Miksi olisi. Minullakin on viskipullo työpöydällä ja jääkaapissa olutta.Kuka muka ei ole edes vähän kateellinen jos aamulla työmatkalla näkee jonkun pullo kädessä.
Miksi olisi. Minullakin on viskipullo työpöydällä ja jääkaapissa olutta.Kuka muka ei ole edes vähän kateellinen jos aamulla työmatkalla näkee jonkun pullo kädessä.
Ihan tosissani kysyin, heh. Nimi selässä näämmä jne.Kun sinä kysyit tuollaista, niin piti heti tarkistaa kyseisen puun muoto ja koko.
Minulla ei ole kokemusta bonsaista. Olen muutenkin varsin huono huonekasvien kasvattaja. Tai bonsaithan on Japanissa ulkokasveja mutta täällä pohjolassa niitä pidetään lähinnä sisällä. Vaikea hoitoisia ovat bonsait, olen kuullut kaverilta... enempää en osaa sanoa.Harrastaako kukaan täällä Bonsai-puita?
Onko vaikeahoitosia, miten hoidetaan jne.
Onks teillä sama että duunin jälkeen pitää vetää kymmenkunta kaljaa ennen kuin suostuu himaan. Kierrellä ja kaarrella vaikka.
Eilen Ateneumissa piti jättää kaljat narikkaan.
Oli hämmentävä kohtaaminen erään vanhan luokkatoverin kanssa ruokakaupassa. Katsotaan suoraan päin toisiamme ja moikkaan häntä. Kaveri kivikasvoisena katsoo vain kaukaisuuteen, eikä sano sanaakaan. Näin tiemme erkanevat, emmekä tuon jälkeen sano toisillemme mitään.
En tiä, mutta jos Arttu saa uransa aikana edes sadasosan siitä tuzman määrästä mitä Reetu, niin multa menee usko naisiin lopullisesti.Nyt kun Frederik lopettaa uransa ens syksyn jälkeen, niin onko se Arttu Wiskari joka "kruunataan" uudeksi junttidiskon kuninkaaksi vai onko muita vaihtoehtoja?
Kyllä mä uskon, että tähänki saadaan parempi vaihtoehto kuin Arttu, saadaanhan??En tiä, mutta jos Arttu saa uransa aikana edes sadasosan siitä tuzman määrästä mitä Reetu, niin multa menee usko naisiin lopullisesti.
Rukoilen tätä joka ilta. Reetua on tosin vaikea ohittaa.Kyllä mä uskon, että tähänki saadaan parempi vaihtoehto kuin Arttu, saadaanhan??
Kyllä Arttu pääsee aika lähelle tällä "kahvimaito"-biisillä, edes minä en vonkaa noin säälittävästi.Rukoilen tätä joka ilta. Reetua on tosin vaikea ohittaa.
Jälkimmäinen teko on vääryyttä. Puhkesko kumpikaan poruun?Järkkärit vei kaljan kädestä, tikkarin lapsen suusta!
Joo ja ikävä on monia muitakin. Ihme päiväkirjakerhon kokoontumisajot tullut tästä osiosta. Kymmenen ihmistä kertoo toisilleen päivänsä kuulumiset. Vittu jippii. Kotiaskareet ja työ/koulunkäynti ei voi helvetti olla niin mielenkiintoista, että siitä täytyy joka päivä tänne kirjoittaa. Tai no, jos naisen lähestyminen on porukan mielestä niin jännittävää, että siitä pitää ketju perustaa, niin ehkä mä en vaan enää kuulu tänne.Mulla on ikävä Uleaporkiria. Ennen oli paremmin. Se vittuili jos nynnyili. En nynnyillyt toistamiseen. @FASlapsi saa muuten kohta penalttia (ja penaalia, mutta se on eri juttu), olen ihan varma. Ragequittaan sitten itekin.
Mä istun paskalla ja se kiinostaa kaikkia takuulla.Kymmenen ihmistä kertoo toisilleen päivänsä kuulumiset. Vittu jippii. Kotiaskareet ja työ/koulunkäynti ei voi helvetti olla niin mielenkiintoista, että siitä täytyy joka päivä tänne kirjoittaa.
Ikävä on niitä aikoja, kun täällä huumori lensi ja kalsarikänniketjussakin oli säpinää.
Joo, vahingossa olin sen napannut lainaukseen. Vilpittömän pahoitteluni.Lainasitko mun viestiä eka @banaaninviljelijä ja sitten korjasitt, kun mulle tuli ilmoitus?
Tälle ISO aamen.Joo ja ikävä on monia muitakin. Ihme päiväkirjakerhon kokoontumisajot tullut tästä osiosta. Kymmenen ihmistä kertoo toisilleen päivänsä kuulumiset. Vittu jippii. Kotiaskareet ja työ/koulunkäynti ei voi helvetti olla niin mielenkiintoista, että siitä täytyy joka päivä tänne kirjoittaa. Tai no, jos naisen lähestyminen on porukan mielestä niin jännittävää, että siitä pitää ketju perustaa, niin ehkä mä en vaan enää kuulu tänne.
Ikävä on niitä aikoja, kun täällä huumori lensi ja kalsarikänniketjussakin oli säpinää.
Tiedän, että osa saattaa tästä pahoittaa mielensä, mutta sille en voi mitään. Mua vaan vituttaa, että ennen niin mahtava osio on pilattu ihan turhalla paskalla. Enkä mä ketään tällä viestillä käske lopettamaan kirjoittamista. Mä tajuan pysyä itse poissa tästä osiosta.