Ei ole näköjään pelannut minun elinaikanani enää ammattilaisena, mutta ymmärän pointtisi.Silloin kun Gabriella Sabatini pelasi, tennis ei ollut tylsää.
Ei ole näköjään pelannut minun elinaikanani enää ammattilaisena, mutta ymmärän pointtisi.Silloin kun Gabriella Sabatini pelasi, tennis ei ollut tylsää.
Minulla ei ole Jopoa, mutta Kulkuri löytyy.
Tätä nyt saa jännittää koko rahan edestäOlen lyönyt ison summan vetoa, että Kenin voittaa erän.
Ja siihen se meni, että jouduin lähettämään vaimolle tekstiviestin, jossa kerroin laittaneeni hyväntekeväisyyteen x summan rahaa. Lopulta tämäkin kääntyi voitoksi, koska pillua tulee koko loppuvuosi. Se on varmaa.Tätä nyt saa jännittää koko rahan edestä
Jumalauta. Miten ois kahvitauko. Pullaakin löytyy. Nyt on Big Titsillä kovat piipussa.
Aamulla tuli hieman järjesteltyä talon tavaroita ja putsattua keittiön pöytiä, kun olin yksin kotona muiden ollessa toisaalla. Kelpaa väen astua sitten siistiin kämppään, kun pääsevät koulusta ja töistä.
Tässä on ny maalattu seiniä ynnä muuta huuhaata touhuttu kämpässä jo useempana päivänä. Eilen piti vaihtaa kaikki kahvat joka vitun laatikkoon ja oveen. Täysin järjenvastasta paskaa. Kai mää oon sitte tossun alla. Tai sitten vaan rakastan tota sähköjänistä sen verran paljon ettei jaksa urputtaa... Mutta remonttikalioista en luavu. Sitte loppuu tyät. Sitä kinkysexiä viä ootellessa. Joo, ei oo kuulunu saatana.
Joo kyllähän se näin on. Ei kyllä hirveästi tule enää pyöräilyä. Se loppui hyvin nopeaan, kun sai mopon alle. Sillä mopolla tulikin kaaduttua muutaman kerran, mutta onneksi ei sentään täydestä laulusta.Oikeasti lapset (@SMT) ja muut jos luette tätä, niin vakavilla asioilla ei saa leikkiä ja muistakaa katsoa sekä vasempaan että oikeaan.
Silloin kun Gabriella Sabatini pelasi, tennis ei ollut tylsää.
Jostain hämärästä syystä silloin aikanaan tunsin vetoa Steffi Grafiin. Vaikka se oli kolho, isonenäinen ja saksalainen. Outoa.
Tästä voi vetää sen johtopäätöksen ja vedänkin, että jos olisit pedofiili niin pinokkio olisi saanut kyytiä!
Sain pitkästä aikaa käsiini Lippupisteen ihan fyysisessä muodossa olevan lipun erääseen tapahtumaan. Minkähän takia ne edelleen on niin ison kokoisia.
Steffissä oli vaan jotain sellaista vaaran tuntua. Sellaista että se olisi voinut ottaa mut aamunkoitteessa vaikka olisin laittanut vastaan.
Ja arvaa mitä lisäksi. Steffi olisi suostunut käyttämään lomamatkalla hierontaöljyä!
Minä olen maalannut tänään talon sokkelia. Oli jo niin rapistuneet nuo vanhat maalit ettei oikein tiennyt oliko sitä edes koskaan maalattu ja millä värillä. No maalaaminen ihan mukavaa mutta kyllä minä aina saan aikamoisen sotkun aikaiseksi kun sudin menemään. Olen vähän sellainen suurpiirteinen ja huolimaton. Siksi on ihan kiva tällä kertaa maalaan ulkona niin ei lattia likaannu. Se kun ei haittaa että maalia livahtaa vähän maahan.Tässä on ny maalattu seiniä ynnä muuta huuhaata touhuttu kämpässä jo useempana päivänä.
Minä olen maalannut tänään talon sokkelia. Oli jo niin rapistuneet nuo vanhat maalit ettei oikein tiennyt oliko sitä edes koskaan maalattu ja millä värillä. No maalaaminen ihan mukavaa mutta kyllä minä aina saan aikamoisen sotkun aikaiseksi kun sudin menemään. Olen vähän sellainen suurpiirteinen ja huolimaton. Siksi on ihan kiva tällä kertaa maalaan ulkona niin ei lattia likaannu. Se kun ei haittaa että maalia livahtaa vähän maahan.
Kyllä maalasin. On sen verran isoa pintaa kyseessä ettei pensselillä viitsi vedellä. Vähän kyllä joitain koloja varmaan täytyy täytellä penssillä ettei jää maalipintaan näkyviä vaaleita läikkiä. Maalina on Saku sokkelimaali.Toivottavasti maalasit telalla.
Toivottavasti maalasit tasaisesti, kun se on kuitenkin näkyvää pintaa. Joskus aina tunnen voimakasta sympatiaa miestäsi kohtaan.Kyllä maalasin. On sen verran isoa pintaa kyseessä ettei pensselillä viitsi vedellä. Vähän kyllä joitain koloja varmaan täytyy täytellä penssillä ettei jää maalipintaan näkyviä vaaleita läikkiä. Maalina on Saku sokkelimaali.
Söin kouluruokaa. Tarjosivat Espoo-päivän kunniaksi. Ihan syötävää oli, vähän mautonta mun makuun, mutta mä olenkin reilun maun ystävä.
Söin kouluruokaa. Tarjosivat Espoo-päivän kunniaksi. Ihan syötävää oli, vähän mautonta mun makuun, mutta mä olenkin reilun maun ystävä.