Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 456
  • 66 844

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto asemille pitäis järjestää jotain ryhmämatkoja katsomaan kun työläiset marssii töihin. Pääsymaksua melkein voisi pyytää. Ja karsinassa vip-alue. Osoiteltais, naurettais ja räpsittäis kuvia.

Siis pitkään oon ihmetellyt mistä ne oikein repii niin paljon sitä duunissa käyvää jengiä. Joku myy sulle kaupassa kaljaa, joku ajaa junalla sut perille, kyttäkin on duunissa kun häätää sut pois, mutta nykyään kun oon aamuisin liikkeellä niin täällä sitä jengiä vaan riittää. Siis miettikää omaa possea, 50 jamppaa ja varmaan yhden käden sormilla voi laskea ne tyypit.
 
K

Kiekkokatsoja

Olikos tänä viikonloppuna jokin nuku ulkona päivä? Kerrankin saa ukko selittää akalleen, että en sammunut pihamaalle. Oli vain tämä nuku ulkona päivä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä sitten sataa eikä oikein viitsi ulkona olla. Päätin sitten vähän siivoilla. Telkkariakin voisi katsella mutta siivotaan nyt ensin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No niin, tervetuloa perjantai. Vain jokunen tunti ja viikonloppu on valmiina alkamaan. Oli tekemistä tai ei, viikonlopun alkaminen tuntuu aina erinomaiselta.

Paitsi minulle. Minulle viikonlopun alkaminen ei tunnu juuri miltään. Kun olen taas koko arkiviikon ollut lomalla/passiivisena työttömänä niin vapaata tässä on ollut jo muutenkin. Ei tarvita viikonloppua täällä.

Ainoa syy miksi viikonlopun tuleminen on kiva asia niin on se että koriksen MM-kisat alkavat lauantaina.

Ja olisi kiva jos minullakin olisi joskus muutakin tekemistä kuin kotona oleminen mutta kun ei oikein ole rahaa tällä hetkellä. Toiveissa on että rahatilanteeni hieman kohentuisi lähiviikkoina jo.

Syntymäpäivää edeltävälle perjantaillekin olen suunnitellut jo ohjelmaa mutta paljon on taas siitä taloustilanteesta kiinni toteutuvatko suunnitelmani.

Olisi niin kiva että olisi toimintaa. Tällöin olisi jotain mitä päivittää sosiaaliseen mediaankin. Ei ihmisiä kovin paljoa kiinnosta pelkkä himassa oleilu.

Lisäys: Toisaalta minulla on ikävä sitä tunnetta kun viikonlopun alkaminen todella merkitsi jotain. Esimerkiksi työkokeilussa ollessani keväällä niin viikonlopun alkaminen oli aina kiva ja odotettu juttu.

Kun tuo koulukin missä olin työkokeilussa niin siellä ei oltu viikonloppuisin töissä ja siellä näkyi päivän sisällössä kun viikonloppu oli alkamassa. Se oli kiva tunne tosiaan kun viikonloppu aidosti tuntui joltain, sitä tunnetta on ikävä.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Linkkiä eetteriin niin laitetaan selaimen suosikkeihin, kuten schollin jne muidenkin jatkisbloggaajien jatkeeksi.

Täytyy katsoa rohkenenko tehdä tätä. Voihan se olla että jonain päivänä pistän blogini linkin tuonne Jatkoajan blogistit-ketjuun mutta pitää nyt vielä miettiä. Hieman aristelen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muistaakseni @Turha Kaukalo kertoi itsemoderoineen.

Myönnän olevani itsetyydytyksen harrastaja, mutta en ole tätä tehnyt. Sen sijaan eilen raportoin Modejen pelikieltoviestin, se oli toinen kerta kun raportoin, ensimmäisellä kerralla raprtoin Kanada-fanin viestin.

Edit. Ahaa... tämä olikin jo herättänyt asiaan kuuluvaa keskustelua. Se on oikein!
 

redpecka

Jäsen
Myönnän olevani itsetyydytyksen harrastaja, mutta en ole tätä tehnyt. Sen sijaan eilen raportoin Modejen pelikieltoviestin, se oli toinen kerta kun raportoin, ensimmäisellä kerralla raprtoin Kanada-fanin viestin.
Okei, se meni näin. No hyvä kumminkin kuulla, että olet vielä keskuudessamme. Ole varovainen.

Minä en ole ikinä raportoinut mitään ainakaan tietoisesti, virhepainalluksia on voinut tulla kun on vaikka pitänyt lainata tai muuten vain kännissä toinen silmä kiinni tuhertanut menemään.

Mutta olisi hyvä joku semmonen ketju, johon voisi tulla aina elvistelee jos on raportoinut jonkun viestin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jumalauta. Miten ois kahvitauko. Pullaakin löytyy. Nyt on Big Titsillä kovat piipussa.

Ping @SOF1969
 

Liitteet

  • CRXeKSHVAAIK3bf.jpg
    CRXeKSHVAAIK3bf.jpg
    117,1 KB · kertaa luettu: 298
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jumalauta. Miten ois kahvitauko. Pullaakin löytyy. Nyt on Big Titsillä kovat piipussa.

Ping @SOF1969
Onko Veli taas Mansessa? Mujjja just soitti ja sano että viime yänä tuntu kun joku yliluonnollinen olemassaolo olsi kytännnyt sitä ikkunan raosta kun se ehtoolla runk... rukoili iltarukousta. Ei siis pelottanu vaan tunsi yliluonnollisen jumaluuden läsnäolon.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Veli taas Mansessa? Mujjja just soitti ja sano että viime yänä tuntu kun joku yliluonnollinen olemassaolo olsi kytännnyt sitä ikkunan raosta kun se ehtoolla runk... rukoili iltarukousta. Ei siis pelottanu vaan tunsi yliluonnollisen jumaluuden läsnäolon.
En oo, ku nettiin oli joku loudinu ton kuvan. Vaikka kuvauksesi yliluonnollisen jumaluuden läsnäolosta voisi sopia hipiääni, niin nyt oli kyllä muijjallas jutut viistossa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En oo, ku nettiin oli joku loudinu ton kuvan. Vaikka kuvauksesi yliluonnollisen jumaluuden läsnäolosta voisi sopia hipiääni, niin nyt oli kyllä muijjallas jutut viistossa.
Hö. Tää olis voinut olla jonkun kauniin asian sikiämisen alku.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jes, viikonloppu taas. Menipä tämäkin työviikko todella nopeasti.
Taidan livahtaa mökille ja kalalle.
 
K

Kiekkokatsoja

Onkohan tämä päivitetty jatkoaika jotenkin epäkunnossa..?
Eipä tuu juuri kommenttia, vaikka mitä kirjoittaisin. Toki voisin kirjoittaa järkevämminkin, kuten -hauki on kala. Taikka sitten typeryyksia, kuten että -olen fiksu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Luin muuten merialueilta päivityksen että merirosvot ovat aktivoituneet useissa kohdin maailman merien lahtialueillla. Saakohan nyt Piratebaysta sitä kunnon jynkkyä vihdoinkin?
 

Glove

Jäsen
Onkohan tämä päivitetty jatkoaika jotenkin epäkunnossa..?
Eipä tuu juuri kommenttia, vaikka mitä kirjoittaisin. Toki voisin kirjoittaa järkevämminkin, kuten -hauki on kala. Taikka sitten typeryyksia, kuten että -olen fiksu.
Omalla kohdalla kirjoittaminen väheni huomattavasti päivityksen jälkeen. Ehkä tämän kanssa pääsee sinuiksi,vaikka tuntuu samalta kuin leftin pelaajalla jolle annetaa rightin maila.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Terve! Tässä ensimmäinen viestini uusittuun jatkoaikaan. Tästä tuli niin tyylikäs, että piti ottaa muutama rohkaisu ennenkuin uskalsin tänne taas jalallani astua. Jotenkin tuntuu väärältä kirjoitella pelkissä boksereissa näin tyylikkääsen palstaan. Vähän kuin olisi shortsit jalassa presidentin linnassa. No, ehkä tähän ajan kuluessa tottuu ja osaa olla itselleen taas armollinen. Tänä viikonloppuna otetaan hiukan pe-la-su ja sitten tämän vuoden kiintiö on täynnä. Ensi tiistaina alkaa lätkäkausi ja haetaan hyvänolontunteet sieltä eikä brenkusta. Metsälenkillä en ole käynyt muutamaan päivään, kun vituttaa noi hirvikärpäset. Mutsin luona käytiin syömässä torstaina ja sinne kuulu ihan hyvää. Joku silmäleikkaus tulossa ja silloin joudun/pääsen olemaan yötä mutsin luona, kun lääkäri määräsi että leikkauksen jälkeisenä yönä ei saa olla yksin. Lapset (26v ja 25v) voivat hyvin ja vaimo tämän viikonlopun paimiossa spl:n sm-kisoissa. Siinä kai tärkeimmät täältä tänään tähän aikaan tähän juuri nyt.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli muuten huvittavaa tänään, kun käytiin ostamassa tyttärelle uutta puhelinta Sellon Powerista. Myyjä kysyi, että olenko ostanut täältä aiemmin ja sanoin että olen. No kysyi nimen ja osoitteen, mutta kun rupesi selaamaan listaa minun nimelläni (joka on siis kokonimenä yksi Suomen yleisimpiä ja näköjään aika moni kaima oli sieltä ostanut) niin totesi että anna vaan puhelinnumero (ja sitten osoite yms että saat puhelimen tiskiltä).

Oot sä kyllä aikamoinen sankari. No hyvä, että tytär sai uuden puhelimen. Mikä sen numero muuten on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös