Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 210
  • 68 364

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka muka ei ole edes vähän kateellinen jos aamulla työmatkalla näkee jonkun pullo kädessä.
Miksi olisi. Minullakin on viskipullo työpöydällä ja jääkaapissa olutta.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Harrastaako kukaan täällä Bonsai-puita?
Onko vaikeahoitosia, miten hoidetaan jne.
Minulla ei ole kokemusta bonsaista. Olen muutenkin varsin huono huonekasvien kasvattaja. Tai bonsaithan on Japanissa ulkokasveja mutta täällä pohjolassa niitä pidetään lähinnä sisällä. Vaikea hoitoisia ovat bonsait, olen kuullut kaverilta... enempää en osaa sanoa.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Minä olin pienen pienenä poikana, tai siis puberteettihemmona oudosti vieheistä kiinnostunut. Ja hieman kalastamisestakin mutta enemmän virveleistä ja uistimista, välineistä. Kuvitelmista ja vehkeiden muuttujista. Empiirinen, tuntikausinen uistinten testaamiseni on näin jälkikätöisesti tajuten helvetin mitätön, puhumattakaan kalansaaleistani.
Siimaa olen antanut veteen yllättävän vähän verrattuna aikaan, jonka aikoinaan uhrasin hienon ruotsalaisen Abu- yhtiön katalogin lukemiseen ja kalastusmielikuviin, funtsimiseen.
Ei tainnut olla turhaa tuo kuitenkaan: ymmärsin että maailmassa, luonnossa on pirusti muuttujia. Yksiselitteisiä viehevalintoja ei ole. Absolut inte, mutta Nyt Nappaa, mainioita muistikuvia:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks teillä sama että duunin jälkeen pitää vetää kymmenkunta kaljaa ennen kuin suostuu himaan. Kierrellä ja kaarrella vaikka.

Eilen Ateneumissa piti jättää kaljat narikkaan.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onks teillä sama että duunin jälkeen pitää vetää kymmenkunta kaljaa ennen kuin suostuu himaan. Kierrellä ja kaarrella vaikka.

Eilen Ateneumissa piti jättää kaljat narikkaan.

Käyhän Pete tänään kiertelemässä ja kaartelemassa siinä uudessa musiikkimuseossa. Se on vissiin siinä uuden kauppakeskuksen yhteydessä Pasilassa. Luulisin, että Rollareistakin on siellä matskua. Raportoit sitten tänne, että minkälainen mesta ja saiko repullisen viedä sisään mukanaan.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oli hämmentävä kohtaaminen erään vanhan luokkatoverin kanssa ruokakaupassa. Katsotaan suoraan päin toisiamme ja moikkaan häntä. Kaveri kivikasvoisena katsoo vain kaukaisuuteen, eikä sano sanaakaan. Näin tiemme erkanevat, emmekä tuon jälkeen sano toisillemme mitään.

Jotkut ihmiset muuttuu jo 40-50 vuodessa ihan oudon näköisiksi. Eli saattaa olla ettei kaverisi vain tunnistanut.

Tai ehkä sillä on kauheat traumat koulukiusauksesta eikä halua muistutuksia siitä ajasta.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt kun Frederik lopettaa uransa ens syksyn jälkeen, niin onko se Arttu Wiskari joka "kruunataan" uudeksi junttidiskon kuninkaaksi vai onko muita vaihtoehtoja?
En tiä, mutta jos Arttu saa uransa aikana edes sadasosan siitä tuzman määrästä mitä Reetu, niin multa menee usko naisiin lopullisesti.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Millonhan sitä oppis ottamaan tämän jääkiekon vähemmän vakavasti? Ärsyttää ku meinaa mennä hermot asioihin mihin ei pysty ite vaikuttamaan ollenkaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Muistakaa heijastin kun astutte ulos pimeään. Auttaa autolla ajajia huomaamaan teidät. Ja pitemmälle lenkille tien varressa on ihan hyvä laittaa päälle jopa heijastinliivi.

Edit. Olipa vaikea sana tuo astutte... Nyt sitä on korjattu ja ehkä meni oikeinkin.

Liitteet

• IMG_20191017_191800~2.jpg
    IMG_20191017_191800~2.jpg
    508,2 KB · kertaa luettu: 212
Viimeksi muokattu:

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Mulla on ikävä Uleaporkiria. Ennen oli paremmin. Se vittuili jos nynnyili. En nynnyillyt toistamiseen. @FASlapsi saa muuten kohta penalttia (ja penaalia, mutta se on eri juttu), olen ihan varma. Ragequittaan sitten itekin.
Joo ja ikävä on monia muitakin. Ihme päiväkirjakerhon kokoontumisajot tullut tästä osiosta. Kymmenen ihmistä kertoo toisilleen päivänsä kuulumiset. Vittu jippii. Kotiaskareet ja työ/koulunkäynti ei voi helvetti olla niin mielenkiintoista, että siitä täytyy joka päivä tänne kirjoittaa. Tai no, jos naisen lähestyminen on porukan mielestä niin jännittävää, että siitä pitää ketju perustaa, niin ehkä mä en vaan enää kuulu tänne.

Ikävä on niitä aikoja, kun täällä huumori lensi ja kalsarikänniketjussakin oli säpinää.

Tiedän, että osa saattaa tästä pahoittaa mielensä, mutta sille en voi mitään. Mua vaan vituttaa, että ennen niin mahtava osio on pilattu ihan turhalla paskalla. Enkä mä ketään tällä viestillä käske lopettamaan kirjoittamista. Mä tajuan pysyä itse poissa tästä osiosta.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kymmenen ihmistä kertoo toisilleen päivänsä kuulumiset. Vittu jippii. Kotiaskareet ja työ/koulunkäynti ei voi helvetti olla niin mielenkiintoista, että siitä täytyy joka päivä tänne kirjoittaa.

Ikävä on niitä aikoja, kun täällä huumori lensi ja kalsarikänniketjussakin oli säpinää.
Mä istun paskalla ja se kiinostaa kaikkia takuulla.

KKK tosiaan on lähes näivettynyt, no vanha remmi ml minä, on vähentänyt juomista tai ovat tulleet antisosiaalisiksi juopikaibtai sitten niillä on joku muu meistä "ryypätä".

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joo ja ikävä on monia muitakin. Ihme päiväkirjakerhon kokoontumisajot tullut tästä osiosta. Kymmenen ihmistä kertoo toisilleen päivänsä kuulumiset. Vittu jippii. Kotiaskareet ja työ/koulunkäynti ei voi helvetti olla niin mielenkiintoista, että siitä täytyy joka päivä tänne kirjoittaa. Tai no, jos naisen lähestyminen on porukan mielestä niin jännittävää, että siitä pitää ketju perustaa, niin ehkä mä en vaan enää kuulu tänne.

Tiedän, että osa saattaa tästä pahoittaa mielensä, mutta sille en voi mitään. Mua vaan vituttaa, että ennen niin mahtava osio on pilattu ihan turhalla paskalla. Enkä mä ketään tällä viestillä käske lopettamaan kirjoittamista. Mä tajuan pysyä itse poissa tästä osiosta.
Tälle ISO aamen.

Mää lähen nyt tästä käyttään koiraa kusella. Tai en viä, katon pelin ensin loppuun. Sitten aattelin kattoo sen uuden rikosdokkarin mitä juantaa Reinin Ana. Koira on muuten saksalaisvalmisteinen palveluskoira, niinkun kunnon natsilla kuuluukin. Sillä on nahkanen kaulapanta ja perus remmi taluttimena. En usko flexeihin. Mulla on muutama kalja jääkaapissa mutta en tiä jaksanko imee niitä tänäehtoona. Mää sanon aina kaikille että Miley Cyrus on ihan perseestä ja pelkkä tuote mutta silti panisin sitä koska vaan. Meirän imuri on vaaleen vihree ja astiastossa on vitusti Iittalaa kun mujjja tykkää semmosista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy