Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Onko täälä ketään kuka ei oo kankkusessa...?
Ai Pirjossa? Se horo.Onko täälä ketään kuka ei oo kankkusessa...?
Ilmottaudun... Ei ole kankkusta. Mäenlasku on kyllä kivaa kun ei itse tartte ulos mennä. Pujottelua tämä näköjään on.Onko täälä ketään kuka ei oo kankkusessa...?
Kolmen t:n Petteri mukaan ja alkaa löytymään vaihtoehtoista tekemistä...Jaahas, vaimo ilmoitti että joulunpyhinä teemme matkan Tallinnaan. Tajusin, etten ole poistunut Suomesta tänä vuonna kuin muutamaksi tunniksi Ruotsiin. Enkä ole lentänyt. Olenko hipsteri? EN!
Ja mennään kuulemma katselemaan-kuuntelemaan Toscaa. Siitä on nyt tullut tapa, Toscasta. Se on niinkun ooppera, ääliöt.
Siellä on kuulemma kans jokin uusi ostari tms. missä pitää käydä. En käy.
Näyttää olevan @Iisoppi ja minä.Onko täälä ketään kuka ei oo kankkusessa...?
Kysytkin vielä!Oliko sitten fiksua lähteä ottamaan taas? No ei. Sen verran paska olo, että ei edes auttavasti paneta. @Johnny B. Goode lähetänkö sulle dickpikkejä?
Näyttää olevan @Iisoppi ja minä.
Dickpic?ja se tajuaminen, että olen ex-vaimolle mennyt viestin yöllä lähettämään.
Jestas mikä darra. On tää hienoo. On vähän ilta pimennossa. Joku akka soitti äsken. Oltiin eilen juteltu. Mä en muista yhtään. Pitää laittaa estolistalle.
Kestoerektiokin on päällä. Mikään ei auta. Ei kuuma, ei kylmä.
En tiedä mitä se on, mutta kuulostaa irstaalta. Tykkään.Kokeile hevoslinimenttiä.
Se olisi ollut ihan hyvä se, mutta jotain saatanan tunteita ym paskaa selitellyt.Dickpic?
Tiikerisalva myös hyvä, jos ei löydy niin icepower kelpaa parempien puutteessaJestas mikä darra. On tää hienoo. On vähän ilta pimennossa. Joku akka soitti äsken. Oltiin eilen juteltu. Mä en muista yhtään. Pitää laittaa estolistalle.
Jestas mikä darra. On tää hienoo. On vähän ilta pimennossa. Joku akka soitti äsken. Oltiin eilen juteltu. Mä en muista yhtään. Pitää laittaa estolistalle.