Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 342 592
  • 66 863

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos 80 on syntymävuotesi niin kerron aikaisintaan 30v päästä (mutta kuten olen kertonut aiemminkin, en ole anonyymi netissä, mutta en minä lasteni numeroita kerro).

No huumorilla alunperinkin kysyin, eikä 80 ole syntymävuoteni, vaan paljon aiemmin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo eikä tuo kertominen itse asiassa liity syntymäaikaasi millään tavalla vaan tyttären ikään. 30v päästä hän on toisella kierroksella kuten minäkin (ehkä, jos ei niin en kerro tietoja mutta jos on ja minä myös elossa ja some vielä hengissä silloin niin saatan tietoja antaakin jos joku hänestä kiinnostunut ja häntä moinen kiinnostaa).

No 30v päästä sä olet jo kuollut eikä tyttäresi kiinnosta kuin geenitutkijoita, joten se siitä. Nyt alan katsomaan tennistä. Olen lyönyt ison summan vetoa, että Kenin voittaa erän.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No 30v päästä sä olet jo kuollut eikä tyttäresi kiinnosta kuin geenitutkijoita, joten se siitä. Nyt alan katsomaan tennistä. Olen lyönyt ison summan vetoa, että Kenin voittaa erän.
Jumalauta tennistä tähän aikaa, kun pitäisi olla jo nukkumassa. Tosin naisten tennis varmaan onkin mielenkiintoisempaa, kuin miesten vaikka lajista en mitään ymmärrä.
 

ace

Jäsen
Minulla ei ole Jopoa, mutta Kulkuri löytyy.

Kyllä! Nykynuoriso ei näköjään olekkaan ihan pilalla, toivoa löytyy.

Jopot on yliarvostettuja, ylihinnoiteltuja ja hipstereiden mankeleita. Siihen asti kun pyörällä ajelin, eli siis ajokortin saamiseen asti, alla oli aina Helkama. Kulkuristakin on hyvät muistot, mutta varsinkin ennen sitä se pitkäsatulainen Kulkuripoika oli kova peli.

Nykyään en kuitenkaan fillariin koske pitkällä tikullakaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tätä nyt saa jännittää koko rahan edestä
Ja siihen se meni, että jouduin lähettämään vaimolle tekstiviestin, jossa kerroin laittaneeni hyväntekeväisyyteen x summan rahaa. Lopulta tämäkin kääntyi voitoksi, koska pillua tulee koko loppuvuosi. Se on varmaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikeasti lapset (@SMT) ja muut jos luette tätä, niin vakavilla asioilla ei saa leikkiä ja muistakaa katsoa sekä vasempaan että oikeaan.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Jumalauta. Miten ois kahvitauko. Pullaakin löytyy. Nyt on Big Titsillä kovat piipussa.

Itseäni on tämä jo vuosia harmittanut. En juo kahvia ja pullankin pitäisi olla gluteenitonta, joten en ole voinut tarttua koskaan tähän lyömättömään tarjoukseen. Vaikken ole koskaan sisään uskaltautunutkaan, niin Big Tits on suosikkipaikkani Tampereella koska ikkunassa on kuva tisseistä.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Aamulla tuli hieman järjesteltyä talon tavaroita ja putsattua keittiön pöytiä, kun olin yksin kotona muiden ollessa toisaalla. Kelpaa väen astua sitten siistiin kämppään, kun pääsevät koulusta ja töistä.

Nyt hetkinen! Asiallinen, fiksusti kirjoittava nuori joka kaiken hyvän lisäksi näyttää huomioivan kanssaeläjänsä siivoamalla kotiaan vapaaehtoisesti. Jokin ei täsmää...

Ei minun nuoruudessani tuollaista. Nuoriso on pilalla!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tässä on ny maalattu seiniä ynnä muuta huuhaata touhuttu kämpässä jo useempana päivänä. Eilen piti vaihtaa kaikki kahvat joka vitun laatikkoon ja oveen. Täysin järjenvastasta paskaa. Kai mää oon sitte tossun alla. Tai sitten vaan rakastan tota sähköjänistä sen verran paljon ettei jaksa urputtaa... Mutta remonttikalioista en luavu. Sitte loppuu tyät. Sitä kinkysexiä viä ootellessa. Joo, ei oo kuulunu saatana.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä on ny maalattu seiniä ynnä muuta huuhaata touhuttu kämpässä jo useempana päivänä. Eilen piti vaihtaa kaikki kahvat joka vitun laatikkoon ja oveen. Täysin järjenvastasta paskaa. Kai mää oon sitte tossun alla. Tai sitten vaan rakastan tota sähköjänistä sen verran paljon ettei jaksa urputtaa... Mutta remonttikalioista en luavu. Sitte loppuu tyät. Sitä kinkysexiä viä ootellessa. Joo, ei oo kuulunu saatana.

Pääsikkö jo satulaan? Vai ootko enemmän sellainen alistuvainen nykymies, joka kysyy että livonko vielä toisenkin tunnin? Et ole. Voin sen sanoa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oikeasti lapset (@SMT) ja muut jos luette tätä, niin vakavilla asioilla ei saa leikkiä ja muistakaa katsoa sekä vasempaan että oikeaan.
Joo kyllähän se näin on. Ei kyllä hirveästi tule enää pyöräilyä. Se loppui hyvin nopeaan, kun sai mopon alle. Sillä mopolla tulikin kaaduttua muutaman kerran, mutta onneksi ei sentään täydestä laulusta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Silloin kun Gabriella Sabatini pelasi, tennis ei ollut tylsää.

Jostain hämärästä syystä silloin aikanaan tunsin vetoa Steffi Grafiin. Vaikka se oli kolho, isonenäinen ja saksalainen. Outoa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jostain hämärästä syystä silloin aikanaan tunsin vetoa Steffi Grafiin. Vaikka se oli kolho, isonenäinen ja saksalainen. Outoa.

Tästä voi vetää sen johtopäätöksen ja vedänkin, että jos olisit pedofiili niin pinokkio olisi saanut kyytiä!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tästä voi vetää sen johtopäätöksen ja vedänkin, että jos olisit pedofiili niin pinokkio olisi saanut kyytiä!

Steffissä oli vaan jotain sellaista vaaran tuntua. Sellaista että se olisi voinut ottaa mut aamunkoitteessa vaikka olisin laittanut vastaan.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sain pitkästä aikaa käsiini Lippupisteen ihan fyysisessä muodossa olevan lipun erääseen tapahtumaan. Minkähän takia ne edelleen on niin ison kokoisia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tässä on ny maalattu seiniä ynnä muuta huuhaata touhuttu kämpässä jo useempana päivänä.
Minä olen maalannut tänään talon sokkelia. Oli jo niin rapistuneet nuo vanhat maalit ettei oikein tiennyt oliko sitä edes koskaan maalattu ja millä värillä. No maalaaminen ihan mukavaa mutta kyllä minä aina saan aikamoisen sotkun aikaiseksi kun sudin menemään. Olen vähän sellainen suurpiirteinen ja huolimaton. Siksi on ihan kiva tällä kertaa maalaan ulkona niin ei lattia likaannu. Se kun ei haittaa että maalia livahtaa vähän maahan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä olen maalannut tänään talon sokkelia. Oli jo niin rapistuneet nuo vanhat maalit ettei oikein tiennyt oliko sitä edes koskaan maalattu ja millä värillä. No maalaaminen ihan mukavaa mutta kyllä minä aina saan aikamoisen sotkun aikaiseksi kun sudin menemään. Olen vähän sellainen suurpiirteinen ja huolimaton. Siksi on ihan kiva tällä kertaa maalaan ulkona niin ei lattia likaannu. Se kun ei haittaa että maalia livahtaa vähän maahan.

Toivottavasti maalasit telalla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Toivottavasti maalasit telalla.
Kyllä maalasin. On sen verran isoa pintaa kyseessä ettei pensselillä viitsi vedellä. Vähän kyllä joitain koloja varmaan täytyy täytellä penssillä ettei jää maalipintaan näkyviä vaaleita läikkiä. Maalina on Saku sokkelimaali.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä maalasin. On sen verran isoa pintaa kyseessä ettei pensselillä viitsi vedellä. Vähän kyllä joitain koloja varmaan täytyy täytellä penssillä ettei jää maalipintaan näkyviä vaaleita läikkiä. Maalina on Saku sokkelimaali.
Toivottavasti maalasit tasaisesti, kun se on kuitenkin näkyvää pintaa. Joskus aina tunnen voimakasta sympatiaa miestäsi kohtaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaahas. Jos lähtis keräilemään koirien lelut pois pihalta ja pudonneet omenat ja sitten leikkais nurmikon. Joo, näin tehdään. Palataan asiaan illemmalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös