Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 461
  • 66 539

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Dio tuli jopa nähtyä, vuonna 86 Sacred Heart -kiertueella Nordiksella. Päivämäärä oli muistaakseni 14.4. Se oli silloin, kun Ronnie tökki muovimiekalla pahvilohikäärmettä. Korni show eikä ne silloiset uudet biisitkään olleet kummoisia, mutta kun ukko veti Heaven and Hellin, Stargazerin ja Long Live Rock’n’Rollin... Oli kolmetoistiaalle aika kova juttu, kun sai hengittää samaa ilmaa kuin Dio.
Pitipä ihan laittaa Gates of babylon soimaan. Yksi kaikkeuteni kauneuksista. Ja sehän vie retkelle Helloweenin maalimaan. Hienoa kun eksyin keskustelemaan musiikista, mitä luvattoman vähän nykyisin kuuntelen niin nyttemmin sitten kuuntelen. Kiitos.

Mutta joo. Varmaan ollu ikimuistoinen kokemus. Itsehhän tuolloin jo ajelin helposti apupyörittä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On, mutta uskaltaudupa joskus kokeilemaan kunnanrajan yli tähän Vaskipellolle, täällä se vasta hyvältä maistuu. Maku muuttuu kummasti kun on kilometri matkaa, mutta kaupunki muuttuu stadista landeksi ;)

Tulen toki jos tarjoat. Olen kyllä huomannut, että on ihan erilaista olla kännissä täällä Stadin puolella kuin Myrtsissä. Vantaalla se on jotenkin kivempaa.
 

redpecka

Jäsen
Zero Nine on parasta silloin kun ne on tosissaan eli aina White Linen aikoina Monster of Rockissa Ruotsissa.

No sit aika muuttui ja Intrigue oli jo Suomen eka camp-albumi.

Räpylärokki zeronineltä Haminassa ihan jees kans kun kosiskeli yleisöä Smoke on the Waterilla. Kiva oli silloin myös nähdä yksi Suomen sen hetken aikaansa edellä oleva ja cämpein bändi eli toinoi Bogartit. Se rumputtajan teelautasen kokoinen diskopelti! Sittemminhän Ressusta tuli metrijärjestelmän virallinen mittatikku.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tykkäät siis Cheekistä ja Vanilla Icesta, ja Jammun polttamista pikkutytöistä?
Joo suurinpiirtein.
Lemmy sanoi joskus, että jos joku ei osaa laulaa musiikin tahdissa niin ei se osaa puhuakaan. Oli hyvin oikeassa. Diggaan mustaa musaa soulista bluesiin, jazzista funkiin. Mulla on kuitenkin rajat. Tuossa puhumisessa menee se raja. Kyllä jos ihminen ääntelee musiikin tahtiin, niin laulua, kiitos, ei puhetta. Sama hevissä. Raja menee suunnilleen mainitussa Lemmyssä, sen epämelodisempaa laulua en siedä. Kaikki norjalaiset Örgöröthit ja muut örinäpellet, ei kiinnosta. Melodia on musiikin ystävälliset kasvot.
Tiesin kyllä ettet pidä. Kunhan kyselen, oon kyselyiessä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Matilla ja Tepolla on tosi kova disco-boogiewoogie! Kitaraa soitetaan ja sanotaan jee jee, rokki rokki! Viinapullo ja tosi paljon voluumea!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei ole kotona enää mutta onko sinulla matkakortti? Mine bar Kaivoksela, 39 bussi tuo sinne ja viimeinen lähtee takaisin 0:34

@Czescku Järjestetään tämä joskus! Pohjat täällä Stadissa, ja sitten Kouvolaan katsomaan KooKoo-SaiPa. Joku tällainen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Lemmy sanoi joskus, että jos joku ei osaa laulaa musiikin tahdissa niin ei se osaa puhuakaan. Oli hyvin oikeassa. Diggaan mustaa musaa soulista bluesiin, jazzista funkiin. Mulla on kuitenkin rajat. Tuossa puhumisessa menee se raja. Kyllä jos ihminen ääntelee musiikin tahtiin, niin laulua, kiitos, ei puhetta. Sama hevissä. Raja menee suunnilleen mainitussa Lemmyssä, sen epämelodisempaa laulua en siedä. Kaikki norjalaiset Örgöröthit ja muut örinäpellet, ei kiinnosta. Melodia on musiikin ystävälliset kasvot.
Minua ei ole kiehtonut musta metalli niin palaneen kirkon hiilloksen kipunan vertaa, mutta otin tuossa taannoin session norjalaisen Gorgorothin parissa. No paskaahan sekin kategorisesti on, mutta aikoinaan laulusolistinaan örisseen Pestin aikainen Gorgoroth oli vallan hilpeä ilmestys. Ehdoton suosikkiörkkini tuo Pest, kipeä ja reipas hahmo, ei nähdäkseni ollenkaan niin tosikkomainen.

Puhelaulun saisi sotkea suohon kolmen heinäseipään syvyyteen. Lippapipot mukaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tiesin kyllä ettet pidä. Kunhan kyselen, oon kyselyiessä.
Mutta onhan se hyvä että kavereilla on harrastuksia. Mieluummin räppäävät siellä makuuhuonestudioissaan kuin tekevät aseellisia ryöstöjä huppareissansa tai töhrivät seiniä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta onhan se hyvä että kavereilla on harrastuksia. Mieluummin räppäävät siellä makuuhuonestudioissaan kuin tekevät aseellisia ryöstöjä huppareissansa tai töhrivät seiniä.
Juu kyllä se hyvä on, että harrastetaan. Yhdet puhuvat mikkiin. Toise laulavat mikkiin. Kolmannet pelaavat jääkiekkoa. Neljännet katsovat jääkiekkoa ja kirjoittavat siitä keskustelupalstalle.
 

redpecka

Jäsen
Olisit tullut tänään moikkaamaan. Minä taidan lähteä käväisemään tuolla paikallisessa (vaikka tutumpi paikalliseni onkin Toppari Myyrmäessä, mutta kun sieltä ei talvella jaksa tai pysty kävelemään enää kotia kun reitti kulkee metsän läpi eikä näe pimeässä mitään). Tarjoan kyllä pari olutta jos tulet.
Jos olisin sosiaalisempi ja ei olis etäisyyttä nyt joku 3-4 tuhatta kilsaa niin olis luultavasti kiva ollut tulla ottaa tuoppeja vaikket mua kutsunutkaan. Olisin voinut tulla vaikka rähisee sinne myrtsiin ja martsiin, vanhoja kotikulmia kumminkin seitkytluvulta. Mutta tommonen joku juna 0.34... ei riitä mihinkään. Olis joutunut tulee teille yöks.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minua ei ole kiehtonut musta metalli niin palaneen kirkon hiilloksen kipunan vertaa, mutta otin tuossa taannoin session norjalaisen Gorgorothin parissa. No paskaahan sekin kategorisesti on, mutta aikoinaan laulusolistinaan örisseen Pestin aikainen Gorgoroth oli vallan hilpeä ilmestys. Ehdoton suosikkiörkkini tuo Pest, kipeä ja reipas hahmo, ei nähdäkseni ollenkaan niin tosikkomainen.
Entombed on ok. Ei ne ensimmäiset ördäykset, mutta Wolverine Bluesista asti. To Ride, Same Difference, Morning Star, Inferno. Niillä on hyviä biisejä, jopa melodioita ja kiitettävän vähän sitä ääneen oksentamista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Neljännet katsovat jääkiekkoa ja kirjoittavat siitä keskustelupalstalle.
Jos se tuntuu tylsältä niin ainahan voi samalla vaikka runkata. Miksi muutenkaan meille olisi evoluutio antanut kaksi kättä? Perseen kaivamiseen? Sitä varten Jumala keksi lapion.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Vittu mitä musahöpinää. Ja Jallun juomista. Ja yhdet puuhaa IRL-miittiä. Miksei kukaan pyydä mua oluelle? Voin lähteä 00.34 junalla ja tulla 17.38 bussilla.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu mitä musahöpinää. Ja Jallun juomista. Ja yhdet puuhaa IRL-miittiä. Miksei kukaan pyydä mua oluelle? Voin lähteä 00.34 junalla ja tulla 17.38 bussilla.
Voit tulla meille, voidaan juoda Jallua ja kaljaakin. Tänne ei kyllä tuu yhtäkään bussia tai junaa, mutta tuu vaikka konkelilla.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Voit tulla meille, voidaan juoda Jallua ja kaljaakin. Tänne ei kyllä tuu yhtäkään bussia tai junaa, mutta tuu vaikka konkelilla.

Onko sinun siskokin siellä? Hän kun olisi varmempaa Jallun ja kaljan juoja seuraa kuin sinä, lonkero-dyyd. Vai onko hän edelleen konkelilla Ed Sheeranin keikalla? Lippuakaan ei mulle myynyt saatana.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko sinun siskokin siellä? Hän kun olisi varmempaa Jallun ja kaljan juoja seuraa kuin sinä, lonkero-dyyd. Vai onko hän edelleen konkelilla Ed Sheeranin keikalla? Lippuakaan ei mulle myynyt saatana.
Vitun pässi, se oli isoveljen tyttöystävä, joka oli menossa keikalle eikä mynyt sulle lippua. Jos seura ei kelpaa niin jään tänne juomaan yksinäni Smirnoff iceä. Se on hyvää, mutta sillä ei pääse känniin.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Vitun pässi, se oli isoveljen tyttöystävä, joka oli menossa keikalle eikä mynyt sulle lippua. Jos seura ei kelpaa niin jään tänne juomaan yksinäni Smirnoff iceä. Se on hyvää, mutta sillä ei pääse känniin.

Niinpäs olikin.

Smirnoffia, mitä nyt vielä. Sehän on aivan limpparia. Paitsi että Pepsikin potkii kovemmin. Joisit Jallua. Tai lukisit. Sekin potkii parhaillaan kivasti. Jonnet ei muista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niinpäs olikin.

Smirnoffia, mitä nyt vielä. Sehän on aivan limpparia. Paitsi että Pepsikin potkii kovemmin. Joisit Jallua. Tai lukisit. Sekin potkii parhaillaan kivasti. Jonnet ei muista.
Smirnoff on alkujaan votkaa. Kirkasta viinaa. 40 prossaa, pikkuisen väkevämpää kuin Kossu. Jonnet ei muista.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Vitun pässi, se oli isoveljen tyttöystävä, joka oli menossa keikalle eikä mynyt sulle lippua. Jos seura ei kelpaa niin jään tänne juomaan yksinäni Smirnoff iceä. Se on hyvää, mutta sillä ei pääse känniin.
Meet puolitiehen juomaan Jallua pepsillä ni pääset känniin. Vähänhän se jonnelta alotekykyä vaatii, mutta palkitsee varmaan.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meet puolitiehen juomaan Jallua pepsillä ni pääset känniin. Vähänhän se jonnelta alotekykyä vaatii, mutta palkitsee varmaan.
Ei tänään oikeastaan jaksa juoda. Mulla on hyllyssä noita pulloja ja avasin niistä yhden, otin huikan ja pistin takaisin hyllyyn. Tää on jotain ihan uutta suomalaisessa juomakulttuurissa.

Huomenna on pikkujoulut.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ei tänään oikeastaan jaksa juoda. Mulla on hyllyssä noita pulloja ja avasin niistä yhden, otin huikan ja pistin takaisin hyllyyn. Tää on jotain ihan uutta suomalaisessa juomakulttuurissa.

Huomenna on pikkujoulut.
Ei toi avatun juoman juomatta jättäminen uutta ole. Tuhlausta se on saatana. Viime yönä avasin kaljan kaapista ja tajusin, että enhän nytten kaljaa juo niin laskin sen pöydälle ja otin vettä. Olin nynny. Tiedän. Nyttemmin suuresti vituttaa, kun se meni sittemmin viemäripeikolle ja mielelläni, erittäin miellelläni sen joisin kohta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Huomenna on pikkujoulut.
Tähän pitää tarttua. Pikkujoulut.

Onko mitään turhempaa?

Jos kaveriporukka dokaa keskenään, ei ne tarvitse siihen mitään tällaista keinotekoista syytä. Ne dokailee vaan. Jos ystäväsi kutsuvat yhteistä illanviettoanne pikkujouluksi, pitäisi hälytyskellojen soida. Ne tekee tämän vain tavan vuoksi, ei ne oikeasti halua olla ystäviäsi.

Vielä vittumaisempi konsepti on työpaikan pikkujoulu. Kaveriporukan kanssa yleensä on ainakin aluksi joku yhdistävä tekijä tai useampia. Työkavereiden kanssa ei ole. Silti pitää järjestää väkinäinen juhla porukalla, joiden tylsiä naamoja tuijottaa jo muutenkin ihan liikaa. Kukaan ei pidä samasta musiikista, kukaan ei pidä edes toisistaan. Silti pitää yhdessä ”juhlia”, koska se nyt on joku tapa. Pirjo istuu sitten hiprakassa kopiokoneen päälle ja monistaa persettään. Kaikilla on niin saatanan hauskaa.

Vittu tuo pikkujoulupaska pitäisi lailla kieltää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös