Kyllä minä olen jo aika pro tunnistamaan traktoreita värien, nokan mallin ja valojen muodon perusteella. Ja vastaan on tullut traktorimerkkejä joista en ollut koskaan kuullutkaan kuten "allis-halmers".Valtrat vie mennessään...
Kyllä minä olen jo aika pro tunnistamaan traktoreita värien, nokan mallin ja valojen muodon perusteella. Ja vastaan on tullut traktorimerkkejä joista en ollut koskaan kuullutkaan kuten "allis-halmers".Valtrat vie mennessään...
Mutta asiaan. Keittoruoka ei karkota nälkää kovin kauas. Kaksi tuntia sitten söin makkarasoppaa ja taas on nälkä. Olisi vissiin pitänyt syödä kaksi lautasellista.
Minä täällä keittelen taasen "gulassikeittoa". Ei ole tullut pitkään aikaan tehtyäkään vaikka gulassi on kyllä hyvää kun sitä keittää ja maustaa kunnolla...Mä värkkäsin eilen myös pitkästä aikaa makkarasoppaa. Sivuun kunnon setti ruisleipää, niin nälkää saa siirrettyä kivasti eteenpäin.
Gulassi on hyvää! Voi kun joskus joku tekisi myös mulle. Oma kärsivällisyys ei siihen riitä.Minä täällä keittelen taasen "gulassikeittoa". Ei ole tullut pitkään aikaan tehtyäkään vaikka gulassi on kyllä hyvää kun sitä keittää ja maustaa kunnolla...
Jaa Maustetytöt mennee kuunteluun ainakin. The Hearingin Demian julkaistaan myös perjantaina.Jahas, perjantaina ois aika paljon uutta musiikkia kuunneltavana kun Armin van Buuren, Maustetytöt ja Airbourne julkaisevat uudet levyt. Eipähän tarvi ainakaan koko päivää kuunnella niitä "vanhoja ja hyviksi todettua biisejä".
Jaa Maustetytöt mennee kuunteluun ainakin. The Hearingin Demian julkaistaan myös perjantaina.
Asiaan liittymättä menin baariin. Ei jaksanut kämpillä olla.
Makuasioitahan nämä ovat, enkä itse vegaanina erityisemmin pidä "lihanmakuisista" kasvisruoista, vaan päinvastoin tykkään, kun kasvisruoka maistuu aidosti ja luotettavasti kasvisruoalta. Beyond Meat -kasvispihvit ovat joka tapauksessa varsin autenttisia lihaa muistuttavalta tekstuuriltaan, ja aivan hyvän makuisia. Mm. K- ja S-ryhmien kaupoissa näkyy olevan niitä myynnissä, ja Scandicin rafloissa burgerimuodossa. Olen testannut, maistuvia ovat.Ostin kokeeksi taas jotain härkäpapupihvejä.
Ei olisi pitänyt. Maistui jälleen huonolta. Jotenkin tuntuu, että ei hyvänmakuisia lihattomia proteinipitoisia pihvejä olekaan. Vai onko?
Juna Turkuun? ®Seija Simola.Ei hitto oonks mä väärässä junassa. Ootteks te välillä väärässä junassa elämännälle. Elämänne junassa. Junassa elämäänne. Hetkinen nyt pitää funtsia hetki.
Turhaan, aivan turhaan. Käyt nimittäin noissa tutkimuksissa. Ei ne stonesia (The Rolling Stones, tämä tiedoksi junnuille) soita radiossa kuitenkaan.Käytteks te muuten usein radioasemien musiikkitutkimuksissa? Mä aina silloin tällöin. On hyvä käydä kertomassa mikä on hyvää ja että Apulanta on paskaa.
Tuli yksi biisi radio cityllä. N. 2 viikkoa sitten (ainakin)Turhaan, aivan turhaan. Käyt nimittäin noissa tutkimuksissa. Ei ne stonesia (The Rolling Stones, tämä tiedoksi junnuille) soita radiossa kuitenkaan.
Mä lähestyn tätä aihetta siltä kantilta että en kuuntele edes radiota niin mitä ne mun tutkimustuloksilla edes tekisi kun minä en joka tapauksessa ole heidän musiikkitarjonnastaan lainkaan kiinnostunut? Suomessa on niin laimea radiokanavatarjonta imo. Mainstream soopaa joka tuutista ja samat setit päivästä toiseen kyllästymiseen saakka.Käytteks te muuten usein radioasemien musiikkitutkimuksissa? Mä aina silloin tällöin. On hyvä käydä kertomassa mikä on hyvää ja että Apulanta on paskaa.
Käytteks te muuten usein radioasemien musiikkitutkimuksissa? Mä aina silloin tällöin. On hyvä käydä kertomassa mikä on hyvää ja että Apulanta on paskaa.