Jallut on juotu jo tähän aikaan. Jonnet ei vaan tiedä.Joka kerta, kun @Evil kaivautuu ulos kolostaan koko palsta on täynnä jotain musahöpinää. Eikö ketään kiinnosta puhua Jaloviinasta?
Joka kerta, kun @Evil kaivautuu ulos kolostaan koko palsta on täynnä jotain musahöpinää. Eikö ketään kiinnosta puhua Jaloviinasta?
Joko nyt? MItä nyt sitten juodaan?Jallut on juotu jo tähän aikaan. Jonnet ei vaan tiedä.
Mikä on kolmanneksi parasta?Minua kiinnostaa. Voin aloittaa:
Jaloviina maistuu alkoholilta. Alkoholin mausta tykkäävät ovat alkoholisteja. Jaloviinasta puhujat ovat narkomaaneja. Jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa, vaaratonta iskua ei ole, elämä on parasta, huumeet toiseksi parasta.
Joko nyt? MItä nyt sitten juodaan?
Mikä on kolmanneksi parasta?
Ei varmaan kannata mennä uimaan, voi olla kylmää vettä. Tai en mä tiedä missä Balilla sun mökkisi sijaitsee.Viikon päästä ajattelin nautiskella mökillä pullollisenn verran yhden tähden Jaloviinaa.
Tähän spoileri kun en osaa: Danny D.Joko nyt? MItä nyt sitten juodaan?
Dio tuli jopa nähtyä, vuonna 86 Sacred Heart -kiertueella Nordiksella. Päivämäärä oli muistaakseni 14.4. Se oli silloin, kun Ronnie tökki muovimiekalla pahvilohikäärmettä. Korni show eikä ne silloiset uudet biisitkään olleet kummoisia, mutta kun ukko veti Heaven and Hellin, Stargazerin ja Long Live Rock’n’Rollin... Oli kolmetoistiaalle aika kova juttu, kun sai hengittää samaa ilmaa kuin Dio.Sama. Ratinan ulkopuolelta oon kuullut uudella tulemisellaan enkä sen lähemmäksi päässyt. No sinnekkin ois voinut päästä toki jos niikseen, muttei pääartisti kiehtonut. Sit vituttaa kun Dio tuli kuunneltua melko samoilta huudeilta eikä sitä sitten koskaan päässy kokemaan aitojen sisäpuolelta. ZeroNineenhän on vielä saumaa sillä nehän elää. Tarot ja noi tampereen ihmeet sentään nähty. Taidankin siirtyä kuuntelemaan sitä parasta tre.laista eli Nuket-orkestraa.
Mitäpä siitä puhumaan. Tylsä puheenaihe. Mieluummin juon sitä.Joka kerta, kun @Evil kaivautuu ulos kolostaan koko palsta on täynnä jotain musahöpinää. Eikö ketään kiinnosta puhua Jaloviinasta?
Ei varmaan kannata mennä uimaan, voi olla kylmää vettä. Tai en mä tiedä missä Balilla sun mökkisi sijaitsee.
Joko nyt? MItä nyt sitten juodaan?
No toi on kyllä ihan hyvä vastaus. Mites tykkäät räpistä? Ite otan räpin ja kahvin valkosena, naiset ja vitsit mustana.Mitäpä siitä puhumaan. Tylsä puheenaihe. Mieluummin juon sitä.
Joo tai sitten megalodon voi tulla ja syödä.Ei sielläkään kannata mennä uimaan, vaikka vesi onkin lämmintä niin voi tukehtua muovipussiin. Tai uida vahingossa Jolon saarelle.
No toi on kyllä ihan hyvä vastaus. Mites tykkäät räpistä? Ite otan räpin ja kahvin valkosena, naiset ja vitsit mustana.
Lemmy sanoi joskus, että jos joku ei osaa laulaa musiikin tahdissa niin ei se osaa puhuakaan. Oli hyvin oikeassa. Diggaan mustaa musaa soulista bluesiin, jazzista funkiin. Mulla on kuitenkin rajat. Tuossa puhumisessa menee se raja. Kyllä jos ihminen ääntelee musiikin tahtiin, niin laulua, kiitos, ei puhetta. Sama hevissä. Raja menee suunnilleen mainitussa Lemmyssä, sen epämelodisempaa laulua en siedä. Kaikki norjalaiset Örgöröthit ja muut örinäpellet, ei kiinnosta. Melodia on musiikin ystävälliset kasvot.No toi on kyllä ihan hyvä vastaus. Mites tykkäät räpistä? Ite otan räpin ja kahvin valkosena, naiset ja vitsit mustana.
Pitipä ihan laittaa Gates of babylon soimaan. Yksi kaikkeuteni kauneuksista. Ja sehän vie retkelle Helloweenin maalimaan. Hienoa kun eksyin keskustelemaan musiikista, mitä luvattoman vähän nykyisin kuuntelen niin nyttemmin sitten kuuntelen. Kiitos.Dio tuli jopa nähtyä, vuonna 86 Sacred Heart -kiertueella Nordiksella. Päivämäärä oli muistaakseni 14.4. Se oli silloin, kun Ronnie tökki muovimiekalla pahvilohikäärmettä. Korni show eikä ne silloiset uudet biisitkään olleet kummoisia, mutta kun ukko veti Heaven and Hellin, Stargazerin ja Long Live Rock’n’Rollin... Oli kolmetoistiaalle aika kova juttu, kun sai hengittää samaa ilmaa kuin Dio.
On, mutta uskaltaudupa joskus kokeilemaan kunnanrajan yli tähän Vaskipellolle, täällä se vasta hyvältä maistuu. Maku muuttuu kummasti kun on kilometri matkaa, mutta kaupunki muuttuu stadista landeksi ;)
Joo suurinpiirtein.Tykkäät siis Cheekistä ja Vanilla Icesta, ja Jammun polttamista pikkutytöistä?
Tiesin kyllä ettet pidä. Kunhan kyselen, oon kyselyiessä.Lemmy sanoi joskus, että jos joku ei osaa laulaa musiikin tahdissa niin ei se osaa puhuakaan. Oli hyvin oikeassa. Diggaan mustaa musaa soulista bluesiin, jazzista funkiin. Mulla on kuitenkin rajat. Tuossa puhumisessa menee se raja. Kyllä jos ihminen ääntelee musiikin tahtiin, niin laulua, kiitos, ei puhetta. Sama hevissä. Raja menee suunnilleen mainitussa Lemmyssä, sen epämelodisempaa laulua en siedä. Kaikki norjalaiset Örgöröthit ja muut örinäpellet, ei kiinnosta. Melodia on musiikin ystävälliset kasvot.
Ei ole kotona enää mutta onko sinulla matkakortti? Mine bar Kaivoksela, 39 bussi tuo sinne ja viimeinen lähtee takaisin 0:34
Minua ei ole kiehtonut musta metalli niin palaneen kirkon hiilloksen kipunan vertaa, mutta otin tuossa taannoin session norjalaisen Gorgorothin parissa. No paskaahan sekin kategorisesti on, mutta aikoinaan laulusolistinaan örisseen Pestin aikainen Gorgoroth oli vallan hilpeä ilmestys. Ehdoton suosikkiörkkini tuo Pest, kipeä ja reipas hahmo, ei nähdäkseni ollenkaan niin tosikkomainen.Lemmy sanoi joskus, että jos joku ei osaa laulaa musiikin tahdissa niin ei se osaa puhuakaan. Oli hyvin oikeassa. Diggaan mustaa musaa soulista bluesiin, jazzista funkiin. Mulla on kuitenkin rajat. Tuossa puhumisessa menee se raja. Kyllä jos ihminen ääntelee musiikin tahtiin, niin laulua, kiitos, ei puhetta. Sama hevissä. Raja menee suunnilleen mainitussa Lemmyssä, sen epämelodisempaa laulua en siedä. Kaikki norjalaiset Örgöröthit ja muut örinäpellet, ei kiinnosta. Melodia on musiikin ystävälliset kasvot.
Mutta onhan se hyvä että kavereilla on harrastuksia. Mieluummin räppäävät siellä makuuhuonestudioissaan kuin tekevät aseellisia ryöstöjä huppareissansa tai töhrivät seiniä.Tiesin kyllä ettet pidä. Kunhan kyselen, oon kyselyiessä.