Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt tajusin miksi Jatkoajassa on niin kotoisaa, täällähän on samanlaista porukkaa kuin varastolla aikoinaan. Samaa paskanjauhantaa, mukahassuttelua ja urheilua.
Mutta täällä ei jutella niin hyviä pillujuttuja koska täällä on niin paljon nynnyjä ja feministejä.Nyt tajusin miksi Jatkoajassa on niin kotoisaa, täällähän on samanlaista porukkaa kuin varastolla aikoinaan. Samaa paskanjauhantaa, mukahassuttelua ja urheilua.
Peter Steele ei ollut rokkimies?Älä lähde siihen vihreään! Musta on ainoa oikea väri pukeutumisessa, punainen hyväksyttäköön korostuksena, valkoinenkin pitkin hampain. Vihreä, ei ikinä!!
Rokkimieskin käsittääkseni olet vielä, unohda nyt nuo vihreät hömpötykset!
Kieli poskeen ja invataksilla?Millä mä meen kotiin?
Jonnet ei muista peliä.
Dire Straitsin Best Ofin saa kun äänittää TDK-AD kuuskymppiselle ekan albumin kokonaan ja toiselta biisin Once Upon a Time in the West. Muuta ei tarvita.Tässä sitä vain ollaan olemassa ja kuunnellaan Dire Straitsia. Niillä on kyllä varmaan enemmänkin biisejä kuin tämä paraikaa pyörivä "Money for Nothing" plus "Sultans of Swing", jonka olen kuunnellut vain pari kertaa. Kovaa rokkia.
Juna? Mikä se on? Mie ajan selvin päin autolla ja kännissä taksilla. Junassa olin viimeksi joskus 90-luvulla, jaksa katsella mitään mummeleita tai lippisjonneja.Jäätteks te kans välillä junasta jollain random-pysäkillä kittaamaan kaljaa. Junat kun kuitenkin menee 5 min välein. Joo ei ruuhka-aikaan aina viitsi kun on paljon nynnyn oloista porukkaa. Illalla sitten. Huomaatteks te mä huomioin muut matkustajat. Mä oon empaattinen. Kaikki exät te olitte väärässä!
Kysymys ei ollut mulle, mutta varastan.Tulikin mieleen että @pettter mitä tykkäät lemmikkieläimistä? Oletko enemmän kissa- vai koiraihmisiä? Kultakala, kilpikonna vai kärmes? Vai onko kaikki sittenkin ehdoton no no?
Mitä, eiks tää olekaan vauva.fi?Mutta täällä ei jutella niin hyviä pillujuttuja koska täällä on niin paljon nynnyjä ja feministejä.
Peter Steele ei ollut rokkimies?
Dire Straitsin Best Ofin saa kun äänittää TDK-AD kuuskymppiselle ekan albumin kokonaan ja toiselta biisin Once Upon a Time in the West. Muuta ei tarvita.
Kello on vähän yli puoli viisi ja nyt on lopetettu ulkohommat ja siirrytty saunan lämmitykseen ja kisojen katsontaan. Hyvät oli kelit tehdä hommia, ehkä vähän turhan viileää mutta en valita kun ei satanut vaan aurinkon paistoi.Kunnon syystalkoot. Kuulostaa hyvältä. Kello on vähän vaille kolme iltapäivällä, alkaako olla jo valmista?
Tota, mä voin heittää tonnisata, mutta se sisältää reunaehtoja. Jatketaanko neuvotteluja?Paljon saan jos suostun seurustelee. Tonnin? Kuussa!
Harrastatteks te kans välillä ratikoissa kiertelyä? Kaupungin valot ikkunasta, ihmiset tulee ja menee, kalja taskussa.
Kohta on suhteellinen käsitys. Ja en harrasta. Tänään olin spåran kyydissä kun broidin lapset oli käymässä sivistyksessä. Jotain Ariana gradea menivät katsomaan. Sitä ennen istuin spårassa kun tuo metro ei kulkenut, kuulemma satoi.En vielä, mutta kohta täällä maallakin on siihen mahdollisuus.
Kohta on suhteellinen käsitys. Ja en harrasta. Tänään olin spåran kyydissä kun broidin lapset oli käymässä sivistyksessä. Jotain Ariana gradea menivät katsomaan. Sitä ennen istuin spårassa kun tuo metro ei kulkenut, kuulemma satoi.
Tanskassa on keksitty ratkaisu lasten puutteeseen. Houkutellaan ihmisiä lähtemään lomalle paneskelemaan. Pitäisiköhän näyttää tämä SDP:lle tai Keskustalle? Matkatuki niin pääsee panemaan ulkomaille vaimoaan.
On ollut. Odottelin vähän räväkämpää menoa. No, no news is good news. Jatksaisikohan katsoa Jonkun noista yön peleistä. Epäilen.Kylläpä täällä on ollut rauhallista. Lähdin joskus puolen viiden jälkeen tuonne muun urheilun puolelle ja nyt kun palasin tänne niin eipä ole ihmeempiä tapahtunut. Rauha maassa ja mukava lauantai? Hyvä niin...