Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 761
  • 68 365

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joka kerta, kun @Evil kaivautuu ulos kolostaan koko palsta on täynnä jotain musahöpinää. Eikö ketään kiinnosta puhua Jaloviinasta?

Minua kiinnostaa. Voin aloittaa:

Jaloviina maistuu alkoholilta. Alkoholin mausta tykkäävät ovat alkoholisteja. Jaloviinasta puhujat ovat narkomaaneja. Jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa, vaaratonta iskua ei ole, elämä on parasta, huumeet toiseksi parasta.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jallut on juotu jo tähän aikaan. Jonnet ei vaan tiedä.
Joko nyt? MItä nyt sitten juodaan?
Minua kiinnostaa. Voin aloittaa:

Jaloviina maistuu alkoholilta. Alkoholin mausta tykkäävät ovat alkoholisteja. Jaloviinasta puhujat ovat narkomaaneja. Jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa, vaaratonta iskua ei ole, elämä on parasta, huumeet toiseksi parasta.
Mikä on kolmanneksi parasta?

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viina on hyvää. Maistuu erityisen hyvältä Malminkartanossa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sama. Ratinan ulkopuolelta oon kuullut uudella tulemisellaan enkä sen lähemmäksi päässyt. No sinnekkin ois voinut päästä toki jos niikseen, muttei pääartisti kiehtonut. Sit vituttaa kun Dio tuli kuunneltua melko samoilta huudeilta eikä sitä sitten koskaan päässy kokemaan aitojen sisäpuolelta. ZeroNineenhän on vielä saumaa sillä nehän elää. Tarot ja noi tampereen ihmeet sentään nähty. Taidankin siirtyä kuuntelemaan sitä parasta tre.laista eli Nuket-orkestraa.
Dio tuli jopa nähtyä, vuonna 86 Sacred Heart -kiertueella Nordiksella. Päivämäärä oli muistaakseni 14.4. Se oli silloin, kun Ronnie tökki muovimiekalla pahvilohikäärmettä. Korni show eikä ne silloiset uudet biisitkään olleet kummoisia, mutta kun ukko veti Heaven and Hellin, Stargazerin ja Long Live Rock’n’Rollin... Oli kolmetoistiaalle aika kova juttu, kun sai hengittää samaa ilmaa kuin Dio.

Joka kerta, kun @Evil kaivautuu ulos kolostaan koko palsta on täynnä jotain musahöpinää. Eikö ketään kiinnosta puhua Jaloviinasta?
Mitäpä siitä puhumaan. Tylsä puheenaihe. Mieluummin juon sitä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei varmaan kannata mennä uimaan, voi olla kylmää vettä. Tai en mä tiedä missä Balilla sun mökkisi sijaitsee.

Ei sielläkään kannata mennä uimaan, vaikka vesi onkin lämmintä niin voi tukehtua muovipussiin. Tai uida vahingossa Jolon saarelle.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No toi on kyllä ihan hyvä vastaus. Mites tykkäät räpistä? Ite otan räpin ja kahvin valkosena, naiset ja vitsit mustana.

Tykkäät siis Cheekistä ja Vanilla Icesta, ja Jammun polttamista pikkutytöistä?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
No toi on kyllä ihan hyvä vastaus. Mites tykkäät räpistä? Ite otan räpin ja kahvin valkosena, naiset ja vitsit mustana.
Lemmy sanoi joskus, että jos joku ei osaa laulaa musiikin tahdissa niin ei se osaa puhuakaan. Oli hyvin oikeassa. Diggaan mustaa musaa soulista bluesiin, jazzista funkiin. Mulla on kuitenkin rajat. Tuossa puhumisessa menee se raja. Kyllä jos ihminen ääntelee musiikin tahtiin, niin laulua, kiitos, ei puhetta. Sama hevissä. Raja menee suunnilleen mainitussa Lemmyssä, sen epämelodisempaa laulua en siedä. Kaikki norjalaiset Örgöröthit ja muut örinäpellet, ei kiinnosta. Melodia on musiikin ystävälliset kasvot.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Dio tuli jopa nähtyä, vuonna 86 Sacred Heart -kiertueella Nordiksella. Päivämäärä oli muistaakseni 14.4. Se oli silloin, kun Ronnie tökki muovimiekalla pahvilohikäärmettä. Korni show eikä ne silloiset uudet biisitkään olleet kummoisia, mutta kun ukko veti Heaven and Hellin, Stargazerin ja Long Live Rock’n’Rollin... Oli kolmetoistiaalle aika kova juttu, kun sai hengittää samaa ilmaa kuin Dio.
Pitipä ihan laittaa Gates of babylon soimaan. Yksi kaikkeuteni kauneuksista. Ja sehän vie retkelle Helloweenin maalimaan. Hienoa kun eksyin keskustelemaan musiikista, mitä luvattoman vähän nykyisin kuuntelen niin nyttemmin sitten kuuntelen. Kiitos.

Mutta joo. Varmaan ollu ikimuistoinen kokemus. Itsehhän tuolloin jo ajelin helposti apupyörittä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On, mutta uskaltaudupa joskus kokeilemaan kunnanrajan yli tähän Vaskipellolle, täällä se vasta hyvältä maistuu. Maku muuttuu kummasti kun on kilometri matkaa, mutta kaupunki muuttuu stadista landeksi ;)

Tulen toki jos tarjoat. Olen kyllä huomannut, että on ihan erilaista olla kännissä täällä Stadin puolella kuin Myrtsissä. Vantaalla se on jotenkin kivempaa.

npc

Jäsen
Zero Nine on parasta silloin kun ne on tosissaan eli aina White Linen aikoina Monster of Rockissa Ruotsissa.

No sit aika muuttui ja Intrigue oli jo Suomen eka camp-albumi.

Räpylärokki zeronineltä Haminassa ihan jees kans kun kosiskeli yleisöä Smoke on the Waterilla. Kiva oli silloin myös nähdä yksi Suomen sen hetken aikaansa edellä oleva ja cämpein bändi eli toinoi Bogartit. Se rumputtajan teelautasen kokoinen diskopelti! Sittemminhän Ressusta tuli metrijärjestelmän virallinen mittatikku.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tykkäät siis Cheekistä ja Vanilla Icesta, ja Jammun polttamista pikkutytöistä?
Joo suurinpiirtein.
Lemmy sanoi joskus, että jos joku ei osaa laulaa musiikin tahdissa niin ei se osaa puhuakaan. Oli hyvin oikeassa. Diggaan mustaa musaa soulista bluesiin, jazzista funkiin. Mulla on kuitenkin rajat. Tuossa puhumisessa menee se raja. Kyllä jos ihminen ääntelee musiikin tahtiin, niin laulua, kiitos, ei puhetta. Sama hevissä. Raja menee suunnilleen mainitussa Lemmyssä, sen epämelodisempaa laulua en siedä. Kaikki norjalaiset Örgöröthit ja muut örinäpellet, ei kiinnosta. Melodia on musiikin ystävälliset kasvot.
Tiesin kyllä ettet pidä. Kunhan kyselen, oon kyselyiessä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Matilla ja Tepolla on tosi kova disco-boogiewoogie! Kitaraa soitetaan ja sanotaan jee jee, rokki rokki! Viinapullo ja tosi paljon voluumea!

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei ole kotona enää mutta onko sinulla matkakortti? Mine bar Kaivoksela, 39 bussi tuo sinne ja viimeinen lähtee takaisin 0:34

@Czescku Järjestetään tämä joskus! Pohjat täällä Stadissa, ja sitten Kouvolaan katsomaan KooKoo-SaiPa. Joku tällainen.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minua ei ole kiehtonut musta metalli niin palaneen kirkon hiilloksen kipunan vertaa, mutta otin tuossa taannoin session norjalaisen Gorgorothin parissa. No paskaahan sekin kategorisesti on, mutta aikoinaan laulusolistinaan örisseen Pestin aikainen Gorgoroth oli vallan hilpeä ilmestys. Ehdoton suosikkiörkkini tuo Pest, kipeä ja reipas hahmo, ei nähdäkseni ollenkaan niin tosikkomainen.

Puhelaulun saisi sotkea suohon kolmen heinäseipään syvyyteen. Lippapipot mukaan.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiesin kyllä ettet pidä. Kunhan kyselen, oon kyselyiessä.
Mutta onhan se hyvä että kavereilla on harrastuksia. Mieluummin räppäävät siellä makuuhuonestudioissaan kuin tekevät aseellisia ryöstöjä huppareissansa tai töhrivät seiniä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy