Mikään ei oo vittumaisempaa kun tahratut verhoilut.Avokki lähti juuri yövuoroon mun mersulla. Olen hieman huolissani, että autolle tapahtuu jotain.
Tuo on huolista pienin koska mersun koko sisus on nahkaa ja siten helppo fiksaajalle puhdistaa. Peltivauriot ovat surullisimpia, koska siinä kärsii auton persoonallisuus.Mikään ei oo vittumaisempaa kun tahratut verhoilut.
Mutta mällitahra takapenkillä saattaa satuttaa sielua enemmän...?Tuo on huolista pienin koska mersun koko sisus on nahkaa ja siten helppo fiksaajalle puhdistaa. Peltivauriot ovat surullisimpia, koska siinä kärsii auton persoonallisuus.
No siinä tapauksessa, jos se ei ole oma. Mä olen kuitenkin luonteeltani siisti.Mutta mällitahra takapenkillä saattaa satuttaa sielua enemmän...?
No nii teitä on näköjään useampia ollut tänään bileissä, hyvä ku ok sulla ainakin.Kotona, oman kullan vieressä. Ihan OK synttäribileet... Viime vuodesta oppineena olen tässä tehnyt puhelimesta ihan äänettömän ja värinättömän... Ei nyt juhlakalu soita minulle keskellä yötä ympäripäissään ruinaa kyytiä. Tai voihan se soittaa mutten ehkä herää siihen. Turvallisinta olisi kyllä viedä puhelin toiseen huoneeseen tai jopa sammuttaa se. Mutta ihan niin rohkeisiin ratkaisuihin en ole valmis.
No nykymenolla kyllä.Voi ristus että särkee alaselkää. Rengashommat on perseestä suoraan sanottuna. Oli kyseessä sitten henkilöauto... tai kuorma-auto. Onneksi ei sentään dumpperi.
Tää sarja oli kyllä itselle positiivinen yllätys, taso oli ekalla kaudella niin kova et toivoisin jatkoa tulevan. Oikeestaan voisi sanoa et jos haluaa saada tuosta sarjasta kaiken huvin irti, niin pitää olla ruotsinlaivakokemuksia (nyt tätä muuten kirjoittaessa huvittaa se et oikeestaan kaikkiin sivutarinoihin liittyy pokaushommat tavalla tai toisella).
Jaahas, Pasila-sarjan Pekka Routalempikin on löytänyt Jatkoajan keskustelupalstalle.
Pitääskö tämänkin viestin loppuun kirjoittaa seitsemän sivullisen verran tekstiä jossa vittuillaan uusille palstalaisille, vanhoille palstalegendoille, Kake Randelinille, jääkiekon sm-liigan päättäjille ja varmuuden vuoksi myös Kazakstanin pääministerille?
Täh? Ei tuo nyt ruma ole, muttei aiheuta ihmeempiä väristyksiäkään. Jo omalta duunipaikalta löytyy nopeasti ajateltuna helposti vähintään 5 tuota kauniimpaa naamaa. Mutta en toisaalta ole algoritmi.Kohotan ketjun tasoa tiedepläjäyksellä:
Nyt se on tieteellisesti todistettu: Bella Hadid, 23, on maailman kaunein nainen
Tieteen avulla voidaan tutkia vaikka mitä. Nyt tutkijat ovat laskeneet täydellisten kasvojen kaavan. Sellaiset löytyivät huippumalli Bella Hadidilta.www.is.fi
Ja palautan sen jälleen normaaliksi mielipiteelläni: Bella Hadidin kasvoissa on minusta liikaa vinttikoiraa.
...
Täh? Ei tuo nyt ruma ole, muttei aiheuta ihmeempiä väristyksiäkään. Jo omalta duunipaikalta löytyy nopeasti ajateltuna helposti vähintään 5 tuota kauniimpaa naamaa. Mutta en toisaalta ole algoritmi.
Joo, siis tuo "täh?" oli ihan oma reaktio siihen, että tuo olisi maailman kaunein nainen. Lähempänä perusnättiä minun silmissäni, enkä sinänsä koe että rimani olisi mitenkään korkealla.En väittänytkään rumaksi, vaan minustakaan ei nyt sentään maailman kaunein. Kauneus on katsojan silmässä.
Tästäkö se muuttoliike Vauvapalstalle alkaa...Tänään on viimeinen päivä kun kirjoitan Jatkoaikaan.
Ei ala.Tästäkö se muuttoliike Vauvapalstalle alkaa...
Mä diggaan jotenkin tosta Rita Orasta.Tuohon kauneusalkorytmiin sen verran, että joo. Mun mielestä maailman kaunein nainen (siis julkkiksista) lie Rihanna.
Sano vaan että tissit, niin määkin teen
− Vaikka jäämmekin kaipaamaan Anteron työpanosta, niin näemme tämän samalla myös mahdollisuutena jatkaa seuran uudistamistyötä. Alamme välittömästi etsimään hänelle korvaajaa, jonka tehtävänä on nostaa meidät tulevina vuosina vieläkin korkeammalle tasolle, Jokinen kertoo.
Minä tulkitsin M/S Romanticin tarinan ja loppuratkaisun nimenomaan niin, että sille ei voi tehdä jatko-osia tai uusia tuotantokausia. Ja se vain korostaa sarjan poikkeuksellista arvoa ja syvällisyyttä.Tää sarja oli kyllä itselle positiivinen yllätys, taso oli ekalla kaudella niin kova et toivoisin jatkoa tulevan.