Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 706
  • 66 802

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pitääskö tämänkin viestin loppuun kirjoittaa seitsemän sivullisen verran tekstiä jossa vittuillaan uusille palstalaisille, vanhoille palstalegendoille, Kake Randelinille
Tummennus minun tekemäni.

JAAHA. Olin muutama viikko sitten Kaken keikalla. Oli kova meno, paikka loppuunmyyty jo ennakkoon. Selvinpäin olin, huomautan. Lipun sen sijaan ostin ihan hirveässä kännissä. No ei kun selvinpäin senkin tein.

Tuollaisilla keikoilla jos käy kerran vuodessa, niin pysyy kansakunnan tila mielessä.

No mutta pelkkä aikomuksesi aiheutti nyt sen, että ignoorasin nimimerkkisi. Ilmoitin viestistäsi myös Mäntyharjun kunnanjohtajalle sekä vaimoillesi. Lisätiedot Juoksufoorumin Mode-ketjusta...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toi Forsbergin Saara joka on nyt televiissiossa on ottanut pikkuisen massakuurin 'murican reisullaan. Ei sillä kyllähän sitä panis silti jos ei tarttis kuunnella.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
No mutta pelkkä aikomuksesi aiheutti nyt sen, että ignoorasin nimimerkkisi. Ilmoitin viestistäsi myös Mäntyharjun kunnanjohtajalle sekä vaimoillesi. Lisätiedot Juoksufoorumin Mode-ketjusta...
No sittenhän tässä käy niin et Tilipäivä koittaa.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
TIEDOITE:

Minulla, pepsillä, omaa sukua Pepsi Maxilla on tätä kirjoittaessa 999 tykkäystä. Seuraavalla tykkäyksellä pääsen siis legendaariseen tuhannen tykkäyksen kerhoon. Uskotteko kotona? Tuhat tykkäystä! Jos ne jakaisi päivä per tykkäys, joku saisi tykkäillä noin kolme vuotta meikäläisen teksteistä! Kelatkaa! Ottakaa risut, kivet ja männynkävyt seuraksi ja kelatkaa uudelleen. Käsittämätön suoritus. Olen varmasti ensimmäinen joka pääsee tuhannen tykkäyksen klubiin. Jos sinulla on näyttää tilastoja etten olisi ainoa, olet väärässä. Hiton väärässä. Väärennetyt tilastot. Tämä on tätä nykyaikaa että mihinkään ei voi luottaa. Aina on photosoppaajia väärentämässä asioita. Tuhannen tykkäyksen klubi on yhtä kova suoritus kuin kolmen kullan kerho jääkiekossa. Tässä kerhossa ei ole kuin yksi mies, Tami. Jos sinulla on muuta tietoa, se on väärää tietoa. Eli Stanley Cup, Olympia- sekä MM-kulta. Ja näistä ensimmäinen ei ole edes kulta... Sormus? Just.

Toivoisin saavani historiallisen tuhannen tykkäykseni nopeasti. Olisitko se sinä? Mitä pidemmälle aikaa menee, alkaa varmasti mailan puristaminen ja juttujen taso laskemaan. Ns. gorilla hyppää selkään. Jos tiedätte lätkäpiireistä tutun termin. Jos et ole vieläkään tykännyt tästä, tee se nyt.

Okei, pannaan parasta:

Jos tykkäät tästä, saat varmasti hyvän mielen itsekkin!

Ai ei...

Jos tykkäät tästä, lähetän sinulle joulun alla joulukortin!

Hö...

Joulun alla saat joulukortin lisäksi konvehtirasian!

No...

Jos tykkäät tästä, asioin pankissa sukkahousut päässä!

Cmooon...

Jos tykkäät tästä, ajan minikaivurilla Hangosta Utsjoelle!

...

ANNA NYT SE SAATANAN TYKKÄYS!!!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avokki lähti juuri yövuoroon mun mersulla. Olen hieman huolissani, että autolle tapahtuu jotain.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mikään ei oo vittumaisempaa kun tahratut verhoilut.
Tuo on huolista pienin koska mersun koko sisus on nahkaa ja siten helppo fiksaajalle puhdistaa. Peltivauriot ovat surullisimpia, koska siinä kärsii auton persoonallisuus.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuo on huolista pienin koska mersun koko sisus on nahkaa ja siten helppo fiksaajalle puhdistaa. Peltivauriot ovat surullisimpia, koska siinä kärsii auton persoonallisuus.
Mutta mällitahra takapenkillä saattaa satuttaa sielua enemmän...?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kun seuraavan kerran heitätte jossain tikkaa, niin mitatkaapas se etäisyys. Se virallinen 5 metriä on aivan helvetin pitkä matka. Mäkin tuossa nakuttelin koko ajan 37 ja 42 välille vähän lähempää, mutta sitten kun mittasin tuon tasan 5 metriä niin homma muuttui täysin.

Dartsia heitellään 2,37 metrin päästä. Ja ammattilaisia kun katsoo niin aika hemmetin tylsää se on. 60, 60, 60, 60, 60, 60, 60.. menkääpä sinne viiden metrin viivalle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kotona, oman kullan vieressä. Ihan OK synttäribileet... Viime vuodesta oppineena olen tässä tehnyt puhelimesta ihan äänettömän ja värinättömän... Ei nyt juhlakalu soita minulle keskellä yötä ympäripäissään ruinaa kyytiä. Tai voihan se soittaa mutten ehkä herää siihen. Turvallisinta olisi kyllä viedä puhelin toiseen huoneeseen tai jopa sammuttaa se. Mutta ihan niin rohkeisiin ratkaisuihin en ole valmis.
 
K

Kiekkokatsoja

Kotona, oman kullan vieressä. Ihan OK synttäribileet... Viime vuodesta oppineena olen tässä tehnyt puhelimesta ihan äänettömän ja värinättömän... Ei nyt juhlakalu soita minulle keskellä yötä ympäripäissään ruinaa kyytiä. Tai voihan se soittaa mutten ehkä herää siihen. Turvallisinta olisi kyllä viedä puhelin toiseen huoneeseen tai jopa sammuttaa se. Mutta ihan niin rohkeisiin ratkaisuihin en ole valmis.
No nii teitä on näköjään useampia ollut tänään bileissä, hyvä ku ok sulla ainakin.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi ristus että särkee alaselkää. Rengashommat on perseestä suoraan sanottuna. Oli kyseessä sitten henkilöauto... tai kuorma-auto. Onneksi ei sentään dumpperi.


Tää sarja oli kyllä itselle positiivinen yllätys, taso oli ekalla kaudella niin kova et toivoisin jatkoa tulevan. Oikeestaan voisi sanoa et jos haluaa saada tuosta sarjasta kaiken huvin irti, niin pitää olla ruotsinlaivakokemuksia (nyt tätä muuten kirjoittaessa huvittaa se et oikeestaan kaikkiin sivutarinoihin liittyy pokaushommat tavalla tai toisella).


Jaahas, Pasila-sarjan Pekka Routalempikin on löytänyt Jatkoajan keskustelupalstalle.

Pitääskö tämänkin viestin loppuun kirjoittaa seitsemän sivullisen verran tekstiä jossa vittuillaan uusille palstalaisille, vanhoille palstalegendoille, Kake Randelinille, jääkiekon sm-liigan päättäjille ja varmuuden vuoksi myös Kazakstanin pääministerille?
No nykymenolla kyllä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kohotan ketjun tasoa tiedepläjäyksellä:

Ja palautan sen jälleen normaaliksi mielipiteelläni: Bella Hadidin kasvoissa on minusta liikaa vinttikoiraa. Tuo systeri Gigi näyttää jotenkin symppiksemmältä.

Haluan taistella alkorytmejä, eiku algoritmejä ja kultaista leikkausta vastaan. En tosin viimeiseen hengenvetoon asti, se olisi typerää. Maailmanmenon virtaa vastaan pyristelyä kannattaa kuitenkin aina hetken kokeilla, se kasvattaa.

James Bond leffan nimeksi: 007 ja Kultainen Leikkaus. Agentti seikkailee taiteen maailmassa suurta salaliittoa eli yleistä kusetusta vastaan. Bondi pistää kauneuskäsityksen suhteellisesti paremmaksi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kohotan ketjun tasoa tiedepläjäyksellä:

Ja palautan sen jälleen normaaliksi mielipiteelläni: Bella Hadidin kasvoissa on minusta liikaa vinttikoiraa.
...
Täh? Ei tuo nyt ruma ole, muttei aiheuta ihmeempiä väristyksiäkään. Jo omalta duunipaikalta löytyy nopeasti ajateltuna helposti vähintään 5 tuota kauniimpaa naamaa. Mutta en toisaalta ole algoritmi.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Täh? Ei tuo nyt ruma ole, muttei aiheuta ihmeempiä väristyksiäkään. Jo omalta duunipaikalta löytyy nopeasti ajateltuna helposti vähintään 5 tuota kauniimpaa naamaa. Mutta en toisaalta ole algoritmi.

En väittänytkään rumaksi, vaan minustakaan ei nyt sentään maailman kaunein. Kauneus on katsojan silmässä.

Lisäksi minuun vaikuttaa paljon ääni, puhe ja sen sisältö. Silloin en paljon painoa kultaiselle leikkaukselle pane, oikeiden ihmisten face to face-kontakteissa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En väittänytkään rumaksi, vaan minustakaan ei nyt sentään maailman kaunein. Kauneus on katsojan silmässä.
Joo, siis tuo "täh?" oli ihan oma reaktio siihen, että tuo olisi maailman kaunein nainen. Lähempänä perusnättiä minun silmissäni, enkä sinänsä koe että rimani olisi mitenkään korkealla.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tänään on viimeinen päivä kun kirjoitan Jatkoaikaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
No jes! Nyt se väsymys sitten palasi. Pitäisi varmaan nukkua vielä se parisen tuntia ennen duuneja.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tuohon kauneusalkorytmiin sen verran, että joo. Mun mielestä maailman kaunein nainen (siis julkkiksista) lie Rihanna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös