari teki paluun. Ei pitäisi olla yli vuorokautta poissa Kierrätyskeskuksesta. Ei tätä onneksi kauaa tarvinnut odotella. Nöyrää hommaa toi, että jokainen viesti ihan uuteen ketjuun. Pystyispä samaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Muistui mieleen kun olin itse 18 ja samassa kaveriporukassa olevat tytöt 16-vuotiaita, niin ne tytöt ei syöneet mitään jotta viina nousisi paremmin päähän ja menivät pissille vasta kun oli ihan pakko samasta syystä.

Niinkuin se viina ei muuten olisi kihahtanut langanlaihojen, ensimmäisiä kertoja juoneiden 16-vuotiaiden mimmien kupoliin.
 
Viimeksi muokattu:

Hokkarit

Jäsen
Kuitenkin lopulta palataan siihen ensimmäiseen paikkaan ja ostetaan sieltä se rätti.

Sama kaava toistuu täälläkin...Kannattaa muistaa pitää pää ylhäällä siellä rättiosastolla varsinkin, jos vielä alelaareihin joutuu naisväen kanssa lähtemään...siellä voi tulla koviakin kaksinkamppailutilanteita viimeisestä rättiparista!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaaha. Alkaa oleen kohta pikkujoulut mun osalta taputeltu. Kaikki juttelee duuniasioista. Perhana ku ei tullu otettuu Tomin numbaa. No pitää kohta ottaa työkaveri mukaan ja lähtee haneen. Baariin. Karaokebaariin.

suuri on surujemme summa kun kohtaamme uudestaaaaaaaaaaaaaan
haaaaaavemaaaaa perkele
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Jaaha. Alkaa oleen kohta pikkujoulut mun osalta taputeltu. Kaikki juttelee duuniasioista. Perhana ku ei tullu otettuu Tomin numbaa. No pitää kohta ottaa työkaveri mukaan ja lähtee haneen. Baariin. Karaokebaariin.

suuri on surujemme summa kun kohtaamme uudestaaaaaaaaaaaaaan
haaaaaavemaaaaa perkele
Ja laulatte sitten duona "Mä joka päivä töitä teen".
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Helvetti miten dorkam näköiset on sellaiset varrelliset kengät, jolla kaikki ammattikoulun käyneet hyppyritukat käyttää salilla shortsit jalassa. Vittu Risto Meronen käytti niitä nyrkkeillessä joskus 70-luvulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös