Täällä mentiin sentään jo nollaan. Onhan tämä silti kuluvan syksyn tähän saakka kylmin aamu, ei siitä mihinkään pääse. Mä saatan lähteä myöhemmin tänään kännykkäostoksille nyt kun tuo palkkakin tuli tilille, mutta tällä hetkellä nautin rauhaisasta aamusta kahvikupposen kera. Huomenna vasta töihin, tällanen kevyempi viikko pitkästä aikaa on oikeastaan jopa aika jees!Mennäkö ulos haravoimaan vai jäädäkö sisään katsomaan telkkaria? Siinäpä pulma... Ulkona on vielä pakkasta mutta aurinko paistaa.
Katot Netflixistä vaan Star Trekkiä. Aloitat TOS:stä, siirryt TNG:hen sen jälkeen, sit DS9 ja Voyager.Voi v..... Love Island loppuu tänään ja mitään Temppareita en kyl ala seuraamaan edes maksua vastaan, että mitäköhän sitä seuraavaks alkais tölläämään? BB:ssäkään ei oo tainnut mitään maailmaa mullistavaa tapahtua tällä kaudella ja silti pitäs jollain saada tämä tuleva tyhjiö paikattua, eli uus seurattava sarja olisi hakusessa eikä tarvi olla edes mikään reality-tyyppinen. Kunhan nyt sellanen mitä tykkää kattella arki-iltojen ratoksiin.
Eh, ei oo ikin oikeen ollu noi tieteis/sci-fi sarjat tai leffat se mun juttu mutta kiitos yrityksestä...Katot Netflixistä vaan Star Trekkiä. Aloitat TOS:stä, siirryt TNG:hen sen jälkeen, sit DS9 ja Voyager.
Katso tästä, jos et ole aiemmin katsonut. Ja vaikka olisitkin, kannattaa katsoa silti:Voi v..... Love Island loppuu tänään ja mitään Temppareita en kyl ala seuraamaan edes maksua vastaan, että mitäköhän sitä seuraavaks alkais tölläämään? BB:ssäkään ei oo tainnut mitään maailmaa mullistavaa tapahtua tällä kaudella ja silti pitäs jollain saada tämä tuleva tyhjiö paikattua, eli uus seurattava sarja olisi hakusessa eikä tarvi olla edes mikään reality-tyyppinen. Kunhan nyt sellanen mitä tykkää kattella arki-iltojen ratoksiin.
Katso tästä, jos et ole aiemmin katsonut. Ja vaikka olisitkin, kannattaa katso silti:
M/S Romantic
Mitä kaikkea voi tapahtua yhden illan, yön ja aamun aikana Helsingin ja Tukholman välisellä risteilyaluksella? Eturivin näyttelijöiden tähdittämä sarja on sekoitus koomista draamaa ja tragedian alleen kätkevää komediaa. Suljetussa, pienen talon kokoisessa tilassa eri tarinat risteilevät ja...areena.yle.fi
Kaikkien mainitsemiesi erittäin surullisten kertakäyttökulttuuriajan tv-sekoilujen (BB, Temptation Island jne.) vastapainoksi sopii erityisen hyvin MS Romantic; näennäisen kepeä sarja poikkeuksellisen syvällä, vaikuttavalla pohjavireellä sekä symboliikkatasoilla, jotka hakevat suomalaisista televisiosarjoista vertaistaan. Minä en käytännössä katso televisiosta muuta kuin kellonajan aamu-tv:stä sekä satunnaisesti iltauutisia, ajankohtaisohjelmia ja joitakin elokuvia. MS Romanticin kuitenkin katsoin melkein yhdeltä istumalta, ja vaikutuin.
Jotkut luonnehtivat tuota sarjaa "hauskaksi komediaksi" tai "suomalaisuuden tiivistymäksi". Omasta mielestäni kyseessä on poikkeuksellisen vaikuttava, samaistuttava, aidosti koskettava taideteos ilmiömäisillä näyttelijäsuorituksilla. Yhdenlainen kylmäävä kertomus ajasta, yhteiskunnasta ja maailmasta, jossa elämme. Todellinen kulttuuriteko.
Kannattaa katsoa ihan ajatuksen kanssa, suosittelen lämpimästi!Tuli itseasiassa vilkuiltua tuo M/S Romantic sillon ensi-esityksensä aikaan "toisella silmällä" eli joitain pätkiä sieltä täältä mutta voisihan tuon vielä ihan kunnollakin pälyillä alusta loppuun. Sääli vain että tuo on kestoltaan melko lyhkäinen sarja. Juoni tuossa sinänsä on aivan loistava sekä mukaansatempaava.
Käytätteks te kans fillareita naulakkona? Asettelette kämpässänne Jopot ja muut niin että ohjaustankoon jne saa roikkumaan kledjua.
Tässä odottaa jo sunnuntaita kun palstahenkilöllä on lauantaina ne firman bileet, mistä se aikoo pokata muijan. Vai oliko ne bileet jo perjantaina? Jonkinlainen liveseuranta olisi hyvä. Pientä tiedotetta vartin välein, että miten homma etenee, onko jo katseita vaihdettu, katseet tulkittu, milloin siellä pannaan.
Meinaatko että oot vetäny jo syödessä niin kovat perseet että sammut ennen kapakkaa?Lauantaina olisi ystävän synttäribileet kaupungilla. Jos mennään vanhan kaavan mukaan niin se on syömään, kapakkaan ja yökerhoon ja minä putoan kyydistä tuossa kapakan kohdalla. En oikein tiedä... Ei jotenkaan hotsita. Mutta täytyy nyt katsoa jos sinne raflaan menisi ja lähtisi sitten kotiin ennen kapakkaa... Ennen kuin kaikki on niin kännissä ettei niitä meinaa selvinpäin kestää (ja sortuu itse juomaan).
Minä. Mutta jos nään pullon kantajan vahvassa humalassa, iskee kateus välittömästi.Kuka muka ei ole edes vähän kateellinen jos aamulla työmatkalla näkee jonkun pullo kädessä.
Heh heh... Just päinvastoista ois tarkoitus hakea eli selvitä selvin päin koko illasta. Jos ei mene kapakkaan melun keskelle kuuntelemaan kännisten muijien kikattelua ja höpöpuhetta niin kestää hermot paremmin eikä ala viinaa tekemään niin paljon mieli.Meinaatko että oot vetäny jo syödessä niin kovat perseet että sammut ennen kapakkaa?
Oli hämmentävä kohtaaminen erään vanhan luokkatoverin kanssa ruokakaupassa. Katsotaan suoraan päin toisiamme ja moikkaan häntä. Kaveri kivikasvoisena katsoo vain kaukaisuuteen, eikä sano sanaakaan. Näin tiemme erkanevat, emmekä tuon jälkeen sano toisillemme mitään.
Varo @vilperi sen raastinkoneen kanssa. Oon nähnyt kun eräältä neitoselta lähtee sormesta pää pois tuollasen kanssa. Ei mennyt ne porkkanaraasteet asiakkalle...
Kun sinä kysyit tuollaista, niin piti heti tarkistaa kyseisen puun muoto ja koko.Harrastaako kukaan täällä Bonsai-puita?
Onko vaikeahoitosia, miten hoidetaan jne. Varmasti myyjä antaa ohjeet ja neuvoja mutta olisi kiva kuulla ihan käytännön kokemuksia.