Onko?
Onko?
Votvot voot...? Kyä tääläpäässä näkyy...Onko?
No, täällä ei. Tuskin mitään menetin, ehkä. Saattaa johtua Espoolaisuudestani. Tai siitä että olet Tapparan kannattaja.Votvot voot...? Kyä tääläpäässä näkyy...
Kissat ja laatikko, yksi maailman ikuisista mysteereistä. Hitto että onkin ikävä omaa kattia, onneksi tiedän että sillä on kaikki hyvin hoitotädin luona Suomessa.Mun kissat muuten herää monesti juurikin kaljalaatikosta, tosin tyhjästä sellaisesta. Rakastavat pahvia ja erilaisia laatikoita, siksi olen säästänyt niille pediksi sellaisen sinisen nobelarin laatikon, tiedät kyllä. Joskus kun dokailee, niin tarkoituksella hakee uuden laatikon pahveineen, koska vanha alkaa muutenkin olemaan jo tallottu ja epämääräinen läpyskä.
Win-win: Mä saan kaljaa, kissat uuden pedin ja kaikkia naurattaa.
Mä oon kissafani. Sellaisen vois melkein hommata. Joskus mietin etten viitsi kun matkustelen niin paljon ja sitten mietin etten viitsi kun dokailen niin paljon, mutta enhän mä nyt tee kumpaakaan, paitsi dokailen välillä ja jossain vaiheessa kyllä lähden reissuun.Tulikin mieleen että @pettter mitä tykkäät lemmikkieläimistä? Oletko enemmän kissa- vai koiraihmisiä? Kultakala, kilpikonna vai kärmes? Vai onko kaikki sittenkin ehdoton no no?
Kissat on mahtavia ja kiehtovia, mut jos otat katin niin pidä siitä huoli, jookos? Kissoista huolenpito on maailman parhaita aktiviteettejä. Ovat itsenäisiä ja oikukkaita, mutta tarvitsevat huolenpitoa.Mä oon kissafani. Sellaisen vois melkein hommata. Joskus mietin etten viitsi kun matkustelen niin paljon ja sitten mietin etten viitsi kun dokailen niin paljon, mutta enhän mä nyt tee kumpaakaan, paitsi dokailen välillä ja jossain vaiheessa kyllä lähden reissuun.
Mutta se että sais pitää huolta tui tui.
Kuulostaa syksyltä.Kylmää, sateista ja tuulista. Sellaista tänään.
Hyvä diagnoosi... Olet varmaan oikeassa.Kuulostaa syksyltä.
Kyllä tää Goslar Saksassa on vaan pirun nätti kaupunki. 50K asukkaita ja mukava kylämeiniki.
Kyllä täällä viihtyisi pidempäänkin, mutta katsotaan ja toivotaan että töitä riittää. 2021 on vielä liian kaukana.@ace Meinasitko muuten kauan siellä Budapestissä asustella?
On matuja ja muutama paikallinen puliukkokin. Muuten sellainen mukava porvarillinen pöhinä.Onko matuja?
En asu Kantsussa vaan Meltsissä. Työkeikka vei sinne päin. Jos tiedät Iso-Kapan tummatukkaisen, nuorehkon kassaneidin, niin käy sanomassa hänelle, että se pitkätukkainen työmies olisi kyllä kiinnostunut, vaan armottoman ujo nykyisin.@banaaninviljelijä et kai sinäkin vaan satu asumaan Kannelmäessä tai näillä main? :o Ite oon täältä lähtöisin ja koko ikäni (vielä) about samoissa maisemissa asunut. Pieni on maailma näköjään.
Twitter-tilini on jäädytetty jostain toistaiseksi tuntemattomasta syystä. Juuri kun tykästyin ko. palveluun.