Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Vähän aina huvittaa kun puhut likasta. Jotenkin tulee vähän lämmin olo siitä ja samalla pelottaa jos päästäisitte sitä vapaammin ulos. Kai likka on leikattu tai ainakin suunnitelmissa leikata?Minä silittelen harvase päivä kissimirriä kun meillä on tuo katti omasta takaa. Ja todella omanlainen olento tuo meidän likka. Ja söpö kuin mikä (ehkä jopa söpö kuin sika pienenä).
Tajusin just miten vanha pieru olen.
Muisteltiin äsken jotain vanhoja hyviä aikoja ja parikymppisiä naisia. Niistä on vittu kohta 20 vuotta aikaa.
Saakohan kuoleman jälkeen uuden elämän?
Silakkaa? En ole kyllä varma ja siksi kysymysmerkki. Onhan muuten raapimispuu jo hankittu?Mirri mourusi. Hieman silittelin sitä, mutta vaati saada ruokaa mahaansa.
Joten nyt tuo kissimirri syö innoissaan.
Voikohan kissalle antaa syötäväksi jotain sellaista, mitä ihmisetkin syö?
On tuolla raapimispuu. Ei oo mun kissa. Tuossa tuo tuijottelee ikkunasta ulos.Silakkaa? En ole kyllä varma ja siksi kysymysmerkki. Onhan muuten raapimispuu jo hankittu?
On tuolla raapimispuu. Ei oo mun kissa. Tuossa tuo tuijottelee ikkunasta ulos.
Aina en tiedä mitä olen tekemässä mutta usein kyllä tiedän... Kyllähän minä hetken luulin että kiekkokatsoja oli ollut tussun äärellä kun kirjoitti pitkästä aikaa silitelleen kissimirriä...Myönnä pois, tiesit mitä olit tekemässä...
Kissa on leikkautettu ja hän ei myöskään pääse ulos vapaana vaan hänellä on ulkoilutarha. Nyt ei kyllä ole paljon tarhassa viihtynyt kun on ollut viileää ja sateista. Tuntuu olevan aika mukavuuden haluinen kissa. Nyt pitää sitten seurata tuota syömistä ja painonkehitystä ettei pääse lihomaan kun jotkut leikatut kissat lihoo jos vaan syövät ja lepäilevät.Vähän aina huvittaa kun puhut likasta. Jotenkin tulee vähän lämmin olo siitä ja samalla pelottaa jos päästäisitte sitä vapaammin ulos. Kai likka on leikattu tai ainakin suunnitelmissa leikata?
Joo mulla on toisinaan tuollainen tapa kirjoittaa. Siis siten että sen voi hetkeksi luulla tarkoittavan eri asiaa, mitä se lopulta oli. Kaksimielinen, voisi olla oikea sana.Aina en tiedä mitä olen tekemässä mutta usein kyllä tiedän... Kyllähän minä hetken luulin että kiekkokatsoja oli ollut tussun äärellä kun kirjoitti pitkästä aikaa silitelleen kissimirriä...
Avaa tietokoneella google maps. Etsi kartata sopiva lomakohde, ja pudota ukko kartalle.Ilmastoahdistus iski. Ulkona on tuulista, kylmää ja märkää. Eli juuri niitä elelmenttejä, joista en todellakaan nauti. Olisipa sen verran euroja, että saisi ostettua menolipun Teneriffalle. Siitä vaan seuraisi semmoinen pieni ongelma, että pitäisi itsensä elättää siellä jollakin tavoin. Saada katto pään päälle vähän purtavaa jne. Alkaisinko kerjäämään turisteilta? Two euros please, sir. please please. Espanjaakaan en vielä osaa ja käsittääkseni normiespanjalaiset ei ole kovin kielimiehiä ekä -naisia. Eli ilmeisesti virastoasiointiin olisi hyvä osata edes auttavasti Espanjaa. Pitänee toistaiseksi kärsiä tästä säästä ainakin niin kauan , että keksin ratkaisun em. Ongelmiin.
Älä huoli, kyllä Greta hoitaa!Ilmastoahdistus iski. Ulkona on tuulista, kylmää ja märkää. Eli juuri niitä elelmenttejä, joista en todellakaan nauti. Olisipa sen verran euroja, että saisi ostettua menolipun Teneriffalle. Siitä vaan seuraisi semmoinen pieni ongelma, että pitäisi itsensä elättää siellä jollakin tavoin. Saada katto pään päälle vähän purtavaa jne. Alkaisinko kerjäämään turisteilta? Two euros please, sir. please please. Espanjaakaan en vielä osaa ja käsittääkseni normiespanjalaiset ei ole kovin kielimiehiä ekä -naisia. Eli ilmeisesti virastoasiointiin olisi hyvä osata edes auttavasti Espanjaa. Pitänee toistaiseksi kärsiä tästä säästä ainakin niin kauan , että keksin ratkaisun em. Ongelmiin.
Silakkaa? En ole kyllä varma ja siksi kysymysmerkki. Onhan muuten raapimispuu jo hankittu?
Hah, sade loppui. Voisi vaikka lähteä vähän katselemaan suppilovahveroita ruuan jälkeen. Eikä tietty haittaa jos vähän sataakin...
Mä kerron nyt sulle ja miksen samalla kaikille muillekin jotain. Mua vituttaa nykymaailman meno ja tästä syystä jätän yleensä internetin eri uutisportaalit omaan arvoonsa.Joo ja ikävä on monia muitakin. Ihme päiväkirjakerhon kokoontumisajot tullut tästä osiosta. Kymmenen ihmistä kertoo toisilleen päivänsä kuulumiset. Vittu jippii. Kotiaskareet ja työ/koulunkäynti ei voi helvetti olla niin mielenkiintoista, että siitä täytyy joka päivä tänne kirjoittaa. Tai no, jos naisen lähestyminen on porukan mielestä niin jännittävää, että siitä pitää ketju perustaa, niin ehkä mä en vaan enää kuulu tänne.
Ikävä on niitä aikoja, kun täällä huumori lensi ja kalsarikänniketjussakin oli säpinää.
Tiedän, että osa saattaa tästä pahoittaa mielensä, mutta sille en voi mitään. Mua vaan vituttaa, että ennen niin mahtava osio on pilattu ihan turhalla paskalla. Enkä mä ketään tällä viestillä käske lopettamaan kirjoittamista. Mä tajuan pysyä itse poissa tästä osiosta.
Niin on, pariin kertaan olen Mascan tien ajellut. Icod de los Vinosista löytyisi kohtuuhinnalla kalustettu asuntokin. Pitäisiköhän laittaa Seat myyntiin, kai siitä sen verran saa, että menolippuun riittää ja pariin kuukauden vuokraan. Ehtisi kai siinä jotain yrittää järjestää parissa kuukaudessa. Voisi tulla sitten maitojunalla kotiin jos ei onnistu.Avaa tietokoneella google maps. Etsi kartata sopiva lomakohde, ja pudota ukko kartalle.
Aloita vaikka mainitsemasta Teneriffasta, ja sieltä paikasta nimeltä Masca. Komeat on maisemat.
Miksei kukaan ole mun kanssa eri mieltä mistään? Minäkin haluan vetää tamimaisen henkilövittuilukortin kehiin.
Siksi ku olet kaikilla ignoressa
Älä laita, muuten et tiedä mitä teen milloinkin koirieni kaaTulihan se sieltä. Laitan sut heti ignoreen.
Voiko ketään toista rakastaa koskaan niin paljoa kuin itseään.
Jaa-a... Minun on ollut vaikeaa rakastaa jopa itseäni kun olen niin hankala tyyppi.Voiko ketään toista rakastaa koskaan niin paljoa kuin itseään.