Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 456
  • 66 844

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vähän tuntuu tyhjyys kutsuvan liikaa tällä hetkellä. Harmillista sillä 2 vuotta sitten pääsin näistä tunteista eroon pitkäksikin aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Hyvä että palstapäivityksessä lisättiin tumma teema vaalean rinnalle. Nyt voi käyttää päivisin vaaleaa ja öisin tummaa teemaa, niin silmät eivät särje väsyneessä olotilassa turhan paljon.
Tummalla teemalla tämä muistuttaa aivan jotakin yhdistyneiden planeettakuntain kauppaliiton Kvasaari-luokan tähtilaivan komentosillan fotonihyperajojärjestelmien regulaarinäyttöpäätettä. Tykkään.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Kerroppa tuo sama vitsi jos uhri olisi ollut nainen.

En, koska ei se olisi hauskaa.

Ja jottei nyt tule mitään väärinymmärrystä niin en tuossa toiminnassa oikeasti mitään hauskaa näe vaikka uhrina olikin mies. Mutta munaan kiinni käymisestä tuli ensimmäisenä mieleen Studio Julmahuvin studiokeskustelu jossa vieraana oli bussikuskit, ja haastattelu päättyi Petteri Summasen esittämän juontajan kysymykseen "Tykkäättekö ite siitä kun kaveri tarttuu suoraan kaluun?"

Itse olisin todennäköisesti toisen kerran jälkeen kumauttanut, joten enemmänkin ihmetytti uhrin pitkäpinnaisuus. Aika lehmänhermoinen tapaus kun pystyi kourimisten jälkeen jatkamaan unia, itse en olisi kyennyt.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Olen nyt viikon aikana keksinyt kymmenisen Fingerpori-strippiä, osa loistavia ja osa tajunnanräjäyttäviä. Vielä pitäisi saada nämä jotenkin Pertti Jarlan tietoon. Netistä löysin vuoden vanhan tiedon että pitäisi lähettää osoitteeseen juustomestari @ yahoo.com. Toivottavasti toimii ja saan selitettyä vitsit niin että joku muukin kuin minä ymmärtää ne. Toivon saavani oman 15 minuuttia julkisuudessa eli sukunimeni siihen strippiin. Sen jälkeen ei tarvitsekaan miettiä keskustelunaihetta sukujuhlissa!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On niin kaunis ilma että päätin lähteä vähän aikaisemmin töistä kun oli niitä plussatunteja varastossa. Nyt istun linja-autossa matkalla kotiin. En kyllä tiedä mitä siellä kotona aion tehdä mutta en ainakaan katso telkkaria. Lenkillä voisi käydä tai vielä kerran puolukassa... Kahvit voisi keitellä terassilla kunhan ensin antaa sen tuulettua ikkunat auki kun se terassi lämpeää auringon paisteessa aika kuumaksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään on kyllä ollut taas komea keli ja ison osan tästä päivästä istuskelinkin asuntoni parvekkeella. Kuuntelin hyvää musiikkia ja selailin nettiä. Oikeastaan sitä samaa tein mitä olisin tehnyt sisälläkin, mutta nyt olin vain ulkona.

Ja oikeastaan opettelin kuuntelemaan musiikkia. Minulla kun on tosiaan ollut sitä ongelmaa että niitä samoja musiikkikappaleita soitatan kyllästymiseen asti. Nyt koitin soittaa ennakkoluulottomasti erilaista musiikkia.

Ja se erilainen voi todellakin olla varsin tuttua musiikkia monelle muulle mutta kun minun soitattama musiikki on ollut aina niitä samoja ja valikoima kapeahko. Nyt yritän opetella kuuntelemaan musiikkia lisää. Ja on sieltä tullut jo uusia suosikkejakin kuten Slipknot ( vai kuinka kirjoitetaankaan...)

Eilen sitten menin Instagramiinkin oikein kunnolla. On minulla siellä profiili ollut kai jo vuoden mutta nyt päätin aloittaa käyttämään sitä tosissani ja aktiivisemmin. Miksi? Kai se on minun mielestä vain hauskaa ajan vietettä niin kuin muukin sosiaalisen median käyttäminen. Minä kyllä tykkään yhä nykyäänkin kirjoitella ja päivittää sekä lisätä kuvia sosiaaliseen mediaan.

Ja paljon olen mietinyt sitä millainen olen sosiaalisen median käyttäjänäkin mutta minua lohduttaa se tieto että minäkään en ole täydellinen mutta voin aina oppia lisää ja kehittyä.

Minulla on nyt tavoitteena blogatakin vähintään kerran päivässä. Aina ei ole helppoa keksiä aihetta kirjoittamiseen eli katsoo nyt kuinka kauan jaksan blogata päivittäin.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Minulla on nyt tavoitteena blogatakin vähintään kerran päivässä. Aina ei ole helppoa keksiä aihetta kirjoittamiseen eli katsoo nyt kuinka kauan jaksan blogata päivittäin.

Linkkiä eetteriin niin laitetaan selaimen suosikkeihin, kuten schollin jne muidenkin jatkisbloggaajien jatkeeksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jännä juttu, että alkoholia ei saa ostaa kaupasta klo 21 jälkeen. Jos ryhdyn vanhempana juomaan, ostan varmaan kerralla aina sen verran lipitettävää, että pärjää jonkusen viikon ilman lisäostoksia.
Muista sitten autokoulussa että se on C-kortti mikä laitetaan työn alle...
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No ei henkilö/pakettiautoon ny kerralla monen kerran juomat mahru. Kysy vaikka pettteriltä. Tosin se hakeekin kymmenen kertaa päivässä. Jopolla.
Tästä tulikin mieleen, että pian on edessä matka Tallinnaan. Jostain kumman syystä. Radio Rock-risteily. Palkkapäiväkin sattuu siihen ihan samoihin aikoihin. Paljonkohan sieltä kehtaisi tuoda olutta? Ei tarvitsisi ainakaan kovin nopeasti lisää ostaa, jos tuo kunnolla. Pikkuhiljaa alkaa odottamaan tuota reissua ja kunnolla.

Tosin, tunnen itseni niin hyvin, että voi olla, etten pääse edes laivaan illalla, kun siihen pitäisi nousta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Paljonkohan sieltä kehtaisi tuoda olutta? Ei tarvitsisi ainakaan kovin nopeasti lisää ostaa, jos tuo kunnolla. Pikkuhiljaa alkaa odottamaan tuota reissua ja kunnolla.
En ole koskaan tuonut Virosta yhtä kahta putelia enempää... Viiniä jossain vaiheessa ja myöhemmin kirkasta. Olen kuitenkin ollut alkoholin suurkuluttaja mutta minulla on ollut aina varaa kustantaa harrastukseni Suomen hinnoilla. En minä mihinkään laivalle ja Viroon viitsinyt lähteä kun viinaa sai täältäkin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sinähän aloitat palveluksen tammikuussa, eikö vaan? @Kynämestari on palveluksessa kesään asti ja kesällä todennäköisesti meikäläinen menee sitten Niinisaloon Kynämestarin tilalle... Jatkoajan nuoriso joutuu pitämään ensi vuoden vähän paussia kirjoittelusta.

Palataan sitten kaudella 2021-2022 takaisin täydellä ryminällä, hehheh.
Juu tammikuussa. Olisin kyllä halunnut mennä jo tänä kesänä, mutta mua ei päästetty allergian takia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onko joku oman elämänsä Stasi raportoinut täällä omia viestejään?
 

redpecka

Jäsen
Olen vähän yllättynyt omista reaktioistani kun en jaksa mekastaa, että paska somepaskauudistus palstalle tullut. Olen vain että ai tämmöistä tänään, ihan sama.

Niin kauan kun tänne voi tietokoneella kirjoitella...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä tiedän että kannattaisi käydä nukkumaan mutta ei huvita. Hitmix soi hyvää musaa... Olen mennyt taas ahdistuksesta "euforiaan" enkä halua luopua tunteesta. Ehkä tässä on takana enemmän kuin haluan ajatella. Huomenna on vapaapäivä eikä ole kiire mihinkään. Nyt on (edes hetken) hyvä olla... Miksi siis kävisin nukkumaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös