Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 958
  • 66 747

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse tykkään viettää pikkujouluja pienen porukan kesken. Ei nuo työpaikkojen isommat ole koskaan napanneet.
Itellä nappas vielä ennenkun "ylenin". Nyt oli vimonen kerta. Kaikki haluaa jutella siitä "mitä kävi ja miten se meni ja blaaa blaaa blaa"

Hauskaa iltaa kaikille. Rakastan teitä. Sämppäri lähtee nyt luikauttamaan laulut poikineen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja minulla pyörii Looks That Kill!
Yks kaveri aikoinaan 80-luvulla halusi todistaa osaavansa englantia, joten suomenteli hevibiisien nimiä. Looks That Kill oli hänen kieliopillaan Näyttää tapolta. No One Like You oli Kukaan ei tykkää sinusta. Heaven’s on Fire= Hevi on tulta. Fly on the Wall = Lentävä seinä. Jne jne.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Oho. Nyt on uutta. Kyllä minä laitan jääkaappiin aina illan lopuks sen vikan kun ei jaksa enää juoda. Aamulla se on vielä hyvä jos yli 1/3 osaa jäljellä. Ei ne kuplat sieltä vielä haihdu. Lämpimät tölkinpohjat juo sitten ne jolla ei ole sitä puolikasta jääkaapissa.
Onhan asia valtaosalla väestöä juurikin noin. Itsellä ei kyllä toimi, sillä kyllähän se olut hetkessä väljähtyy, että se on täten hetkessä kurkkuun kumottavakin. Olen niin tarkka juomistani, jottei kukaan yli-innokas ota huikkaa oluestani, sillä se voi väljähtyä välillä. Tarkkuus juomia kohtaan kohdistuu myös maitoon, josta olen myös eritarkka. Lonkeroiden ja muiden mehujuomien viinaksineen suhteen voin kuitenkin olla höllempi eli en minä täysi mulkku ole.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama kaava toistuu täälläkin...Kannattaa muistaa pitää pää ylhäällä siellä rättiosastolla varsinkin, jos vielä alelaareihin joutuu naisväen kanssa lähtemään...siellä voi tulla koviakin kaksinkamppailutilanteita viimeisestä rättiparista!

Joo tuonne ei pidä ihmisen mennä lähellekään. Reissu sujui aika nopeasti. Ensimmäisellä rastilla oli pientä arpomista ottaako tämä, tuo vai joku muu kuitenkin. Erilaista väritystä ja raitaa löytyi ja pientä variaatiota materiaalissakin. Oli jo mennä orava muuntajaan ihan kunnolla, mutta tilanteesta selvittiin ulos pienellä opastuksella. Loppurutistus sujui jo ihan mallikkaasti meiltä molemmilta ja päästiin kotiin jopa tavanomaista aiemmin. Ja ihan sovussa vieläpä.

On se vaatekappaleen ostaminen naisihmiselle (ja varman osalle miehistäkin) ihan käsittämättömän hankala päänsisäinen prosessi, jonka kiemuroista en edes yritä ottaa selvää. Jos itse tarvin esim. paidan, niin etsin kivan näköisen ja sopivan kokoisen. Sovitan päälle ja jos on sopiva, niin kassan kautta kotiin. Viisi minuuttia ja homma on hoidettu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Koska @Czescku suorastaan pakotti, niin käväisin kaupassa ja ostin hieman olutta ruokaostosten lomassa. Olisin mennyt autolla Prismaan, vaan oikea eturengas tyhjä, ei muuta kuin reippailemaan kauppaan ja takaisin, yhteensä lähes 3000 askelta, niin johan hiki kaatuu taas päälle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miättikää jäbät, jos lähtisitte johkin Karibialle ryyppään ja paneen niin voisko parempaa matkaseuraa olla kuin Folke West? Ei mulla ny taas tän ihmeempiä. Jatkakkee.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Miättikää jäbät, jos lähtisitte johkin Karibialle ryyppään ja paneen niin voisko parempaa matkaseuraa olla kuin Folke West? Ei mulla ny taas tän ihmeempiä. Jatkakkee.
Jos osaisin pienentää kuvien jotain vitun resoluutiota tai jotain tommosta. Laittaisin itsestäni turistikuvan Evergladesista. Takuulla tulee Folkr West mieleen siitä, vaan kun en osaa, niin en laita
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tänään olisi ollut lähtö kahdeksi viikoksi Karibialle jos olisin viime kesänä sanonut, että lähden mukaan. Saa sitä ryypätä ja nussia kotonakin jos kiinnostaa. Kauhea vaiva olisi ollut mennä Karibialle asti. Hyvä jos lähikauppaan jaksan mennä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mua on alkanut jostain syystä vituttamaan tämä pimeys ja harmaus. Siis ulkona. Sisällä nyt pimeä tai paremminkin hämärä on aina jees.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Serkkupoika ollut pari kertaa musisoimassa karibianristeilyllä. Kuulema veikeää , kun yli tuhat ihmistä on tuollaisella risteilyllä paskataudissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ainakin lähtökohtaisesti viina ja naiset olisivat tuollaisella reissulla parempaa matkaseuraa.
Musta puku, nippu käteistä rahaa ja gin & tonic. Kolme asiaa, jotka eivät ainakaan vielä ole menneet pois muodista.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tänään olisi ollut lähtö kahdeksi viikoksi Karibialle jos olisin viime kesänä sanonut, että lähden mukaan. Saa sitä ryypätä ja nussia kotonakin jos kiinnostaa. Kauhea vaiva olisi ollut mennä Karibialle asti. Hyvä jos lähikauppaan jaksan mennä.
Voin helposti samaistua. Saan sen ananaslonkeronkin lähikaupasta noudettua niin halutessani, jopa ilman tuskaa suurta nautittuani ensin riittävästi al-ko-holia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oisin tahtonut terveen paperit, eli luistaa intistä, mutta isä sanoi, että ei osta mulle ajokorttia, jos inttiin en mene.
Terveyttä oli sekin, että en omia ei varoja käyttänyt kallioiseen ajokorttiin. Armeija-aika oli kyllä ihan paskaa aikaa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Näin juuri sen itselleni muotoilin kutsunnoissa vuonna 1991. Kutsuntalautakunnalle muotoilin hieman toisin.
Meinasin tehdä samoin aikanaan. Vieruskaverini kutsunnoissa teki. Hän ei ole enään täällä. No ei se varmaan siitä rastiruutuunjutusta johdu ettei ole. Minä kävin intin ja söin toisten NamiNami-vanukkaat ja poistuin parisen kymmentä kiloa paksumpana.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Miättikää jäbät, jos lähtisitte johkin Karibialle ryyppään ja paneen niin voisko parempaa matkaseuraa olla kuin Folke West? Ei mulla ny taas tän ihmeempiä. Jatkakkee.
Osasin. No @Czescku auttoi. Folke Westin esikuva. Banaaninviljelijä. Avot.
 

Liitteet

  • received_587421475393329.jpeg
    received_587421475393329.jpeg
    93,2 KB · kertaa luettu: 276

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miättikää jäbät, jos lähtisitte johkin Karibialle ryyppään ja paneen niin voisko parempaa matkaseuraa olla kuin Folke West? Ei mulla ny taas tän ihmeempiä. Jatkakkee.
Olin kevättalvella Karibialla.
Olisiko siellä pitänyt pannakin? Ryyppäsin kyllä sillain sivistyneesti, mutta paljon.
Ja ei, en nähnyt Folkea koska Havannaan tai edes Kuubaan emme menneet.
Jatkakaa te muutkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meinasin tehdä samoin aikanaan. Vieruskaverini kutsunnoissa teki. Hän ei ole enään täällä. No ei se varmaan siitä rastiruutuunjutusta johdu ettei ole. Minä kävin intin ja söin toisten NamiNami-vanukkaat ja poistuin parisen kymmentä kiloa paksumpana.
Ensin oli tosiaan se rastiruutuunhomma. 25 kysymystä, kyllä tai ei. Myöhemmin kuulin, että kyllää sai olla korkeintaan viisi, muuten oli epäilyttävä maanpuolustuksen kannalta. Mulla oli 19. Paitsi yksi ei ollut kumpikaan. Siinä oli kysymys, että onko sinulla ripulia useammin kuin kavereillasi. Jätin vastaamatta ja kirjoitin siihen kysymyksen alle, että en voi tietää, äiti opetti että ei saa käydä tonkimassa toisten paskoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös