K
Kiekkokatsoja
Laita lakki?Tyhjästä päästä on turha huudella. Joku vois vielä ottaa vakavasti.
Laita lakki?Tyhjästä päästä on turha huudella. Joku vois vielä ottaa vakavasti.
Olisin linkittänyt tähän Peteliuksen Omituinen höpöttäjä -videon, mutta ATK:ni ei löydä sellaista. Petelius tiesi Jatkoajan vuoden 2019 tilanteen siis jo lähes 30 vuotta sitten.Keitin tuossa kahvit äsken. Joo joskus tykkään nauttia kahvia tälleen myöhemmin illalla. Ei haittaa nukkumaanmennessä. Joskus ehkä nuorempana tuli keitettyä kahvit aikaisemmin ja jos joi liian myöhään niin ei saanut oikein unenpäästä kiinni. Nuorempana myös huomasin että usein tuli juotua kahvia maidon kanssa. Nykyään tässä kun ikää on tullut niin juon ihan mustana kahvin. Jollekinhan kahvi voi aiheuttaa vatsaoireita, minulle ei ole koskaan oikein niitä aiheuttanut. Tosin joskus jos on tullut juotua todella monta kuppia kahvia niin kyllähän sen silloin tosiaan vatsan toiminnassa huomaa. Siksi ehkä myös tulee juotua vain kuppi kerrallaan. Tuo kuppi on muuten sellainen että sain sen lahjaksi vuosia sitten isoäidiltä ja usein juuri tuosta samasta kupista juonkin kahvia. Punainen kuppi ja punainenhan on hyvä väri. Tietääköhän mummo että sama kuppi on vieläkin käytössä? Ai että. Isovanhemmat ovat kyllä tärkeitä aina. Näin minä kyllä sanon. Jos nyt tuosta sitten joisi tuon kahvin loppuun pikkuhiljaa tässä Jatkoaikaa selaillessa. Mitä sinä juot juuri nyt? YouTubesta myös kuuntelen musiikkia ja äsken soikin kivasti puolalaista NSBM-sävytteistä lo-fi black metallia. Kappas! Kahvi loppuikin jo tässä musiikkia fiilistellessä! Jos tästä sitten seuraavaksi nousisi ylös ja kävisi katsomassa että onkohan sitä kahvia vielä jäljellä. Joo eihän sitä tosiaan ihan lapsena juonut kahvia ollenkaan, milloinhan sitä oikein alkoi juomaan kahvia? Milloin sinä jatkoaikalainen olet alkanut juomaan kahvia? Tietääköhän kukaan mikä on Suomen myydyin kahvi? Tämä kovasti kiinnostaisi kyllä ja Googlesta en ole kuullutkaan. Juodaankohan kaikkialla maailmassa kahvia? Muistan joskus ulkomaanreissulla kun tilasin kahvin ja oli kyllä erilaista kuin täällä kotimaassa. Hyvää sekin oli, mutta kai sitä on vain tottunut tähän suomalaiseen kahviin, niin hyvältä se aina maistuukin. Vaikka sitten näin illalla. Yleensä tulee tosiaan heti herätessä juotua kahvia. Heräämiseni meneekin niin että nousen ylös kun kello herättää ja sen jälkeen pistän kahvin tippumaan. Monelta sinä jatkoaikalainen juot kahvia? Välillä kyllä tuntuu että tulee hiukan liikaa tänne kirjoitettua ja eihän näistä viesteistäkään aina joku tykkää. Mutta niinhän se on, tärkeintä on että itse tietää että on hyvä kirjoittaja. Noniin, koneelle tultu takaisin ja pieni liru kahviakin oli vielä jäljellä. Ei ollut mennyt edes kylmäksi, tykkääkö kukaan edes kylmästä kahvista? Tosin onhan niitä jääkahveja joita esim. yksi kaverini juo todella paljon. Itse ei ole tullut maistettua kun olen ihan perinteisen kahvin ystävä. Vähän tälläistä tylsäähän tämä minun makuni on, mutta minä pidän ja sehän on tärkeintä. Noin. Jos sitä vaihtaisi YouTubesta uuden kappaleen ja joisi kahvin loppuun. Hyvää illanjatkoa Jatkoaikalaiset!
Oon kuullu että kaljuuntuu lisää jos sellasta käyttää, niin koittanu vähentää.Laita lakki?
Miten määritellään palstalegendat ja miten siihen joukkoon pääsee? Pitääkö siihen olla Mensan jäsenyys? Vai jotain "vuoden jatkoaikalainen" -titteleitä? Tein joskus keskellä yötä Mensan nettitestin ja siitä tärähti sellaiset lukemat, että sen perusteella olisin päässyt helposti kyseiseen järjestöön sisälle. "Vuoden jatkoaikalainen" -äänestyksessäkin sain joskus ainakin yhden ääneen. Palstalegendojen hallitukseen näillä saavutuksilla ei varmaan pääse, mutta pääsisikö edes rivijäseneksi?Jokuhan voisi perustaa ketjun, jonne vain palstalegendat saisivat kirjoittaa siten, miten itse haluavat, jos eivät kerran osaa edes ignore-toimintoa käyttää.
Jokuhan voisi perustaa ketjun, jonne vain palstalegendat saisivat kirjoittaa siten, miten itse haluavat, jos eivät kerran osaa edes ignore-toimintoa käyttää.
Miten määritellään palstalegendat ja miten siihen joukkoon pääsee? Pitääkö siihen olla Mensan jäsenyys? Vai jotain "vuoden jatkoaikalainen" -titteleitä? Tein joskus keskellä yötä Mensan nettitestin ja siitä tärähti sellaiset lukemat, että sen perusteella olisin päässyt helposti kyseiseen järjestöön sisälle. "Vuoden jatkoaikalainen" -äänestyksessäkin sain joskus ainakin yhden ääneen. Palstalegendojen hallitukseen näillä saavutuksilla ei varmaan pääse, mutta pääsisikö edes rivijäseneksi?
Olinkin unohtanut että tämä osio ei edes näy kuin kutsun saaneille.Jokuhan voisi perustaa ketjun, jonne vain palstalegendat saisivat kirjoittaa siten, miten itse haluavat, jos eivät kerran osaa edes ignore-toimintoa käyttää.
Unohdit sen kaikkein *näkyvimmän eli Timo T.A. Mikkoseen liittyvät vitsit.Olen Mensan jäsen, superälykäs, sekä kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, olen lanseerannut Michael Jackson spoileritageissa -vitsit sekä nyt rummutan uutta sloganiani, koulukiusaus on siististi cool, se on jo hieman ottanut tulta sekin.
Mun mielestä Timota pitäisi jättää jo rauhaan. En näe tässä enää mitään hauskaa. Voitas antaa Torstin levätä rauhassa ja katsoa tulevaisuuteen. Tämä olisi nähdäkseni paras ratkaisu ja jo kauan unelmoimani visio. Mutta näkemyksiä on varmasti monia.*Päiväkirjahöpöttäjille tiedoksi, että tämä vitsi liittyi siihen, että Timo T.A. Mikkonen sokeutui. Me superälykkäät Mensa-tason asiakirjoittajat tajuttiin tämä toki ilman selitystäkin.
Unohdit sen kaikkein *näkyvimmän eli Timo T.A. Mikkoseen liittyvät vitsit.
*Päiväkirjahöpöttäjille tiedoksi, että tämä vitsi liittyi siihen, että Timo T.A. Mikkonen sokeutui. Me superälykkäät Mensa-tason asiakirjoittajat tajuttiin tämä toki ilman selitystäkin.
Jaa, siellä jo ripotellaan vankilan suihkuosastolle saippuoita lattialle...Nyt on semmonen pöhinä palstalla että kristallipalloni heitti vetovinkin sille että sunnuntaiehtoona Jatkoajan selliosasto on täydempi kuin aikoihin...
Minä vuonna 2012 hyvänä ihmisenä tapoin Timo T. A:n lihamyllyssä, jotta rienaaminen olisi loppunut!Mun mielestä Timota pitäisi jättää jo rauhaan. En näe tässä enää mitään hauskaa. Voitas antaa Torstin levätä rauhassa ja katsoa tulevaisuuteen. Tämä olisi nähdäkseni paras ratkaisu ja jo kauan unelmoimani visio. Mutta näkemyksiä on varmasti monia.
Tukka ja järki, ei pysy samassa päässä.Oon kuullu että kaljuuntuu lisää jos sellasta käyttää, niin koittanu vähentää.
Minä silittelen harvase päivä kissimirriä kun meillä on tuo katti omasta takaa. Ja todella omanlainen olento tuo meidän likka. Ja söpö kuin mikä (ehkä jopa söpö kuin sika pienenä).Pitkästäaikaa oon kissimirriä silitellyt. Ja tarkoitan sillä oikeaa kissaa. Kissat ovat omanlaisiaan, ja omapäisiäkin.
Minä silittelen harvase päivä kissimirriä
Joo... Kopioin tuon sanan suoraan @Kiekkokatsojalta... jonka viestiä siis lainasin.Ja aloittamalla lause tällä tavoin saadaan aiheutettua rytmihäiriöitä 95%:lle ketjun lukijoista.
Joo... Kopioin tuon sanan suoraan @Kiekkokatsojalta... jonka viestiä siis lainasin.