Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Poliisin vanha tuttu.
No nyt ei ole nynnyä.
Nynnyt käy töissä.
Poliisin vanha tuttu.
Älä lähde siihen vihreään! Musta on ainoa oikea väri pukeutumisessa, punainen hyväksyttäköön korostuksena, valkoinenkin pitkin hampain. Vihreä, ei ikinä!!On huippuhienoa pukeutua arjessakin punaiseen ja mustaan. Kengät ovat mustavalkoiset, housut mustat ja niin paita kuin takki punainen taikka musta. Tällä värimaailmalla kelpaa liikkua ihmisten ilmoilla.
Huomenna kyllä vihreä paita kouluun, mutta tiistaina mahdollisesti musta.
Tästä lähtee uusi aika rullaamaan elämässäsi, @vilperi. Paljon onnea ja sileitä polkuja sen varrelle! Totut kyllä uuteen asuntoosi nopeasti. Ehkä pääset sielläkin juhlimaan jonakin päivänä HPK:n ja/tai Leijonien mestaruutta. Ei kai nyt kovin ylitsevuotavaa ähkyä pääse syntymään, vaikka vuoden aikana tulisikin kolmelle suosikkiseuralle mestaruus, heh.
Ottaisit ne Jopot käyttöön.Millä mä meen kotiin?
Emmä. Nynnyille moiset. Tosimies juo viinaa yksi pimeässä kotona.Kuuletko silmät suljettuasi rytmikkään kuiskauksen: "rinki, rinki, rinki, rinki"? Lobotomia auttaa ensioireisiin.
Pettter lähti viikoksi amerikkaan. Tiättekö millä nimellä koko land of the free tuntee vastedes palstaveljemme?Kuuletko silmät suljettuasi rytmikkään kuiskauksen: "rinki, rinki, rinki, rinki"? Lobotomia auttaa ensioireisiin.
Pettter lähti viikoksi amerikkaan. Tiättekö millä nimellä koko land of the free tuntee vastedes palstaveljemme?
Millä mä meen kotiin?
Jonnet ei muista peliä.
Fok_It (HS.fi 17.9.2019)Väsyttää. Mutta sehän ei ole mitenkään uusi asia.
Kaikkea hyvää @vilperi - en tiedä mitä kaikkea olet elämässäsi kokenut, mutta ainakin asenne on kohdallaan. Tsemppiä eteenpäin! Omat hankaluuteni olen elämässäni kokenut (mm kuukauden alkoholismin takia hoidossa lähes eristyksissä, toki omasta tahdosta), mutta tuo kuulostaa hyvältä. Se pelaaminen nyt pois, mutta ei se helppoa ole.
Laita toki jatkossakin kuulumisiasi "paperile".