Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans ennen Ylliä ja Yllin jälkeen
Kannatti selvitä hengissä eilisestä. Nyt sain nukuttua melkein 12 tuntia ja olen pitkästä aikaa jälleen hyvin voimissani. Olihan tollanen ryyppyilta lauantaina -> alle 4h unet siihen -> sunnuntaina iltavuoro -> 2,5h unet ennen kuin siirtymä maanantaille aamuvuoroon melkonen haaste ja yllätyin miten hyvin siitä selvisin. Lähin vielä eilen töiden jälkeen pelaamaan pokemonia ja siinä kuuden maissa alkoi kofeiinin vaikutus kadota lopullisesti ja tuosta eteenpäin väsymyksen tunne kasvoi hetki hetkeltä.
Pääsin syömään päivän toisen lämpimän ateriankin vasta iltakasin jälkeen ja sen jälkeen lähdin vielä, hullu kun olen illan viimeiselle pokemonraidille josta tuli sitten 100% Darkrai, josta palkitsin vielä itseni ylimääräisellä "fiilistelylenkillä" pyörän kanssa. Kotiin hieman klo 23 jälkeen ja heti kun lysähdin sohvalle niin tajusin että okei, en muista milloin viimeksi olisi väsyttänyt näin vietävästi. Alle 6h unta ja 12h työntekoa kahteen päivään vaatii veronsa ja kyllähän tuollaisen jälkeen sietääkin nukkua se puoli vuorokautta. Nyt pari päivää happea ja vapaata. Huh!
Pääsin syömään päivän toisen lämpimän ateriankin vasta iltakasin jälkeen ja sen jälkeen lähdin vielä, hullu kun olen illan viimeiselle pokemonraidille josta tuli sitten 100% Darkrai, josta palkitsin vielä itseni ylimääräisellä "fiilistelylenkillä" pyörän kanssa. Kotiin hieman klo 23 jälkeen ja heti kun lysähdin sohvalle niin tajusin että okei, en muista milloin viimeksi olisi väsyttänyt näin vietävästi. Alle 6h unta ja 12h työntekoa kahteen päivään vaatii veronsa ja kyllähän tuollaisen jälkeen sietääkin nukkua se puoli vuorokautta. Nyt pari päivää happea ja vapaata. Huh!
Viimeksi muokattu: