Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 572
  • 66 539

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kohta on suhteellinen käsitys. Ja en harrasta. Tänään olin spåran kyydissä kun broidin lapset oli käymässä sivistyksessä. Jotain Ariana gradea menivät katsomaan. Sitä ennen istuin spårassa kun tuo metro ei kulkenut, kuulemma satoi.

Tässä tapauksessa kohta on vajaat pari vuotta, vaikka jo vuoden päästä mennään testiajoja.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kylläpä täällä on ollut rauhallista. Lähdin joskus puolen viiden jälkeen tuonne muun urheilun puolelle ja nyt kun palasin tänne niin eipä ole ihmeempiä tapahtunut. Rauha maassa ja mukava lauantai? Hyvä niin...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kylläpä täällä on ollut rauhallista. Lähdin joskus puolen viiden jälkeen tuonne muun urheilun puolelle ja nyt kun palasin tänne niin eipä ole ihmeempiä tapahtunut. Rauha maassa ja mukava lauantai? Hyvä niin...
On ollut. Odottelin vähän räväkämpää menoa. No, no news is good news. Jatksaisikohan katsoa Jonkun noista yön peleistä. Epäilen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä en vaan nyt jaksa. Haistakaa se koko systeemi. Saatana. Vittuperkele kaupan päälle.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sukujuhlat ovat perseestä. Vaikka just kaks vuotta täyttänyt synttärisankari onkin yks maaiman tärkeimmistä ja rakkaimmista, niin hänen kunniakseen järjestetyt juhlat olivat aika raskaat. Onneks telkusta tuli muuten ei niin kiinnostavaa yleisurheilua, mutta tänään sekin kiinnosti aika paljon.
 

Glove

Jäsen
Käyks teillekin joskus niin, että tuutte baarista kotiin näin aikasin? Mulle kävi tänää, mutta tuskin toistuu.
Yleensä joo kun tuo lähipubissa tulee pilkku puoli kaksi. Kävellen menee ehkä vähän yli kahteen kun on kotona. En edes muista milloin olen viimeksi siitä siirtynyt keskustan baarien kirkkaisiin discovaloihinnjatkamaan iltaa..
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Päivää kansalle. Pitkästä aikaa. Hyvää sunnuntaita, ja samalla lokakuuta.

Tässä välissä on jääkiekkokausikin alkanut. Ässät VOITTANUT PELEJÄ!. Ilves kussut kautensa ja Karri Kivi saanut kenkää. Jukka Rautakorpi uudistanut pelityyliään!

Isomäessä tullut käytyä neljä kertaa. Huimin kokemus ehdottomasti se lukko peli, millä kausi alkoi. Seisomakatsomossa täyttä, ja voitto heti. Kilpiön paidanjäädytys oli hieman plaisu, mutta katossa on. Tepsi pelissä vitutus kattoon osittain tuomarin lahjoittamalla maalilla. Hpk pelissä tyhjä halli, sillon tiesi syksyn tulleen, kun tyhjät penkit näki.

Vieraspelejäkin tullut television kautta katsottua, tai ainakin yritetty katsoa. Siipeilemällä kavereiden luona tietysti, säästää pitkän pennin.
Sitä ollaan taas tutussa ja turvallisessa arkirytmissä, ailahteleva kouluviikko, leppoisa perjantai, ja viikonloppuna jääkiakkoa/tuttujen tapaamista ja siinä sivussa aina niin parjattua einesruokaa.
Tälläistä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä on jo pikkumaista, mutta mua ärsyttää Youtubessa kun sinne menee eikä löydy etsittyä kappaletta vaan löytyy joku jätkä kertomassa mielipidettään tästä kappalesta, jota ei enää edes löydy. Sitten mua ärsyttää eräänkin yhtyeen fanin puhepalsta Youtubessa, kun fanin ääni on kuin valuisi löysää paskaa. "Hey guys what's up how you doin...." Vedä käteen.
 

Glove

Jäsen
Tämä on jo pikkumaista, mutta mua ärsyttää Youtubessa kun sinne menee eikä löydy etsittyä kappaletta vaan löytyy joku jätkä kertomassa mielipidettään tästä kappalesta, jota ei enää edes löydy. Sitten mua ärsyttää eräänkin yhtyeen fanin puhepalsta Youtubessa, kun fanin ääni on kuin valuisi löysää paskaa. "Hey guys what's up how you doin...." Vedä käteen.
Hyvä vinkki. En käytä tuota lausetta kun aloitan tubettamisen englanniksi. En ole kyllä tubettanut suomeksikaan ja veikkaisinpa, etten tule tubettamaankaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miehen toive oli että pyhitän tämän päivän hänelle... Ei kuulemma ole ollut viime aikoina kunnolla kahdenkeskistä aikaa. Holy shit, really? Illat olen katsellut urheilua, viime viikonloppuna oli miehen lapsi ja eilen oli talkoot. No tänään sitten käytiin pitkällä sienestysretkellä oikein eväiden kanssa tai pikemminkin se oli luontoretki jonka sivutuotteena tuli sitten pari kiloa suppilovahveroita. Kello yhdeksäntoista alkaa sitten minun oma-aika kun urheilut pyörähtää käyntiin. Alan tässä virittäytyä siihen...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Näin kauan siihen meni että lankesin käyttämään taas tuon lähigrillin palveluita ja etenkin tuotteita. Arvasin että siihen ei kauaa mene ja eikä lopulta mennytkään. Reilun viikon ehdin tässä uudessa asunnossa asua kunnes kävin ensimmäisen kerran täällä asuessani tuolla lähigrillillä.

Miksi nyt sitten niin iso numero tästä episodista? Olenhan tosiaan ennenkin monia kertoja käynyt tuolla kyseisellä grillillä. Ja olen tiennyt että sieltä saa ihan uskomattoman hyvän makuisia grilliruoka-annoksia. No muuttaessani tuo grilli tuli vain entistä lähemmäksi, jo todella lähelle. Se on nykyään tuolla risteyksen toisella puolen ja näen sen suoraan isosta ikkunastani. Sekä grillin hyvät tuoksut voi haistaa jopa tämän kerrostalon etupihassa.

Näin lähelle grilliä muutin tosiaan asumaan ja ei siinä siis kauaa mennyt että sorruin jo tuolla käymään. Tai eihän se roskaruoka nyt välillä ja silloin tällöin nautittuna haittaisi mutta torstaina söin juuri pitsankin. Kävin silloin lähellä olevassa pitseriassa pitsalla.

Minä olen kyllä kova roskaruoan ja sen tapaisten ruokien ystävä. Olen kyllä koittanut pitää roskaruoan syömisessä jonkinlaisen kurin, ettei liikaa niitä tule kuitenkaan syötyä. Mutta silloin kun näitä ruokia syön niin onhan se varsin nautinnollista. Esimerkiksi tämän lähigrillin grilliruoat on aivan super hyviä.

Pistin tänään muuten nyt ne estot puhelimeeni ja pankkikorttiini etten pääse pelaamaan rahapelejä näillä. En toivottavasti pääse pelaamaan rahapelejä enää kuin kolikoilla eli rahapelaaminen nyt onneksi hieman edes hankaloitui. Vituttaa suorastaan ja tuottaa pahaa mieltä kun sitä rahaa on ollut helppoa pistää menemään rahapeleihin ja tässä lokakuussakin olen jo ehtinyt pistämään rahapeleihin monta kymppiä vaikka kuukausi on vasta alussa. Ehkä nuo estot nyt sitten toisi ratkaisun, edes osan ratkaisusta tähän ongelmaan?

No ei parane surra liikaakaan mennyttä vaan katsoa tiukasti eteenpäin. Toivottavasti nyt noiden estojen avulla saan pelaamisen vihdoin ja viimein kuriin ja saan taloustilannettani kohennettua. Ja kun ei siihen pelaamisen vähentämiseen oikein itse pysty vaikka käy A-klinikallakin juttelemassa asioista niin pitää pistää tuollaisia estoja. No ehkä nämä hoidot A-klinikalla eivät vielä tehoa senkään vuoksi kun en ole siellä käynyt vasta kuin kaksi kertaa?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä asun myös vähän vaarallisella alueella mitä tulee tuohon roskaruokaan. 200 metrin säteellä on 4 purilaispaikkaa, 3 pitseriaa ja pari muuta ravintolaa - eikä pieniä annoksia tunneta. Reilu vuosi sitten olikin jo mittarissa sen verran ylimääräisiä kiloja, että sanoin stop. Otin tavoitteeksi pudottaa painoa ihan vain ruokavaliota muuttamalla. Yhden pizzan kuukaudessa sallin itselleni, ja siinä päätöksessä myös pysyin. Muutenkin kun vähän katteli mitä syö ja milloin, istuskelen tässä nyt reilu 30kg kevyempänä. Vieläkin menee se yksi pizza kuukaudessa, ja välillä jotain sipsiä sun muuta kuraa, mutta paino on pysynyt "ihannelukemissa".

Edit: en asu missään ostarilla kun joku kuitenkin kysyy. Opiskelija-aluetta tämä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
"Kävelin eilen illalla Tammerkosken sillalla
Löysin markan, löysin kaks, kohta löysin kaksketviis
Sitten menin kapakkaan, ostin askin tupakkaa
Isä sattui näkemään, pani nurkkaan häpeemään"

Jostain tuli mieleen vanha naruhyppyloru... jota hypittiin ala-asteella. En tiedä maksoiko aski tupakkaa 25 markkaa 80-luvun lopussa. Enkä tiedä mistä tuollaiset jutut tuli lasten loruun.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä maksoiko aski tupakkaa 25 markkaa 80-luvun lopussa. Enkä tiedä mistä tuollaiset jutut tuli lasten loruun.
Ei maksanut. Oli varmaan jotain kympin tienoilla
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Näytti Tilastokeskuksen sivuilta löytyvän -88 3,70€ noin keskimäärin askin hinta, eli vajaat 22 markkaa.
@Iisoppi
Liekö virhe? Muistelen tuon harrastukseni alussa -94 Marlboron maksaneen jotain 16-17 markkaa. Intissä -00 päivärahalla (22 mk) ei saanut askia enää, hiukan jäi vajaaksi ja euroihin kun siirryttiin muuttui hinnaksi 4,00€.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
K

Kiekkokatsoja

Maanantai, ja aamuväsymystä. Kohta lisää kahvia koneeseen.
Auttaiskohan D vitamiini yhtään?
Käytätkö D vitamiiniä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös