Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 497
  • 66 747

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se tässä elämässä on ollut hyvää, ettei ole saanut juuri mitään ilmaiseksi. Rahallisesti ei ole tullut perintöä, lottovoittoa eikä ole löytynyt kultasuonta, joten sanoisin etten ainakaan kaikilta osin ole nynny. Köyhyys on ollut lähes jatkuvaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Liitteet

  • BF698361-CD52-4E38-8CE2-A283C4661093.png
    BF698361-CD52-4E38-8CE2-A283C4661093.png
    114,4 KB · kertaa luettu: 217

ace

Jäsen
Mun kissat muuten herää monesti juurikin kaljalaatikosta, tosin tyhjästä sellaisesta. Rakastavat pahvia ja erilaisia laatikoita, siksi olen säästänyt niille pediksi sellaisen sinisen nobelarin laatikon, tiedät kyllä. Joskus kun dokailee, niin tarkoituksella hakee uuden laatikon pahveineen, koska vanha alkaa muutenkin olemaan jo tallottu ja epämääräinen läpyskä.

Win-win: Mä saan kaljaa, kissat uuden pedin ja kaikkia naurattaa.
Kissat ja laatikko, yksi maailman ikuisista mysteereistä. Hitto että onkin ikävä omaa kattia, onneksi tiedän että sillä on kaikki hyvin hoitotädin luona Suomessa.

Tulikin mieleen että @pettter mitä tykkäät lemmikkieläimistä? Oletko enemmän kissa- vai koiraihmisiä? Kultakala, kilpikonna vai kärmes? Vai onko kaikki sittenkin ehdoton no no?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulikin mieleen että @pettter mitä tykkäät lemmikkieläimistä? Oletko enemmän kissa- vai koiraihmisiä? Kultakala, kilpikonna vai kärmes? Vai onko kaikki sittenkin ehdoton no no?
Mä oon kissafani. Sellaisen vois melkein hommata. Joskus mietin etten viitsi kun matkustelen niin paljon ja sitten mietin etten viitsi kun dokailen niin paljon, mutta enhän mä nyt tee kumpaakaan, paitsi dokailen välillä ja jossain vaiheessa kyllä lähden reissuun.

Mutta se että sais pitää huolta tui tui.
 

ace

Jäsen
Mä oon kissafani. Sellaisen vois melkein hommata. Joskus mietin etten viitsi kun matkustelen niin paljon ja sitten mietin etten viitsi kun dokailen niin paljon, mutta enhän mä nyt tee kumpaakaan, paitsi dokailen välillä ja jossain vaiheessa kyllä lähden reissuun.

Mutta se että sais pitää huolta tui tui.
Kissat on mahtavia ja kiehtovia, mut jos otat katin niin pidä siitä huoli, jookos? Kissoista huolenpito on maailman parhaita aktiviteettejä. Ovat itsenäisiä ja oikukkaita, mutta tarvitsevat huolenpitoa.

E: Eikä nyt ollut tarkoitus opettaa juuri sinua kissanhoidossa, monia ihmisiä kyllä tekisi mieli läksyttää. Oman kollin ikävöinti vain pisti sormet näppäimille.
 

Glove

Jäsen
kun kerran lemmikeistä on puhe niin minä en oo kissa- enkä koiraihminen. Viimeset lemmikit mitä mulla on ollut ovat iguaani ja kuningaspyton. Olivat kutakuinkin samanmittaisia noin 150 cm. Tykkäsivät kovasti kun nahanluonnin jälkeen rapsutteli kiinnijääneitä nahkariekaleita pois. Kauan oon miettiny, että seuraavaksi hommaan tarantellan. Raha on tällä hetkellä esteenä ja sitten pitäisi perehtyä vähän enemmän tarantellan ruuan kasvatukseen. Se kun haluaa elävää ravintoa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Voi vittu millaisen työvuoron keskelle "pääsin" noin neljän tunnin unilla. Onneksi tää kärsimys on ohi parin tunnin päästä ja pääsen parin päivän huilille. Niin ja eilen yöllä joku vapaana ollut koira meinasi lähtee mun perään. Jotenkin oon silti vielä hengissä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tänään kävin K-kaupassa Kannelmäessä ja harvoin, jos koskaan on kukaan kaunis nainen silmin nähden ikahtanut tuntemattoman miehen tulosta kauppaan. Kun tulin kauppaan nainen vavahtui, hymyili sielusta asti ja sanoi hei. Kun oli tiskillä, sama homma toistui. Mukanani ollut työkaveri pisti saman asian merkille, että näin tapahtui juuri minun kohdilla.
Harmi vaan, että oon nykyään niin nössö, että en muuta uskaltanut sanoa, kuin en tarvitse kuittia, kiitos. Heippa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Petter on ravannut niin laajalti ympäri Hesaa että tunnetko pihan Paavalin kirkon takapihan
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
@banaaninviljelijä et kai sinäkin vaan satu asumaan Kannelmäessä tai näillä main? :o Ite oon täältä lähtöisin ja koko ikäni (vielä) about samoissa maisemissa asunut. Pieni on maailma näköjään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@banaaninviljelijä et kai sinäkin vaan satu asumaan Kannelmäessä tai näillä main? :o Ite oon täältä lähtöisin ja koko ikäni (vielä) about samoissa maisemissa asunut. Pieni on maailma näköjään.
En asu Kantsussa vaan Meltsissä. Työkeikka vei sinne päin. Jos tiedät Iso-Kapan tummatukkaisen, nuorehkon kassaneidin, niin käy sanomassa hänelle, että se pitkätukkainen työmies olisi kyllä kiinnostunut, vaan armottoman ujo nykyisin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Luin ketjun otsikon väärin, että Mitkä lentoemännät olet valloittanut, mutta ei kai se haittaa. Kimihän on valloittanut ainakin yhden. En siis epäile ketään Kimi Räikköseksi, jos joku tulee nyt tähän kertomaan että on valloittanut lentoemännän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös