Yleensä joo kun tuo lähipubissa tulee pilkku puoli kaksi. Kävellen menee ehkä vähän yli kahteen kun on kotona. En edes muista milloin olen viimeksi siitä siirtynyt keskustan baarien kirkkaisiin discovaloihinnjatkamaan iltaa..Käyks teillekin joskus niin, että tuutte baarista kotiin näin aikasin? Mulle kävi tänää, mutta tuskin toistuu.
Hyvä vinkki. En käytä tuota lausetta kun aloitan tubettamisen englanniksi. En ole kyllä tubettanut suomeksikaan ja veikkaisinpa, etten tule tubettamaankaan.Tämä on jo pikkumaista, mutta mua ärsyttää Youtubessa kun sinne menee eikä löydy etsittyä kappaletta vaan löytyy joku jätkä kertomassa mielipidettään tästä kappalesta, jota ei enää edes löydy. Sitten mua ärsyttää eräänkin yhtyeen fanin puhepalsta Youtubessa, kun fanin ääni on kuin valuisi löysää paskaa. "Hey guys what's up how you doin...." Vedä käteen.
Ei maksanut. Oli varmaan jotain kympin tienoillaEn tiedä maksoiko aski tupakkaa 25 markkaa 80-luvun lopussa. Enkä tiedä mistä tuollaiset jutut tuli lasten loruun.
Näytti Tilastokeskuksen sivuilta löytyvän -88 3,70€ noin keskimäärin askin hinta, eli vajaat 22 markkaa.Ei maksanut. Oli varmaan jotain kympin tienoilla
Liekö virhe? Muistelen tuon harrastukseni alussa -94 Marlboron maksaneen jotain 16-17 markkaa. Intissä -00 päivärahalla (22 mk) ei saanut askia enää, hiukan jäi vajaaksi ja euroihin kun siirryttiin muuttui hinnaksi 4,00€.Näytti Tilastokeskuksen sivuilta löytyvän -88 3,70€ noin keskimäärin askin hinta, eli vajaat 22 markkaa.
@Iisoppi
Papeilla on maanantaisin vapaapäivä. Ehkä. Emmä tiijä mut sellasta muistelisin että papeilla olisi maanantaisin vapaapäivä.Kohta pääsee nukkumaan
Näytti Tilastokeskuksen sivuilta löytyvän -88 3,70€ noin keskimäärin askin hinta, eli vajaat 22 markkaa.
Minä löysin tilastopdf:n, joka kertoo keskimääräiseksi hinnaksi 1,95 euroa 11.1.1988.Liekö virhe?
Sehän maksaa. En.Maanantai, ja aamuväsymystä. Kohta lisää kahvia koneeseen.
Auttaiskohan D vitamiini yhtään?
Käytätkö D vitamiiniä?
Oon horoskooppimerkiltäni kala. Tietääkseni kaloissa on paljon D-vitamiinia.Maanantai, ja aamuväsymystä. Kohta lisää kahvia koneeseen.
Auttaiskohan D vitamiini yhtään?
Käytätkö D vitamiiniä?
Okei.Oon horoskooppimerkiltäni kala. Tietääkseni kaloissa on paljon D-vitamiinia.
Okei
Itsessäni (runkkari kun olen) on niin paljon VÄHEMMÄN protskuja. Voisin käydä kaupassa. Lihaosastolla.