banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä olen tänäänkin rakennellut pilvilinnoja ja maalannaäut taivaanrantoja. Normi päivä.
Oma lempiruokani lukiossa olivat pinaattiohukaiset, perunasalaatti ja puolukkahillo. Erittäin kova kombo. Sitä settiä lautanen täyteen ja santsikierroksia tarpeen mukaan.Olen jo pitkään miettinyt että pujahtaisin johonkin lukioon imuroimaan legendaariset kalapuikot. En ole vielä saanut aikaiseksi.
Joka ei edes ole virallinen kaupunginosa vaikka moni niin luulee.H-E-I-N-Ä-Pää. (Heinäpää)
Piti.Pitäskö hakee pari pitkää Auraa lähikaupasta? Jääkaapissa ois pari lyhyttä Sandelsia.
@Jääkaappi onko Sandelssit tuntuisia?Pitäskö hakee pari pitkää Auraa lähikaupasta? Jääkaapissa ois pari lyhyttä Sandelsia.
@Jääkaappi onko Sandelssit tuntuisia?
En, koska en mitään halpaa kuraa juo. Harn aina uuden satsin Sandelssia 100 euron seteleillä.Käytteks te kanssa aina hakee uuden satsin noobelaanerii eilisen hylsyillä? Joo nyt tässä vähän maistellaan.
Pitiks sun kirjoittaa tää viesti @Roger Moore :n tunnuksilla?En, koska en mitään halpaa kuraa juo. Harn aina uuden satsin Sandelssia 100 euron seteleillä.
Kato perkele. Ei aina muista pendelöidä tunnusten välillä.Pitiks sun kirjoittaa tää viesti @Roger Moore :n tunnuksilla?
Käytteks te kanssa aina hakee uuden satsin noobelaanerii eilisen hylsyillä? Joo nyt tässä vähän maistellaan.
Siksipä kirjoitinkin asuinalueesta.Joka ei edes ole virallinen kaupunginosa vaikka moni niin luulee.
059 kuka muistaa.
Täällä Jatkoajassa on myös Nynnyketju.Kyllä on tullut tehtyä niin hinttimäisiä asioita viikonlopun aikana, että ei mitään järkeä. Kävin akan kanssa kaupungilla, siis lähin muuten vaan seuraks (huhhuh), siivosin, ja en oo juonu yhtäkään kaljaa. Olo on kun Sirkka-Liisalla pullan leipomisen jälkeen. Ensi viikolla otan kyllä kunnon kumarat ja teen miesten juttuja.